Uiteraard niet zeg. Wat een kansloos duoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:29 schreef remlof het volgende:
Was Knurft & Van den Blerk nog de moeite waard?
Ja dat sowieso, maar soms zijn de gasten wel interessant.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard niet zeg. Wat een kansloos duo
Niet gezien..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:29 schreef remlof het volgende:
Was Knurft & Van den Blerk nog de moeite waard?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard niet zeg. Wat een kansloos duo
Bron: http://www.geenstijl.nl/m(...)nd_forum_baasje.htmlquote:"Ik word schijtziek van die Marokkanen die in Marokko zijn geboren, naar hier zijn gekomen en dan gaan zitten graaien in de subsidiepot. (...) Die gasten zijn in staat nog sneller subsidiegeld te vinden dan een varken truffels kan vinden. Gewoon echt niet normaal. Het is elke keer hetzelfde liedje. (...) Forum waar staat dat eigenlijk voor? Ellendige afkorting... ontwikkeling, ja ontwikkeling van zijn eigen portemonnee ja, niet voor ons. Of het nou Ali Lazrak is of Aldi is, die grijns van ze, ze lachen zo lief. Ze bezorgen moslims een slechte naam, ze bezorgen Marokkanen een slechte naam, altijd hetzelfde liedje. Altijd diezelfde subsidiepotjes. Ze kruipen deccenia, zuigen aan de borst van de overheid en dan zeggen ze dat ze ons representeren. Nou, niet. Dat doen ze niet. (...) Die subsidiekranen moeten zo snel mogelijk dicht. Op dat punt ben ik vol voor Wilders, Wilders kan volledig mijn steun krijgen. Het moet afgelopen zijn met die subsidiepotjes."
puberhersenen zijn nog niet helemaal ontwikkeld en missen vooral de capaciteit vooruit te denken en in oorzaak/gevolg te denken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)hzelf-in-brand.dhtml
Mis ik de leut hiervan??
Neuh, maar ik ben een fan van Holman en heb een enorme hekel aan Elatik.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
eriksd is kennelijk (net als ik
) naarstig op zoek naar berichten om te posten waarna het hier weer een beetje gaat lopen
Owh, is het excuus tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
puberhersenen zijn nog niet helemaal ontwikkeld en missen vooral de capaciteit vooruit te denken en in oorzaak/gevolg te denken.
Daarom post je ineens tig links zekerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh, maar ik ben een fan van Holman en heb een enorme hekel aan Elatik.
Ik post altijd tegen links en dit waren 2 links.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom post je ineens tig links zeker
nou ja, het gaat om de gevolgen he. Niet om de gedachte: "dit gaat fucking pijn doen als het mis gaat".quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, is het excuus tegenwoordig![]()
Wij noemden dat gewoon achterlijk gedrag
GS had dat ook al opgepikt http://www.geenstijl.nl/m(...)knuppe.html#commentsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:38 schreef eriksd het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)/Fatima-Elatik.dhtml
Theodor Holman is de coole variant van Von der Dunk
Toch jammer voor je (heb je hier al meerdere keren gepost) dat je op linkse meisjes valt danquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik post altijd tegen links en dit waren 2 links.
Dat klopt. Alhoewel een linkse milf ook volstaat hoor. Kom je naar de meet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch jammer voor je (heb je hier al meerdere keren gepost) dat je op linkse meisjes valt dan
Kippen, mensen.. kippen...mensen... Je ne pas compri.quote:Biologische kippen krijgen geen antibiotica, maar toch zijn ook op biologisch kippenvlees resistente bacteriën gevonden. Dat is gevaarlijk, want als mensen veel van de antibiotica binnen krijgen, kunnen ze immuun worden voor medicijnen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:44 schreef Frith het volgende:
[..]
nou ja, het gaat om de gevolgen he. Niet om de gedachte: "dit gaat fucking pijn doen als het mis gaat".
Dat een paar tieners daar niet aan denken, tja.
Nopequote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klopt. Alhoewel een linkse milf ook volstaat hoor. Kom je naar de meet?
Ach, Spaanse komkommers kunnen er ook wat van hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:47 schreef Frith het volgende:
ik ging even vanaf de link verder kijken op de volkskrant, kom ik deze inleiding tegen:
[..]
Kippen, mensen.. kippen...mensen... Je ne pas compri.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |