quote:Op zondag 29 mei 2011 22:27 schreef Eenskijken het volgende:
allemaal nog ff een halfuurtje studio voetbal meepikken?
alsjeblieft zegquote:Op zondag 29 mei 2011 22:27 schreef Eenskijken het volgende:
Op de RTL website kan je je gegevens achterlaten dan nemen ze contact met je op, met hoeveel personen je wil komen e.d. Krijgt een datum en dan moet je 45 minuten vantevoren aanwezig zijn daar. 20 minuten voor de uitzending ga je de studio binnen en krijg je allemaal wat te drinken en komt er zo'n gast uitleggen hoe het in z'n werk gaat die avond. 5 minuten voor tijd begint Danny Vera een beetje te pingelen en komen de eerste aan tafel zitten. 5 seconden voor het begin schuift Rene aan en dan ist vol gas tot het eerste reclameblokquote:Op zondag 29 mei 2011 12:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kun je iets meer vertellen over zo'n uitzending bezoeken?Lijkt me op zich best gaaf..
Tattoo Theo zit erquote:Op zondag 29 mei 2011 22:27 schreef Eenskijken het volgende:
nehquote:Op zondag 29 mei 2011 22:27 schreef Eenskijken het volgende:
Ik denk dat hij die stift tegen PSV bedoelde, waardoor PSV definitief afhaakte voor het kampioenschap.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm nee? Moest zelfs nog even nadenken wat je bedoelde...
Oh? PSV stond 2 weken later weer bovenaan?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die stift tegen PSV bedoelde, waardoor PSV definitief afhaakte voor het kampioenschap.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef Symer het volgende:
Dat was het dan. Einde van een tijdperk.
Doordekken![]()
Oh ja, ze verspeelde het ergens anders.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh? PSV stond 2 weken later weer bovenaan?
We hebben de youtube compilaties 'Gouden koppel' nog terugdenkende aan hun dagelijkse itemquote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef Symer het volgende:
Doordekken![]()
VI Tour de France schijnt gewoon door te gaanquote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef msnk het volgende:
[..]de bang waar ik het over heb is De Kromme, morgen, VI. Niets geen einde!!! Nog niet.
Stopt dat?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef Symer het volgende:
Doordekken![]()
Misschien door de verlenging/strafschoppen bij Groningen - Ado in de herhaling.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:57 schreef Smoofie het volgende:
Geen doordekken vanavondWaarom is er geen herhaling, als het er wel was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |