* kuch * Uiteraard kan je wel wat doen aan je etniciteit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja ik stop.
Ik wil wel even tot slot opmerken dat Mutant ook iemand uit de tent probeerde te lokken over iets waar ik al helemaal niks aan kan doen. En dat was op zijn zacht gezegd ook niet respectvol.
Dat is een liedje wat slaven tijdens het plukken van katoen zongen.quote:
* kuch * Uiteraard kan je wel wat doen aan je arbeidsongeschiktheid/gezondheid.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
* kuch * Uiteraard kan je wel wat doen aan je etniciteit.
Dusseh, ja. Kan iemand wat leuks vertellen?
* kuch * Ik heb daar geen enkele vreemde of veroordelende verwijzing naar gemaakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
* kuch * Uiteraard kan je wel wat doen aan je arbeidsongeschiktheid/gezondheid.
He-he. We zijn er.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
* kuch * Uiteraard kan je wel wat doen aan je arbeidsongeschiktheid/gezondheid.
*kuch*quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
* kuch * Ik heb daar geen enkele vreemde of veroordelende verwijzing naar gemaakt.
Omdat het PvdA beleid in Nederland Coalitieland geen gevolgen heeft die wereldschokkend anders zijn dan die van VVD of CDA beleid. En omdat men een paar jaar later toch weer samen moet regeren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, een zondebok is van alle tijden. De PvdA als ultieme zondeboek afschilderen is te waarderen, maar niet voldoende, en dat neem ik de VVD wel kwalijk.
Waarom domineert rechts de media niet? Waarom schrijft rechts geen opiniestukjes in toonaangevende kranten waaruit exact de gevolgen van een PvdA-beleid wordt uitgestippeld?
Naast dat een groot deel gewoon niet waar zal zijn is dit ook gewoon niet met goed fatsoen te brengen en te onderbouwen. De Nederlandse kranten bieden volop ruimte aan 'rechtse' opiniemakers maar het is gewoon van een bedroevend niveau met een rechts opinieblad als de Elsevier als triest dieptepunt.quote:Waarom onderzoekt rechts de misstanden van Cohen als burgemeester niet uit en projecteert dit als de mogelijke gevolgens als Cohen het voor het zeggen heeft? Waarom laat men de SP over bankiers bleren, terwijl de achterban van de SP de meest onrendabele groep in de samenleving is en de meeste staatssteun verkrijgt?
Breng dit allemaal onderbouwd in de media en het onderwijs.
Zijn afkomst kan hij ook erg veel invloed op uitoefenen natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja ik stop.
Ik wil wel even tot slot opmerken dat Mutant ook iemand uit de tent probeerde te lokken over iets waar ik al helemaal niks aan kan doen. En dat was op zijn zacht gezegd ook niet respectvol.
Die kan ik me nog wel herinneren uit een docu.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is een liedje wat slaven tijdens het plukken van katoen zongen.
Of geven schapen geen katoen?
Mwuah, ik zie dat anders. Voor mij is de PvdA echt not done.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat het PvdA beleid in Nederland Coalitieland geen gevolgen heeft die wereldschokkend anders zijn dan die van VVD of CDA beleid. En omdat men een paar jaar later toch weer samen moet regeren.
Ja, en rechts kent gewoonweg weinig schrijftalent. Deze talenten moeten we opleiden om zo het VVD geluid groter te maken.quote:Naast dat een groot deel gewoon niet waar zal zijn is dit ook gewoon niet met goed fatsoen te brengen en te onderbouwen. De Nederlandse kranten bieden volop ruimte aan 'rechtse' opiniemakers maar het is gewoon van een bedroevend niveau met een rechts opinieblad als de Elsevier als triest dieptepunt.
Argumenten genoeg, maar geen bekwame mensen die het geluid kunnen voortbrengen. Dit talent moeten we opleiden. We hebben hier 4 jaar voor voor de volgende verkiezingenquote:Ze kunnen het gewoon niet. Geen argumenten en geen talent. Dan blijft kankeren op de buitenlanders als enige over en dat is en blijft mager voor een goed verhaal.
Zeg waarde allochtoon, educeer mij in de wijzen der autochtonen, alstublieft?quote:
Waar is mijn mooie Meppel geblevenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
Laten we het hier over hebben:
[ afbeelding ]
We kunnen ook gewoon bezuinigen op de waterkeringen, die beschermen toch alleen maar het lelijkste gedeelte van ons land
Immer geneigd u na te volgen, overweeg ik een importbruid.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben je getrouwd? Vertel eens? Een mooie Brusselse dame op het oog?
Jij weet ook meestal de meest abjecte politieke partijen uit het politieke spectrum uit te kiezen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Een ding weet ik nu zeker: de PVV is mijn partij.
Mn ouders zitten net droog.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
We kunnen ook gewoon bezuinigen op de waterkeringen, die beschermen toch alleen maar het lelijkste gedeelte van ons land
He, ik lig ook onder waterquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een beter plan: dijkvoorzieningen enkel voor de regio's die het meest aan de welvaart bijdragen behouden, en derest van de dijkvoorzieningen privatiseren. Want wat boeit mij het nou als Friesland onder water loopt, moeten wij daarvoor betalen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |