Ik vind er niks chill aan. En de meesten vinden dat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is daar suggestief aan. Ik ben gewoon benieuwd hoe men een beperking ziet. Het kan best zijn dat er mensen rondlopen die zo'n beperking wel chill vinden. Ik heb daar geen waardeoordeel aan gehangen.
Sexy.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:55 schreef dotCommunism het volgende:
De jonge hippe meid met diep decollete die de PO-manager van mijn bedrijf is, is gehandicapt.
Ok. Maar waarom gebruikte je de term excuus dan in je betoog?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind er niks chill aan. En de meesten vinden dat.
Scherp.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ok. Maar waarom gebruikte je de term excuus dan in je betoog?
Volgens mij doen VVD en CDA er juist alles aan om dat soort idioten meer naar het centrum van de macht te bewegenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aanhanger van SGP en Janmaat. Ik ben blij dat we dat soort denkbeelden langzaam uit de samenleving verwijderen.
Er stond "als" voor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ok. Maar waarom gebruikte je de term excuus dan in je betoog?
Er stond inderdaad als voor. Vandaar ook dat ik het vraag. En ik zie niet wat mijn juridische achtergrond hiermee te maken heeft. Voel je je altijd zo aangevallen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er stond "als" voor.
Serieus, ben jij jurist?
Die reden is natuurlijk weer geld geld geld, nooit genoeg en als we moeten inleveren moet de overheid het wel compenseren, dan is er opeens wel weer ruimte voor de overheid.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze dragen al een steentje bij aan een leefbaar en sociaal Nederland, want zij brengen het geld binnen. Niet alleen voor henzelf en hun werknemers, maar ook voor de overheid, die momenteel het sociale vangnet organiseert. Bedrijven worden belemmert in hun werkzaamheden en groei wanneer zij een groter deel van hun tijd en marge moeten inleveren om oppas te spelen. Als een bedrijf van tien personen überhaupt dat geld al kan missen.
En wellicht draagt dat bij aan een kleinere overheid, maar het gaat wel in tegen de reden waarom er gestreefd wordt naar minder overheid: het verlagen van de lasten voor burgers en bedrijven. Het is effectief een lastenverhoging voor bedrijven, aangezien ze nu samen met de gehele bevolking belasting afdragen om arbeidsongeschikten op te vangen. En momenteel arbeidsongeschikten aannemen wanneer dat rendabel is. Maar dan de gehele last moeten dragen, ongeacht het rendement.
Genoeg artiesten en andere mediatypes die zonder die carrière op zeker arbeidsgehandicapt zouden zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:24 schreef Mutant01 het volgende:
En EG, zou die chick van Lingo niet als een soort van voorbeeld/rolmodel voor je kunnen fungeren?
Dat verbaast mij niet. Blij dat je het zelf ook vindt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet waar ik over praat.
Meer dan een niveautje Eerdmans zit er gewoon niet in. Ze hebben geen verhaal en het is toch de sterke man die nageluld moet worden. Verstandige kritische mensen trekken dat niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Rechts moet je media gaan domineren. De VVD moet talenten opleiden, welke bij de publieke omroep gaan werken.
Ik denk van laat ik die EG maar eens een beetje in de gelukkige waan laten. Wil niet alles van je afnemen, is weer zo hebberig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat verbaast mij niet. Blij dat je het zelf ook vindt.
Is dit Vlaams?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Genoeg artiesten en andere mediatypes die zonder die carrière op zeker arbeidsgehandicapt zouden zijn geweest.
Dat moet jij zeggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er stond inderdaad als voor. Vandaar ook dat ik het vraag. En ik zie niet wat mijn juridische achtergrond hiermee te maken heeft. Voel je je altijd zo aangevallen?
Volgens mij is dat een fundamenteel onderdeel van het Berlusconismequote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Rechts moet je media gaan domineren. De VVD moet talenten opleiden, welke bij de publieke omroep gaan werken.
als de subsidie vervalt zullen werkgevers de "gehandicapte" wille lozen want stel er gebeurt wat met die jongen, dat valt ie terug, dat willen we niet hebben. Of erewacht jij dat bedrijven dan wel opeens sociaal zijn? Of zullen ze weer aankloppen bij hun o zo gehate overheid voor weer wat centjes??quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Zodra iemand mee kan draaien, vervalt de handicap echter als drempel; dan is er uberhaupt geen subsidie meer nodig, als iemand gekwalificeerd is, wordt hij/zij aangenomen.
Dat bedoel ik, deze talenten moet je opleiden. Dat laat rechts na. Met een beetje marketing en voorlicht kan de VVD zo 10 a 15 zetels meer binnenslepen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meer dan een niveautje Eerdmans zit er gewoon niet in. Ze hebben geen verhaal en het is toch de sterke man die nageluld moet worden. Verstandige kritische mensen trekken dat niet.
Dat is wel een beetje jammer inderdaad. Ik heb zelden inspirerende figuren of mensen met een verhaal gezien aan de rechterzijde van het politieke spectrum.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meer dan een niveautje Eerdmans zit er gewoon niet in. Ze hebben geen verhaal en het is toch de sterke man die nageluld moet worden. Verstandige kritische mensen trekken dat niet.
Ja, racistische uitspraken zijn van een ander kaliber he. Dat jij het al vergelijkbaar vindt...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggen.![]()
ik had je drie meter hoog op de kast toen ik zei dat je als land je eigen volk het eerst aan een baan moet helpen.
Behalve GBJ Hilterman dan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer inderdaad. Ik heb zelden inspirerende figuren of mensen met een verhaal gezien aan de rechterzijde van het politieke spectrum.
Exact. En rechts moet talenten opleiden die de media gaan domineren, het onderwijs domineren en gratis informatie verstrekt aan het publiek.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer inderdaad. Ik heb zelden inspirerende figuren of mensen met een verhaal gezien aan de rechterzijde van het politieke spectrum.
Die is representatief hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:24 schreef Mutant01 het volgende:
En EG, zou die chick van Lingo niet als een soort van voorbeeld/rolmodel voor je kunnen fungeren?
Ik heb de zin twee keer gelezen, maar ik begrijp niet wat je nou eigenlijk zegt.quote:
Kap nâh.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, racistische uitspraken zijn van een ander kaliber he. Dat jij het al vergelijkbaar vindt...
Dat was mijn punt niet, maar JIJ voelde je persoonlijk aangevallen. Terwijl mijn quote niet eens in jou richting was bedoeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, racistische uitspraken zijn van een ander kaliber he. Dat jij het al vergelijkbaar vindt...
Komop zeg die zondebok is juist een uitvinding van rechtsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, deze talenten moet je opleiden. Dat laat rechts na. Met een beetje marketing en voorlicht kan de VVD zo 10 a 15 zetels meer binnenslepen.
De PvdA doet bijv. prima aan marketing: ze creeeen een zondebok, de bankiers, en winnen op deze manier stemmen. Wat brengt rechts (VVD) ertegen in? Niets.
Je laat je uit de tent lokken. En alles jullie gebekvecht deze SC gaat overheersen flikker ik jullie er allebei afquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met? Een antwoord geven op zijn belachelijke vergelijking? Oke.
Nee, nog erger - het was gericht tegen een volledig volk. Waar ik uiteraard ook deel van uitmaak. Met een racistische toon. Vreemd zeg, Mutant voelde zich persoonlijk aangevallen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat was mijn punt niet, maar JIJ voelde je persoonlijk aangevallen. Terwijl mijn quote niet eens in jou richting was bedoeld.
Ik acht het een morele verplichting van bedrijven om in voorkomende gevallen mensen die duidelijke wil tonen, en ook gekwalificeerd zijn, maar wellicht in de toekomst problemen tegenkomen die hen verminderd in staat stellen te werken, een kans te geven. Het lijkt me echter haalbaar noch wenselijk zoiets af te dwingen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:28 schreef betyar het volgende:
[..]
als de subsidie vervalt zullen werkgevers de "gehandicapte" wille lozen want stel er gebeurt wat met die jongen, dat valt ie terug, dat willen we niet hebben. Of erewacht jij dat bedrijven dan wel opeens sociaal zijn? Of zullen ze weer aankloppen bij hun o zo gehate overheid voor weer wat centjes??
Goed slotwoord.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, nog erger - het was gericht tegen een volledig volk. Waar ik uiteraard ook deel van uitmaak. Met een racistische toon. Vreemd zeg, Mutant voelde zich persoonlijk aangevallen.
QFT.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind er niks chill aan. En de meesten vinden dat.
Ik voel enige aandrang, een bijzonder ondermaatse grap te maken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:33 schreef Mutant01 het volgende:
Voor de niet-geintegreerde onder ons:
Schaapje, schaapje
Schaapje, schaapje, heb je witte wol?
Ja baas, ja baas, drie zakken vol
Eén voor de meester en één voor zijn vrouw
Één voor het kindje, dat bibbert van de kou
Ja baas, ja baas, 3 zakken vol
Share with us please!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik voel enige aandrang, een bijzonder ondermaatse grap te maken.
Sssssstquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik voel enige aandrang, een bijzonder ondermaatse grap te maken.
Nee, een zondebok is van alle tijden. De PvdA als ultieme zondeboek afschilderen is te waarderen, maar niet voldoende, en dat neem ik de VVD wel kwalijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Komop zeg die zondebok is juist een uitvinding van rechts. Gisteravond Blok ook weer elke keer met zijn gezeur over kansloze immigratie en de PvdA als root of all evil
.
maar er zijn geen argumenten dus houdt het snel op.
Ja ik stop.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:33 schreef EchtGaaf het volgende:
-klaar-
Maar Remlof, je hebt gelijk. Ik stop.
Ik begrijp 'm niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:33 schreef Mutant01 het volgende:
Voor de niet-geintegreerde onder ons:
Schaapje, schaapje
Ja baas, ja baas, drie zakken vol
Eén voor de meester en één voor zijn vrouw
Één voor het kindje, dat bibbert van de kou
Ja baas, ja baas, 3 zakken vol
* kuch * Uiteraard kan je wel wat doen aan je etniciteit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja ik stop.
Ik wil wel even tot slot opmerken dat Mutant ook iemand uit de tent probeerde te lokken over iets waar ik al helemaal niks aan kan doen. En dat was op zijn zacht gezegd ook niet respectvol.
Dat is een liedje wat slaven tijdens het plukken van katoen zongen.quote:
* kuch * Uiteraard kan je wel wat doen aan je arbeidsongeschiktheid/gezondheid.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
* kuch * Uiteraard kan je wel wat doen aan je etniciteit.
Dusseh, ja. Kan iemand wat leuks vertellen?
* kuch * Ik heb daar geen enkele vreemde of veroordelende verwijzing naar gemaakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
* kuch * Uiteraard kan je wel wat doen aan je arbeidsongeschiktheid/gezondheid.
He-he. We zijn er.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
* kuch * Uiteraard kan je wel wat doen aan je arbeidsongeschiktheid/gezondheid.
*kuch*quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
* kuch * Ik heb daar geen enkele vreemde of veroordelende verwijzing naar gemaakt.
Omdat het PvdA beleid in Nederland Coalitieland geen gevolgen heeft die wereldschokkend anders zijn dan die van VVD of CDA beleid. En omdat men een paar jaar later toch weer samen moet regeren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, een zondebok is van alle tijden. De PvdA als ultieme zondeboek afschilderen is te waarderen, maar niet voldoende, en dat neem ik de VVD wel kwalijk.
Waarom domineert rechts de media niet? Waarom schrijft rechts geen opiniestukjes in toonaangevende kranten waaruit exact de gevolgen van een PvdA-beleid wordt uitgestippeld?
Naast dat een groot deel gewoon niet waar zal zijn is dit ook gewoon niet met goed fatsoen te brengen en te onderbouwen. De Nederlandse kranten bieden volop ruimte aan 'rechtse' opiniemakers maar het is gewoon van een bedroevend niveau met een rechts opinieblad als de Elsevier als triest dieptepunt.quote:Waarom onderzoekt rechts de misstanden van Cohen als burgemeester niet uit en projecteert dit als de mogelijke gevolgens als Cohen het voor het zeggen heeft? Waarom laat men de SP over bankiers bleren, terwijl de achterban van de SP de meest onrendabele groep in de samenleving is en de meeste staatssteun verkrijgt?
Breng dit allemaal onderbouwd in de media en het onderwijs.
Zijn afkomst kan hij ook erg veel invloed op uitoefenen natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja ik stop.
Ik wil wel even tot slot opmerken dat Mutant ook iemand uit de tent probeerde te lokken over iets waar ik al helemaal niks aan kan doen. En dat was op zijn zacht gezegd ook niet respectvol.
Die kan ik me nog wel herinneren uit een docu.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is een liedje wat slaven tijdens het plukken van katoen zongen.
Of geven schapen geen katoen?
Mwuah, ik zie dat anders. Voor mij is de PvdA echt not done.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat het PvdA beleid in Nederland Coalitieland geen gevolgen heeft die wereldschokkend anders zijn dan die van VVD of CDA beleid. En omdat men een paar jaar later toch weer samen moet regeren.
Ja, en rechts kent gewoonweg weinig schrijftalent. Deze talenten moeten we opleiden om zo het VVD geluid groter te maken.quote:Naast dat een groot deel gewoon niet waar zal zijn is dit ook gewoon niet met goed fatsoen te brengen en te onderbouwen. De Nederlandse kranten bieden volop ruimte aan 'rechtse' opiniemakers maar het is gewoon van een bedroevend niveau met een rechts opinieblad als de Elsevier als triest dieptepunt.
Argumenten genoeg, maar geen bekwame mensen die het geluid kunnen voortbrengen. Dit talent moeten we opleiden. We hebben hier 4 jaar voor voor de volgende verkiezingenquote:Ze kunnen het gewoon niet. Geen argumenten en geen talent. Dan blijft kankeren op de buitenlanders als enige over en dat is en blijft mager voor een goed verhaal.
Zeg waarde allochtoon, educeer mij in de wijzen der autochtonen, alstublieft?quote:
Waar is mijn mooie Meppel geblevenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
Laten we het hier over hebben:
[ afbeelding ]
We kunnen ook gewoon bezuinigen op de waterkeringen, die beschermen toch alleen maar het lelijkste gedeelte van ons land
Immer geneigd u na te volgen, overweeg ik een importbruid.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben je getrouwd? Vertel eens? Een mooie Brusselse dame op het oog?
Jij weet ook meestal de meest abjecte politieke partijen uit het politieke spectrum uit te kiezen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Een ding weet ik nu zeker: de PVV is mijn partij.
Mn ouders zitten net droog.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
We kunnen ook gewoon bezuinigen op de waterkeringen, die beschermen toch alleen maar het lelijkste gedeelte van ons land
He, ik lig ook onder waterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een beter plan: dijkvoorzieningen enkel voor de regio's die het meest aan de welvaart bijdragen behouden, en derest van de dijkvoorzieningen privatiseren. Want wat boeit mij het nou als Friesland onder water loopt, moeten wij daarvoor betalen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Is de Belgie-route nog open?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Immer geneigd u na te volgen, overweeg ik een importbruid.
Wat was dat ook alweer. Heb het ooit opgezochtquote:
Mij doet het aan het volgende denken:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die kan ik me nog wel herinneren uit een docu.
Ik heb nog nooit geloofd in die multicultikul.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij weet ook meestal de meest abjecte politieke partijen uit het politieke spectrum uit te kiezen.
Iedereen die in het bezit is van ten minste een beetje intellect laat die tokkiepartij gewoon links (of rechts) liggen.
Ik ken nog wel een leuke dame in Brusselquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Immer geneigd u na te volgen, overweeg ik een importbruid.
Wat een geweldige opmerking.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:42 schreef Zienswijze het volgende:
Ja, en rechts kent gewoonweg weinig schrijftalent.
Belgie heeft minder strenge eisen t.o.v. immigratie. Dus gewoon naar Belgie gaan, je daar "settelen" (tijdelijk). Vrouw uit het buitenland halen - en weer terug naar NL nadat de vrouw papieren heeft weten te ontvangen. (Even in het kort hoor).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer. Heb het ooit opgezocht
Ik ook niet, maar ik geloof ook niet in een stel roeptoeterende tokkie's, want dat zijn mensen zonder visie en die de intellectuele vermogens c.q. scholing missen om maatschappelijke kwestie's juist te analyseren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geloofd in die multicultikul.
Ik wil dat als rechtsmens maar al te graag erkennen.quote:
Spuiten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik wil dat als rechtsmens maar al te graag erkennen.
Het is natuurlijk wel allemaal leuk om op links te schelden, daar doe ik ook aan mee, maar eigenlijk is het onze nonchlance (of hoe je het wilt noemen) dat wij de media niet domineren. Nu kan links zonder zorgen haar propaganda spuiten via de media.
Rechts heeft SBS6, de Telegraaf, WNL, POWNED, Geenstijl.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel allemaal leuk om op links te schelden, daar doe ik ook aan mee, maar eigenlijk is het onze nonchlance (of hoe je het wilt noemen) dat wij de media niet domineren. Nu kan links zonder zorgen haar propaganda spuiten via de media.
De PVV is de enige partij die duidelijk stelling daar tegen in neemt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik geloof ook niet in een stel roeptoeterende tokkie's, want dat zijn mensen zonder visie en die de intellectuele vermogens c.q. scholing missen om maatschappelijke kwestie's juist te analyseren.
wat valt er dan te geloven?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat begrijpt u niet aan het woord importbruid?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een leuke dame in Brussel
Je snapt dat het gebruik van het woord 'spuiten' verkeerd was, toch?quote:
Import uit Nederland. Ahaaaaaa, sneaky bastard.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat begrijpt u niet aan het woord importbruid?
De PVV maakt zich heel druk over dingen die niet zo belangrijk zijn, maar de belangrijke dingen (economie, hervormingen sociale zekerheid) laat ze links liggen, sterker nog, dat blokkeren ze.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De PVV is de enige partij die duidelijk stelling daar tegen in neemt.
Ze is geïmporteerd vanuit Nederland naar waar u nu woont.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat begrijpt u niet aan het woord importbruid?
Je hebt wel een punt. Ik vind het ook verdomd lastig om samen te leven met christenen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
SBS, Telegraaf etc. zijn de commerciele media. Ik heb het meer over de publieke omroepen, daar is rechts te weinig dominant. Het is de VVD-klasse die het meeste belastinggeld in het laatje brengt, maar wij hebben zeer weinig invloed op de publieke omroep. Dat is krom. Daarom moeten wij talenten opleiden en deze in de publieke media brengen, om zo doende het VVD-geluid te laten horen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Rechts heeft SBS6, de Telegraaf, WNL, POWNED, Geenstijl.
Aardig wat! En dan heb ik het nog niet eens over de EO, de TROS en allerlei andere omroepen en zenders.
Marokkaanse vrouwen gaan akkoord met een veel lagere levensstandaard. Makkelijk als je vroeg of laat over alimentatie moet onderhandelen. Uiteraard is mijn raadsman bij voorbaat al bekend.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Import uit Nederland. Ahaaaaaa, sneaky bastard.
Terecht dat ze dat blokkeren. Wil je arbeidsongeschikten nog verder afknijpen wat de VVD wel doet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De PVV maakt zich heel druk over dingen die niet zo belangrijk zijn, maar de belangrijke dingen (economie, hervormingen sociale zekerheid) laat ze links liggen, sterker nog, dat blokkeren ze.
Conclusie: PVV is een waardeloze partij en diens aanhangers zijn eigenlijk het stemrecht niet waard.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
SBS, Telegraaf etc. zijn de commerciele media. Ik heb het meer over de publieke omroepen, daar is rechts te weinig dominant. Het is de VVD-klasse die het meeste belastinggeld in het laatje brengt, maar wij hebben zeer weinig invloed op de publieke omroep. Dat is krom. Daarom moeten wij talenten opleiden en deze in de publieke media brengen, om zo doende het VVD-geluid te laten horen.
Nee, jij wel?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Weet je wat ons die multikul feitelijk kost per jaar.?
True that!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Marokkaanse vrouwen gaan akkoord met een veel lagere levensstandaard. Makkelijk als je vroeg of laat over alimentatie moet onderhandelen. Uiteraard is mijn raadsman bij voorbaat al bekend.
ik snap het:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het VVD beleid of het PvdA beleid bestaat gewoon niet. En met je reactie plaats je jezelf gewoon buiten iedere discussie. Je bent tegen de PvdA omdat het de PvdA is en niet vanwege de inhoud. Klinkt leuk hoor maar daar houd je geen betoog mee overeind en ontstijg je nooit het niveautje Eerdmans..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Mwuah, ik zie dat anders. Voor mij is de PvdA echt not done.
Dat geluid schiet echter alle kanten op, daar valt geen samenhangend verhaal van te maken. Geen partij die haar beginselen zo makkelijk opzij schuift als de VVD.quote:Ja, en rechts kent gewoonweg weinig schrijftalent. Deze talenten moeten we opleiden om zo het VVD geluid groter te maken.
Consequente argumenten ontbreken gewoon. De enige argumenten die keer op keer terugkomen gaan over gevoel (HRA, buitenlanders) en niet over feiten.quote:Argumenten genoeg, maar geen bekwame mensen die het geluid kunnen voortbrengen. Dit talent moeten we opleiden. We hebben hier 4 jaar voor voor de volgende verkiezingen
Wat kosten bejaarden en gehandicapten ons eigenlijk wel niet per jaar?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:52 schreef EchtGaaf het volgende:
De sociale zekerheid behelst veel meer dan alleen arbeidsongeschikten, die laat de PVV trouwens ook hard vallen, immers zijn Henk & Ingrid harde werkers.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Terecht dat ze dat blokkeren. Wil je arbeidsongeschikten nog verder afknijpen wat de VVD wel doet?
Now you've done it.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat kosten bejaarden en gehandicapten ons eigenlijk wel niet per jaar?
"De waarheid" bestaat niet. Het is aan de politieke partijen en ideologieen om het volk over te halen om op hen te stemmen. En dat kan heel goed via de media. Doch is rechts in de publieke omroep ondervertegenwoordigd, terwijl de VVD-klasse wel het meeste belastinggeld in het laatje brengt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik snap:
rechts vertel de waarheid
links spui propaganda
met zo'n domme zwartwitanalyse ben je inderdaad ongeschikt verslag te doen van het heden...
dwz een journalistiek medium te maken
zoek de schuld bij jezelf eerst
IJzersterk antwoord.quote:
Nee precies verzopen, en dan heb je Dedemsvaart boven water gelatenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ligt dat niet precies aan zee op die kaart?
Kosten uitrekenen van bevolkingsgroepen was iets dat de nazi's deden, daar moeten we ons niet mee inlaten.quote:
Heel veel geld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat kosten bejaarden en gehandicapten ons eigenlijk wel niet per jaar?
Laten we eerlijk zijn. De meeste rechtse medialieden hebben geen charisma. Praten altijd enorm verzuurt, alsof de wereld vergaat - en lijken altijd een bepaalde wrok te koesteren tegen iets of iemand. Misschien moet die verzuurde toon er eens uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
SBS, Telegraaf etc. zijn de commerciele media. Ik heb het meer over de publieke omroepen, daar is rechts te weinig dominant. Het is de VVD-klasse die het meeste belastinggeld in het laatje brengt, maar wij hebben zeer weinig invloed op de publieke omroep. Dat is krom. Daarom moeten wij talenten opleiden en deze in de publieke media brengen, om zo doende het VVD-geluid te laten horen.
Feiten en cijfers?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:54 schreef Zienswijze het volgende:
Doch is rechts in de publieke omroep ondervertegenwoordigd, terwijl de VVD-klasse wel het meeste belastinggeld in het laatje brengt.
GODVER.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee precies verzopen, en dan heb je Dedemsvaart boven water gelaten
Ja, en ik wel doodquote:
Ik niet, alles wat op die kaart nog land is ligt boven NAPquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee precies verzopen, en dan heb je Dedemsvaart boven water gelaten
Jij kan bij de Orka op de rug, Free Koos' Willie.quote:
Recent Wakker Nederland en PowNed en eerder al Avro, Tros en omroep Max. Lijkt me toch een niet bepaald magere invloed. Het is gewoon gebrek aan verhaal en gebrek aan talent.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Jij moet echt eens kappen met die dubieuze opmerkingenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij kan bij de Orka op de rug, Free Koos' Willie.
Hmm..... woordspeling.
Exact. Daarom ik zeg ik ook: talenten opleiden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. De meeste rechtse medialieden hebben geen charisma. Praten altijd enorm verzuurd, alsof de wereld vergaat - en lijken altijd een bepaalde wrok te koesteren tegen iets of iemand. Misschien moet die verzuurde toon er eens uit.
Dat je niet moet gaan uitrekenen wat bevolkingsgroepen (bestaande uit mensen die er niks aan kunnen doen dat ze tot die groep behoren) kosten. Dan ga je stigmatiseren en help je een samenleving om zeep.quote:
Awhh maar hij lag zo voor in de hand.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij moet echt eens kappen met die dubieuze opmerkingen
De VVD-klasse brengt het meeste belastinggeld in het laatje dus wij hebben - kapitalistisch als wij zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Recent Wakker Nederland en PowNed en eerder al Avro, Tros en omroep Max. Lijkt me toch een niet bepaald magere invloed. Het is gewoon gebrek aan verhaal en gebrek aan talent.
U bent een vies mannetje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Awhh maar hij lag zo voor in de hand.
Kun je die bewering ook onderbouwen met feiten en cijfers?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De VVD-klasse brengt het meeste belastinggeld in het laatje dus wij hebben - kapitalistisch als wij zijn- het recht op de meeste invloed in de publieke omroepen.
Zeker: VVD, PvdA, PVV grootste partijen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kun je die bewering ook onderbouwen?
quote:
In elk geval hier in de buurt klopt hij niet helemaalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet, alles wat op die kaart nog land is ligt boven NAP
Relatief misschien, maar ook in absolute aantallen? Overigens kan bovenstaande moeilijk worden beschouwd als een onderbouwing. Het is een vage aanname.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zeker: VVD, PvdA, PVV grootste partijen.
PvdA en zeker PVV hebben veel uitkeringstrekkers als aanhang. VVD relatief weinig + het is de club van ondernemers, dus ik verwacht dat de VVD-klasse het meeste belastinggeld binnen tikt.
quote:
De VVD-klasse bestaat niet...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:54 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
"De waarheid" bestaat niet. Het is aan de politieke partijen en ideologieen om het volk over te halen om op hen te stemmen. En dat kan heel goed via de media. Doch is rechts in de publieke omroep ondervertegenwoordigd, terwijl de VVD-klasse wel het meeste belastinggeld in het laatje brengt.
Jij valt ook op dikke mannetjes met petjes en sluik haar?quote:
Het zou inderdaad interessant zijn als dit wordt uitgezocht. En dat daarbij ook een verschil tussen banen in de publieke en private sector wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Relatief misschien, maar ook in absolute aantallen? Overigens kan bovenstaande moeilijk worden beschouwd als een onderbouwing. Het is een vage aanname.
Neehee, heb net gezegd dat ik niet van Dedemsvaart hield.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij valt ook op dikke mannetjes met petjes en sluik haar?
Was altijd al zo maar die invloed wordt besteed aan Ter land, ter zee en in de lucht, Jan Smit, tussen kunst en kitsch en tokkietv van Powned. Er zijn gewoon geen argumenten, talenten en niveau beschikbaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De VVD-klasse brengt het meeste belastinggeld in het laatje dus wij hebben - kapitalistisch als wij zijn- het recht op de meeste invloed in de publieke omroepen.
Powned is niet alleen kritisch op links. Kijk eens hoe ze PVV vaak te pakken nemenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Was altijd al zo maar die invloed wordt besteed aan Ter land, ter zee en in de lucht, Jan Smit, tussen kunst en kitsch en tokkietv van Powned. Er zijn gewoon geen argumenten, talenten en niveau beschikbaar.
Geen niveau en dom hakken op mensen waar je een paar jaar later toch weer mee moet samenwerken?quote:
Ik vind Fox News altijd wel leuk om te kijken eerlijk gezegd.quote:
Overigens maakt dat het weinig verschil, zelfs al valt de uitslag uit in het voordeel van rechts. Jouw gedroomde dictatuur van de bovenklasse komt er toch niet. Als je daarop kickt, dan moet je in de VS gaan wonen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het zou inderdaad interessant zijn als dit wordt uitgezocht. En dat daarbij ook een verschil tussen banen in de publieke en private sector wordt gemaakt.
Viespeuk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je daarop kickt, dan moet je in de VS gaan wonen.
Ik ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind Fox News altijd wel leuk om te kijken eerlijk gezegd.
GMTA.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind Fox News altijd wel leuk om te kijken eerlijk gezegd.
Soms hebben ze wel een punt, en het demoniseren van de tegenpartij is altijd grappig.quote:
Onzin, de kleine nieuwe omroepen hebben nog recht te ontwikkelen. Alleen sommige bestaande omroepen moesten fuseren of weg.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:06 schreef Bluesdude het volgende:
Overigens is het dit rechtse kabinet die depublieke omroepen de mond wilt snoeren, inclusief het rechtse WNL en Powned..
Rechts zit weer eens zichzelf uit het medialandschap te werken.
Voor die bestaande omroepen telt dezelfde termijn als voor de nieuwe (tot 2014 of 15 meen ik).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Onzin, de kleine nieuwe omroepen hebben nog recht te ontwikkelen. Alleen sommige bestaande omroepen moesten fuseren of weg.
Praat niet zo peop
Jaja, onze euthanesie-wetgeving is zo soepeltjes dat we zelfs kinderen een spuitje geven. Oh ja, en de regering wil een voorstel lanceren die het mogelijk maakt om zelfmoordpilletjes te verspreiden zodat iedereen die het leven zat is er een eind aan kan maken.quote:
De plannen zijn om maximaal 8 grote omroepen toe te laten..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Onzin, de kleine nieuwe omroepen hebben nog recht te ontwikkelen. Alleen sommige bestaande omroepen moesten fuseren of weg.
Praat niet zo peop
I like.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, onze euthanesie-wetgeving is zo soepeltjes dat we zelfs kinderen een spuitje geven. Oh ja, en de regering wil een voorstel lanceren die het mogelijk maakt om zelfmoordpilletjes te verspreiden zodat iedereen die het leven zat is er een eind aan kan maken.
Als Al-Qaida morgen een vliegtuig jaagt in het hoofdkantoor van FOX, dan zal ik daar geen traan om laten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I like.
Vooral dat rancuneuze filmpje van die Nederlander als antwoord hierop.
Wut?!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als Al-Qaida morgen een vliegtuig jaagt in het hoofdkantoor van FOX, dan zal ik daar geen traan om laten.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I like.
Vooral dat rancuneuze filmpje van die Nederlander als antwoord hierop.
Bron? Ik heb niks van deze plannen vernomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De plannen zijn om maximaal 8 grote omroepen toe te laten..
De kleinere omroepen moeten weg of opgaan in een grotere.
wat is peop ?
ik ken wel pope... das de paus in Rome
Wat? Heb ook gewoon niks met strengreligieuze leugenaars.quote:
Maar ze doodwensen gaat ook wat ver.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat? Heb ook gewoon niks met strengreligieuze leugenaars.
Ik wens niemand dood. Ik merkte slechts op dat ik geen traan zou laten om de destructie van FOX. Subtiel verschilquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar ze doodwensen gaat ook wat ver.
Jij vindt de Telegraaf leuk om te lezen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef robin007bond het volgende:
Fox news is als een Amerikaanse telegraaf. Leuk om te lezen, maar alles met een korreltje zout nemen
Die hou ik er in.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wens niemand dood. Ik merkte slechts op dat ik geen traan zou laten om de destructie van FOX. Subtiel verschil
Ow de FOX Plaza in L.A.?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wens niemand dood. Ik merkte slechts op dat ik geen traan zou laten om de destructie van FOX. Subtiel verschil
Voor de sensatie. Ik weet toch dat de helft wat er in zit verdraait is, als je dat weet te herkennen is er niks aan de hand toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij vindt de Telegraaf leuk om te lezen?
Ja jij wel, maar Henk en Ingrid slikken het voor zoete koek.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor de sensatie. Ik weet toch dat de helft wat er in zit verdraait is, als je dat weet te herkennen is er niks aan de hand toch?
Ziet er beter uit dan ons media park in ieder geval.quote:
Dat is wel kwalijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja jij wel, maar Henk en Ingrid slikken het voor zoete koek.
Gezien wat je hier loopt te verkondigen betwijfel ik je stelling een beetjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor de sensatie. Ik weet toch dat de helft wat er in zit verdraait is, als je dat weet te herkennen is er niks aan de hand toch?
*Proest*quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ziet er beter uit dan ons media park in ieder geval.
Maar goed, Amerika doet dan ook bijna alles gewoon beter dan wij.
Als ze ons dan maar niet meetrekkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is wel kwalijk![]()
Ach ja, ooit verzuipen ze zich in hun eigen domheid
Toegegeven, Bloomberg is een klootzak met z'n rookverbod.quote:
Oh oh, lijkt mij me sterk dat één van mijn standpunten zo populistisch en dom isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gezien wat je hier loopt te verkondigen betwijfel ik je stelling een beetje
Nou, ik herinner me iets over robots voor de klasquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh oh, lijkt mij me sterk dat één van mijn standpunten zo populistisch en dom is
Dat is misschien niet goed doordacht, maar zeker niet populistisch,quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou, ik herinner me iets over robots voor de klas
Las laatst een stuk op de site van de NYT waarin werd gesteld dat Europeanen veel minder hard zijn geraakt door de crisis en dat wij dat te danken hebben aan ons geweldige sociale stelsel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toegegeven, Bloomberg is een klootzak met z'n rookverbod.
Ik ook niet, maar dat maakt me geen Henk of Ingrid toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is misschien niet goed doordacht, maar zeker niet populistisch,
Henk & Ingrid zien het niet zitten lijkt mij.
Waarom zouden Henk en Ingrid dat niet zien zitten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
*proest*quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Las laatst een stuk op de site van de NYT waarin werd gesteld dat Europeanen veel minder hard zijn geraakt door de crisis en dat wij dat te danken hebben aan ons geweldige sociale stelsel.
Maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat maakt me geen Henk of Ingrid toch?
Punt is dat de werkloosheid (in het succesvolle deel van Europa althans) lager is en dat hier vrijwel geen mensen in echte armoede leven. In de VS is dat een heel ander verhaal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
*proest*
Ja, de regering koopt de economie, heel socialistisch inderdaad. Keynes was een enorme socialist.
Sowieso waren Zienswijze en ik de enige die ooit voor zo'n idee zouden kunnen zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zouden Henk en Ingrid dat niet zien zitten?
quote:
Dichtbij de realiteit, dunkt mij. Hoewel de echte Reagan waarschijnlijk nog senieler was.quote:
Jazeker, maar qua welvaart zijn we ook niet zo rijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is dat de werkloosheid (in het succesvolle deel van Europa althans) lager is en dat hier vrijwel geen mensen in echte armoede leven. In de VS is dat een heel ander verhaal.
Ik vermoed dat Henk en Ingrid dat geen ene hol kan schelen. Zolang het hen maar niet teveel kost.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso waren Zienswijze en ik de enige die ooit voor zo'n idee zouden kunnen zijn![]()
Hoe ga je dit verkondigen aan Henk en Ingrid? Uw kind krijgt les van een robot, hier moeten jullie wel blij mee zijn! Telegraaf kop: PEDODOCENTEN WORDEN VERVANGEN DOOR INTELLECTUELE SOCIALE ROBOTS
Maar de welvaart is hier wel stukken eerlijker verdeeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jazeker, maar qua welvaart zijn we ook niet zo rijk.
Ah ik weet niet, maar moest wel lachen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dichtbij de realiteit, dunkt mij. Hoewel de echte Reagan waarschijnlijk nog senieler was.
Wat niet persé beter isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar de welvaart is hier wel stukken eerlijker verdeeld.
Ja, daar heb ik wat aan zeg.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar de welvaart is hier wel stukken eerlijker verdeeld.
Tsja, grootste economie ter wereld. Wij kiezen voor een meer genivelleerde maatschappij. Minder aan de top, en meer aan de onderkant. Uiteindelijk heeft iedereen een leuk en prettig leven.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jazeker, maar qua welvaart zijn we ook niet zo rijk.
Als het niet populistisch was, dan is het zeker wel domquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En besides, het was maar een voorbeeld van eventuele innovatie. Het is niet dat ik het in de praktijk zou willen brengen, gewoon een voorbeeld van hoe de kosten binnen de perken gehouden kunnen worden.
Ach, de Amerikanen zijn gewoon gevoeliger voor de conjunctuur dan wij dat zijn, wanneer het beter gaat hebben zij het beter, wanneer het slechter gaat hebben zij het slechter, ik denk niet dat je kan spreken van een "Europa heeft het beter want hier houden we het kunstmatig op pijl".quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, grootste economie ter wereld. Wij kiezen voor een meer genivelleerde maatschappij. Minder aan de top, en meer aan de onderkant. Uiteindelijk heeft iedereen een leuk en prettig leven.
Ach, ik ben nog jongquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als het niet populistisch was, dan is het zeker wel dom.
En zo heb je wel meer dingetjes
Nogal een pessimistische insteek van het leven niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja zeker, hier kan je niet zo diep vallen als daar als het mis gaat met je business
Hoezo? Iedereen kan pech hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nogal een pessimistische insteek van het leven niet?
Doordat je aan de top een stuk rijker kan worden, zou je ook meer buffer op kunnen bouwen voor als het mis gaatquote:
En hier doet de overheid dat voor je dmv premies. Vind ik een veel beter systeem.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doordat je aan de top een stuk rijker kan worden, zou je ook meer buffer op kunnen bouwen voor als het mis gaat
Als het mis gaat gaat het ook harder mis met een paar leuke claims op de koop toequote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doordat je aan de top een stuk rijker kan worden, zou je ook meer buffer op kunnen bouwen voor als het mis gaat
Eigen verantwoordelijkheid heb ik liever. Bepaal je tenminste zelf hoe je je geld besteedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
En hier doet de overheid dat voor je dmv premies. Vind ik een veel beter systeem.
En wat heeft de 99% die niet rijk wordt daaraan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja maar waarom moeten anderen een buffer vormen voor die pech?quote:
Nou, zo gaan ze bijvoorbeeld niet scheefwonen op kosten van anderen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
En wat heeft de 99% die niet rijk wordt daaraan?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou, zo gaan ze bijvoorbeeld niet scheefwonen op kosten van anderen.
En daarom heb je dit wel in de VS, maar gelukkig niet hier:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar waarom moeten anderen een buffer vormen voor die pech?
Social security bestaat in de VS ook wel, maar niet zo absurd hoog en makkelijk als hier.
Inhoudelijk heb je dus, zoals normaal, niks. Ach ja, een normale dag in het leven van Voorschrift op Fok.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
En daarom heb je dit wel in de VS, maar gelukkig niet hier:
[ afbeelding ]
Alleen vrouwen geven om inhoud, wij geven om andere dingen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Inhoudelijk heb je dus, zoals normaal, niks. Ach ja, een normale dag in het leven van Voorschrift op Fok.
Die slapen niet in tentjes onder de brug hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet?
Zag ze eergister nog rondlopen door de stad, maar ik zal wel blind zijn.
Nee onder een doos achter het CS.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Die slapen niet in tentjes onder de brug hoor.
Genoeg Amsterdammers die hier op straat slapen. Zonder tent welteverstaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Die slapen niet in tentjes onder de brug hoor.
Nee, mensen die niet alleen aan zichzelf denken kiezen voor het Europese systeem.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:39 schreef Zienswijze het volgende:
Alleen mensen die weinig zelfvertrouwen hebben in zichzelf kiezen voor Europa in deze discussieImmers, mensen die denken dat ze hun eigen boontjes kunnen doppen hebben liever een Amerikaans systeem.
Inderdaad. En vaak alsnog een uitkering snoepen, wat walg ik daar vanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Genoeg Amsterdammers die hier op straat slapen. Zonder tent welteverstaan.
Inderdaad, jullie willen - niet met jullie eigen geld - maar met andermans geld jullie hobby's financieren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, mensen die niet alleen aan zichzelf denken kiezen voor het Europese systeem.
De banken zitten daar toch met veel huizen in hun maag omdat de bewoners vertrokken zijn zonder hun schulden te betalen die ook niet meer op hen te verhalen zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rooie rakkers.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, mensen die niet alleen aan zichzelf denken kiezen voor het Europese systeem.
Hier is de werkeloosheid flink lager.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
En dankzij de top hebben ze tenminste werk. Niet zo ondankbaar doen
Guttegut, het kindje heeft de Telegraaf eens gelezen hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. En vaak alsnog een uitkering snoepen, wat walg ik daar van
Dat moest van; tadaaaaaa: de regering.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
De banken zitten daar toch met veel huizen in hun maag omdat de bewoners vertrokken zijn zonder hun schulden te betalen die ook niet meer op hen te verhalen zijn?
Sponsored by the PvdAquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. En vaak alsnog een uitkering snoepen, wat walg ik daar van
Hmm ja, en weer heeft Voorschrift geen verstand van zaken. En ik moet geloven dat jij allerlei bedrijven van advies voorziet terwijl je hier op Fok al keer op keer door de mand gaat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat moest van; tadaaaaaa: de regering.
Je wil hier tegenspreken dat Bush en Clinton wetten aannamen en er doordrukten die real estate door de strotten van de bank drukten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:42 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hmm ja, en weer heeft Voorschrift geen verstand van zaken. En ik moet geloven dat jij allerlei bedrijven van advies voorziet terwijl je hier op Fok al keer op keer door de mand gaat?
Tja het zijn er al snel genoeg of teveel maar in absolute aantallen stelt het geen zak voor en dan zijn het vaak alleen maar mensen die hulp weigeren of echt onhandelbaar zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Alsof ik dat beeld van de Telegraaf heb gekregenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Guttegut, het kindje heeft de Telegraaf eens gelezen hoor.
Ooit van frictie werkloosheid gehoord? Al die overbodige ambtenaren, medewerkers in de tig publieke instituties, straatcoaches en weet ik wat allemaal meer zijn eigenlijk werkloos. Maar worden door gesubisideerde banen aan werk geholpen. Van andermands belastinggeld welteverstaan. Zo kan ik het ook.quote:
Tja maar dan hebben ze het scheefwonen er toch gewoon? Alleen op een schadelijker wijze.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat moest van; tadaaaaaa: de regering.
Ja, en al die ellende omdat de regering zo nodig sociaal moest zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja maar dan hebben ze het scheefwonen er toch gewoon? Alleen op een schadelijker wijze.
Valt reuze mee vergeleken met de steden in de VS:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Eigen schuld. Moest je maar geen Alt-A hypotheek nemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja het zijn er al snel genoeg of teveel maar in absolute aantallen stelt het geen zak voor en dan zijn het vaak alleen maar mensen die hulp weigeren of echt onhandelbaar zijn.
Niemand hoeft hier op straat te leven.
Die heb je ook in de VS. We scoren hier gewoon flink beter op dat punt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ooit van frictie werkloosheid gehoord? Al die overbodige ambtenaren, medewerkers in de tig publieke instituties, straatcoaches en weet ik wat allemaal meer zijn eigenlijk werkloos. Maar worden door gesubisideerde banen aan werk geholpen. Van andermands belastinggeld welteverstaan. Zo kan ik het ook.
Aha iedereen onder die brug had een Alt-A hypotheekquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Eigen schuld. Moest je maar geen Alt-A hypotheek nemen.
Dat durf ik te betwijfelen of de daar minder overbodige banen in de publieke sector hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die heb je ook in de VS. We scoren hier gewoon flink beter op dat punt.
Of iets in die strekking.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha iedereen onder die brug had een Alt-A hypotheek?
Niet alleen het politieke beleid speelt een rol in de werkloosheid. De economie zelf, cultuur, geografische liggingen.. allemaal zijn ze ook deels bepalend voor de welvaart en corruptie van een land.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die heb je ook in de VS. We scoren hier gewoon flink beter op dat punt.
En ik weet wel zeker dat die er zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwijfelen of de daar minder overbodige banen in de publieke sector hebt.
En dat hebben we hier allemaal prima voor elkaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet alleen het politieke beleid speelt een rol in de werkloosheid. De economie zelf, cultuur, geografische liggingen.. allemaal zijn ze ook deels bepalend voor de welvaart en corruptie van een land.
Welke superioriteit?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alsof ik dat beeld van de Telegraaf heb gekregenBesides lees ik ook gewoon NRC.
Ennuh, voor de supermarkt hier in de buurt zit ook altijd een zwerver op een mondharmonica te spelen. Dikke rode ogen van de drank en drugs, maar z'n potje blijft vol van "gulle" gevers. Soms geef ik hem geld om mijn eigen superioriteit te bevestigen
Maar het kan beterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dat hebben we hier allemaal prima voor elkaar.
Gerommel in de marge inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt reuze mee vergeleken met de steden in de VS:
Geschatte aantal daklozen en duur dakloosheid
Niet-daklozen geven sterk uiteenlopende schattingen van het aantal nachtzwervers dat er volgens hen is in de stad. Sommige Amsterdammers noemen enkele tientallen, terwijl anderen spreken over vele duizenden. Gemiddeld denken de ondervraagden dat er zo’n 1.500 nachtzwervers in de hoofdstad zijn.
Mannen schatten dit aantal over het algemeen hoger in (1.800) dan vrouwen (1.200). Ook hoogopgeleiden gaan uit van een relatief hoog aantal. In werkelijkheid komt de Universiteit van Amsterdam (UvA) voor de gehele stad tot een voorzichtige raming van 325 nachtzwervers gemiddeld per nacht, van wie 100 buitenslapers en 225 buitenlopers.
bron
Ongetwijfeld zullen zij er zijn, overal waar de overheid zich mee bemoeit heb je een inefficient systeem. Maar ik betwijfel of je daar meer overbodige banen in de publieke sector hebt dan hier.quote:
Oh zeker, maar meer in de richting van de VS is momenteel geen verbetering.quote:
Of het er meer zijn (in absolute zin wel natuurlijk) weet ik ook niet. Maar gigantisch veel minder zal het ook niet zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ongetwijfeld zullen zij er zijn, overal waar de overheid zich mee bemoeit heb je een inefficient systeem. Maar ik betwijfel of je daar meer overbodige banen in de publieke sector hebt dan hier.
Dan hij. Maar waarom?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee. Ik voel me wel een stuk beter dan hem
Ze hebben altijd nog een hogere BBP per capita dan wij.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh zeker, maar meer in de richting van de VS is momenteel geen verbetering.
quote:Kamervragen over zoveelste uitstel Apocalyps
‘Het lijkt verdomme de Noord-Zuidlijn wel’
Leuk voor henquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ze hebben altijd nog een hogere BBP per capita dan wij.
Laten we het maar over het relatieve percentage hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of het er meer zijn (in absolute zin wel natuurlijk) weet ik ook niet. Maar gigantisch veel minder zal het ook niet zijn.
zo is het !! ieder voor zichquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:48 schreef Friek_ het volgende:
Het moet inderdaad maar eens afgelopen zijn met die sociale bescherming!
quote:
relatief zal het niet heel veel minder zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Laten we het maar over het relatieve percentage hebben.
Die zwerver vast ook niet toen hij 15 was...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zit niet harmonica te spelen om geld voor drugs en alcohol op te sprokkelen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
zo is het !! ieder voor zich
ikke, en mijn portemonnee portemonnee van de ander eerst en dan pas eigen volk eerst mijn portemonnee....
Inderdaad. De mentaliteit is er ook gewoon veel beterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ze hebben altijd nog een hogere BBP per capita dan wij.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. De mentaliteit is er ook gewoon veel beterMooi ondernemersklimaat en een maatschappelijke drug om beter te presteren.
Een verschil is een verschil. Ik kan de werkloosheid ook tot 0% brengen door 70% tax te heffen op de hoogste inkomens en met dat geld alle werklozen een baan als straatcoach te geven. Staat leuk in de boekenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
relatief zal het niet heel veel minder zijn.
Hurr durr moet je nagaan hoe hard ons systeem faalt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zwerver vast ook niet toen hij 15 was...
Welke "meeste vlakken" zijn dan beter?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk voor hen. Zo groot zijn de verschillen niet en op de meeste vlakken hebben we het een stuk beter voor elkaar. Zie de meerwaarde niet zo.
En is dat je eigen verdienste?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zit niet harmonica te spelen om geld voor drugs en alcohol op te sprokkelen.
Ik weet niet. Zijn verleden ken ik natuurlijk ook niet, dus eigenlijk zou ik niet zo moeten oordelen over mensen. Afijn, ik wil hem best wel eens wat meer geven op voorwaarde dat ik met hem eten ga halen.quote:
Dinner date!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zijn verleden ken ik natuurlijk ook niet, dus eigenlijk zou ik niet zo moeten oordelen over mensen. Afijn, ik wil hem best wel eens wat meer geven op voorwaarde dat ik met hem eten ga halen.
Nee hoor, je gelooft teveel in de praatjes van je linkse omgeving.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk voor hen. Zo groot zijn de verschillen niet en op de meeste vlakken hebben we het een stuk beter voor elkaar. Zie de meerwaarde niet zo.
Misschien is hij wel schoon van onder, you never know.quote:
Ik ben niet homosexueel en hij schijnt ook een vrouwelijke partner te hebben. Die staat er soms ook met de daklozenkrantquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Misschien is hij wel schoon van onder, you never know.
Oefen je daarop, kost vrij weinig denk ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben niet homosexueel en hij schijnt ook een vrouwelijke partner te hebben. Die staat er soms ook met de daklozenkrant
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oefen je daarop, kost vrij weinig denk ik.
Sowieso de discussie. De depressiviteit onder Europeanen is gemiddeld 3x hoger, dan in Amerika terwijl de depressiviteit in Zuid Europa relatief laag is ten opzichte van de Noord Europese landen. De Scandinavische landen spannen de kroon waar 1/4e van de bevolking depressieve klachten heeft, en met mijn ervaring in Finland kan ik je ook zeggen dat, dat ook niet gek is.quote:
Ja maar hispanics werken in de tuin en het huishouden, Marokkanen verwoesten alleen eerder genoemden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:01 schreef GSbrder het volgende:
Laten we net doen alsof we de VS één-op-één kunnen vergelijken met de Europeaanse.
Het aantal hispanics dat geen Engels spreekt is natuurlijk vergelijkbaar met het aantal Marokkanen hier.
De meeste hebben daar een goed leven met een knullig baantje in een fast-food keten. Beter vaak dan in hun eigen land.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:01 schreef GSbrder het volgende:
Laten we net doen alsof we de VS één-op-één kunnen vergelijken met de Europeaanse.
Het aantal hispanics dat geen Engels spreekt is natuurlijk vergelijkbaar met het aantal Marokkanen hier.
Marteling zeg ik je, hier krijgen ze het tenminste gratis van de regering.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De meeste hebben daar een goed leven met een knullig baantje in een fast-food keten. Beter vaak dan in hun eigen land.
Laten we dus vooral kijken hoe het leefklimaat is, in plaats van altijd naar kapitaal te kijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:01 schreef mlg het volgende:
[..]
Sowieso de discussie. De depressiviteit onder Europeanen is gemiddeld 3x hoger, dan in Amerika terwijl de depressiviteit in Zuid Europa relatief laag is ten opzichte van de Noord Europese landen. De Scandinavische landen spannen de kroon waar 1/4e van de bevolking depressieve klachten heeft, en met mijn ervaring in Finland kan ik je ook zeggen dat, dat ook niet gek is.
True, ik voel me ook niet echt blijer in Nederland dan dat ik me dat voelde in Afrika eerlijk gezegd, eerder andersom. Maar goed, daar ziek worden of 's avonds over straat lopen maakte me dan ook weer niet blij, beetje wikken en wegen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:03 schreef mlg het volgende:
[..]
Laten we dus vooral kijken hoe het leefklimaat is, in plaats van altijd naar kapitaal te kijken.
Inderdaad, ik ben maar al te blij dat dat soort mensen gewoon geld toegeworpen krijgen. De meeste Nederlanders en greedy multi-corporaties kunnen dat geld toch wel missen...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Marteling zeg ik je, hier krijgen ze het tenminste gratis van de regering.
Vervelende Verenigde Staten, vuig onsociaal land.
Wij hebben gewoon een heel fout beeld van Amerikaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:04 schreef mlg het volgende:
De werkloosheid in Amerika is overigens ook gelijk aan die van Europa, terwijl mensen - zoals in de link staat die ik in mijn vorige post had gepost - onder de armoedegrens toch relatief luxer wonen.
Lekker man, zo'n doorgeschoten prestatiemaatschappij.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. De mentaliteit is er ook gewoon veel beterMooi ondernemersklimaat en een maatschappelijke druk om beter te presteren.
Er zit totaal geen spanning in landen als Nederland. We zijn een autistische samenleving, een mietjesmaatschappij. We zijn niks gewend, en als er een stoeptegel los ligt, dan staat er al een bejaarde aan de telefoon met het rijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
True, ik voel me ook niet echt blijer in Nederland dan dat ik me dat voelde in Afrika eerlijk gezegd, eerder andersom. Maar goed, daar ziek worden of 's avonds over straat lopen maakte me dan ook weer niet blij, beetje wikken en wegen.
Moest wel traantje wegpinken toen ik weer landde in Europa, voelde wel goed.
Ja, maar Nederlanders en greedy multi-corporaties zijn gewoon idioten, ik rook m'n geld gewoon op, zo heeft niemand behalve ik er wat aan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben maar al te blij dat dat soort mensen gewoon geld toegeworpen krijgen. De meeste Nederlanders en greedy multi-corporaties kunnen dat geld toch wel missen...
Best mooie vrouw voor d'r leeftijd, al vind ik haar totaal niet grappig. Vrouwen zijn sowieso amper grappig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:03 schreef eriksd het volgende:
God, wat is die Claudia de Breij een dom wijf.
Komt het wel op neer ja. Natuurlijk prachtig zo'n sociaal systeem, maar we houden ten opzichte van Amerika veel minder geld over om zelf uit te geven, terwijl we ons daar juist goed bij voelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een heel fout beeld van Amerika![]()
Stereotypes overheersen het beeld, zoals dat plaatje met die tenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |