Jij kan bij de Orka op de rug, Free Koos' Willie.quote:
Recent Wakker Nederland en PowNed en eerder al Avro, Tros en omroep Max. Lijkt me toch een niet bepaald magere invloed. Het is gewoon gebrek aan verhaal en gebrek aan talent.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
SBS, Telegraaf etc. zijn de commerciele media. Ik heb het meer over de publieke omroepen, daar is rechts te weinig dominant. Het is de VVD-klasse die het meeste belastinggeld in het laatje brengt, maar wij hebben zeer weinig invloed op de publieke omroep. Dat is krom. Daarom moeten wij talenten opleiden en deze in de publieke media brengen, om zo doende het VVD-geluid te laten horen.
Jij moet echt eens kappen met die dubieuze opmerkingenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij kan bij de Orka op de rug, Free Koos' Willie.
Hmm..... woordspeling.
Exact. Daarom ik zeg ik ook: talenten opleiden.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn. De meeste rechtse medialieden hebben geen charisma. Praten altijd enorm verzuurd, alsof de wereld vergaat - en lijken altijd een bepaalde wrok te koesteren tegen iets of iemand. Misschien moet die verzuurde toon er eens uit.
Dat je niet moet gaan uitrekenen wat bevolkingsgroepen (bestaande uit mensen die er niks aan kunnen doen dat ze tot die groep behoren) kosten. Dan ga je stigmatiseren en help je een samenleving om zeep.quote:
Awhh maar hij lag zo voor in de hand.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij moet echt eens kappen met die dubieuze opmerkingen
De VVD-klasse brengt het meeste belastinggeld in het laatje dus wij hebben - kapitalistisch als wij zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Recent Wakker Nederland en PowNed en eerder al Avro, Tros en omroep Max. Lijkt me toch een niet bepaald magere invloed. Het is gewoon gebrek aan verhaal en gebrek aan talent.
U bent een vies mannetje.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Awhh maar hij lag zo voor in de hand.
Kun je die bewering ook onderbouwen met feiten en cijfers?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De VVD-klasse brengt het meeste belastinggeld in het laatje dus wij hebben - kapitalistisch als wij zijn- het recht op de meeste invloed in de publieke omroepen.
Zeker: VVD, PvdA, PVV grootste partijen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kun je die bewering ook onderbouwen?
quote:
In elk geval hier in de buurt klopt hij niet helemaalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet, alles wat op die kaart nog land is ligt boven NAP
Relatief misschien, maar ook in absolute aantallen? Overigens kan bovenstaande moeilijk worden beschouwd als een onderbouwing. Het is een vage aanname.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Zeker: VVD, PvdA, PVV grootste partijen.
PvdA en zeker PVV hebben veel uitkeringstrekkers als aanhang. VVD relatief weinig + het is de club van ondernemers, dus ik verwacht dat de VVD-klasse het meeste belastinggeld binnen tikt.
quote:
De VVD-klasse bestaat niet...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:54 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
"De waarheid" bestaat niet. Het is aan de politieke partijen en ideologieen om het volk over te halen om op hen te stemmen. En dat kan heel goed via de media. Doch is rechts in de publieke omroep ondervertegenwoordigd, terwijl de VVD-klasse wel het meeste belastinggeld in het laatje brengt.
Jij valt ook op dikke mannetjes met petjes en sluik haar?quote:
Het zou inderdaad interessant zijn als dit wordt uitgezocht. En dat daarbij ook een verschil tussen banen in de publieke en private sector wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Relatief misschien, maar ook in absolute aantallen? Overigens kan bovenstaande moeilijk worden beschouwd als een onderbouwing. Het is een vage aanname.
Neehee, heb net gezegd dat ik niet van Dedemsvaart hield.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij valt ook op dikke mannetjes met petjes en sluik haar?
Was altijd al zo maar die invloed wordt besteed aan Ter land, ter zee en in de lucht, Jan Smit, tussen kunst en kitsch en tokkietv van Powned. Er zijn gewoon geen argumenten, talenten en niveau beschikbaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:00 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De VVD-klasse brengt het meeste belastinggeld in het laatje dus wij hebben - kapitalistisch als wij zijn- het recht op de meeste invloed in de publieke omroepen.
Powned is niet alleen kritisch op links. Kijk eens hoe ze PVV vaak te pakken nemenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Was altijd al zo maar die invloed wordt besteed aan Ter land, ter zee en in de lucht, Jan Smit, tussen kunst en kitsch en tokkietv van Powned. Er zijn gewoon geen argumenten, talenten en niveau beschikbaar.
Geen niveau en dom hakken op mensen waar je een paar jaar later toch weer mee moet samenwerken?quote:
Ik vind Fox News altijd wel leuk om te kijken eerlijk gezegd.quote:
Overigens maakt dat het weinig verschil, zelfs al valt de uitslag uit in het voordeel van rechts. Jouw gedroomde dictatuur van de bovenklasse komt er toch niet. Als je daarop kickt, dan moet je in de VS gaan wonen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het zou inderdaad interessant zijn als dit wordt uitgezocht. En dat daarbij ook een verschil tussen banen in de publieke en private sector wordt gemaakt.
Viespeuk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je daarop kickt, dan moet je in de VS gaan wonen.
Ik ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind Fox News altijd wel leuk om te kijken eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |