Ik vind er niks chill aan. En de meesten vinden dat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is daar suggestief aan. Ik ben gewoon benieuwd hoe men een beperking ziet. Het kan best zijn dat er mensen rondlopen die zo'n beperking wel chill vinden. Ik heb daar geen waardeoordeel aan gehangen.
Sexy.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:55 schreef dotCommunism het volgende:
De jonge hippe meid met diep decollete die de PO-manager van mijn bedrijf is, is gehandicapt.
Ok. Maar waarom gebruikte je de term excuus dan in je betoog?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind er niks chill aan. En de meesten vinden dat.
Scherp.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ok. Maar waarom gebruikte je de term excuus dan in je betoog?
Volgens mij doen VVD en CDA er juist alles aan om dat soort idioten meer naar het centrum van de macht te bewegenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aanhanger van SGP en Janmaat. Ik ben blij dat we dat soort denkbeelden langzaam uit de samenleving verwijderen.
Er stond "als" voor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ok. Maar waarom gebruikte je de term excuus dan in je betoog?
Er stond inderdaad als voor. Vandaar ook dat ik het vraag. En ik zie niet wat mijn juridische achtergrond hiermee te maken heeft. Voel je je altijd zo aangevallen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er stond "als" voor.
Serieus, ben jij jurist?
Die reden is natuurlijk weer geld geld geld, nooit genoeg en als we moeten inleveren moet de overheid het wel compenseren, dan is er opeens wel weer ruimte voor de overheid.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ze dragen al een steentje bij aan een leefbaar en sociaal Nederland, want zij brengen het geld binnen. Niet alleen voor henzelf en hun werknemers, maar ook voor de overheid, die momenteel het sociale vangnet organiseert. Bedrijven worden belemmert in hun werkzaamheden en groei wanneer zij een groter deel van hun tijd en marge moeten inleveren om oppas te spelen. Als een bedrijf van tien personen überhaupt dat geld al kan missen.
En wellicht draagt dat bij aan een kleinere overheid, maar het gaat wel in tegen de reden waarom er gestreefd wordt naar minder overheid: het verlagen van de lasten voor burgers en bedrijven. Het is effectief een lastenverhoging voor bedrijven, aangezien ze nu samen met de gehele bevolking belasting afdragen om arbeidsongeschikten op te vangen. En momenteel arbeidsongeschikten aannemen wanneer dat rendabel is. Maar dan de gehele last moeten dragen, ongeacht het rendement.
Genoeg artiesten en andere mediatypes die zonder die carrière op zeker arbeidsgehandicapt zouden zijn geweest.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:24 schreef Mutant01 het volgende:
En EG, zou die chick van Lingo niet als een soort van voorbeeld/rolmodel voor je kunnen fungeren?
Dat verbaast mij niet. Blij dat je het zelf ook vindt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet waar ik over praat.
Meer dan een niveautje Eerdmans zit er gewoon niet in. Ze hebben geen verhaal en het is toch de sterke man die nageluld moet worden. Verstandige kritische mensen trekken dat niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Rechts moet je media gaan domineren. De VVD moet talenten opleiden, welke bij de publieke omroep gaan werken.
Ik denk van laat ik die EG maar eens een beetje in de gelukkige waan laten. Wil niet alles van je afnemen, is weer zo hebberig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat verbaast mij niet. Blij dat je het zelf ook vindt.
Is dit Vlaams?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Genoeg artiesten en andere mediatypes die zonder die carrière op zeker arbeidsgehandicapt zouden zijn geweest.
Dat moet jij zeggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er stond inderdaad als voor. Vandaar ook dat ik het vraag. En ik zie niet wat mijn juridische achtergrond hiermee te maken heeft. Voel je je altijd zo aangevallen?
Volgens mij is dat een fundamenteel onderdeel van het Berlusconismequote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Rechts moet je media gaan domineren. De VVD moet talenten opleiden, welke bij de publieke omroep gaan werken.
als de subsidie vervalt zullen werkgevers de "gehandicapte" wille lozen want stel er gebeurt wat met die jongen, dat valt ie terug, dat willen we niet hebben. Of erewacht jij dat bedrijven dan wel opeens sociaal zijn? Of zullen ze weer aankloppen bij hun o zo gehate overheid voor weer wat centjes??quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Zodra iemand mee kan draaien, vervalt de handicap echter als drempel; dan is er uberhaupt geen subsidie meer nodig, als iemand gekwalificeerd is, wordt hij/zij aangenomen.
Dat bedoel ik, deze talenten moet je opleiden. Dat laat rechts na. Met een beetje marketing en voorlicht kan de VVD zo 10 a 15 zetels meer binnenslepen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meer dan een niveautje Eerdmans zit er gewoon niet in. Ze hebben geen verhaal en het is toch de sterke man die nageluld moet worden. Verstandige kritische mensen trekken dat niet.
Dat is wel een beetje jammer inderdaad. Ik heb zelden inspirerende figuren of mensen met een verhaal gezien aan de rechterzijde van het politieke spectrum.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meer dan een niveautje Eerdmans zit er gewoon niet in. Ze hebben geen verhaal en het is toch de sterke man die nageluld moet worden. Verstandige kritische mensen trekken dat niet.
Ja, racistische uitspraken zijn van een ander kaliber he. Dat jij het al vergelijkbaar vindt...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat moet jij zeggen.![]()
ik had je drie meter hoog op de kast toen ik zei dat je als land je eigen volk het eerst aan een baan moet helpen.
Behalve GBJ Hilterman dan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer inderdaad. Ik heb zelden inspirerende figuren of mensen met een verhaal gezien aan de rechterzijde van het politieke spectrum.
Exact. En rechts moet talenten opleiden die de media gaan domineren, het onderwijs domineren en gratis informatie verstrekt aan het publiek.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer inderdaad. Ik heb zelden inspirerende figuren of mensen met een verhaal gezien aan de rechterzijde van het politieke spectrum.
Die is representatief hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:24 schreef Mutant01 het volgende:
En EG, zou die chick van Lingo niet als een soort van voorbeeld/rolmodel voor je kunnen fungeren?
Ik heb de zin twee keer gelezen, maar ik begrijp niet wat je nou eigenlijk zegt.quote:
Kap nâh.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, racistische uitspraken zijn van een ander kaliber he. Dat jij het al vergelijkbaar vindt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |