Zo heet is het ook niet. Ik heb het gisteren eindelijk geproefd, maar zijn gewoon die flauwe Spaanse pepers erop. Heeft een beetje smaak erdoor, maar niet heet. Verder geen bijzondere pizza.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar die beschrijvingen op die pakjes in de supermarkt als 'pittig' slaan ook helemaal nergens op. Deze pizza zal best pittig zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ik er echt moeite mee zou hebben als ervaren gebruiker. Ga hem zo even halen als het is gestopt met regenen.
Ja ik moet wel zeggen dat er wel degelijk pit in zit en dat het nog niet zo teleurstelde als bijvoorbeeld de zogenaamde pittige sausen of extra hete kip die je in de supermarkt kan kopen. Als je elke dag gewoon een Nederlandse maaltijd eet is dit wel pittig. Maar het is denk ik een stuk heter om zelf een paar pepers te kopen en die op een lekkere pizza te leggen. Deze pizza van de Lidle is gewoon niet echt lekker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:18 schreef fespo het volgende:
[..]
wat vind jij ervaren.
ik eet nasi / bami standaard met extra sambal maar dat is niks vergeleken met deze pizza. je moet hem echt niet onderschatten
Wat is extra sambal? Nu krijgen we weer van die opschepverhalen, maar zo is het niet bedoeld zeg ik er maar even bij. Ik vreet zo vaak sambal dat ik het gewoon puur in m'n mond kan stoppen zonder een spier te verrekken. Nu kan het natuurlijk veel pittiger maar de doorsnee persoon zal toch wel met tranen in z'n ogen staan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:18 schreef fespo het volgende:
[..]
wat vind jij ervaren.
ik eet nasi / bami standaard met extra sambal maar dat is niks vergeleken met deze pizza. je moet hem echt niet onderschatten
Ik heb één keer een klein stukje bhut jolokia geproefd en meteen besloten niet verder te eten want dat zou pijnlijk worden. Helden op internet die zo'n heel ding opetenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is extra sambal? Nu krijgen we weer van die opschepverhalen, maar zo is het niet bedoeld zeg ik er maar even bij. Ik vreet zo vaak sambal dat ik het gewoon puur in m'n mond kan stoppen zonder een spier te verrekken. Nu kan het natuurlijk veel pittiger maar de doorsnee persoon zal toch wel met tranen in z'n ogen staan.
yep iemand die niks is gewend heeft hier echt serieuze problemen mee. ik eet redelijk pittig en had redelijk veel moeite de pizza te eten.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is extra sambal? Nu krijgen we weer van die opschepverhalen, maar zo is het niet bedoeld zeg ik er maar even bij. Ik vreet zo vaak sambal dat ik het gewoon puur in m'n mond kan stoppen zonder een spier te verrekken. Nu kan het natuurlijk veel pittiger maar de doorsnee persoon zal toch wel met tranen in z'n ogen staan.
We zullen zien inderdaad: morgenavondquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:34 schreef fespo het volgende:
[..]
yep iemand die niks is gewend heeft hier echt serieuze problemen mee. ik eet redelijk pittig en had redelijk veel moeite de pizza te eten.
en zo te horen ga jij er idd geen moeite mee krijgen maar we zullen zien.
Als het maar lekker isquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:56 schreef arucard het volgende:
Als je goed tegen heet eten kan, is dat juist iets negatiefs. Zo goed is het namelijk niet voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom dat nou weer niet? Laat me raden... Kanker?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:56 schreef arucard het volgende:
Als je goed tegen heet eten kan, is dat juist iets negatiefs. Zo goed is het namelijk niet voor je.
Nee joh, je zaad wordt er alleen wat minder smakelijk van. Kun je beter een pizza Hawaii nemenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer niet? Laat me raden... Kanker?
Moet ik dat zaad slikken? Nee. Dus is het mijn probleem? Raad eens...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:06 schreef RHood314 het volgende:
[..]
Nee joh, je zaad wordt er alleen wat minder smakelijk van. Kun je beter een pizza Hawaii nemen
En maar klagen dat je nooit een vriendin vind die sliktquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik dat zaad slikken? Nee. Dus is het mijn probleem? Raad eens...
Bron?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:56 schreef arucard het volgende:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet ik dat zaad slikken? Nee. Dus is het mijn probleem? Raad eens...
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We zullen zien inderdaad: morgenavond![]()
RIP aan de nabestaandequote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze pizza zal best pittig zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat ik er echt moeite mee zou hebben als ervaren gebruiker.
Overdrijven is op fok! duidelijk geen kunstquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
Jaja dames en heren het was me het nachtje wel. Hele nacht liggen zweten en liters melk er door heen gegooid. Die pizza is echt te heet om zomaar te mogen verkopen in een supermarkt.
Serieus: Pizza Inferno![]()
![]()
Voorspelbaar!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
Jaja dames en heren het was me het nachtje wel. Hele nacht liggen zweten en liters melk er door heen gegooid. Die pizza is echt te heet om zomaar te mogen verkopen in een supermarkt.
Serieus: Pizza Inferno![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |