quote:Op zondag 29 mei 2011 21:59 schreef DrDentz het volgende:
Alsof haar vader adjudant bij de politie was en dat beroep thuis ook uitoefende en haar belette de muziek in te gaan.
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:59 schreef DrDentz het volgende:
Hou toch op over de jeugd van die truus. Alsof haar vader adjudant bij de politie was en dat beroep thuis ook uitoefende en haar belette de muziek in te gaan.
Ik ben geen fan van Ivo, maar daarmee doe je Ivo toch wel behoorlijk te kort. Ik zit echt met kromme tenen te kijkenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:56 schreef Jivis het volgende:
Dit is gewoon de TV Show zonder Ivo's zalvende stem.
"Adelante" doet het vast beterquote:Op zondag 29 mei 2011 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beroerd, niet overdrijven, wel eens aziaten of zuid amerikanen gehoord?
Denk 5 minuutjes, daarna komt onze grote held aan het woordquote:Op zondag 29 mei 2011 22:07 schreef Einthovuh het volgende:
Tot hoe lang duurt deze onzin eigenlijk? Peter r. de Vries is er ook op
quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:52 schreef msnk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was ze nog steeds maar zo
Yolanthe wel de bla bla bla bla god bla bla bla bla my parents negerin niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:08 schreef Einthovuh het volgende:
Zouden jullie haar geven? Ik wel als ze dr smoel zou houden
oh nee ik vind haar prachtig, maar het lijkt raar, net alsof er weggeschoren of bijgetekend is....quote:
Joh wat erg...quote:Op zondag 29 mei 2011 22:17 schreef alors het volgende:
het is wel weggeschoren kijk maar hier
[ afbeelding ]
Zonder stoel erinquote:Op zondag 29 mei 2011 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als Yolanthe de hummer bij had...
NL3quote:Op zondag 29 mei 2011 22:20 schreef Symer het volgende:
Waar kijken jullie naar? Niet naar de allerallerallerallerlaatste Doordekken zo te lezen.
Ja klopt, met zo'n dun touwtje gedaan. Serieus.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:17 schreef alors het volgende:
het is wel weggeschoren kijk maar hier
[ afbeelding ]
Google geeft ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
durfTe?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze durfte de vraag zelf niet te stellen
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:27 schreef Eenskijken het volgende:
allemaal nog ff een halfuurtje studio voetbal meepikken?
alsjeblieft zegquote:Op zondag 29 mei 2011 22:27 schreef Eenskijken het volgende:
Op de RTL website kan je je gegevens achterlaten dan nemen ze contact met je op, met hoeveel personen je wil komen e.d. Krijgt een datum en dan moet je 45 minuten vantevoren aanwezig zijn daar. 20 minuten voor de uitzending ga je de studio binnen en krijg je allemaal wat te drinken en komt er zo'n gast uitleggen hoe het in z'n werk gaat die avond. 5 minuten voor tijd begint Danny Vera een beetje te pingelen en komen de eerste aan tafel zitten. 5 seconden voor het begin schuift Rene aan en dan ist vol gas tot het eerste reclameblokquote:Op zondag 29 mei 2011 12:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kun je iets meer vertellen over zo'n uitzending bezoeken?Lijkt me op zich best gaaf..
Tattoo Theo zit erquote:Op zondag 29 mei 2011 22:27 schreef Eenskijken het volgende:
nehquote:Op zondag 29 mei 2011 22:27 schreef Eenskijken het volgende:
Ik denk dat hij die stift tegen PSV bedoelde, waardoor PSV definitief afhaakte voor het kampioenschap.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm nee? Moest zelfs nog even nadenken wat je bedoelde...
Oh? PSV stond 2 weken later weer bovenaan?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die stift tegen PSV bedoelde, waardoor PSV definitief afhaakte voor het kampioenschap.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef Symer het volgende:
Dat was het dan. Einde van een tijdperk.
Doordekken![]()
Oh ja, ze verspeelde het ergens anders.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh? PSV stond 2 weken later weer bovenaan?
We hebben de youtube compilaties 'Gouden koppel' nog terugdenkende aan hun dagelijkse itemquote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef Symer het volgende:
Doordekken![]()
VI Tour de France schijnt gewoon door te gaanquote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef msnk het volgende:
[..]de bang waar ik het over heb is De Kromme, morgen, VI. Niets geen einde!!! Nog niet.
Stopt dat?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef Symer het volgende:
Doordekken![]()
Misschien door de verlenging/strafschoppen bij Groningen - Ado in de herhaling.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:57 schreef Smoofie het volgende:
Geen doordekken vanavondWaarom is er geen herhaling, als het er wel was
Zonder Derksen en vd Gijp. Wie gaat daar nou naar kijken?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VI Tour de France schijnt gewoon door te gaan
Als ze slim zijn programmeren ze het niet recht tegenover elkaar. Mart op de late avond, Genee & co ergens halverwege. Overigens begreep ik dat Derksen wel regelmatig langskomt, en Gijp ook een paar keer.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:53 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Zonder Derksen en vd Gijp. Wie gaat daar nou naar kijken?
Mart Smeets is Tour de France. Zonder Mart geen tour.
Geplamuurd en gevoegd.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:08 schreef marcodej het volgende:
Wat heeft Yo met haar hoofd gedaan trouwens?
Uh, het gaat niet echt meer over iets wat met VI te maken heeft. Enne dit topic wordt gewoon volquote:Op maandag 30 mei 2011 00:02 schreef Specularium het volgende:
Netjes heren, een half topic vol terwijl er geen VI was.
Ik heb ook geen kritiek, vind het prachtig.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Uh, het gaat niet echt meer over iets wat met VI te maken heeft. Enne dit topic wordt gewoon vol
Inderdaad mooi zo'n verzameltopic voor de 3 VI helden. Vooral omdat een topic met Derksen op een ander subforum toch voor 50% zal bestaan uit wat voor een zure trieste man het is...quote:Op maandag 30 mei 2011 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kritiek, vind het prachtig.
Zolang hij zichzelf niet neerzet als een voetbal profeet is het een heldquote:Op maandag 30 mei 2011 01:02 schreef Specularium het volgende:
Iedereen kan haten op Johan wat ie wil maar hij is oprecht.
Vond het ook leuk dat ie Joling bij VI Oranje bestempelde als 'legitiem persoon' of iets van die strekking. Klopt ook wel, qua recht voor zijn raap zijn.
En die Rene, ik moet al lachen als ik zijn kop zie.
Als je hem niet mag of kan zien dan is er waarschijnlijk iets mis met jezelf.
Kan me nauwelijks voorstellen dat mensen een afkeer van hem krijgen.
Johan heeft vaak genoeg uitgelegd dat er een rolverdeling is die de persoon past,quote:Op maandag 30 mei 2011 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang hij zichzelf niet neerzet als een voetbal profeet is het een held, maar soms als hij conclusies trekt met een motivering die kant nog wal raakt moet ik mezelf er weleens aan doen herrineren dat VI voor een groot deel entertainement is
Leuk dat ze af en toe langs komen, is het in ieder geval het kijken waard. Ik betwijfel dat ze aan de avondetappe kunnen tippen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:08 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Als ze slim zijn programmeren ze het niet recht tegenover elkaar. Mart op de late avond, Genee & co ergens halverwege. Overigens begreep ik dat Derksen wel regelmatig langskomt, en Gijp ook een paar keer.
De tour is spannend vind ik. En de avondetappe is de perfecte afsluiting van een mooie wielerdagquote:Op maandag 30 mei 2011 01:36 schreef Perico het volgende:
Zelf ben ik ook wel bang voor een zwart gat. VI Tour de France is een aardig idee, maar denkelijk vallen ze in de valkuilen die Mart Smeets al jaren meesterlijk omzeilt.
Bij Smeets gaat het om, een zwoele zomeravond op een Frans dorpsplein. De koers is altijd saai, maar Mart balt dat samen in een paar minuten met live commentaar, met 28 fouten, wat wel een hoogtepunt van de uitzending steeds is.
Daarna gaat het over Mart Smeets, en niet meer over de Tour an sich. Als Wilfred nu wel de fout maakt, allemaal wielergasten uit te nodigen en met samenvattingen en reportages te komen, wordt het te saai voor woorden. Smeets maakt een meer filosofisch programma, omdat de actualiteit niet genoeg boeit.
Knappe dame, niet mijn ding.quote:
Ze heeft een partij heerlijke benen + tits + ass = insta hit!quote:Op maandag 30 mei 2011 01:46 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Knappe dame, niet mijn ding.
Wtf met die wimpers trouwens..die zijn nog langer dan mijn konthaar
Zonder make up ziet ze er ook niet uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:46 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Knappe dame, niet mijn ding.
Wtf met die wimpers trouwens..die zijn nog langer dan mijn konthaar
Gezicht is ook belangrijkquote:Op maandag 30 mei 2011 01:47 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ze heeft een partij heerlijke benen + tits + ass = insta hit!
Ook zonder zie Googlequote:Op maandag 30 mei 2011 01:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, helemaal opgemaakt wel. Dan is ze gewoon...pewpew
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1103179 Waarom wachten zou ik zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:50 schreef Specularium het volgende:
Gaat die Ivoshow met Yo uitzending nog herhaald worden?
Waarschijnlijk beter dan jouw vriendin.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zonder make up ziet ze er ook niet uit.
Heb geen vastequote:Op maandag 30 mei 2011 01:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beter dan jouw vriendin.
Je bent gewoon een lelijke buitenlanderquote:Op maandag 30 mei 2011 01:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb geen vasteNog te jong man. CBA om vast te zitten.
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lelijke buitenlander
En na het zien van die foto moet ik op haar afknappen? Ik vind het beter dan die met make up die je eerder postte.quote:
Kan je het wel gaan ontkennen, maar daar heb je niks aan.quote:
Als ik d'r zo naast Jan zie staan en bedenkt dat hij over d'r heen is geweest hoeft het van mij ook niet meerquote:Op maandag 30 mei 2011 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En na het zien van die foto moet ik op haar afknappen? Ik vind het beter dan die met make up die je eerder postte.
nee joh, maar ik bedoel er alleen maar mee dat ze er niet altijd zo lekker uitzietquote:Op maandag 30 mei 2011 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En na het zien van die foto moet ik op haar afknappen? Ik vind het beter dan die met make up die je eerder postte.
You're hurting my feelings.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kan je het wel gaan ontkennen, maar daar heb je niks aan.
Eerlijk duurt het langst hé!
Geil wijf, ken d'r voor de rest niet. Jammer van die wenkbrauwen, die springen altijd in het oog als ze zo geëpileerd zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 01:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
You're hurting my feelings.
[ afbeelding ]
Ga niet hatenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie maak er nou geen Ajax topic nummer 2 van vuile spamnicht
Jij bent toch die gast die steeds de uitslag van de Deense competitie post?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef Absurditeit het volgende:
Yolanthe is 'gewoon' een mooie vrouw en in de juiste setting en met veel makeup lijkt / is ze zelfs beeldschoon in de ogen van velen. Ik ben persoonlijk van mening dat zij van nature niet echt geweldig is. Dat vind ik ook van mijn vrienden, maar daar gaat het ook allemaal niet om. Ik ken mijn beperkingen en weet dat ik het vooral moet hebben van mooie, lieve vrouwen. Zeker de komende jaren weet ik zeker dat ik geen miljonair ben en geen enkele kans maak bij starfuckers. Is dat erg? Not at all.
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef Absurditeit het volgende:
Yolanthe is 'gewoon' een mooie vrouw en in de juiste setting en met veel makeup lijkt / is ze zelfs beeldschoon in de ogen van velen. Ik ben persoonlijk van mening dat zij van nature niet echt geweldig is. Dat vind ik ook van mijn vriendin, maar daar gaat het ook allemaal niet om. Ik ken mijn beperkingen en weet dat ik het vooral moet hebben van mooie, lieve vrouwen. Zeker de komende jaren weet ik zeker dat ik geen miljonair ben en geen enkele kans maak bij starfuckers. Is dat erg? Not at all.
Nou enquote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Geil wijf, ken d'r voor de rest niet. Jammer van die wenkbrauwen, die springen altijd in het oog als ze zo geëpileerd zijn
Dat heb ik gistermiddag 1 keer gedaan idd.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent toch die gast die steeds de uitslag van de Deense competitie post?
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met make up, zo ziet ze er niet super uit..
En nog een keer iets met de beker of zo.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:59 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat heb ik gistermiddag 1 keer gedaan idd.
Ja niks, ik zou d'r nog steeds hard doen. Was gewoon een minpuntje na de foto grondig geobserveerd te hebben.quote:
Iemand moet daar even wat rap onder zetten, lijkt net alsof ie aan het flowen is danquote:
Zeker, maar dat ging om de Noorse beker.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En nog een keer iets met de beker of zo..
Ok, dan is ze wsl. een stuk lekkerder dan al jouw neukerdjes bij elkaar.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb geen vasteNog te jong man. CBA om vast te zitten.
Offtopic: Tevreden met de nieuwe directeur jochie?quote:Op maandag 30 mei 2011 02:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is dus wat er standaard gebeurt als je kritiek hebt op het uiterlijk van Yootje.
Is dat trouwens het hoofd van die emimich op onur baas geshopped?quote:
Allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zeker, maar dat ging om de Noorse beker.
Ik heb hoge eisenquote:Op maandag 30 mei 2011 02:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ok, dan is ze wsl. een stuk lekkerder dan al jouw neukerdjes bij elkaar.
Voetbalvrouwen topic kunnen we wel doen, wil jij de TS zijn van deze legendarische reeks?quote:Op maandag 30 mei 2011 02:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb hoge eisen
Anyway. Kunnen we geen babe topic maken in VBL?
Kan ja, probleem is dat ik nogal geneigd ben om elk lekker wijf te postenquote:Op maandag 30 mei 2011 02:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Voetbalvrouwen topic kunnen we wel doen, wil jij de TS zijn van deze legendarische reeks?
Boeiend, zeg je gewoon dat dat de scharrel is van Gigs of Rooney of een of andere rus. Gelooft toch iedereen.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan ja, probleem is dat ik nogal geneigd ben om elk lekker wijf te posten
We kunnen beginnen met yolanthequote:Op maandag 30 mei 2011 02:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Boeiend, zeg je gewoon dat dat de scharrel is van Gigs of Rooney of een of andere rus. Gelooft toch iedereen.
Dan neuk jij in het beste geval zeer weinig en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid helemaal niet...quote:
Dat topic is er overigens al.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 30 mei 2011 02:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan neuk jij in het beste geval zeer weinig en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid helemaal niet...
Dat zei hij toch ook verkapt? Maar hij is nog jong héquote:Op maandag 30 mei 2011 02:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan neuk jij in het beste geval zeer weinig en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid helemaal niet...
[CENTRAAL] Voetbalvrouwen #1quote:Op maandag 30 mei 2011 02:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb hoge eisen
Waar ?quote:Op maandag 30 mei 2011 02:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat zei hij toch ook verkapt? Maar hij is nog jong hé
Is ook een wijf.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:11 schreef Smoofie het volgende:
Ik zocht op google. Giggs girlfriend. Krijg ik Justin bieber
Wil? Ik mag Wil zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Offtopic: Tevreden met de nieuwe directeur jochie?
Beter dan Willie Boessen.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil? Ik mag Wil zeggen.
Geen mening nog. Zie het wel. Support zal nergens minder door worden.
Ik wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:01 schreef Einthovuh het volgende:
Echt he sommige hier... Jullie hebben allemaal wat lekkerders op de bank zitten?
En daarom zoek je bevestiging op fokquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 02:11 schreef Parafernalia het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)issen-zich-over.html
Dit gaat niet over VI hehquote:Op maandag 30 mei 2011 02:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent wel een eckte tatta hé of niet
Ga jij anders ook gelijk ff een Feyenoord avatar nemenquote:
nee dankjequote:Op maandag 30 mei 2011 02:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ga jij anders ook gelijk ff een Feyenoord avatar nemen
Dat is Elisha Cuthbertquote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Geil wijf, ken d'r voor de rest niet. Jammer van die wenkbrauwen, die springen altijd in het oog als ze zo geëpileerd zijn
Slechte regie zeg in dit stukjequote:Op maandag 30 mei 2011 02:11 schreef Parafernalia het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)issen-zich-over.html
Meeste van die mensen kunnen in tegenstelling tot jij wel Engelsquote:
Mart zit toch echt te veel in de oude mannen stoel. Het draait om hem zoals SV om Sjek draait. Soms kan het wel leuk zijn maar meestal snap ik echt niet waarom het niet wat meer over de koers gaat. Ik hoop dus dat VI daar wel op inspringt. Kijk er naar uitquote:Op maandag 30 mei 2011 01:36 schreef Perico het volgende:
Het was een heel behoorlijke uitzending van Yolanthe, mooi inkijkje bij Johan thuis.
Zelf ben ik ook wel bang voor een zwart gat. VI Tour de France is een aardig idee, maar denkelijk vallen ze in de valkuilen die Mart Smeets al jaren meesterlijk omzeilt.
Bij Smeets gaat het om, een zwoele zomeravond op een Frans dorpsplein. De koers is altijd saai, maar Mart balt dat samen in een paar minuten met live commentaar, met 28 fouten, wat wel een hoogtepunt van de uitzending steeds is.
Daarna gaat het over Mart Smeets, en niet meer over de Tour an sich. Als Wilfred nu wel de fout maakt, allemaal wielergasten uit te nodigen en met samenvattingen en reportages te komen, wordt het te saai voor woorden. Smeets maakt een meer filosofisch programma, omdat de actualiteit niet genoeg boeit.
Johannes is een pussy met een klein hartje. Hij gaat rentenieren in De Betuwe.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mooie uitspraak op de deur van Johans kantoor.
"You may all go to Hell and I will go to Texas!"
Jammer dat hij toch niet naar Texas wil ivm de doodstraf daar.
Yo heeft nog niet de interviewtechnieken onder de knie om mensen echt te verleiden tot opzienbarende teksten.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:42 schreef Boomlaars het volgende:
Vond het interview met Yolanthe tegenvallen. Het was meer een monoloog van Johan waarbij Yolanthe af en toe zei 'echt waar?' en verder niet veel uit de gesprekken haalde. Het was eigenlijk een RTL Boulevard variant van de Profiel uitzending, welke wel de moeite waard was.
dus je verwacht dat er verbetering in komt?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:43 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Yo heeft nog niet de interviewtechnieken onder de knie om mensen echt te verleiden tot opzienbarende teksten.
Yo zal zeker nog groeien. Niet alleen zullen haar vrij povere borsten nog groeien als ze een keer zwanger raakt, maar ze zal op den duur ook meer een personality worden. Mensen staan voor haar open en als je een dagje met haar optrekt, lijkt ze mij ook geen vervelend persoon. Yo is geen vrouw die je naar een bewustzijnsfilosoof als Daniel C. Dennett moet sturen, maar in veel gevallen zal ze op den duur voor acceptabele uitzendingen zorgen.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:46 schreef essentieel het volgende:
[..]
dus je verwacht dat er verbetering in komt?
Welke kastganger gaat zich hiermee bezighouden?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:53 schreef pberends het volgende:
Waarom heeft Yolanthe het over Voetbal Insite...
In vrijwel elk interview benadrukt Johan dat zijn vader erg autoritair etc was. Het zit hem waarsch. vrij diep en het heeft hem ongetwijfeld ook deels gevormd. Dat eigenzinnige en een hekel hebben aan een weerwoord, heeft hij goed mogelijk van zijn vader.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke kastganger gaat zich hiermee bezighouden?
Voor een lekker wijf is ze relatief slim. Die foutjes van deze wereld, laat gaan joh.
Iets met context en 200 km ervandaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:18 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah joh, laat toch gaan joh.
Heee Kapiteintje man, mojuuu een biertje?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1103179
Ik had stiekem een Chervolet Camaro verwacht.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:17 schreef no1uknow het volgende:
Haha Derksen rijdt een Saab, had je ook gewoon kunnen weten.
Ja, prima. Staan ze koud?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:50 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Heee Kapiteintje man, mojuuu een biertje?
quote:Op maandag 30 mei 2011 14:17 schreef no1uknow het volgende:
Haha Derksen rijdt een Saab, had je ook gewoon kunnen weten.
Johan heeft eerder wel in een dikke Amerikaan gereden.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik had stiekem een Chervolet Camaro verwacht.
quote:Op maandag 30 mei 2011 14:48 schreef psvbodhi het volgende:
derksen en yolante zitten kijken, derksen en zijn sigaar krijg beetje clinton flashback
Dat zijn ook meesterlijke bazenbakkenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Johan heeft eerder wel in een dikke Amerikaan gereden.
[ afbeelding ]
Chrysler 300C
Wat drinken we? Hertog, Jupiler, speciaaltje?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:47 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Uiteraard. Weet je hoe warm het is buiten?
Ik heb alleen koude halve liters Carlsberg en blikjes Palm.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat drinken we? Hertog, Jupiler, speciaaltje?
Ik teken ervoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:13 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik heb alleen koude halve liters Carlsberg en blikjes Palm.
Die vrouw van Johan is wel damn ugly.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:16 schreef psvbodhi het volgende:
derksen en yolante zitten kijken, derksen en zijn sigaar krijg beetje clinton flashback
naar genee gestuurd
quote:Op maandag 30 mei 2011 14:52 schreef Pranjicc het volgende:
Van der Gijp zat op 'voetbalzoonuh' toen ie plots zag dat Den Haag al bezig was.
Ik had wel precies het zelfdequote:Op maandag 30 mei 2011 14:52 schreef Pranjicc het volgende:
Van der Gijp zat op 'voetbalzoonuh' toen ie plots zag dat Den Haag al bezig was.
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:50 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Yo zal zeker nog groeien. Niet alleen zullen haar vrij povere borsten nog groeien als ze een keer zwanger raakt, maar ze zal op den duur ook meer een personality worden. Mensen staan voor haar open en als je een dagje met haar optrekt, lijkt ze mij ook geen vervelend persoon. Yo is geen vrouw die je naar een bewustzijnsfilosoof als Daniel C. Dennett moet sturen, maar in veel gevallen zal ze op den duur voor acceptabele uitzendingen zorgen.
En de vrouw van Wilfred?quote:Op maandag 30 mei 2011 15:21 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Die vrouw van Johan is wel damn ugly.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Elkaar ontmoet dankzij cupido Van der Gijp
Was een groot monoloog in VI waarin hij dat vertelde, maar het komt er op neer dat Gijp aan Genee vroeg of hij iets wilde presenteren en zoja dat er een lief Iraans meisje hem meer informatie zou geven over de snabbel wat dus later zijn vrouw werd.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Elkaar ontmoet dankzij cupido Van der Gijp
willem alleen daarom ga ik zeker kijkenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:34 schreef voice-over het volgende:
Mijn god, vanavond De Kromme als gast. Om het programma feestelijk af te sluiten zeker? Nou ja, ik verheug mij al op 30x een "wat kan mij dat nou schelen?" antwoord op vragen van 'Wilbert' Genee.
Willem zou er maar alleen zitten zeg.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:36 schreef psvbodhi het volgende:
[..]
willem alleen daarom ga ik zeker kijken
anders ik welquote:Op maandag 30 mei 2011 17:34 schreef voice-over het volgende:
Mijn god, vanavond De Kromme als gast. Om het programma feestelijk af te sluiten zeker? Nou ja, ik verheug mij al op 30x een "wat kan mij dat nou schelen?" antwoord op vragen van 'Wilbert' Genee.
Mensen met persoonlijkheid irriteren zich nogal vaak aan die Genee valt wel op. Derksen botste vroeger ook regelmatig met hem omdat zijn gedrag en vraagstelling vaak goedkoop en doorzichtig is.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:30 schreef Specularium het volgende:
Met dat gedrag kan ook alleen Willem wegkomen.
Het is een beetje als dat wie ipv die bij Cruijff.
Alsof ze zich extra dom mogen gedragen want vroeger, blabla.
Nee dat heeft te maken met Leo Beenhakker etc sindsdien zie je nog maar een enkele Feyenoord supporter in dit topic.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mensen met persoonlijkheid irriteren zich nogal vaak aan die Genee valt wel op. Derksen botste vroeger ook regelmatig met hem omdat zijn gedrag en vraagstelling vaak goedkoop en doorzichtig is.
Jammer dat Derksen zich nu laat meeslepen en onderdeel van de act is geworden. Ik vond die bikkelharde Derksen een stuk leuker dan zijn rol als acteur tegenwoordig.
Klopt ja. En vooral door de leugens die Derksen na zijn vertrek de wereld in geholpen heeft.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat heeft te maken met Leo Beenhakker etc sindsdien zie je nog maar een enkele Feyenoord supporter in dit topic.
Heeft niks met labiel of emotioneel te maken gast, Gezond verstand.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:41 schreef Absurditeit het volgende:
Feyenoorders zijn in deze tijden wat te emotioneel en te labiel om critici als Derksen juist te beoordelen. Zo zijn er bijvoorbeeld Feyenoorders die denken dat het op iets anders dan toeval gebaseerd was dat Derksen ooit via zijn gsm een gesprek van Beenhakker opving.
Ik geef toe dat het eerste geval bijzonder ongelukkig is, maar uiteindelijk is er toch weinig aanleiding om te denken dat het in scene was gezet. Dat hij oprecht niets wist van de hackersactiviteiten van een onduidelijke medewerker van hem geloof ik direct. Johan is dan wel weer streetwise genoeg om aan dat soort zaken niet mee te werken.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft niks met labiel of emotioneel te maken gast, Gezond verstand.
Jij gaat als Beenhakker een belangrijk gesprek voeren met je directie (waar je op voet van oorlog mee leeft) en laat "per ongeluk" je mobieltje toevalligerwijs ook nog eens juist van al je contacten Johan Derksen bellen waardoor het hele gesprek in de media ligt. Toeval mn reet.
Net als dat hackersgate jaren geleden bij Ajax waar hij zogenaamd niets van wist. Toeval ja, geloof je het zelf man.
dat hackersverhaal weet ik niet zekern, maar je telefoon 'per ongeluk' laten bellen naar uitgerekend Derksen tijdens zo'n gesprek, valt bij mij in de categorie 'meester, mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten'.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het eerste geval bijzonder ongelukkig is, maar uiteindelijk is er toch weinig aanleiding om te denken dat het in scene was gezet. Dat hij oprecht niets wist van de hackersactiviteiten van een onduidelijke medewerker van hem geloof ik direct. Johan is dan wel weer streetwise genoeg om aan dat soort zaken niet mee te werken.
Ik geloof niet dat Johan zich ooit in zou laten met criminele hack-activiteiten. Hij heeft zich daar ook fel tegen uit gesproken.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft niks met labiel of emotioneel te maken gast, Gezond verstand.
Jij gaat als Beenhakker een belangrijk gesprek voeren met je directie (waar je op voet van oorlog mee leeft) en laat "per ongeluk" je mobieltje toevalligerwijs ook nog eens juist van al je contacten Johan Derksen bellen waardoor het hele gesprek in de media ligt. Toeval mn reet.
Net als dat hackersgate jaren geleden bij Ajax waar hij zogenaamd niets van wist. Toeval ja, geloof je het zelf man.
Haha die doordekken tijdens die rel was wel geniaal op een bankje midden in het parkquote:Op maandag 30 mei 2011 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Johan zich ooit in zou laten met criminele hack-activiteiten. Hij heeft zich daar ook fel tegen uit gesproken.
Dat gedoe met die telefoon van Beenhakker zullen we gewoon nooit weten. Het is heel goed mogelijk dat iemand zijn gsm een keer niet goed uitzet, maar dan moet Johan zijn gsm ook niet uitgezet hebben en dan is het ook nog eens toeval dat dit gebeurt bij een belangrijk gesprek. Beetje toevallig inderdaad.
Inderdaad. Toen had Derksen ook een zonnebril op. Het liefst had hij Wilfred toen van het bankje afgeslagen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha die doordekken tijdens die rel was wel geniaal op een bankje midden in het park
Link?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha die doordekken tijdens die rel was wel geniaal op een bankje midden in het park
Ja Van Hanegem is gewoon een hork en Derksen zal zich een keer inhouden omdat hij geen zin heeft weer knallende ruzie met hem te krijgen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
Ben ik de enige die vreest voor een grote kut-uitzending? Van Hanegem heeft verstand van voetbal, maar kan het programma dat nu als een trein loopt ook simpel saboteren door Genee (hoe je het wendt of keert, een belangrijke pion in het succes) met stompzinnige one-liners voor lul te zetten.
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind Willem echt een held, maar ik kan ook genieten van het programma zoals het nu is, zónder die opmerkingkjes van Willem erdoor.
Weet jij nog de datum van die opgepakte hacker, dat maakt het zoeken makkelijker.quote:
September 2008 iig.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Weet jij nog de datum van die opgepakte hacker, dat maakt het zoeken makkelijker.
Bewijzen zul je het nooit.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Johan zich ooit in zou laten met criminele hack-activiteiten. Hij heeft zich daar ook fel tegen uit gesproken.
Dat gedoe met die telefoon van Beenhakker zullen we gewoon nooit weten. Het is heel goed mogelijk dat iemand zijn gsm een keer niet goed uitzet, maar dan moet Johan zijn gsm ook niet uitgezet hebben en dan is het ook nog eens toeval dat dit gebeurt bij een belangrijk gesprek. Beetje toevallig inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |