Daarom post je ineens tig links zekerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh, maar ik ben een fan van Holman en heb een enorme hekel aan Elatik.
Ik post altijd tegen links en dit waren 2 links.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom post je ineens tig links zeker
nou ja, het gaat om de gevolgen he. Niet om de gedachte: "dit gaat fucking pijn doen als het mis gaat".quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, is het excuus tegenwoordig![]()
Wij noemden dat gewoon achterlijk gedrag
GS had dat ook al opgepikt http://www.geenstijl.nl/m(...)knuppe.html#commentsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:38 schreef eriksd het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)/Fatima-Elatik.dhtml
Theodor Holman is de coole variant van Von der Dunk
Toch jammer voor je (heb je hier al meerdere keren gepost) dat je op linkse meisjes valt danquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik post altijd tegen links en dit waren 2 links.
Dat klopt. Alhoewel een linkse milf ook volstaat hoor. Kom je naar de meet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch jammer voor je (heb je hier al meerdere keren gepost) dat je op linkse meisjes valt dan
Kippen, mensen.. kippen...mensen... Je ne pas compri.quote:Biologische kippen krijgen geen antibiotica, maar toch zijn ook op biologisch kippenvlees resistente bacteriën gevonden. Dat is gevaarlijk, want als mensen veel van de antibiotica binnen krijgen, kunnen ze immuun worden voor medicijnen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:44 schreef Frith het volgende:
[..]
nou ja, het gaat om de gevolgen he. Niet om de gedachte: "dit gaat fucking pijn doen als het mis gaat".
Dat een paar tieners daar niet aan denken, tja.
Nopequote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat klopt. Alhoewel een linkse milf ook volstaat hoor. Kom je naar de meet?
Ach, Spaanse komkommers kunnen er ook wat van hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:47 schreef Frith het volgende:
ik ging even vanaf de link verder kijken op de volkskrant, kom ik deze inleiding tegen:
[..]
Kippen, mensen.. kippen...mensen... Je ne pas compri.
een gevolg van iets is een veelal abstracte constructie, in de zin dat het bijvoorbeeld je kans op werkgelegenheid in de toekomst vermindert of iets dergelijks. Dat soort rationele (geplande) afwegingen zijn door een puberbrein minder goed te maken, maar wijzen op directe effecten (pijn) zijn wel goed te maken. Al was het maar omdat dat door een ander gebied van het brein geregeld wordt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verklaar je nader, want ik kan dit niet volgen..
Dit gaat fucking pijn doen = gevolg toch??
En hoezo "een paar tieners die er niet aan denken?
Bedankt voor je verheldering. Nu snap ik wel wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:53 schreef Frith het volgende:
[..]
een gevolg van iets is een veelal abstracte constructie, in de zin dat het bijvoorbeeld je kans op werkgelegenheid in de toekomst vermindert of iets dergelijks. Dat soort rationele (geplande) afwegingen zijn door een puberbrein minder goed te maken, maar wijzen op directe effecten (pijn) zijn wel goed te maken. Al was het maar omdat dat door een ander gebied van het brein geregeld wordt.
De meeste tieners zijn niet zo dom / achterlijk om dit opeens te vergeten wanneer ze weten dat direct contact met vuur pijn doet.
De paar -in verhouding tot het totaal- die dat wel doen zijn degenen die de trend vormen (en daarmee in schaal bescheiden zijn, waarschijnlijk), maar dat patroon wordt op de gehele categorie toegepast. Een overhaaste generalisatie dus, zou ik dan denken.
Maar die pijn is gaaf en stoerdoenerij, de gevolgen van echt misgaan, die komen blijkbaar minder in hen op.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:53 schreef Frith het volgende:
[..]
een gevolg van iets is een veelal abstracte constructie, in de zin dat het bijvoorbeeld je kans op werkgelegenheid in de toekomst vermindert of iets dergelijks. Dat soort rationele (geplande) afwegingen zijn door een puberbrein minder goed te maken, maar wijzen op directe effecten (pijn) zijn wel goed te maken. Al was het maar omdat dat door een ander gebied van het brein geregeld wordt.
De meeste tieners zijn niet zo dom / achterlijk om dit opeens te vergeten wanneer ze weten dat direct contact met vuur pijn doet.
De paar -in verhouding tot het totaal- die dat wel doen zijn degenen die de trend vormen (en daarmee in schaal bescheiden zijn, waarschijnlijk), maar dat patroon wordt op de gehele categorie toegepast. Een overhaaste generalisatie dus, zou ik dan denken.
Als alles wat Theodor Holman over haar en Mohamed Azahaf schrijft 100% waar is mag ze wat mij betreft meteen geroyeerd worden als lid van de PvdA. Maar ik heb het gevoel dat hij nogal overdrijftquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:40 schreef eriksd het volgende:
Remlof, je moet die Elatik toch eens uit die partij ranten wil je niet continu munitie aanleveren om op de PvdA te schieten
Niets nieuws toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 05:58 schreef Reya het volgende:
Zuid wil barbecue in Vondelpark verbieden
Wat is die stad toch aan het vertrutten.
Half 6, wat een onmenselijke tijd amice.quote:
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Half 6, wat een onmenselijke tijd amice.
Van hetzelfde!quote:Goedemorgen allen overigens.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 05:58 schreef Reya het volgende:
Zuid wil barbecue in Vondelpark verbieden
Wat is die stad toch aan het vertrutten.
Dat is echt heel veel.quote:Tijdens Pasen zijn er op één dag tussen vijf en zes uur ’s middags liefst 84 barbecues geteld in het Vondelpark. Dat is echt veel te veel.
Hallo!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:53 schreef KoosVogels het volgende:
Goedemorgen kameraden en rechtse kennissen
Alleen op vrijdag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |