Preciesquote:
Die van ons ligt op stervenquote:
Jij hebt een kip als huisdier?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Die van ons ligt op sterven
Andere hen wil het hok niet meer in
Nieuw toompje kopen dan maar
Wij hebben twee hobbykippen ja.quote:
Gezellig.quote:
Is waarschijnlijk moeilijk voor te stellenquote:
Als je hem erin doet krijg je geen salmonellaquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef Tem het volgende:
Van de week een heerlijk biologisch kippetje uit de oven op
Je gaat toch niet je leuter in een kip stoppen?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:57 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als je hem erin doet krijg je geen salmonella
Dat zou je hopen, ja....maar wat voor doel kun jij anders verzinnen bij een 'hobby' kip?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:00 schreef Morendo het volgende:
Je gaat toch niet je leuter in een kip stoppen?!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Precies, vreemde jongen die JoaCquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Die van ons ligt op sterven
Andere hen wil het hok niet meer in
Nieuw toompje kopen dan maar
Je weet dat een toompje twee hennen en een haan zijn?quote:
Dat is precies wat ik mistequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je weet dat een toompje twee hennen en een haan zijn?
Trek je zo het hele toompje mee.....quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef oompaloompa het volgende:
misschien stopt ie dan toch echt zijn piemel in de kippen en is ie ergens blijven hangen?
Nee, dat wist ik niet, weer wat geleerdquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je weet dat een toompje twee hennen en een haan zijn?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet, weer wat geleerd
Auuuuu.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef oompaloompa het volgende:
misschien stopt ie dan toch echt zijn piemel in de kippen en is ie ergens blijven hangen?
Wordt overigens een beetje krap in de Cloacaquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef oompaloompa het volgende:
Goede film was dat trouwens. Althans het bevatte een jonge, naakte Caro Lenssen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wordt overigens een beetje krap in de Cloaca
Heb het vooral over kippenanatomiequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Goede film was dat trouwens. Althans het bevatte een jonge, naakte Caro Lenssen.
En ik over naakte mokkels.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Heb het vooral over kippenanatomie
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Morendo het volgende:
Ik fietste laatst trouwens achter een vrouw met twee kinderen, een jongen en een meisje, genaamd 'Vlinder' en 'Appel'.
En dan vinden ze het gek dat Nederland verloedert....quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Beter dan Boem, Storm en Madeliefje
Arendje, zo heette iemand op mijn basisschoolquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:16 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Beter dan Boem, Storm en Madeliefje
Pure kindermishandeling.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Arendje, zo heette iemand op mijn basisschool
Was hij geestelijk niet helemaal fris in de kop?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Arendje, zo heette iemand op mijn basisschool
Nu komt het hoor.... het was een zijquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Was hij geestelijk niet helemaal fris in de kop?
Ik ken een Jantje. En nee, ze is niet bepaald een balletdanseres. Dat past dan wel weer bij de naam.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu komt het hoor.... het was een zij![]()
![]()
Die mensen moeten uit de ouderlijke macht gezet worden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nu komt het hoor.... het was een zij![]()
![]()
Nee. Mijn msn heette al zo vanaf mijn 10e.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:20 schreef Morendo het volgende:
Ben jij een fan van James Bond, Robinnetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |