Ik speel doorgaans op de man. Zeer effectief.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Valt inderdaad vaak op, maar niet alleen bij du_ke.
Hoi eriksdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik speel doorgaans op de man. Zeer effectief.
Een goedenavond allen.
Oh. Nou, dan is hij speciaal voor jou.quote:
Das lief van je...quote:
Er is weer een "allen"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef oompaloompa het volgende:
zolang ik saaie opdrachten moet doen grijp ik elke afleiding met beide handen aan
Er zit een afleiding tussen je benenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef oompaloompa het volgende:
zolang ik saaie opdrachten moet doen grijp ik elke afleiding met beide handen aan
Laatste loodjes voor de tentamens. Even focussen nu.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Das lief van je...![]()
Moet je niet lekker stappen ofzo trouwens??
Wat moet je doen dan??quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:15 schreef oompaloompa het volgende:
Dat lukt wel met één hand. Beide handen remlof.quote:
Remlof, foei!!quote:
sjongejongejongejongejongejongejongequote:
statistiek en papers schrijven maar kan mezelf altijd erg moeilijk motiveren te schrijven omd e een of andere reden...quote:
Keej, succes alvastquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Laatste loodjes voor de tentamens. Even focussen nu.
Nee, ik ben net thuis en moet al het nieuws over Mladic nog even tot me nemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Remlof, foei!!![]()
Was jij niet pitten ivm werken morgen trouwens?
Spoiler-alert: hij is gepakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben net thuis en moet al het nieuws over Mladic nog even tot me nemen.
Dat was al bekend vóór je ging bowlen hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben net thuis en moet al het nieuws over Mladic nog even tot me nemen.
Ja, maar ik had er niet echt tijd voor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was al bekend vóór je ging bowlen hoor
Ik zou er op dit tijdstip ook weining zin in hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
sjongejongejongejongejongejongejonge
[..]
statistiek en papers schrijven maar kan mezelf altijd erg moeilijk motiveren te schrijven omd e een of andere reden...
OEPS, sterkte danquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:21 schreef oompaloompa het volgende:
eigenlijk wel, maar ben er al de hele week mee bezig (dat verklaart ook meteen mijn aanwezigheid)
thanksquote:
weltrustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |