Als ze knap zijn, sure.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar je neemt ze wel aan als je er geld voor krijgt van de overheid??
Nee het punt is dat bedrijven allerlei excuses mogen hebben om iets niet te willen. Maar owee als een uitkeringsgerechtigde met een excuus komt. Hoezo meten met 2 matenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:11 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Na verloop van tijd wel ja, afhankelijk van de sector. Mutant heeft hierin gewoonweg gelijk.
Dus je ziet je handicap als een excuus?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee het punt is dat bedrijven allerlei excuses mogen hebben om iets niet te willen. Maar owee als een uitkeringsgerechtigde met een excuus komt. Hoezo meten met 2 maten
Dat is mijn keuze niet, maar ik kan me voorstellen dat als het bij voorbaat netto geld oplevert (ergo: de arbeidsgehandicapte hoeft geen enkele prestatie van toegevoegde waarde te leveren), de directie de ergernis voor lief neemt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar je neemt ze wel aan als je er geld voor krijgt van de overheid??
Beter lezen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus je ziet je handicap als een excuus?
Bedrijven creeeren werkgelegenheid, dus ja, het is wel iets om rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee het punt is dat bedrijven allerlei excuses mogen hebben om iets niet te willen. Maar owee als een uitkeringsgerechtigde met een excuus komt. Hoezo meten met 2 maten
Economische vluchtelingen moeten we weren uit Nederland. Zelf zullen ze Nederland ontvluchtten als het minder geld opbrengt.....meten met 2 maten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Totaal gebrek aan talentquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:44 schreef Zienswijze het volgende:
De VVD mag van mij inderdaad meer aan marketing doen. Waarom is er geen fatsoenlijke rechtse omroep?
Het is ook je keuze om de boete te accepteren en geen gehandicapte aan te nemen. Daarnaast wordt van een gehandicapte gewoon evenveel productie verlangt. Echt waar? Ja echt waar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is mijn keuze niet, maar ik kan me voorstellen dat als het bij voorbaat netto geld oplevert (ergo: de arbeidsgehandicapte hoeft geen enkele prestatie van toegevoegde waarde te leveren), de directie de ergernis voor lief neemt.
Ze dragen al een steentje bij aan een leefbaar en sociaal Nederland, want zij brengen het geld binnen. Niet alleen voor henzelf en hun werknemers, maar ook voor de overheid, die momenteel het sociale vangnet organiseert. Bedrijven worden belemmert in hun werkzaamheden en groei wanneer zij een groter deel van hun tijd en marge moeten inleveren om oppas te spelen. Als een bedrijf van tien personen überhaupt dat geld al kan missen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Om een steentje bij te dragen aan een leefbaar en sociaal Nederland. Als de bedrijven socialer zijn zul je minder overheid nodig hebben, een mindere overheid een echte rechtse gedachte. Nou rechts wordt sociaal en je zult minder overheid krijgen.
Het probleem is dat alle uitkeringsgerechtigden op een hoop worden geflikkerd als zouden het allemaal botte weigeraars zijn....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Bedrijven creeeren werkgelegenheid, dus ja, het is wel iets om rekening mee te houden.
Ik maak een verschil tussen arbeidsongeschikten die echt niet kunnen werken: zij mogen van mij een riante uitkering krijgen. Persoon X die arbeidsgeschikt is en ontslagen bij KPN is, zoekt maar een baan, onafhankelijk of dat werken in de tuinbouw en vuilnis prikken is
Rechts moet je media gaan domineren. De VVD moet talenten opleiden, welke bij de publieke omroep gaan werken.quote:
Die M had er niet moeten staan...quote:
Wel een hele suggestieve, vind je zelf ook niet?quote:[..]
Het is een vraag. Geen stelling.
Uhm, was dat maar waar. We hebben voor elke soort handicap een aparte regeling momenteel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het probleem is dat alle uitkeringsgerechtigden op een hoop worden geflikkerd als zouden het allemaal botte weigeraars zijn....
Geweldig, de rechtse rekenmethode, bij elke bezuiniging die ze niet aanstaat OWS er bij halen. En ondertussen dat geld 5 keer uitgevenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoeveel was ontwikkelingssamenwerking ook alweer, 6 miljard? Als je dan die 6 miljard bij de huidige 8 miljard optelt heb je 14 miljard budget voor defensie beschikbaar, daar kunnen we vast wel wat leuke dingen mee doen.
Exact, en ik wil wel dat verschil duidelijk blijven maken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het probleem is dat alle uitkeringsgerechtigden op een hoop worden geflikkerd als zouden het allemaal botte weigeraars zijn....
Wat is daar suggestief aan. Ik ben gewoon benieuwd hoe men een beperking ziet. Het kan best zijn dat er mensen rondlopen die zo'n beperking wel chill vinden. Ik heb daar geen waardeoordeel aan gehangen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Wel een hele suggestieve, vind je zelf ook niet?
Echt kolder. Man je weet echt niet waar je over praat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uhm, was dat maar waar. We hebben voor elke soort handicap een aparte regeling momenteel.
Zodra iemand mee kan draaien, vervalt de handicap echter als drempel; dan is er uberhaupt geen subsidie meer nodig, als iemand gekwalificeerd is, wordt hij/zij aangenomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Het is ook je keuze om de boete te accepteren en geen gehandicapte aan te nemen. Daarnaast wordt van een gehandicapte gewoon evenveel productie verlangt. Echt waar? Ja echt waar.
Nee, ik weet niet waar ik over praat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Echt kolder. Man je weet echt niet waar je over praat.
Dat moeten ze voor criminelen hier ook invoeren. Met daarbij gevangenissen en rehabilitatie privatiseren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
In China hebben ze de oplossing al lang:
Heropvoeding door werk is een systeem van dwangarbeid dat in 1957 in China werd ingesteld als een “lichte strafmaat.” Deze straf kan zonder vorm van proces voor de duur van maximaal 3 jaar worden opgelegd, maar daarna is verlenging mogelijk. Het systeem staat onder voortdurende kritiek van onder meer de Hoge Commissaris voor de Mensenrechten van de Verenigde Naties, omdat in dit systeem politieke en religieuze dissidenten zonder enig proces in werkkampen terecht komen. Vanwege de martelingen en mishandelingen die in de werkkampen voorkomen heeft ook Amnesty International aandacht voor het onderwerp.
Er zijn geen officiële cijfers beschikbaar over het aantal Chinezen in heropvoedingskampen. Volgens Amnesty International betrof het begin 2001 310.000 mensen. In 1996 waren het er waarschijnlijk 200.000.
Ook zonder vorm van proces?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat moeten ze voor criminelen hier ook invoeren. Met daarbij gevangenissen en rehabilitatie privatiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |