Preciesquote:
Die van ons ligt op stervenquote:
Jij hebt een kip als huisdier?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Die van ons ligt op sterven
Andere hen wil het hok niet meer in
Nieuw toompje kopen dan maar
Wij hebben twee hobbykippen ja.quote:
Gezellig.quote:
Is waarschijnlijk moeilijk voor te stellenquote:
Als je hem erin doet krijg je geen salmonellaquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef Tem het volgende:
Van de week een heerlijk biologisch kippetje uit de oven op
Je gaat toch niet je leuter in een kip stoppen?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:57 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als je hem erin doet krijg je geen salmonella
Dat zou je hopen, ja....maar wat voor doel kun jij anders verzinnen bij een 'hobby' kip?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:00 schreef Morendo het volgende:
Je gaat toch niet je leuter in een kip stoppen?!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Precies, vreemde jongen die JoaCquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Die van ons ligt op sterven
Andere hen wil het hok niet meer in
Nieuw toompje kopen dan maar
Je weet dat een toompje twee hennen en een haan zijn?quote:
Dat is precies wat ik mistequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je weet dat een toompje twee hennen en een haan zijn?
Trek je zo het hele toompje mee.....quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef oompaloompa het volgende:
misschien stopt ie dan toch echt zijn piemel in de kippen en is ie ergens blijven hangen?
Nee, dat wist ik niet, weer wat geleerdquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je weet dat een toompje twee hennen en een haan zijn?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet, weer wat geleerd
Auuuuu.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef oompaloompa het volgende:
misschien stopt ie dan toch echt zijn piemel in de kippen en is ie ergens blijven hangen?
Wordt overigens een beetje krap in de Cloacaquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef oompaloompa het volgende:
Goede film was dat trouwens. Althans het bevatte een jonge, naakte Caro Lenssen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wordt overigens een beetje krap in de Cloaca
Heb het vooral over kippenanatomiequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Goede film was dat trouwens. Althans het bevatte een jonge, naakte Caro Lenssen.
En ik over naakte mokkels.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb het vooral over kippenanatomie
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Morendo het volgende:
Ik fietste laatst trouwens achter een vrouw met twee kinderen, een jongen en een meisje, genaamd 'Vlinder' en 'Appel'.
En dan vinden ze het gek dat Nederland verloedert....quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Beter dan Boem, Storm en Madeliefje
Arendje, zo heette iemand op mijn basisschoolquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Beter dan Boem, Storm en Madeliefje
Pure kindermishandeling.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Arendje, zo heette iemand op mijn basisschool
Was hij geestelijk niet helemaal fris in de kop?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Arendje, zo heette iemand op mijn basisschool
Nu komt het hoor.... het was een zijquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Was hij geestelijk niet helemaal fris in de kop?
Ik ken een Jantje. En nee, ze is niet bepaald een balletdanseres. Dat past dan wel weer bij de naam.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu komt het hoor.... het was een zij![]()
![]()
Die mensen moeten uit de ouderlijke macht gezet worden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu komt het hoor.... het was een zij![]()
![]()
Nee. Mijn msn heette al zo vanaf mijn 10e.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:20 schreef Morendo het volgende:
Ben jij een fan van James Bond, Robinnetje?
Om die reden sta ik bijna overal bekend als **~~Gangsta00mpabitchesaintgotnofingonmel00mpaXXX~~**quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Mijn msn heette al zo vanaf mijn 10e.
Toen vond ik hem wel stoer, sindsdien kent iedereen mij zo en heb ik geen zin om het te veranderen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef Nautilus. het volgende:
Arantxa Rus is charmant. Robin Haase is een echte kwal.
Kom, zonder kipquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kom je of ga je?
met of zonder kip?
Ik heb een poosje die Chris Crocker op MSN gehad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef Nautilus. het volgende:
Mijn beste internetvriend noemt zich Julius Black.
Ze zeggen hetquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef Picchia het volgende:
In zes stappen ken je de hele wereld, toch?
Ik kreeg laatst een mailtje van ene Kelly van een klant van ons. Toen een collega van me vroeg of het een beetje een lekker wijf was, bleek het bij nadere inspectie op FB een kerel te zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ken een Jantje. En nee, ze is niet bepaald een balletdanseres. Dat past dan wel weer bij de naam.
Iemand met roots in Brittannie/Ierland?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een mailtje van ene Kelly van een klant van ons. Toen een collega van me vroeg of het een beetje een lekker wijf was, bleek het bij nadere inspectie op FB een kerel te zijn.
Geen idee, ik heb niet z'n hele stamboom uitgeplozen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Iemand met roots in Brittannie/Ierland?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een mailtje van ene Kelly van een klant van ons. Toen een collega van me vroeg of het een beetje een lekker wijf was, bleek het bij nadere inspectie op FB een kerel te zijn.
Kan ik op zich begrijpen. Ik hoor het morgen wel dan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niet z'n hele stamboom uitgeplozen.
Je bent een droogkloot.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik heb een poosje die Chris Crocker op MSN gehad.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hey newbie, de functie 'rampen' kun je uitschakelen.
Houd je daar een tornado mee tegenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:49 schreef Picchia het volgende:
Hadden ze maar hun finger in the dyke moeten doen.
Gelukkig maar. Had je net een beetje je zaakjes voor elkaar, komt er een of andere ramp langsquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hey newbie, de functie 'rampen' kun je uitschakelen.
Ik vond het leuk om die rampen expres te laten doenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Had je net een beetje je zaakjes voor elkaar, komt er een of andere ramp langs
De 'maakbare samenleving' is dus meer binnen handbereik dan jij had kunnen vermoeden.quote:
Precies. Dat vond ik altijd maar kut. Maar ik ben dan ook van een luie generatie. Dit in tegenstelling tot du_ke en remlof die de hongerwinter nog hebben meegemaakt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Had je net een beetje je zaakjes voor elkaar, komt er een of andere ramp langs
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
De 'maakbare samenleving' is dus meer binnen handbereik dan jij had kunnen vermoeden.
En de Beurskrach niet te vergeten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Precies. Dat vond ik altijd maar kut. Maar ik ben dan ook van een luie generatie. Dit in tegenstelling tot du_ke en remlof die de hongerwinter nog hebben meegemaakt.
Ik moet zeggen: ik dacht hij al gepakt was, toen het mij onder ogen kwam, dat nieuwsbericht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
Vandaag zat ik weer de hele dacht bij een opdrachtgever op kantoor. Lees ik op mijn mobiel dat Mladic is gearresteerd, vertel het nieuw triomfantelijk, vervolgens kijken 4 paar vrouwenogen mij aan en vragen ze alleen "wie Mladic is"?
Daarvan is eentje ook nog universitair opgeleid.
Zucht...........
Denken dat universitaire opleiding indicatie voor intellect isquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
Vandaag zat ik weer de hele dacht bij een opdrachtgever op kantoor. Lees ik op mijn mobiel dat Mladic is gearresteerd, vertel het nieuw triomfantelijk, vervolgens kijken 4 paar vrouwenogen mij aan en vragen ze alleen "wie Mladic is"?
Zucht...........
Wie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
Zucht...........
Daar was ik allang achter dat het niet zo is, maar toch was ik buitengewoon teleurgesteld dat men niet wist wie Mladic was, het was toch een icoon van het Servische verzet tegen de Bosnische overheersing.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
Denken dat universitaire opleiding indicatie voor intellect is
Hij heeft wel mooie, blauw ogen anders. Of is dit een feminien argument?quote:
Misschien kunnen we die Hansje B. verhuren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Picchia het volgende:
[..]
De technologie is zo ver tegenwoordig. Dat wil je niet weten.
Eerder een Reinhard Heydrich, die zat, net als Mladic, wat dichter op het vuur.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een soort van Heinrich Himmler, maar dan van de Balkan.
Sinds de slag aan de Somme is mijn korte termijn geheugen wat achteruit gegaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En de Beurskrach niet te vergeten.
Vind ik meer een uitspraak voor Voorschrift.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij heeft wel mooie, blauw ogen anders. Of is dit een feminien argument?
Gouden tijden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sinds de slag aan de Somme is mijn korte termijn geheugen wat achteruit gegaan.
Dat was ook Mosterdgas na de maaltijd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sinds de slag aan de Somme is mijn korte termijn geheugen wat achteruit gegaan.
Heydrich had een beter einde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerder een Reinhard Heydrich, die zat, net als Mladic, wat dichter op het vuur.
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
Denken dat universitaire opleiding indicatie voor intellect is
Dat had ik Mladic ook wel gegund inderdaad.quote:
Tsja, Mladic, ordinaire oorlogsmisdadiger of verzetsstrijder tegen de Islamitische Jihad op de Balkan?quote:
Dat zegt men van elke hoge nazi.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij scheen half-joods te zijn trouwens.
Van Hitler en Goering is het ook bewezen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zegt men van elke hoge nazi.
Het jodendom is geen genetische afwijking, maar een religie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Van Hitler en Goering is het ook bewezen.
Hoe is dat bewezen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, mag ik hopen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, Mladic, ordinaire oorlogsmisdadiger of verzetsstrijder tegen de Islamitische Jihad op de Balkan?
Je hebt met je poten af te blijven van burgers. En je schiet al helemaal geen hallen vol met ongewapende mensen neer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, Mladic, ordinaire oorlogsmisdadiger of verzetsstrijder tegen de Islamitische Jihad op de Balkan?
Helaas wordt het verhaal van de oorlog op de Balkan eigenlijk alleen maar uit Europees perspectief verteld, en nooit vanuit Servisch perspectief. Dat maakt weliswaar niet goed wat er gebeurd is, maar het brengt wel enige nuancering in het hele gebeuren.
http://real-srebrenica-genocide.blogspot.com/
Goering ook ja?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er hebben hier op FOK al eerder figuren rondgelopen die de Serven daarom bewonderdenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, mag ik hopen.
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef betyar het volgende:
En je schiet al helemaal geen hallen vol met ongewapende mensen neer.
Zelfs al zou er sprake zijn geweest van een islamitische jihad waar de Serven zich tegen moesten wapenen, dan is dat nog geen reden om genocide te plegen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er hebben hier op FOK al eerder figuren rondgelopen die de Serven daarom bewonderden
Dat is een soort van `the Sun`, maar dat in Duitsland.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Weet ik niet. Las het laatst op bild.de.
Ik had docenten die de Grieken heilig verklaarden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar was ik allang achter dat het niet zo is, maar toch was ik buitengewoon teleurgesteld dat men niet wist wie Mladic was, het was toch een icoon van het Servische verzet tegen de Bosnische overheersing.
Tja er bestaan aparte typesquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs al zou er sprake zijn geweest van een islamitische jihad waar de Serven zich tegen moesten wapenen, dan is dat nog geen reden om genocide te plegen.
Precies, burgers die je vervolgens in je rug schieten en je volk van huis en haard verdrijven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Je hebt met je poten af te blijven van burgers. En je schiet al helemaal geen hallen vol met ongewapende mensen neer.
Niet je economiedocent hopelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:06 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik had docenten die de Grieken heilig verklaarden.
In jouw ogen zijn Serven schijnbaar geen mensen en moeten het daarom maar accepteren om afgeslacht te worden.quote:
Geschiedenis.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:06 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik had docenten die de Grieken heilig verklaarden.
Welke studie doe jij eigenlijk?
Oh, is het werkelijk? Ik maakte ook helemaal niet een grapje of zo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is een soort van `the Sun`, maar dat in Duitsland.
Dus ik zou daar niet al te veel op vertrouwen.
En dat rechtvaardigt genocide?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In jouw ogen zijn Serven schijnbaar geen mensen en moeten het daarom maar accepteren om afgeslacht te worden.
Lul niet, je weet niet waar je over praat. Ga eens naar doorn, daar lopen nog steeds mensen rond die direct of indirect met Mladic en co te maken hebben gehad. Zelfs SFOR heeft de naweeën goed gevoeld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Precies, burgers die je vervolgens in je rug schieten en je volk van huis en haard verdrijven.
Tsja, dan er dan iets breekt is niet verwonderlijk.
Wat een dom gezwets. Zo kun je ook redeneren dat het gedrag van Bin Laden begrijpelijk was.quote:
De verantwoordelijken daarvoor zaten bij de VN in New York en de toenmalige regeringen in West-Europa, die hebben onze jongens met een halfzacht mandaat en lichte bewapening naar dat gebied gestuurd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Lul niet, je weet niet waar je over praat. Ga eens naar doorn, daar lopen nog steeds mensen rond die direct of indirect met Mladic en co te maken hebben gehad. Zelfs SFOR heeft de naweeën goed gevoeld.
Wat een onzin, het ontbreekt er nog maar aan of je schuift het op de moeilijke jeugd van Mladic en dat staat met wat tegen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In jouw ogen zijn Serven schijnbaar geen mensen en moeten het daarom maar accepteren om afgeslacht te worden.
Heb je een behoefte??quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:12 schreef Morendo het volgende:
Hoe denken jullie eigenlijk over nagellak bij een man?
Als je Serven als untermenschen ziet die uitgerot moeten worden, dan heb je natuurlijk helemaal gelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een dom gezwets. Zo kun je ook redeneren dat het gedrag van Bin Laden begrijpelijk was.
Eerlijk is eerlijk: de beste man had een vrij moeilijke jeugd. Nooit werd hem geleerd 'nee' te zeggen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een onzin, het ontbreekt er nog maar aan of je schuift het op de moeilijke jeugd van Mladic en dat staat met wat tegen.
jaja, nu is het ook nog eens de schuld van linksquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je Serven als untermenschen ziet die uitgerot moeten worden, dan heb je natuurlijk helemaal gelijk.
Wat laat `links` zich hier weer enorm kennen, doen alsof ze voor gelijkwaardigheid zijn maar vervolgens groepen keihard uitzonderen en laten creperen.
En zijn papa werd vermoord door fascistische Kroaten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: de beste man had een vrij moeilijke jeugd. Nooit werd hem geleerd 'nee' te zeggen bijvoorbeeld.
Aha, dus de schuld van de massamoord ligt bij de VN en West-Europa??quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De verantwoordelijken daarvoor zaten bij de VN in New York en de toenmalige regeringen in West-Europa, die hebben onze jongens met een halfzacht mandaat en lichte bewapening naar dat gebied gestuurd.
Als er iemand in die oorlog heeft gewonnen dan waren het Izetbegovic en Tudjman, oorlogsmisdadigers die nooit ter verantwoording werden geroepen en die in het westen zelfs tegenwoordig nog als integere politici worden gezien.
Dit in tegenstelling to jouw rechtse opinie waarin blijkbaar genocide ok is. Waarvan akte.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je Serven als untermenschen ziet die uitgerot moeten worden, dan heb je natuurlijk helemaal gelijk.
Wat laat `links` zich hier weer enorm kennen, doen alsof ze voor gelijkwaardigheid zijn maar vervolgens groepen keihard uitzonderen en laten creperen.
Waar pleit 'links' (ik dus) er precies voor om Serven te laten creperen? Massamoord van beide kanten is ongeoorloofd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat een idioterie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De verantwoordelijken daarvoor zaten bij de VN in New York en de toenmalige regeringen in West-Europa, die hebben onze jongens met een halfzacht mandaat en lichte bewapening naar dat gebied gestuurd.
Als er iemand in die oorlog heeft gewonnen dan waren het Izetbegovic en Tudjman, oorlogsmisdadigers die nooit ter verantwoording werden geroepen en die in het westen zelfs tegenwoordig nog als integere politici worden gezien.
Als het ze geen flikker had kunnen schelen, dan had ik mij er niet druk over gemaakt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Aha, dus de schuld van de massamoord ligt bij de VN en West-Europa??
Dat maakt de schuld van Mladic echter geen millimeter kleiner.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als het ze geen flikker had kunnen schelen, dan had ik mij er niet druk over gemaakt.
Maar er vervolgens soldaten heen sturen en diezelfde soldaten zowel de mogelijkheid als het mandaat te ontnemen om daadwerkelijk in te grijpen, dan heb je als politiek wel degelijk bloed aan je handen.
Dat heb ik ook nergens gesteld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat maakt de schuld van Mladic echter geen millimeter kleiner.
Dat hangt er vanaf of het diervriendelijke nagellak is of niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:12 schreef Morendo het volgende:
Hoe denken jullie eigenlijk over nagellak bij een man?
Tsja, anderzijds sta jij wel vaker aan de verkeerde kant van dingen.quote:
Leg dan eens uit wat de VN-soldaten op de Balkan deden? Voedsel uitdelen? Foto´s maken van de oorlogsmisdaden die door de strijdende partijen werden gepleegd?quote:
Indirect stel je dat wel degelijk, Mladic werd zelfs door zijn eigen mensen uitgekotst maar jij begint met een onzin verhaal over links en Servische untermenschen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens gesteld.
Maar je doet wel hard je best om van alles goed te praten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens gesteld.
Nee, de enige die bloed aan hun handen hebben zijn die kut Serviërs. De dutchbatters die de enclave zouden moeten "beschermen" werden inderdaad erheen gestuurd onder het mom "We zijn er en ons doen ze niks dus de bevolking ook niet." Dit heeft niks te maken met een overweldigende overmacht van Mladic. Al was je nog zo goed uitgerust en van je kleine teen tot je hoofdhaar volgehangen met wapens had je er nog niks aan kunnen doen. Als de dutchbatters veel vuurkracht had gehad waren er onder de DB'ers een hoop slachtoffers gevallen en werden de moslimmannen nog altijd uitgemoord.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als het ze geen flikker had kunnen schelen, dan had ik mij er niet druk over gemaakt.
Maar er vervolgens soldaten heen sturen en diezelfde soldaten zowel de mogelijkheid als het mandaat te ontnemen om daadwerkelijk in te grijpen, dan heb je als politiek wel degelijk bloed aan je handen.
Heel simpel, de volkeren op de Balkan hadden recht op zelfbestemming. De Slovenen wilden hun eigen land, dus scheidden ze zich als eerste af. Zowel de Kroaten als de Bosniërs willen precies hetzelfde, dus ze hebben hun eigen staat gesticht. Echter kozen de Serven, die in bepaalde gebieden in Bosnie en Kroatie woonden ook voor hun eigen staat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar pleit 'links' (ik dus) er precies voor om Serven te laten creperen? Massamoord van beide kanten is ongeoorloofd.
De enige die bloed aan hun handen hebben zijn de Serviers?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, de enige die bloed aan hun handen hebben zijn die kut Serviërs. De dutchbatters die de enclave zouden moeten "beschermen" werden inderdaad erheen gestuurd onder het mom "We zijn er en ons doen ze niks dus de bevolking ook niet." Dit heeft niks te maken met een overweldigende overmacht van Mladic. Al was je nog zo goed uitgerust en van je kleine teen tot je hoofdhaar volgehangen met wapens had je er nog niks aan kunnen doen. Als de dutchbatters veel vuurkracht had gehad waren er onder de DB'ers een hoop slachtoffers gevallen en werden de moslimmannen nog altijd uitgemoord.
Tsja, ik wil graag dat mijn nagels m'n nieuwe schoenen matchen. Dat wel ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Heb je de behoefte om nagellak te gaan gebruiken??
Als jij geen argumenten meer hebt begin jij maar met mensen te beledigen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar je doet wel hard je best om van alles goed te praten.
Dwaas.
Wat een onzinquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij geen argumenten meer hebt begin jij maar met mensen te beledigen.
Maar goed, daar ben je door anderen al eens in FB op aangesproken, daar hoeven we het nu niet meer over te hebben.
Wijs het maar eens aan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Morendo het volgende:
Ja, du_ke speelt wel vaak op de man wanneer hij geen argumenten meer heeft. Dat klopt zonder meer.
En hoe kom je er nou precies bij dat ik de Serven beschouw als untermenschen? Ik neem slechts stelling tegen genocide, dat is alles.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heel simpel, de volkeren op de Balkan hadden recht op zelfbestemming. De Slovenen wilden hun eigen land, dus scheidden ze zich als eerste af. Zowel de Kroaten als de Bosniërs willen precies hetzelfde, dus ze hebben hun eigen staat gesticht. Echter kozen de Serven, die in bepaalde gebieden in Bosnie en Kroatie woonden ook voor hun eigen staat.
Maar wacht, voor Serven gold het recht op zelfbestemming niet, die hadden zich maar gewoon aan te passen aan wat de Kroaten en Bosniers wilden. Alleen daar hadden ze weinig trek aan en wilden door het oprichten van zelfstandige instituties hun veiligheid garanderen.
En omdat de Serviers het recht op zelfbestemming niet kregen is op een gegeven moment de gewapende pleuris uitgebroken, waarbij alle kanten (gedeeltelijk ook onderling) probeerden iedereen een thuisland te geven waardoor de verdrijvingen en genocide een kans heeft gekregen om plaats te vinden.
Vervolgens was Izetbegovic zo slim om er een religieuze strijd van te maken en allerlei Jihadstrijders te importeren, alleen over dit soort dingen heb je hier nooit iets gehoord. Nee, het was altijd allemaal de schuld van de Serviers en ik weiger mij om de schuld bij alleen de Serviers neer te leggen. De Bosniers, Kroaten en Serviers hebben allemaal oorlogsmisdaden gepleegd zonder dat je de schuld aan 1 volk kan toekennen.
Valt inderdaad vaak op, maar niet alleen bij du_ke.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Morendo het volgende:
Ja, du_ke speelt wel vaak op de man wanneer hij geen argumenten meer heeft. Dat klopt zonder meer.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet de hele week de tijd.![]()
Dwaas.
De Serviërs hebben inderdaad alleen maar bloed aan hun handen, dat volk had helemaal niks te zoeken in Bosnië, dat was al in 1992. Maar nee dat achterlijke roversvolk meende dat de democratie tegen "hun" was. die kut Serviërs hebben helemaal geen recht gehad op dat land, ze hadden gewoon in hun eigen landje moeten blijven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De enige die bloed aan hun handen hebben zijn de Serviers?
Die Kroaten die Bosnische gebieden hebben gezuiverd, dat was ook allemaal de schuld van de Serviers?
De Bosniers die in de dorpen rondom Srebrenica allemaal Serviers hebben verdreven en vermoord, dat was zeker ook allemaal hun eigen schuld? Waar was de VN toen om de Servische bevolking te `beschermen`?
Het waren Servische nationalisten die de oorlog begonen in Bosniëquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heel simpel, de volkeren op de Balkan hadden recht op zelfbestemming. De Slovenen wilden hun eigen land, dus scheidden ze zich als eerste af. Zowel de Kroaten als de Bosniërs willen precies hetzelfde, dus ze hebben hun eigen staat gesticht. Echter kozen de Serven, die in bepaalde gebieden in Bosnie en Kroatie woonden ook voor hun eigen staat.
Maar wacht, voor Serven gold het recht op zelfbestemming niet, die hadden zich maar gewoon aan te passen aan wat de Kroaten en Bosniers wilden. Alleen daar hadden ze weinig trek aan en wilden door het oprichten van zelfstandige instituties hun veiligheid garanderen.
En omdat de Serviers het recht op zelfbestemming niet kregen is op een gegeven moment de gewapende pleuris uitgebroken,
Als je daarmee nu je vrouw vingert is het net alsof iemand anders het doetquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:42 schreef betyar het volgende:
Ik ga slapen, mijn rechter vingers doen het al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je weleens masturberen geprobeerd?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:42 schreef betyar het volgende:
Ik ga slapen, mijn rechter vingers doen het al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er woonden al wel vele eeuwen Serven in Bosnië...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef betyar het volgende:
[..]
De Serviërs hebben inderdaad alleen maar bloed aan hun handen, dat volk had helemaal niks te zoeken in Bosnië, dat was al in 1992. Maar nee dat achterlijke roversvolk meende dat de democratie tegen "hun" was. die kut Serviërs hebben helemaal geen recht gehad op dat land, ze hadden gewoon in hun eigen landje moeten blijven.
Dat is toch vies en feministisch geouwehoer zo van " ik heb ook recht op een orgasme" nou doe je best zeg ik dan...............Gewoon meteen die piemel erin, geen gezeur.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je daarmee nu je vrouw vingert is het net alsof iemand anders het doet
Dat mag ik niet meer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb je weleens masturberen geprobeerd?
Ja maar als je vingers slapen is het net alsof je het niet zelf doet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is toch vies en feministisch geouwehoer zo van " ik heb ook recht op een orgasme" nou doe je best zeg ik dan...............Gewoon meteen die piemel erin, geen gezeur.
Is het wel een wilde vrouw.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
En terecht. Als iets je lichaam sloopt.....
Ben je er al uit voor wat betreft de roze nagellak Mo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, zeker wanneer je de 40 gepasseerd bent.
Omgquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je er al uit voor wat betreft de roze nagellak Mo?
Na het uiteenvallen van het SHS hadden ze gewoon aan hun eigen kant van de Donau moeten blijven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er woonden al wel vele eeuwen Serven in Bosnië...
Het is wel stoer natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je er al uit voor wat betreft de roze nagellak Mo?
Dat deden de Duitsers ook niet met de Rheinquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Na het uiteenvallen van het SHS hadden ze gewoon aan hun eigen kant van de Donau moeten blijven.
SHS?? Is dat zoiets als Joegoslavië maar dan in de eigen taal??quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Na het uiteenvallen van het SHS hadden ze gewoon aan hun eigen kant van de Donau moeten blijven.
Tsja, en het geeft maar weer aan dat geen enkele post van jou serieus opgevat moet wordenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is wel stoer natuurlijk.![]()
En het geeft aan dat je je comfortabel voelt over je eigen seksualiteit.
Truste Moquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef Morendo het volgende:
Ik ga ook maar eens naar boven.
Kijken hoeveel gevoel die Betyar nog in zijn vingers heeft.![]()
Welterusten allemaal.
Speciaal jij Whiskey.
En dat kom je hier speciaal ff melden??quote:
Jazeker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat kom je hier speciaal ff melden??
Ik speel doorgaans op de man. Zeer effectief.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Valt inderdaad vaak op, maar niet alleen bij du_ke.
Hoi eriksdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik speel doorgaans op de man. Zeer effectief.
Een goedenavond allen.
Oh. Nou, dan is hij speciaal voor jou.quote:
Das lief van je...quote:
Er is weer een "allen"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef oompaloompa het volgende:
zolang ik saaie opdrachten moet doen grijp ik elke afleiding met beide handen aan
Er zit een afleiding tussen je benenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef oompaloompa het volgende:
zolang ik saaie opdrachten moet doen grijp ik elke afleiding met beide handen aan
Laatste loodjes voor de tentamens. Even focussen nu.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Das lief van je...![]()
Moet je niet lekker stappen ofzo trouwens??
Wat moet je doen dan??quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef oompaloompa het volgende:
Dat lukt wel met één hand. Beide handen remlof.quote:
Remlof, foei!!quote:
sjongejongejongejongejongejongejongequote:
statistiek en papers schrijven maar kan mezelf altijd erg moeilijk motiveren te schrijven omd e een of andere reden...quote:
Keej, succes alvastquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Laatste loodjes voor de tentamens. Even focussen nu.
Nee, ik ben net thuis en moet al het nieuws over Mladic nog even tot me nemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Remlof, foei!!![]()
Was jij niet pitten ivm werken morgen trouwens?
Spoiler-alert: hij is gepakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben net thuis en moet al het nieuws over Mladic nog even tot me nemen.
Dat was al bekend vóór je ging bowlen hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben net thuis en moet al het nieuws over Mladic nog even tot me nemen.
Ja, maar ik had er niet echt tijd voor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was al bekend vóór je ging bowlen hoor
Ik zou er op dit tijdstip ook weining zin in hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
sjongejongejongejongejongejongejonge
[..]
statistiek en papers schrijven maar kan mezelf altijd erg moeilijk motiveren te schrijven omd e een of andere reden...
OEPS, sterkte danquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:21 schreef oompaloompa het volgende:
eigenlijk wel, maar ben er al de hele week mee bezig (dat verklaart ook meteen mijn aanwezigheid)
thanksquote:
weltrustenquote:
Uiteraard niet zeg. Wat een kansloos duoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:29 schreef remlof het volgende:
Was Knurft & Van den Blerk nog de moeite waard?
Ja dat sowieso, maar soms zijn de gasten wel interessant.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard niet zeg. Wat een kansloos duo
Niet gezien..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:29 schreef remlof het volgende:
Was Knurft & Van den Blerk nog de moeite waard?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard niet zeg. Wat een kansloos duo
Bron: http://www.geenstijl.nl/m(...)nd_forum_baasje.htmlquote:"Ik word schijtziek van die Marokkanen die in Marokko zijn geboren, naar hier zijn gekomen en dan gaan zitten graaien in de subsidiepot. (...) Die gasten zijn in staat nog sneller subsidiegeld te vinden dan een varken truffels kan vinden. Gewoon echt niet normaal. Het is elke keer hetzelfde liedje. (...) Forum waar staat dat eigenlijk voor? Ellendige afkorting... ontwikkeling, ja ontwikkeling van zijn eigen portemonnee ja, niet voor ons. Of het nou Ali Lazrak is of Aldi is, die grijns van ze, ze lachen zo lief. Ze bezorgen moslims een slechte naam, ze bezorgen Marokkanen een slechte naam, altijd hetzelfde liedje. Altijd diezelfde subsidiepotjes. Ze kruipen deccenia, zuigen aan de borst van de overheid en dan zeggen ze dat ze ons representeren. Nou, niet. Dat doen ze niet. (...) Die subsidiekranen moeten zo snel mogelijk dicht. Op dat punt ben ik vol voor Wilders, Wilders kan volledig mijn steun krijgen. Het moet afgelopen zijn met die subsidiepotjes."
puberhersenen zijn nog niet helemaal ontwikkeld en missen vooral de capaciteit vooruit te denken en in oorzaak/gevolg te denken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)hzelf-in-brand.dhtml
Mis ik de leut hiervan??
Neuh, maar ik ben een fan van Holman en heb een enorme hekel aan Elatik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
eriksd is kennelijk (net als ik
) naarstig op zoek naar berichten om te posten waarna het hier weer een beetje gaat lopen
Owh, is het excuus tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
puberhersenen zijn nog niet helemaal ontwikkeld en missen vooral de capaciteit vooruit te denken en in oorzaak/gevolg te denken.
Daarom post je ineens tig links zekerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh, maar ik ben een fan van Holman en heb een enorme hekel aan Elatik.
Ik post altijd tegen links en dit waren 2 links.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom post je ineens tig links zeker
nou ja, het gaat om de gevolgen he. Niet om de gedachte: "dit gaat fucking pijn doen als het mis gaat".quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, is het excuus tegenwoordig![]()
Wij noemden dat gewoon achterlijk gedrag
GS had dat ook al opgepikt http://www.geenstijl.nl/m(...)knuppe.html#commentsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:38 schreef eriksd het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)/Fatima-Elatik.dhtml
Theodor Holman is de coole variant van Von der Dunk
Toch jammer voor je (heb je hier al meerdere keren gepost) dat je op linkse meisjes valt danquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik post altijd tegen links en dit waren 2 links.
Dat klopt. Alhoewel een linkse milf ook volstaat hoor. Kom je naar de meet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch jammer voor je (heb je hier al meerdere keren gepost) dat je op linkse meisjes valt dan
Kippen, mensen.. kippen...mensen... Je ne pas compri.quote:Biologische kippen krijgen geen antibiotica, maar toch zijn ook op biologisch kippenvlees resistente bacteriën gevonden. Dat is gevaarlijk, want als mensen veel van de antibiotica binnen krijgen, kunnen ze immuun worden voor medicijnen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:44 schreef Frith het volgende:
[..]
nou ja, het gaat om de gevolgen he. Niet om de gedachte: "dit gaat fucking pijn doen als het mis gaat".
Dat een paar tieners daar niet aan denken, tja.
Nopequote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klopt. Alhoewel een linkse milf ook volstaat hoor. Kom je naar de meet?
Ach, Spaanse komkommers kunnen er ook wat van hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:47 schreef Frith het volgende:
ik ging even vanaf de link verder kijken op de volkskrant, kom ik deze inleiding tegen:
[..]
Kippen, mensen.. kippen...mensen... Je ne pas compri.
een gevolg van iets is een veelal abstracte constructie, in de zin dat het bijvoorbeeld je kans op werkgelegenheid in de toekomst vermindert of iets dergelijks. Dat soort rationele (geplande) afwegingen zijn door een puberbrein minder goed te maken, maar wijzen op directe effecten (pijn) zijn wel goed te maken. Al was het maar omdat dat door een ander gebied van het brein geregeld wordt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verklaar je nader, want ik kan dit niet volgen..
Dit gaat fucking pijn doen = gevolg toch??
En hoezo "een paar tieners die er niet aan denken?
Bedankt voor je verheldering. Nu snap ik wel wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:53 schreef Frith het volgende:
[..]
een gevolg van iets is een veelal abstracte constructie, in de zin dat het bijvoorbeeld je kans op werkgelegenheid in de toekomst vermindert of iets dergelijks. Dat soort rationele (geplande) afwegingen zijn door een puberbrein minder goed te maken, maar wijzen op directe effecten (pijn) zijn wel goed te maken. Al was het maar omdat dat door een ander gebied van het brein geregeld wordt.
De meeste tieners zijn niet zo dom / achterlijk om dit opeens te vergeten wanneer ze weten dat direct contact met vuur pijn doet.
De paar -in verhouding tot het totaal- die dat wel doen zijn degenen die de trend vormen (en daarmee in schaal bescheiden zijn, waarschijnlijk), maar dat patroon wordt op de gehele categorie toegepast. Een overhaaste generalisatie dus, zou ik dan denken.
Maar die pijn is gaaf en stoerdoenerij, de gevolgen van echt misgaan, die komen blijkbaar minder in hen op.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:53 schreef Frith het volgende:
[..]
een gevolg van iets is een veelal abstracte constructie, in de zin dat het bijvoorbeeld je kans op werkgelegenheid in de toekomst vermindert of iets dergelijks. Dat soort rationele (geplande) afwegingen zijn door een puberbrein minder goed te maken, maar wijzen op directe effecten (pijn) zijn wel goed te maken. Al was het maar omdat dat door een ander gebied van het brein geregeld wordt.
De meeste tieners zijn niet zo dom / achterlijk om dit opeens te vergeten wanneer ze weten dat direct contact met vuur pijn doet.
De paar -in verhouding tot het totaal- die dat wel doen zijn degenen die de trend vormen (en daarmee in schaal bescheiden zijn, waarschijnlijk), maar dat patroon wordt op de gehele categorie toegepast. Een overhaaste generalisatie dus, zou ik dan denken.
Als alles wat Theodor Holman over haar en Mohamed Azahaf schrijft 100% waar is mag ze wat mij betreft meteen geroyeerd worden als lid van de PvdA. Maar ik heb het gevoel dat hij nogal overdrijftquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:40 schreef eriksd het volgende:
Remlof, je moet die Elatik toch eens uit die partij ranten wil je niet continu munitie aanleveren om op de PvdA te schieten
Niets nieuws toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 05:58 schreef Reya het volgende:
Zuid wil barbecue in Vondelpark verbieden
Wat is die stad toch aan het vertrutten.
Half 6, wat een onmenselijke tijd amice.quote:
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Half 6, wat een onmenselijke tijd amice.
Van hetzelfde!quote:Goedemorgen allen overigens.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 05:58 schreef Reya het volgende:
Dat is echt heel veel.quote:Tijdens Pasen zijn er op één dag tussen vijf en zes uur ’s middags liefst 84 barbecues geteld in het Vondelpark. Dat is echt veel te veel.
Hallo!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:53 schreef KoosVogels het volgende:
Goedemorgen kameraden en rechtse kennissen
Alleen op vrijdag?quote:
Goedemorgen linkse kennis.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:53 schreef KoosVogels het volgende:
Goedemorgen kameraden en rechtse kennissen
Ik heb de vergadercultuur hier al aardig veranderd. Het was echt vergaderen om het vergaderen.quote:
Ja, dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Hoewel een vergadering wel van groot belang kan zijn. Voor ons is een dagelijkse ochtendsessie aardig essentieel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb de vergadercultuur hier al aardig veranderd. Het was echt vergaderen om het vergaderen.
Vergaderen kan best constructief zijn. Ik zat echter met een incompetente teamleider die rustig een half uur de tijd kon nemen om te proberen een punt te maken, dat andere mensen na 2 minuten al wel snapten. Hij ging er echter vanuit dat iedereen zo traag van begrip was als hij.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Hoewel een vergadering wel van groot belang kan zijn. Voor ons is een dagelijkse ochtendsessie aardig essentieel.
Nah, het is echt een puinhoop daar na afloop van een mooie avond. Helemaal verbieden lijkt mij onzin, maar mensen verplichten een normale BBQ mee te nemen ipv een ordinaire fik op de grond kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 05:58 schreef Reya het volgende:
Het went.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Half 6, wat een onmenselijke tijd amice.
Tsja, ze willen nu wel erg graag bij de EU schijnbaar.quote:'We wisten dat Mladic hier zat'
In het Servische plattelandsdorp Lazarevo zijn de meningen verdeeld over de arrestatie van Ratko Mladic. „Laten we het niet voor ons houden, wij wisten heel goed dat Mladic hier was”, aldus een man die niet met zijn naam in de krant wil.
Alles went, behalve een vent.quote:
En nu laten we ze toch niet toe. Hebben we die Serviërs mooi tuk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsja, ze willen nu wel erg graag bij de EU schijnbaar.
Dat kan aardig frustrerend zijn inderdaad. Beetje overkill.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vergaderen kan best constructief zijn. Ik zat echter met een incompetente teamleider die rustig een half uur de tijd kon nemen om te proberen een punt te maken, dat andere mensen na 2 minuten al wel snapten. Hij ging er echter vanuit dat iedereen zo traag van begrip was als hij.
Daarnaast zijn er hier van die salesmannetjes die bij elke pitch weer een team van 5-6 mensen bij elkaar willen hebben om te overleggen (en die praten sowieso erg veel zonder veel te zeggen).
Ik stel voor dat we de deur voorlopig effe gesloten houden voor potentiele EU-partners. Laten we eerst consolideren en op adem komen voordat we nieuwe landen laten toetreden. Wat mij betreft blijven de Balkan-landen overigens sowieso buiten de deur, maar goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsja, ze willen nu wel erg graag bij de EU schijnbaar.
Ja, ik vind het net zoiets als onze bondgenoten "oh wat gek dat Bin Laden hier was" Pakistan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:47 schreef waht het volgende:
[..]
En nu laten we ze toch niet toe. Hebben we die Serviërs mooi tuk.
Zeer zeker eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de deur voorlopig effe gesloten houden voor potentiele EU-partners. Laten we eerst consolideren en op adem komen voordat we nieuwe landen laten toetreden. Wat mij betreft blijven de Balkan-landen overigens sowieso buiten de deur, maar goed.
Ze mogen erbij als ik Ana Ivanovic krijg.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:53 schreef remlof het volgende:
Servië komt wel bij de EU, ze horen er gewoon bij. De vraag is alleen wanneer.
Ze horen er niet bij, mijn "Europa" houd op bij de Oost-Duitse grens en de Oost-Italiaanse grens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:53 schreef remlof het volgende:
Ik zie dat niet voor de POL-meet gebeuren, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:53 schreef remlof het volgende:
Remlof, de EU wankelt en steeds meer kortzichtige figuren keren zich tegen de Unie. Wanneer je landen zoals Servie toe laat treden wakker je de anti-EU gevoelens enkel aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:53 schreef remlof het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:55 schreef waht het volgende:
[..]
Ze mogen erbij als ik Ana Ivanovic krijg.![]()
[ afbeelding ]
Zie, slimme mensen maken "n" en "dt" fouten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
Faal van de eeuw. Mijn hoofdredacteur schrijf in zijn wekelijkse column 'we hebben mensen met ruggegraad nodig'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |