Was een groot monoloog in VI waarin hij dat vertelde, maar het komt er op neer dat Gijp aan Genee vroeg of hij iets wilde presenteren en zoja dat er een lief Iraans meisje hem meer informatie zou geven over de snabbel wat dus later zijn vrouw werd.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Elkaar ontmoet dankzij cupido Van der Gijp
willem alleen daarom ga ik zeker kijkenquote:Op maandag 30 mei 2011 17:34 schreef voice-over het volgende:
Mijn god, vanavond De Kromme als gast. Om het programma feestelijk af te sluiten zeker? Nou ja, ik verheug mij al op 30x een "wat kan mij dat nou schelen?" antwoord op vragen van 'Wilbert' Genee.
Willem zou er maar alleen zitten zeg.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:36 schreef psvbodhi het volgende:
[..]
willem alleen daarom ga ik zeker kijken
anders ik welquote:Op maandag 30 mei 2011 17:34 schreef voice-over het volgende:
Mijn god, vanavond De Kromme als gast. Om het programma feestelijk af te sluiten zeker? Nou ja, ik verheug mij al op 30x een "wat kan mij dat nou schelen?" antwoord op vragen van 'Wilbert' Genee.
Mensen met persoonlijkheid irriteren zich nogal vaak aan die Genee valt wel op. Derksen botste vroeger ook regelmatig met hem omdat zijn gedrag en vraagstelling vaak goedkoop en doorzichtig is.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:30 schreef Specularium het volgende:
Met dat gedrag kan ook alleen Willem wegkomen.
Het is een beetje als dat wie ipv die bij Cruijff.
Alsof ze zich extra dom mogen gedragen want vroeger, blabla.
Nee dat heeft te maken met Leo Beenhakker etc sindsdien zie je nog maar een enkele Feyenoord supporter in dit topic.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mensen met persoonlijkheid irriteren zich nogal vaak aan die Genee valt wel op. Derksen botste vroeger ook regelmatig met hem omdat zijn gedrag en vraagstelling vaak goedkoop en doorzichtig is.
Jammer dat Derksen zich nu laat meeslepen en onderdeel van de act is geworden. Ik vond die bikkelharde Derksen een stuk leuker dan zijn rol als acteur tegenwoordig.
Klopt ja. En vooral door de leugens die Derksen na zijn vertrek de wereld in geholpen heeft.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat heeft te maken met Leo Beenhakker etc sindsdien zie je nog maar een enkele Feyenoord supporter in dit topic.
Heeft niks met labiel of emotioneel te maken gast, Gezond verstand.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:41 schreef Absurditeit het volgende:
Feyenoorders zijn in deze tijden wat te emotioneel en te labiel om critici als Derksen juist te beoordelen. Zo zijn er bijvoorbeeld Feyenoorders die denken dat het op iets anders dan toeval gebaseerd was dat Derksen ooit via zijn gsm een gesprek van Beenhakker opving.
Ik geef toe dat het eerste geval bijzonder ongelukkig is, maar uiteindelijk is er toch weinig aanleiding om te denken dat het in scene was gezet. Dat hij oprecht niets wist van de hackersactiviteiten van een onduidelijke medewerker van hem geloof ik direct. Johan is dan wel weer streetwise genoeg om aan dat soort zaken niet mee te werken.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft niks met labiel of emotioneel te maken gast, Gezond verstand.
Jij gaat als Beenhakker een belangrijk gesprek voeren met je directie (waar je op voet van oorlog mee leeft) en laat "per ongeluk" je mobieltje toevalligerwijs ook nog eens juist van al je contacten Johan Derksen bellen waardoor het hele gesprek in de media ligt. Toeval mn reet.
Net als dat hackersgate jaren geleden bij Ajax waar hij zogenaamd niets van wist. Toeval ja, geloof je het zelf man.
dat hackersverhaal weet ik niet zekern, maar je telefoon 'per ongeluk' laten bellen naar uitgerekend Derksen tijdens zo'n gesprek, valt bij mij in de categorie 'meester, mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten'.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het eerste geval bijzonder ongelukkig is, maar uiteindelijk is er toch weinig aanleiding om te denken dat het in scene was gezet. Dat hij oprecht niets wist van de hackersactiviteiten van een onduidelijke medewerker van hem geloof ik direct. Johan is dan wel weer streetwise genoeg om aan dat soort zaken niet mee te werken.
Ik geloof niet dat Johan zich ooit in zou laten met criminele hack-activiteiten. Hij heeft zich daar ook fel tegen uit gesproken.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft niks met labiel of emotioneel te maken gast, Gezond verstand.
Jij gaat als Beenhakker een belangrijk gesprek voeren met je directie (waar je op voet van oorlog mee leeft) en laat "per ongeluk" je mobieltje toevalligerwijs ook nog eens juist van al je contacten Johan Derksen bellen waardoor het hele gesprek in de media ligt. Toeval mn reet.
Net als dat hackersgate jaren geleden bij Ajax waar hij zogenaamd niets van wist. Toeval ja, geloof je het zelf man.
Haha die doordekken tijdens die rel was wel geniaal op een bankje midden in het parkquote:Op maandag 30 mei 2011 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Johan zich ooit in zou laten met criminele hack-activiteiten. Hij heeft zich daar ook fel tegen uit gesproken.
Dat gedoe met die telefoon van Beenhakker zullen we gewoon nooit weten. Het is heel goed mogelijk dat iemand zijn gsm een keer niet goed uitzet, maar dan moet Johan zijn gsm ook niet uitgezet hebben en dan is het ook nog eens toeval dat dit gebeurt bij een belangrijk gesprek. Beetje toevallig inderdaad.
Inderdaad. Toen had Derksen ook een zonnebril op. Het liefst had hij Wilfred toen van het bankje afgeslagen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha die doordekken tijdens die rel was wel geniaal op een bankje midden in het park
Link?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha die doordekken tijdens die rel was wel geniaal op een bankje midden in het park
Ja Van Hanegem is gewoon een hork en Derksen zal zich een keer inhouden omdat hij geen zin heeft weer knallende ruzie met hem te krijgen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
Ben ik de enige die vreest voor een grote kut-uitzending? Van Hanegem heeft verstand van voetbal, maar kan het programma dat nu als een trein loopt ook simpel saboteren door Genee (hoe je het wendt of keert, een belangrijke pion in het succes) met stompzinnige one-liners voor lul te zetten.
Begrijp me niet verkeerd. Ik vind Willem echt een held, maar ik kan ook genieten van het programma zoals het nu is, zónder die opmerkingkjes van Willem erdoor.
Weet jij nog de datum van die opgepakte hacker, dat maakt het zoeken makkelijker.quote:
September 2008 iig.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Weet jij nog de datum van die opgepakte hacker, dat maakt het zoeken makkelijker.
Bewijzen zul je het nooit.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Johan zich ooit in zou laten met criminele hack-activiteiten. Hij heeft zich daar ook fel tegen uit gesproken.
Dat gedoe met die telefoon van Beenhakker zullen we gewoon nooit weten. Het is heel goed mogelijk dat iemand zijn gsm een keer niet goed uitzet, maar dan moet Johan zijn gsm ook niet uitgezet hebben en dan is het ook nog eens toeval dat dit gebeurt bij een belangrijk gesprek. Beetje toevallig inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |