Om die reden sta ik bijna overal bekend als **~~Gangsta00mpabitchesaintgotnofingonmel00mpaXXX~~**quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Mijn msn heette al zo vanaf mijn 10e.
Toen vond ik hem wel stoer, sindsdien kent iedereen mij zo en heb ik geen zin om het te veranderen
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef Nautilus. het volgende:
Arantxa Rus is charmant. Robin Haase is een echte kwal.
Kom, zonder kipquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kom je of ga je?
met of zonder kip?
Ik heb een poosje die Chris Crocker op MSN gehad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef Nautilus. het volgende:
Mijn beste internetvriend noemt zich Julius Black.
Ze zeggen hetquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef Picchia het volgende:
In zes stappen ken je de hele wereld, toch?
Ik kreeg laatst een mailtje van ene Kelly van een klant van ons. Toen een collega van me vroeg of het een beetje een lekker wijf was, bleek het bij nadere inspectie op FB een kerel te zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ken een Jantje. En nee, ze is niet bepaald een balletdanseres. Dat past dan wel weer bij de naam.
Iemand met roots in Brittannie/Ierland?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een mailtje van ene Kelly van een klant van ons. Toen een collega van me vroeg of het een beetje een lekker wijf was, bleek het bij nadere inspectie op FB een kerel te zijn.
Geen idee, ik heb niet z'n hele stamboom uitgeplozen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Iemand met roots in Brittannie/Ierland?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een mailtje van ene Kelly van een klant van ons. Toen een collega van me vroeg of het een beetje een lekker wijf was, bleek het bij nadere inspectie op FB een kerel te zijn.
Kan ik op zich begrijpen. Ik hoor het morgen wel dan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niet z'n hele stamboom uitgeplozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |