Goedemorgen linkse kennis.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:53 schreef KoosVogels het volgende:
Goedemorgen kameraden en rechtse kennissen
Ik heb de vergadercultuur hier al aardig veranderd. Het was echt vergaderen om het vergaderen.quote:
Ja, dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Hoewel een vergadering wel van groot belang kan zijn. Voor ons is een dagelijkse ochtendsessie aardig essentieel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb de vergadercultuur hier al aardig veranderd. Het was echt vergaderen om het vergaderen.
Vergaderen kan best constructief zijn. Ik zat echter met een incompetente teamleider die rustig een half uur de tijd kon nemen om te proberen een punt te maken, dat andere mensen na 2 minuten al wel snapten. Hij ging er echter vanuit dat iedereen zo traag van begrip was als hij.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Hoewel een vergadering wel van groot belang kan zijn. Voor ons is een dagelijkse ochtendsessie aardig essentieel.
Nah, het is echt een puinhoop daar na afloop van een mooie avond. Helemaal verbieden lijkt mij onzin, maar mensen verplichten een normale BBQ mee te nemen ipv een ordinaire fik op de grond kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 05:58 schreef Reya het volgende:
Zuid wil barbecue in Vondelpark verbieden
Wat is die stad toch aan het vertrutten.
Het went.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Half 6, wat een onmenselijke tijd amice.
Tsja, ze willen nu wel erg graag bij de EU schijnbaar.quote:'We wisten dat Mladic hier zat'
In het Servische plattelandsdorp Lazarevo zijn de meningen verdeeld over de arrestatie van Ratko Mladic. „Laten we het niet voor ons houden, wij wisten heel goed dat Mladic hier was”, aldus een man die niet met zijn naam in de krant wil.
Alles went, behalve een vent.quote:
En nu laten we ze toch niet toe. Hebben we die Serviërs mooi tuk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsja, ze willen nu wel erg graag bij de EU schijnbaar.
Dat kan aardig frustrerend zijn inderdaad. Beetje overkill.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vergaderen kan best constructief zijn. Ik zat echter met een incompetente teamleider die rustig een half uur de tijd kon nemen om te proberen een punt te maken, dat andere mensen na 2 minuten al wel snapten. Hij ging er echter vanuit dat iedereen zo traag van begrip was als hij.
Daarnaast zijn er hier van die salesmannetjes die bij elke pitch weer een team van 5-6 mensen bij elkaar willen hebben om te overleggen (en die praten sowieso erg veel zonder veel te zeggen).
Ik stel voor dat we de deur voorlopig effe gesloten houden voor potentiele EU-partners. Laten we eerst consolideren en op adem komen voordat we nieuwe landen laten toetreden. Wat mij betreft blijven de Balkan-landen overigens sowieso buiten de deur, maar goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tsja, ze willen nu wel erg graag bij de EU schijnbaar.
Ja, ik vind het net zoiets als onze bondgenoten "oh wat gek dat Bin Laden hier was" Pakistan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:47 schreef waht het volgende:
[..]
En nu laten we ze toch niet toe. Hebben we die Serviërs mooi tuk.
Zeer zeker eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de deur voorlopig effe gesloten houden voor potentiele EU-partners. Laten we eerst consolideren en op adem komen voordat we nieuwe landen laten toetreden. Wat mij betreft blijven de Balkan-landen overigens sowieso buiten de deur, maar goed.
Ze mogen erbij als ik Ana Ivanovic krijg.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:53 schreef remlof het volgende:
Servië komt wel bij de EU, ze horen er gewoon bij. De vraag is alleen wanneer.
Ze horen er niet bij, mijn "Europa" houd op bij de Oost-Duitse grens en de Oost-Italiaanse grens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:53 schreef remlof het volgende:
Ik zie dat niet voor de POL-meet gebeuren, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:53 schreef remlof het volgende:
Remlof, de EU wankelt en steeds meer kortzichtige figuren keren zich tegen de Unie. Wanneer je landen zoals Servie toe laat treden wakker je de anti-EU gevoelens enkel aan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:53 schreef remlof het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:55 schreef waht het volgende:
[..]
Ze mogen erbij als ik Ana Ivanovic krijg.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |