Zonder make up ziet ze er ook niet uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:46 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Knappe dame, niet mijn ding.
Wtf met die wimpers trouwens..die zijn nog langer dan mijn konthaar
Gezicht is ook belangrijkquote:Op maandag 30 mei 2011 01:47 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ze heeft een partij heerlijke benen + tits + ass = insta hit!
Ook zonder zie Googlequote:Op maandag 30 mei 2011 01:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, helemaal opgemaakt wel. Dan is ze gewoon...pewpew
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1103179 Waarom wachten zou ik zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:50 schreef Specularium het volgende:
Gaat die Ivoshow met Yo uitzending nog herhaald worden?
Waarschijnlijk beter dan jouw vriendin.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zonder make up ziet ze er ook niet uit.
Heb geen vastequote:Op maandag 30 mei 2011 01:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beter dan jouw vriendin.
Je bent gewoon een lelijke buitenlanderquote:Op maandag 30 mei 2011 01:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb geen vasteNog te jong man. CBA om vast te zitten.
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je bent gewoon een lelijke buitenlander
En na het zien van die foto moet ik op haar afknappen? Ik vind het beter dan die met make up die je eerder postte.quote:
Kan je het wel gaan ontkennen, maar daar heb je niks aan.quote:
Als ik d'r zo naast Jan zie staan en bedenkt dat hij over d'r heen is geweest hoeft het van mij ook niet meerquote:Op maandag 30 mei 2011 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En na het zien van die foto moet ik op haar afknappen? Ik vind het beter dan die met make up die je eerder postte.
nee joh, maar ik bedoel er alleen maar mee dat ze er niet altijd zo lekker uitzietquote:Op maandag 30 mei 2011 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En na het zien van die foto moet ik op haar afknappen? Ik vind het beter dan die met make up die je eerder postte.
You're hurting my feelings.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Kan je het wel gaan ontkennen, maar daar heb je niks aan.
Eerlijk duurt het langst hé!
Geil wijf, ken d'r voor de rest niet. Jammer van die wenkbrauwen, die springen altijd in het oog als ze zo geëpileerd zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 01:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
You're hurting my feelings.
[ afbeelding ]
Ga niet hatenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Smoofie maak er nou geen Ajax topic nummer 2 van vuile spamnicht
Jij bent toch die gast die steeds de uitslag van de Deense competitie post?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef Absurditeit het volgende:
Yolanthe is 'gewoon' een mooie vrouw en in de juiste setting en met veel makeup lijkt / is ze zelfs beeldschoon in de ogen van velen. Ik ben persoonlijk van mening dat zij van nature niet echt geweldig is. Dat vind ik ook van mijn vrienden, maar daar gaat het ook allemaal niet om. Ik ken mijn beperkingen en weet dat ik het vooral moet hebben van mooie, lieve vrouwen. Zeker de komende jaren weet ik zeker dat ik geen miljonair ben en geen enkele kans maak bij starfuckers. Is dat erg? Not at all.
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef Absurditeit het volgende:
Yolanthe is 'gewoon' een mooie vrouw en in de juiste setting en met veel makeup lijkt / is ze zelfs beeldschoon in de ogen van velen. Ik ben persoonlijk van mening dat zij van nature niet echt geweldig is. Dat vind ik ook van mijn vriendin, maar daar gaat het ook allemaal niet om. Ik ken mijn beperkingen en weet dat ik het vooral moet hebben van mooie, lieve vrouwen. Zeker de komende jaren weet ik zeker dat ik geen miljonair ben en geen enkele kans maak bij starfuckers. Is dat erg? Not at all.
Nou enquote:Op maandag 30 mei 2011 01:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Geil wijf, ken d'r voor de rest niet. Jammer van die wenkbrauwen, die springen altijd in het oog als ze zo geëpileerd zijn
Dat heb ik gistermiddag 1 keer gedaan idd.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij bent toch die gast die steeds de uitslag van de Deense competitie post?
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met make up, zo ziet ze er niet super uit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |