quote:Op zondag 29 mei 2011 22:27 schreef Eenskijken het volgende:
allemaal nog ff een halfuurtje studio voetbal meepikken?
alsjeblieft zegquote:Op zondag 29 mei 2011 22:27 schreef Eenskijken het volgende:
Op de RTL website kan je je gegevens achterlaten dan nemen ze contact met je op, met hoeveel personen je wil komen e.d. Krijgt een datum en dan moet je 45 minuten vantevoren aanwezig zijn daar. 20 minuten voor de uitzending ga je de studio binnen en krijg je allemaal wat te drinken en komt er zo'n gast uitleggen hoe het in z'n werk gaat die avond. 5 minuten voor tijd begint Danny Vera een beetje te pingelen en komen de eerste aan tafel zitten. 5 seconden voor het begin schuift Rene aan en dan ist vol gas tot het eerste reclameblokquote:Op zondag 29 mei 2011 12:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Kun je iets meer vertellen over zo'n uitzending bezoeken?Lijkt me op zich best gaaf..
Tattoo Theo zit erquote:Op zondag 29 mei 2011 22:27 schreef Eenskijken het volgende:
nehquote:Op zondag 29 mei 2011 22:27 schreef Eenskijken het volgende:
Ik denk dat hij die stift tegen PSV bedoelde, waardoor PSV definitief afhaakte voor het kampioenschap.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm nee? Moest zelfs nog even nadenken wat je bedoelde...
Oh? PSV stond 2 weken later weer bovenaan?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die stift tegen PSV bedoelde, waardoor PSV definitief afhaakte voor het kampioenschap.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef Symer het volgende:
Dat was het dan. Einde van een tijdperk.
Doordekken![]()
Oh ja, ze verspeelde het ergens anders.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh? PSV stond 2 weken later weer bovenaan?
We hebben de youtube compilaties 'Gouden koppel' nog terugdenkende aan hun dagelijkse itemquote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef Symer het volgende:
Doordekken![]()
VI Tour de France schijnt gewoon door te gaanquote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef msnk het volgende:
[..]de bang waar ik het over heb is De Kromme, morgen, VI. Niets geen einde!!! Nog niet.
Stopt dat?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:31 schreef Symer het volgende:
Doordekken![]()
Misschien door de verlenging/strafschoppen bij Groningen - Ado in de herhaling.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:57 schreef Smoofie het volgende:
Geen doordekken vanavondWaarom is er geen herhaling, als het er wel was
Zonder Derksen en vd Gijp. Wie gaat daar nou naar kijken?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VI Tour de France schijnt gewoon door te gaan
Als ze slim zijn programmeren ze het niet recht tegenover elkaar. Mart op de late avond, Genee & co ergens halverwege. Overigens begreep ik dat Derksen wel regelmatig langskomt, en Gijp ook een paar keer.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:53 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Zonder Derksen en vd Gijp. Wie gaat daar nou naar kijken?
Mart Smeets is Tour de France. Zonder Mart geen tour.
Geplamuurd en gevoegd.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:08 schreef marcodej het volgende:
Wat heeft Yo met haar hoofd gedaan trouwens?
Uh, het gaat niet echt meer over iets wat met VI te maken heeft. Enne dit topic wordt gewoon volquote:Op maandag 30 mei 2011 00:02 schreef Specularium het volgende:
Netjes heren, een half topic vol terwijl er geen VI was.
Ik heb ook geen kritiek, vind het prachtig.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Uh, het gaat niet echt meer over iets wat met VI te maken heeft. Enne dit topic wordt gewoon vol
Inderdaad mooi zo'n verzameltopic voor de 3 VI helden. Vooral omdat een topic met Derksen op een ander subforum toch voor 50% zal bestaan uit wat voor een zure trieste man het is...quote:Op maandag 30 mei 2011 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kritiek, vind het prachtig.
Zolang hij zichzelf niet neerzet als een voetbal profeet is het een heldquote:Op maandag 30 mei 2011 01:02 schreef Specularium het volgende:
Iedereen kan haten op Johan wat ie wil maar hij is oprecht.
Vond het ook leuk dat ie Joling bij VI Oranje bestempelde als 'legitiem persoon' of iets van die strekking. Klopt ook wel, qua recht voor zijn raap zijn.
En die Rene, ik moet al lachen als ik zijn kop zie.
Als je hem niet mag of kan zien dan is er waarschijnlijk iets mis met jezelf.
Kan me nauwelijks voorstellen dat mensen een afkeer van hem krijgen.
Johan heeft vaak genoeg uitgelegd dat er een rolverdeling is die de persoon past,quote:Op maandag 30 mei 2011 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang hij zichzelf niet neerzet als een voetbal profeet is het een held, maar soms als hij conclusies trekt met een motivering die kant nog wal raakt moet ik mezelf er weleens aan doen herrineren dat VI voor een groot deel entertainement is
Leuk dat ze af en toe langs komen, is het in ieder geval het kijken waard. Ik betwijfel dat ze aan de avondetappe kunnen tippen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:08 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Als ze slim zijn programmeren ze het niet recht tegenover elkaar. Mart op de late avond, Genee & co ergens halverwege. Overigens begreep ik dat Derksen wel regelmatig langskomt, en Gijp ook een paar keer.
De tour is spannend vind ik. En de avondetappe is de perfecte afsluiting van een mooie wielerdagquote:Op maandag 30 mei 2011 01:36 schreef Perico het volgende:
Zelf ben ik ook wel bang voor een zwart gat. VI Tour de France is een aardig idee, maar denkelijk vallen ze in de valkuilen die Mart Smeets al jaren meesterlijk omzeilt.
Bij Smeets gaat het om, een zwoele zomeravond op een Frans dorpsplein. De koers is altijd saai, maar Mart balt dat samen in een paar minuten met live commentaar, met 28 fouten, wat wel een hoogtepunt van de uitzending steeds is.
Daarna gaat het over Mart Smeets, en niet meer over de Tour an sich. Als Wilfred nu wel de fout maakt, allemaal wielergasten uit te nodigen en met samenvattingen en reportages te komen, wordt het te saai voor woorden. Smeets maakt een meer filosofisch programma, omdat de actualiteit niet genoeg boeit.
Knappe dame, niet mijn ding.quote:
Ze heeft een partij heerlijke benen + tits + ass = insta hit!quote:Op maandag 30 mei 2011 01:46 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Knappe dame, niet mijn ding.
Wtf met die wimpers trouwens..die zijn nog langer dan mijn konthaar
Zonder make up ziet ze er ook niet uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:46 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Knappe dame, niet mijn ding.
Wtf met die wimpers trouwens..die zijn nog langer dan mijn konthaar
Gezicht is ook belangrijkquote:Op maandag 30 mei 2011 01:47 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ze heeft een partij heerlijke benen + tits + ass = insta hit!
Ook zonder zie Googlequote:Op maandag 30 mei 2011 01:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, helemaal opgemaakt wel. Dan is ze gewoon...pewpew
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1103179 Waarom wachten zou ik zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:50 schreef Specularium het volgende:
Gaat die Ivoshow met Yo uitzending nog herhaald worden?
Waarschijnlijk beter dan jouw vriendin.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zonder make up ziet ze er ook niet uit.
Heb geen vastequote:Op maandag 30 mei 2011 01:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beter dan jouw vriendin.
Je bent gewoon een lelijke buitenlanderquote:Op maandag 30 mei 2011 01:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb geen vasteNog te jong man. CBA om vast te zitten.
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lelijke buitenlander
En na het zien van die foto moet ik op haar afknappen? Ik vind het beter dan die met make up die je eerder postte.quote:
Kan je het wel gaan ontkennen, maar daar heb je niks aan.quote:
Als ik d'r zo naast Jan zie staan en bedenkt dat hij over d'r heen is geweest hoeft het van mij ook niet meerquote:Op maandag 30 mei 2011 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En na het zien van die foto moet ik op haar afknappen? Ik vind het beter dan die met make up die je eerder postte.
nee joh, maar ik bedoel er alleen maar mee dat ze er niet altijd zo lekker uitzietquote:Op maandag 30 mei 2011 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En na het zien van die foto moet ik op haar afknappen? Ik vind het beter dan die met make up die je eerder postte.
You're hurting my feelings.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kan je het wel gaan ontkennen, maar daar heb je niks aan.
Eerlijk duurt het langst hé!
Geil wijf, ken d'r voor de rest niet. Jammer van die wenkbrauwen, die springen altijd in het oog als ze zo geëpileerd zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 01:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
You're hurting my feelings.
[ afbeelding ]
Ga niet hatenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie maak er nou geen Ajax topic nummer 2 van vuile spamnicht
Jij bent toch die gast die steeds de uitslag van de Deense competitie post?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef Absurditeit het volgende:
Yolanthe is 'gewoon' een mooie vrouw en in de juiste setting en met veel makeup lijkt / is ze zelfs beeldschoon in de ogen van velen. Ik ben persoonlijk van mening dat zij van nature niet echt geweldig is. Dat vind ik ook van mijn vrienden, maar daar gaat het ook allemaal niet om. Ik ken mijn beperkingen en weet dat ik het vooral moet hebben van mooie, lieve vrouwen. Zeker de komende jaren weet ik zeker dat ik geen miljonair ben en geen enkele kans maak bij starfuckers. Is dat erg? Not at all.
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef Absurditeit het volgende:
Yolanthe is 'gewoon' een mooie vrouw en in de juiste setting en met veel makeup lijkt / is ze zelfs beeldschoon in de ogen van velen. Ik ben persoonlijk van mening dat zij van nature niet echt geweldig is. Dat vind ik ook van mijn vriendin, maar daar gaat het ook allemaal niet om. Ik ken mijn beperkingen en weet dat ik het vooral moet hebben van mooie, lieve vrouwen. Zeker de komende jaren weet ik zeker dat ik geen miljonair ben en geen enkele kans maak bij starfuckers. Is dat erg? Not at all.
Nou enquote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Geil wijf, ken d'r voor de rest niet. Jammer van die wenkbrauwen, die springen altijd in het oog als ze zo geëpileerd zijn
Dat heb ik gistermiddag 1 keer gedaan idd.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent toch die gast die steeds de uitslag van de Deense competitie post?
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met make up, zo ziet ze er niet super uit..
En nog een keer iets met de beker of zo.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:59 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Dat heb ik gistermiddag 1 keer gedaan idd.
Ja niks, ik zou d'r nog steeds hard doen. Was gewoon een minpuntje na de foto grondig geobserveerd te hebben.quote:
Iemand moet daar even wat rap onder zetten, lijkt net alsof ie aan het flowen is danquote:
Zeker, maar dat ging om de Noorse beker.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En nog een keer iets met de beker of zo..
Ok, dan is ze wsl. een stuk lekkerder dan al jouw neukerdjes bij elkaar.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb geen vasteNog te jong man. CBA om vast te zitten.
Offtopic: Tevreden met de nieuwe directeur jochie?quote:Op maandag 30 mei 2011 02:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is dus wat er standaard gebeurt als je kritiek hebt op het uiterlijk van Yootje.
Is dat trouwens het hoofd van die emimich op onur baas geshopped?quote:
Allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zeker, maar dat ging om de Noorse beker.
Ik heb hoge eisenquote:Op maandag 30 mei 2011 02:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ok, dan is ze wsl. een stuk lekkerder dan al jouw neukerdjes bij elkaar.
Voetbalvrouwen topic kunnen we wel doen, wil jij de TS zijn van deze legendarische reeks?quote:Op maandag 30 mei 2011 02:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb hoge eisen
Anyway. Kunnen we geen babe topic maken in VBL?
Kan ja, probleem is dat ik nogal geneigd ben om elk lekker wijf te postenquote:Op maandag 30 mei 2011 02:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Voetbalvrouwen topic kunnen we wel doen, wil jij de TS zijn van deze legendarische reeks?
Boeiend, zeg je gewoon dat dat de scharrel is van Gigs of Rooney of een of andere rus. Gelooft toch iedereen.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan ja, probleem is dat ik nogal geneigd ben om elk lekker wijf te posten
We kunnen beginnen met yolanthequote:Op maandag 30 mei 2011 02:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Boeiend, zeg je gewoon dat dat de scharrel is van Gigs of Rooney of een of andere rus. Gelooft toch iedereen.
Dan neuk jij in het beste geval zeer weinig en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid helemaal niet...quote:
Dat topic is er overigens al.quote:Op maandag 30 mei 2011 02:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 30 mei 2011 02:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan neuk jij in het beste geval zeer weinig en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid helemaal niet...
Dat zei hij toch ook verkapt? Maar hij is nog jong héquote:Op maandag 30 mei 2011 02:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan neuk jij in het beste geval zeer weinig en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid helemaal niet...
[CENTRAAL] Voetbalvrouwen #1quote:Op maandag 30 mei 2011 02:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb hoge eisen
Waar ?quote:Op maandag 30 mei 2011 02:09 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat zei hij toch ook verkapt? Maar hij is nog jong hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |