zo dacht ik ook maar het is zegmaar alsof je een potje sambal op een kartonnetje eet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:39 schreef Justinn het volgende:
Ik wil deze ook proberen. Hou van wel pittig.
Die wij hadden lag helemaal vol met peperoni's en pepers.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:07 schreef fespo het volgende:
[..]
zo dacht ik ook maar het is zegmaar alsof je een potje sambal op een kartonnetje eet.
en hoe die pizza eruit ziet![]()
er liggen misschien 4 kleine stukjes peper op dus ik dacht nog "pizza inferno jaja"
peperonie's genoeg ja maar weinig pepers.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:11 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Die wij hadden lag helemaal vol met peperoni's en pepers.
Je gaat pas echt huilen als die pizza uit je poepertje komt.quote:Op zondag 25 september 2011 00:01 schreef Motar het volgende:
Ik moet ook vaak huilen ts, als ik denk aan het feit dat er mensen zoals jij rondlopen
quote:Op zondag 25 september 2011 13:21 schreef Levolution het volgende:
Ik weet zeker dat als ik hem probeer, dat hij helemaal niet pittig gaat zijn, zoals bijna met alle producten in de Nederlandse schappen.
Maar ik ga het niet proberen omdat ik die ordinaire troep niet in mijn gezonde lijf stop.
Zit een kern van waarheid in.quote:Op zondag 25 september 2011 13:21 schreef Levolution het volgende:
Ik weet zeker dat als ik hem probeer, dat hij helemaal niet pittig gaat zijn, zoals bijna met alle producten in de Nederlandse schappen.
Maar ik ga het niet proberen omdat ik die ordinaire troep niet in mijn gezonde lijf stop.
Die laat ik ook altijd zitten, is juist lekker.quote:Op zondag 25 september 2011 13:26 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in.
Maar de reden dat deze (achteraf beetje smakeloze) pizza redelijk pittig is is omdat ze gewoon de pitjes van de pepers hebben laten zitten
quote:Op zondag 25 september 2011 13:21 schreef Levolution het volgende:
Niet schelden voor dat je hem zelf hebt geproefd!quote:Op zondag 25 september 2011 13:06 schreef antidood1 het volgende:
TS is een pussy.
Ik koop overigens nooit bij de Lidl, dus ik weet niet hoe pittig die pizza is. Maar ik neem in restaurants bijna altijd de pittigste die er is en dat is me nog nooit te veel geworden.
quote:Op zondag 25 september 2011 23:35 schreef Mercer het volgende:
Iedereen die denkt dat hier overdreven wordt.
Dat. Ik heb me een paar keer aan die Inferno gewaagd, maar meer dan de helft opeten lukt me niet zonder dat er vlammen uit mijn oren komen en mijn maag een vlammenwerper lijkt.quote:Op zondag 25 september 2011 23:35 schreef Mercer het volgende:
Iedereen die denkt dat hier overdreven wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |