quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. De mentaliteit is er ook gewoon veel beterMooi ondernemersklimaat en een maatschappelijke drug om beter te presteren.
Een verschil is een verschil. Ik kan de werkloosheid ook tot 0% brengen door 70% tax te heffen op de hoogste inkomens en met dat geld alle werklozen een baan als straatcoach te geven. Staat leuk in de boekenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
relatief zal het niet heel veel minder zijn.
Hurr durr moet je nagaan hoe hard ons systeem faalt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die zwerver vast ook niet toen hij 15 was...
Welke "meeste vlakken" zijn dan beter?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk voor hen. Zo groot zijn de verschillen niet en op de meeste vlakken hebben we het een stuk beter voor elkaar. Zie de meerwaarde niet zo.
En is dat je eigen verdienste?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zit niet harmonica te spelen om geld voor drugs en alcohol op te sprokkelen.
Ik weet niet. Zijn verleden ken ik natuurlijk ook niet, dus eigenlijk zou ik niet zo moeten oordelen over mensen. Afijn, ik wil hem best wel eens wat meer geven op voorwaarde dat ik met hem eten ga halen.quote:
Dinner date!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zijn verleden ken ik natuurlijk ook niet, dus eigenlijk zou ik niet zo moeten oordelen over mensen. Afijn, ik wil hem best wel eens wat meer geven op voorwaarde dat ik met hem eten ga halen.
Nee hoor, je gelooft teveel in de praatjes van je linkse omgeving.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk voor hen. Zo groot zijn de verschillen niet en op de meeste vlakken hebben we het een stuk beter voor elkaar. Zie de meerwaarde niet zo.
Misschien is hij wel schoon van onder, you never know.quote:
Ik ben niet homosexueel en hij schijnt ook een vrouwelijke partner te hebben. Die staat er soms ook met de daklozenkrantquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Misschien is hij wel schoon van onder, you never know.
Oefen je daarop, kost vrij weinig denk ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben niet homosexueel en hij schijnt ook een vrouwelijke partner te hebben. Die staat er soms ook met de daklozenkrant
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oefen je daarop, kost vrij weinig denk ik.
Sowieso de discussie. De depressiviteit onder Europeanen is gemiddeld 3x hoger, dan in Amerika terwijl de depressiviteit in Zuid Europa relatief laag is ten opzichte van de Noord Europese landen. De Scandinavische landen spannen de kroon waar 1/4e van de bevolking depressieve klachten heeft, en met mijn ervaring in Finland kan ik je ook zeggen dat, dat ook niet gek is.quote:
Ja maar hispanics werken in de tuin en het huishouden, Marokkanen verwoesten alleen eerder genoemden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:01 schreef GSbrder het volgende:
Laten we net doen alsof we de VS één-op-één kunnen vergelijken met de Europeaanse.
Het aantal hispanics dat geen Engels spreekt is natuurlijk vergelijkbaar met het aantal Marokkanen hier.
De meeste hebben daar een goed leven met een knullig baantje in een fast-food keten. Beter vaak dan in hun eigen land.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:01 schreef GSbrder het volgende:
Laten we net doen alsof we de VS één-op-één kunnen vergelijken met de Europeaanse.
Het aantal hispanics dat geen Engels spreekt is natuurlijk vergelijkbaar met het aantal Marokkanen hier.
Marteling zeg ik je, hier krijgen ze het tenminste gratis van de regering.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De meeste hebben daar een goed leven met een knullig baantje in een fast-food keten. Beter vaak dan in hun eigen land.
Laten we dus vooral kijken hoe het leefklimaat is, in plaats van altijd naar kapitaal te kijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:01 schreef mlg het volgende:
[..]
Sowieso de discussie. De depressiviteit onder Europeanen is gemiddeld 3x hoger, dan in Amerika terwijl de depressiviteit in Zuid Europa relatief laag is ten opzichte van de Noord Europese landen. De Scandinavische landen spannen de kroon waar 1/4e van de bevolking depressieve klachten heeft, en met mijn ervaring in Finland kan ik je ook zeggen dat, dat ook niet gek is.
True, ik voel me ook niet echt blijer in Nederland dan dat ik me dat voelde in Afrika eerlijk gezegd, eerder andersom. Maar goed, daar ziek worden of 's avonds over straat lopen maakte me dan ook weer niet blij, beetje wikken en wegen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:03 schreef mlg het volgende:
[..]
Laten we dus vooral kijken hoe het leefklimaat is, in plaats van altijd naar kapitaal te kijken.
Inderdaad, ik ben maar al te blij dat dat soort mensen gewoon geld toegeworpen krijgen. De meeste Nederlanders en greedy multi-corporaties kunnen dat geld toch wel missen...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Marteling zeg ik je, hier krijgen ze het tenminste gratis van de regering.
Vervelende Verenigde Staten, vuig onsociaal land.
Wij hebben gewoon een heel fout beeld van Amerikaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:04 schreef mlg het volgende:
De werkloosheid in Amerika is overigens ook gelijk aan die van Europa, terwijl mensen - zoals in de link staat die ik in mijn vorige post had gepost - onder de armoedegrens toch relatief luxer wonen.
Lekker man, zo'n doorgeschoten prestatiemaatschappij.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. De mentaliteit is er ook gewoon veel beterMooi ondernemersklimaat en een maatschappelijke druk om beter te presteren.
Er zit totaal geen spanning in landen als Nederland. We zijn een autistische samenleving, een mietjesmaatschappij. We zijn niks gewend, en als er een stoeptegel los ligt, dan staat er al een bejaarde aan de telefoon met het rijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
True, ik voel me ook niet echt blijer in Nederland dan dat ik me dat voelde in Afrika eerlijk gezegd, eerder andersom. Maar goed, daar ziek worden of 's avonds over straat lopen maakte me dan ook weer niet blij, beetje wikken en wegen.
Moest wel traantje wegpinken toen ik weer landde in Europa, voelde wel goed.
Ja, maar Nederlanders en greedy multi-corporaties zijn gewoon idioten, ik rook m'n geld gewoon op, zo heeft niemand behalve ik er wat aan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben maar al te blij dat dat soort mensen gewoon geld toegeworpen krijgen. De meeste Nederlanders en greedy multi-corporaties kunnen dat geld toch wel missen...
Best mooie vrouw voor d'r leeftijd, al vind ik haar totaal niet grappig. Vrouwen zijn sowieso amper grappig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:03 schreef eriksd het volgende:
God, wat is die Claudia de Breij een dom wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |