Dat is toch vies en feministisch geouwehoer zo van " ik heb ook recht op een orgasme" nou doe je best zeg ik dan...............Gewoon meteen die piemel erin, geen gezeur.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je daarmee nu je vrouw vingert is het net alsof iemand anders het doet
Dat mag ik niet meer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb je weleens masturberen geprobeerd?
Ja maar als je vingers slapen is het net alsof je het niet zelf doet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is toch vies en feministisch geouwehoer zo van " ik heb ook recht op een orgasme" nou doe je best zeg ik dan...............Gewoon meteen die piemel erin, geen gezeur.
Is het wel een wilde vrouw.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
En terecht. Als iets je lichaam sloopt.....
Ben je er al uit voor wat betreft de roze nagellak Mo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, zeker wanneer je de 40 gepasseerd bent.
Omgquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je er al uit voor wat betreft de roze nagellak Mo?
Na het uiteenvallen van het SHS hadden ze gewoon aan hun eigen kant van de Donau moeten blijven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er woonden al wel vele eeuwen Serven in Bosnië...
Het is wel stoer natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je er al uit voor wat betreft de roze nagellak Mo?
Dat deden de Duitsers ook niet met de Rheinquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Na het uiteenvallen van het SHS hadden ze gewoon aan hun eigen kant van de Donau moeten blijven.
SHS?? Is dat zoiets als Joegoslavië maar dan in de eigen taal??quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Na het uiteenvallen van het SHS hadden ze gewoon aan hun eigen kant van de Donau moeten blijven.
Tsja, en het geeft maar weer aan dat geen enkele post van jou serieus opgevat moet wordenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is wel stoer natuurlijk.![]()
En het geeft aan dat je je comfortabel voelt over je eigen seksualiteit.
Truste Moquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef Morendo het volgende:
Ik ga ook maar eens naar boven.
Kijken hoeveel gevoel die Betyar nog in zijn vingers heeft.![]()
Welterusten allemaal.
Speciaal jij Whiskey.
En dat kom je hier speciaal ff melden??quote:
Jazeker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat kom je hier speciaal ff melden??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |