Dat was ook Mosterdgas na de maaltijd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sinds de slag aan de Somme is mijn korte termijn geheugen wat achteruit gegaan.
Heydrich had een beter einde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerder een Reinhard Heydrich, die zat, net als Mladic, wat dichter op het vuur.
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
Denken dat universitaire opleiding indicatie voor intellect is
Dat had ik Mladic ook wel gegund inderdaad.quote:
Tsja, Mladic, ordinaire oorlogsmisdadiger of verzetsstrijder tegen de Islamitische Jihad op de Balkan?quote:
Dat zegt men van elke hoge nazi.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij scheen half-joods te zijn trouwens.
Van Hitler en Goering is het ook bewezen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zegt men van elke hoge nazi.
Het jodendom is geen genetische afwijking, maar een religie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Van Hitler en Goering is het ook bewezen.
Hoe is dat bewezen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, mag ik hopen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, Mladic, ordinaire oorlogsmisdadiger of verzetsstrijder tegen de Islamitische Jihad op de Balkan?
Je hebt met je poten af te blijven van burgers. En je schiet al helemaal geen hallen vol met ongewapende mensen neer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, Mladic, ordinaire oorlogsmisdadiger of verzetsstrijder tegen de Islamitische Jihad op de Balkan?
Helaas wordt het verhaal van de oorlog op de Balkan eigenlijk alleen maar uit Europees perspectief verteld, en nooit vanuit Servisch perspectief. Dat maakt weliswaar niet goed wat er gebeurd is, maar het brengt wel enige nuancering in het hele gebeuren.
http://real-srebrenica-genocide.blogspot.com/
Goering ook ja?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er hebben hier op FOK al eerder figuren rondgelopen die de Serven daarom bewonderdenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, mag ik hopen.
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef betyar het volgende:
En je schiet al helemaal geen hallen vol met ongewapende mensen neer.
Zelfs al zou er sprake zijn geweest van een islamitische jihad waar de Serven zich tegen moesten wapenen, dan is dat nog geen reden om genocide te plegen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er hebben hier op FOK al eerder figuren rondgelopen die de Serven daarom bewonderden
Dat is een soort van `the Sun`, maar dat in Duitsland.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Weet ik niet. Las het laatst op bild.de.
Ik had docenten die de Grieken heilig verklaarden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar was ik allang achter dat het niet zo is, maar toch was ik buitengewoon teleurgesteld dat men niet wist wie Mladic was, het was toch een icoon van het Servische verzet tegen de Bosnische overheersing.
Tja er bestaan aparte typesquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs al zou er sprake zijn geweest van een islamitische jihad waar de Serven zich tegen moesten wapenen, dan is dat nog geen reden om genocide te plegen.
Precies, burgers die je vervolgens in je rug schieten en je volk van huis en haard verdrijven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Je hebt met je poten af te blijven van burgers. En je schiet al helemaal geen hallen vol met ongewapende mensen neer.
Niet je economiedocent hopelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:06 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik had docenten die de Grieken heilig verklaarden.
In jouw ogen zijn Serven schijnbaar geen mensen en moeten het daarom maar accepteren om afgeslacht te worden.quote:
Geschiedenis.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:06 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik had docenten die de Grieken heilig verklaarden.
Welke studie doe jij eigenlijk?
Oh, is het werkelijk? Ik maakte ook helemaal niet een grapje of zo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is een soort van `the Sun`, maar dat in Duitsland.
Dus ik zou daar niet al te veel op vertrouwen.
En dat rechtvaardigt genocide?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In jouw ogen zijn Serven schijnbaar geen mensen en moeten het daarom maar accepteren om afgeslacht te worden.
Lul niet, je weet niet waar je over praat. Ga eens naar doorn, daar lopen nog steeds mensen rond die direct of indirect met Mladic en co te maken hebben gehad. Zelfs SFOR heeft de naweeën goed gevoeld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Precies, burgers die je vervolgens in je rug schieten en je volk van huis en haard verdrijven.
Tsja, dan er dan iets breekt is niet verwonderlijk.
Wat een dom gezwets. Zo kun je ook redeneren dat het gedrag van Bin Laden begrijpelijk was.quote:
De verantwoordelijken daarvoor zaten bij de VN in New York en de toenmalige regeringen in West-Europa, die hebben onze jongens met een halfzacht mandaat en lichte bewapening naar dat gebied gestuurd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Lul niet, je weet niet waar je over praat. Ga eens naar doorn, daar lopen nog steeds mensen rond die direct of indirect met Mladic en co te maken hebben gehad. Zelfs SFOR heeft de naweeën goed gevoeld.
Wat een onzin, het ontbreekt er nog maar aan of je schuift het op de moeilijke jeugd van Mladic en dat staat met wat tegen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In jouw ogen zijn Serven schijnbaar geen mensen en moeten het daarom maar accepteren om afgeslacht te worden.
Heb je een behoefte??quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:12 schreef Morendo het volgende:
Hoe denken jullie eigenlijk over nagellak bij een man?
Als je Serven als untermenschen ziet die uitgerot moeten worden, dan heb je natuurlijk helemaal gelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een dom gezwets. Zo kun je ook redeneren dat het gedrag van Bin Laden begrijpelijk was.
Eerlijk is eerlijk: de beste man had een vrij moeilijke jeugd. Nooit werd hem geleerd 'nee' te zeggen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een onzin, het ontbreekt er nog maar aan of je schuift het op de moeilijke jeugd van Mladic en dat staat met wat tegen.
jaja, nu is het ook nog eens de schuld van linksquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je Serven als untermenschen ziet die uitgerot moeten worden, dan heb je natuurlijk helemaal gelijk.
Wat laat `links` zich hier weer enorm kennen, doen alsof ze voor gelijkwaardigheid zijn maar vervolgens groepen keihard uitzonderen en laten creperen.
En zijn papa werd vermoord door fascistische Kroaten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: de beste man had een vrij moeilijke jeugd. Nooit werd hem geleerd 'nee' te zeggen bijvoorbeeld.
Aha, dus de schuld van de massamoord ligt bij de VN en West-Europa??quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De verantwoordelijken daarvoor zaten bij de VN in New York en de toenmalige regeringen in West-Europa, die hebben onze jongens met een halfzacht mandaat en lichte bewapening naar dat gebied gestuurd.
Als er iemand in die oorlog heeft gewonnen dan waren het Izetbegovic en Tudjman, oorlogsmisdadigers die nooit ter verantwoording werden geroepen en die in het westen zelfs tegenwoordig nog als integere politici worden gezien.
Dit in tegenstelling to jouw rechtse opinie waarin blijkbaar genocide ok is. Waarvan akte.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je Serven als untermenschen ziet die uitgerot moeten worden, dan heb je natuurlijk helemaal gelijk.
Wat laat `links` zich hier weer enorm kennen, doen alsof ze voor gelijkwaardigheid zijn maar vervolgens groepen keihard uitzonderen en laten creperen.
Waar pleit 'links' (ik dus) er precies voor om Serven te laten creperen? Massamoord van beide kanten is ongeoorloofd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat een idioterie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De verantwoordelijken daarvoor zaten bij de VN in New York en de toenmalige regeringen in West-Europa, die hebben onze jongens met een halfzacht mandaat en lichte bewapening naar dat gebied gestuurd.
Als er iemand in die oorlog heeft gewonnen dan waren het Izetbegovic en Tudjman, oorlogsmisdadigers die nooit ter verantwoording werden geroepen en die in het westen zelfs tegenwoordig nog als integere politici worden gezien.
Als het ze geen flikker had kunnen schelen, dan had ik mij er niet druk over gemaakt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Aha, dus de schuld van de massamoord ligt bij de VN en West-Europa??
Dat maakt de schuld van Mladic echter geen millimeter kleiner.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als het ze geen flikker had kunnen schelen, dan had ik mij er niet druk over gemaakt.
Maar er vervolgens soldaten heen sturen en diezelfde soldaten zowel de mogelijkheid als het mandaat te ontnemen om daadwerkelijk in te grijpen, dan heb je als politiek wel degelijk bloed aan je handen.
Dat heb ik ook nergens gesteld.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat maakt de schuld van Mladic echter geen millimeter kleiner.
Dat hangt er vanaf of het diervriendelijke nagellak is of niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:12 schreef Morendo het volgende:
Hoe denken jullie eigenlijk over nagellak bij een man?
Tsja, anderzijds sta jij wel vaker aan de verkeerde kant van dingen.quote:
Leg dan eens uit wat de VN-soldaten op de Balkan deden? Voedsel uitdelen? Foto´s maken van de oorlogsmisdaden die door de strijdende partijen werden gepleegd?quote:
Indirect stel je dat wel degelijk, Mladic werd zelfs door zijn eigen mensen uitgekotst maar jij begint met een onzin verhaal over links en Servische untermenschen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens gesteld.
Maar je doet wel hard je best om van alles goed te praten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens gesteld.
Nee, de enige die bloed aan hun handen hebben zijn die kut Serviërs. De dutchbatters die de enclave zouden moeten "beschermen" werden inderdaad erheen gestuurd onder het mom "We zijn er en ons doen ze niks dus de bevolking ook niet." Dit heeft niks te maken met een overweldigende overmacht van Mladic. Al was je nog zo goed uitgerust en van je kleine teen tot je hoofdhaar volgehangen met wapens had je er nog niks aan kunnen doen. Als de dutchbatters veel vuurkracht had gehad waren er onder de DB'ers een hoop slachtoffers gevallen en werden de moslimmannen nog altijd uitgemoord.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als het ze geen flikker had kunnen schelen, dan had ik mij er niet druk over gemaakt.
Maar er vervolgens soldaten heen sturen en diezelfde soldaten zowel de mogelijkheid als het mandaat te ontnemen om daadwerkelijk in te grijpen, dan heb je als politiek wel degelijk bloed aan je handen.
Heel simpel, de volkeren op de Balkan hadden recht op zelfbestemming. De Slovenen wilden hun eigen land, dus scheidden ze zich als eerste af. Zowel de Kroaten als de Bosniërs willen precies hetzelfde, dus ze hebben hun eigen staat gesticht. Echter kozen de Serven, die in bepaalde gebieden in Bosnie en Kroatie woonden ook voor hun eigen staat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar pleit 'links' (ik dus) er precies voor om Serven te laten creperen? Massamoord van beide kanten is ongeoorloofd.
De enige die bloed aan hun handen hebben zijn de Serviers?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, de enige die bloed aan hun handen hebben zijn die kut Serviërs. De dutchbatters die de enclave zouden moeten "beschermen" werden inderdaad erheen gestuurd onder het mom "We zijn er en ons doen ze niks dus de bevolking ook niet." Dit heeft niks te maken met een overweldigende overmacht van Mladic. Al was je nog zo goed uitgerust en van je kleine teen tot je hoofdhaar volgehangen met wapens had je er nog niks aan kunnen doen. Als de dutchbatters veel vuurkracht had gehad waren er onder de DB'ers een hoop slachtoffers gevallen en werden de moslimmannen nog altijd uitgemoord.
Tsja, ik wil graag dat mijn nagels m'n nieuwe schoenen matchen. Dat wel ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Heb je de behoefte om nagellak te gaan gebruiken??
Als jij geen argumenten meer hebt begin jij maar met mensen te beledigen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar je doet wel hard je best om van alles goed te praten.
Dwaas.
Wat een onzinquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij geen argumenten meer hebt begin jij maar met mensen te beledigen.
Maar goed, daar ben je door anderen al eens in FB op aangesproken, daar hoeven we het nu niet meer over te hebben.
Wijs het maar eens aan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Morendo het volgende:
Ja, du_ke speelt wel vaak op de man wanneer hij geen argumenten meer heeft. Dat klopt zonder meer.
En hoe kom je er nou precies bij dat ik de Serven beschouw als untermenschen? Ik neem slechts stelling tegen genocide, dat is alles.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heel simpel, de volkeren op de Balkan hadden recht op zelfbestemming. De Slovenen wilden hun eigen land, dus scheidden ze zich als eerste af. Zowel de Kroaten als de Bosniërs willen precies hetzelfde, dus ze hebben hun eigen staat gesticht. Echter kozen de Serven, die in bepaalde gebieden in Bosnie en Kroatie woonden ook voor hun eigen staat.
Maar wacht, voor Serven gold het recht op zelfbestemming niet, die hadden zich maar gewoon aan te passen aan wat de Kroaten en Bosniers wilden. Alleen daar hadden ze weinig trek aan en wilden door het oprichten van zelfstandige instituties hun veiligheid garanderen.
En omdat de Serviers het recht op zelfbestemming niet kregen is op een gegeven moment de gewapende pleuris uitgebroken, waarbij alle kanten (gedeeltelijk ook onderling) probeerden iedereen een thuisland te geven waardoor de verdrijvingen en genocide een kans heeft gekregen om plaats te vinden.
Vervolgens was Izetbegovic zo slim om er een religieuze strijd van te maken en allerlei Jihadstrijders te importeren, alleen over dit soort dingen heb je hier nooit iets gehoord. Nee, het was altijd allemaal de schuld van de Serviers en ik weiger mij om de schuld bij alleen de Serviers neer te leggen. De Bosniers, Kroaten en Serviers hebben allemaal oorlogsmisdaden gepleegd zonder dat je de schuld aan 1 volk kan toekennen.
Valt inderdaad vaak op, maar niet alleen bij du_ke.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Morendo het volgende:
Ja, du_ke speelt wel vaak op de man wanneer hij geen argumenten meer heeft. Dat klopt zonder meer.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, ik heb niet de hele week de tijd.![]()
Dwaas.
De Serviërs hebben inderdaad alleen maar bloed aan hun handen, dat volk had helemaal niks te zoeken in Bosnië, dat was al in 1992. Maar nee dat achterlijke roversvolk meende dat de democratie tegen "hun" was. die kut Serviërs hebben helemaal geen recht gehad op dat land, ze hadden gewoon in hun eigen landje moeten blijven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De enige die bloed aan hun handen hebben zijn de Serviers?
Die Kroaten die Bosnische gebieden hebben gezuiverd, dat was ook allemaal de schuld van de Serviers?
De Bosniers die in de dorpen rondom Srebrenica allemaal Serviers hebben verdreven en vermoord, dat was zeker ook allemaal hun eigen schuld? Waar was de VN toen om de Servische bevolking te `beschermen`?
Het waren Servische nationalisten die de oorlog begonen in Bosniëquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heel simpel, de volkeren op de Balkan hadden recht op zelfbestemming. De Slovenen wilden hun eigen land, dus scheidden ze zich als eerste af. Zowel de Kroaten als de Bosniërs willen precies hetzelfde, dus ze hebben hun eigen staat gesticht. Echter kozen de Serven, die in bepaalde gebieden in Bosnie en Kroatie woonden ook voor hun eigen staat.
Maar wacht, voor Serven gold het recht op zelfbestemming niet, die hadden zich maar gewoon aan te passen aan wat de Kroaten en Bosniers wilden. Alleen daar hadden ze weinig trek aan en wilden door het oprichten van zelfstandige instituties hun veiligheid garanderen.
En omdat de Serviers het recht op zelfbestemming niet kregen is op een gegeven moment de gewapende pleuris uitgebroken,
Als je daarmee nu je vrouw vingert is het net alsof iemand anders het doetquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:42 schreef betyar het volgende:
Ik ga slapen, mijn rechter vingers doen het al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je weleens masturberen geprobeerd?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:42 schreef betyar het volgende:
Ik ga slapen, mijn rechter vingers doen het al![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er woonden al wel vele eeuwen Serven in Bosnië...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef betyar het volgende:
[..]
De Serviërs hebben inderdaad alleen maar bloed aan hun handen, dat volk had helemaal niks te zoeken in Bosnië, dat was al in 1992. Maar nee dat achterlijke roversvolk meende dat de democratie tegen "hun" was. die kut Serviërs hebben helemaal geen recht gehad op dat land, ze hadden gewoon in hun eigen landje moeten blijven.
Dat is toch vies en feministisch geouwehoer zo van " ik heb ook recht op een orgasme" nou doe je best zeg ik dan...............Gewoon meteen die piemel erin, geen gezeur.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je daarmee nu je vrouw vingert is het net alsof iemand anders het doet
Dat mag ik niet meer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb je weleens masturberen geprobeerd?
Ja maar als je vingers slapen is het net alsof je het niet zelf doet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is toch vies en feministisch geouwehoer zo van " ik heb ook recht op een orgasme" nou doe je best zeg ik dan...............Gewoon meteen die piemel erin, geen gezeur.
Is het wel een wilde vrouw.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
En terecht. Als iets je lichaam sloopt.....
Ben je er al uit voor wat betreft de roze nagellak Mo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, zeker wanneer je de 40 gepasseerd bent.
Omgquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je er al uit voor wat betreft de roze nagellak Mo?
Na het uiteenvallen van het SHS hadden ze gewoon aan hun eigen kant van de Donau moeten blijven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er woonden al wel vele eeuwen Serven in Bosnië...
Het is wel stoer natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben je er al uit voor wat betreft de roze nagellak Mo?
Dat deden de Duitsers ook niet met de Rheinquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Na het uiteenvallen van het SHS hadden ze gewoon aan hun eigen kant van de Donau moeten blijven.
SHS?? Is dat zoiets als Joegoslavië maar dan in de eigen taal??quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Na het uiteenvallen van het SHS hadden ze gewoon aan hun eigen kant van de Donau moeten blijven.
Tsja, en het geeft maar weer aan dat geen enkele post van jou serieus opgevat moet wordenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is wel stoer natuurlijk.![]()
En het geeft aan dat je je comfortabel voelt over je eigen seksualiteit.
Truste Moquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef Morendo het volgende:
Ik ga ook maar eens naar boven.
Kijken hoeveel gevoel die Betyar nog in zijn vingers heeft.![]()
Welterusten allemaal.
Speciaal jij Whiskey.
En dat kom je hier speciaal ff melden??quote:
Jazeker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat kom je hier speciaal ff melden??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |