Dat was ook Mosterdgas na de maaltijd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sinds de slag aan de Somme is mijn korte termijn geheugen wat achteruit gegaan.
Heydrich had een beter einde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerder een Reinhard Heydrich, die zat, net als Mladic, wat dichter op het vuur.
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
Denken dat universitaire opleiding indicatie voor intellect is
Dat had ik Mladic ook wel gegund inderdaad.quote:
Tsja, Mladic, ordinaire oorlogsmisdadiger of verzetsstrijder tegen de Islamitische Jihad op de Balkan?quote:
Dat zegt men van elke hoge nazi.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij scheen half-joods te zijn trouwens.
Van Hitler en Goering is het ook bewezen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zegt men van elke hoge nazi.
Het jodendom is geen genetische afwijking, maar een religie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Van Hitler en Goering is het ook bewezen.
Hoe is dat bewezen dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, mag ik hopen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, Mladic, ordinaire oorlogsmisdadiger of verzetsstrijder tegen de Islamitische Jihad op de Balkan?
Je hebt met je poten af te blijven van burgers. En je schiet al helemaal geen hallen vol met ongewapende mensen neer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, Mladic, ordinaire oorlogsmisdadiger of verzetsstrijder tegen de Islamitische Jihad op de Balkan?
Helaas wordt het verhaal van de oorlog op de Balkan eigenlijk alleen maar uit Europees perspectief verteld, en nooit vanuit Servisch perspectief. Dat maakt weliswaar niet goed wat er gebeurd is, maar het brengt wel enige nuancering in het hele gebeuren.
http://real-srebrenica-genocide.blogspot.com/
Goering ook ja?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Er hebben hier op FOK al eerder figuren rondgelopen die de Serven daarom bewonderdenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, mag ik hopen.
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef betyar het volgende:
En je schiet al helemaal geen hallen vol met ongewapende mensen neer.
Zelfs al zou er sprake zijn geweest van een islamitische jihad waar de Serven zich tegen moesten wapenen, dan is dat nog geen reden om genocide te plegen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Er hebben hier op FOK al eerder figuren rondgelopen die de Serven daarom bewonderden
Dat is een soort van `the Sun`, maar dat in Duitsland.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Weet ik niet. Las het laatst op bild.de.
Ik had docenten die de Grieken heilig verklaarden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar was ik allang achter dat het niet zo is, maar toch was ik buitengewoon teleurgesteld dat men niet wist wie Mladic was, het was toch een icoon van het Servische verzet tegen de Bosnische overheersing.
Tja er bestaan aparte typesquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs al zou er sprake zijn geweest van een islamitische jihad waar de Serven zich tegen moesten wapenen, dan is dat nog geen reden om genocide te plegen.
Precies, burgers die je vervolgens in je rug schieten en je volk van huis en haard verdrijven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Je hebt met je poten af te blijven van burgers. En je schiet al helemaal geen hallen vol met ongewapende mensen neer.
Niet je economiedocent hopelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:06 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik had docenten die de Grieken heilig verklaarden.
In jouw ogen zijn Serven schijnbaar geen mensen en moeten het daarom maar accepteren om afgeslacht te worden.quote:
Geschiedenis.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:06 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik had docenten die de Grieken heilig verklaarden.
Welke studie doe jij eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |