Nee, mensen die niet alleen aan zichzelf denken kiezen voor het Europese systeem.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:39 schreef Zienswijze het volgende:
Alleen mensen die weinig zelfvertrouwen hebben in zichzelf kiezen voor Europa in deze discussieImmers, mensen die denken dat ze hun eigen boontjes kunnen doppen hebben liever een Amerikaans systeem.
Inderdaad. En vaak alsnog een uitkering snoepen, wat walg ik daar vanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Genoeg Amsterdammers die hier op straat slapen. Zonder tent welteverstaan.
Inderdaad, jullie willen - niet met jullie eigen geld - maar met andermans geld jullie hobby's financieren.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, mensen die niet alleen aan zichzelf denken kiezen voor het Europese systeem.
De banken zitten daar toch met veel huizen in hun maag omdat de bewoners vertrokken zijn zonder hun schulden te betalen die ook niet meer op hen te verhalen zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou, zo gaan ze bijvoorbeeld niet scheefwonen op kosten van anderen.
Rooie rakkers.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, mensen die niet alleen aan zichzelf denken kiezen voor het Europese systeem.
Hier is de werkeloosheid flink lager.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
En dankzij de top hebben ze tenminste werk. Niet zo ondankbaar doen
Guttegut, het kindje heeft de Telegraaf eens gelezen hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. En vaak alsnog een uitkering snoepen, wat walg ik daar van
Dat moest van; tadaaaaaa: de regering.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
De banken zitten daar toch met veel huizen in hun maag omdat de bewoners vertrokken zijn zonder hun schulden te betalen die ook niet meer op hen te verhalen zijn?
Sponsored by the PvdAquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. En vaak alsnog een uitkering snoepen, wat walg ik daar van
Hmm ja, en weer heeft Voorschrift geen verstand van zaken. En ik moet geloven dat jij allerlei bedrijven van advies voorziet terwijl je hier op Fok al keer op keer door de mand gaat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat moest van; tadaaaaaa: de regering.
Je wil hier tegenspreken dat Bush en Clinton wetten aannamen en er doordrukten die real estate door de strotten van de bank drukten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:42 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hmm ja, en weer heeft Voorschrift geen verstand van zaken. En ik moet geloven dat jij allerlei bedrijven van advies voorziet terwijl je hier op Fok al keer op keer door de mand gaat?
Tja het zijn er al snel genoeg of teveel maar in absolute aantallen stelt het geen zak voor en dan zijn het vaak alleen maar mensen die hulp weigeren of echt onhandelbaar zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Alsof ik dat beeld van de Telegraaf heb gekregenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Guttegut, het kindje heeft de Telegraaf eens gelezen hoor.
Ooit van frictie werkloosheid gehoord? Al die overbodige ambtenaren, medewerkers in de tig publieke instituties, straatcoaches en weet ik wat allemaal meer zijn eigenlijk werkloos. Maar worden door gesubisideerde banen aan werk geholpen. Van andermands belastinggeld welteverstaan. Zo kan ik het ook.quote:
Tja maar dan hebben ze het scheefwonen er toch gewoon? Alleen op een schadelijker wijze.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat moest van; tadaaaaaa: de regering.
Ja, en al die ellende omdat de regering zo nodig sociaal moest zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja maar dan hebben ze het scheefwonen er toch gewoon? Alleen op een schadelijker wijze.
Valt reuze mee vergeleken met de steden in de VS:quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Eigen schuld. Moest je maar geen Alt-A hypotheek nemen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja het zijn er al snel genoeg of teveel maar in absolute aantallen stelt het geen zak voor en dan zijn het vaak alleen maar mensen die hulp weigeren of echt onhandelbaar zijn.
Niemand hoeft hier op straat te leven.
Die heb je ook in de VS. We scoren hier gewoon flink beter op dat punt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:43 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ooit van frictie werkloosheid gehoord? Al die overbodige ambtenaren, medewerkers in de tig publieke instituties, straatcoaches en weet ik wat allemaal meer zijn eigenlijk werkloos. Maar worden door gesubisideerde banen aan werk geholpen. Van andermands belastinggeld welteverstaan. Zo kan ik het ook.
Aha iedereen onder die brug had een Alt-A hypotheekquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Eigen schuld. Moest je maar geen Alt-A hypotheek nemen.
Dat durf ik te betwijfelen of de daar minder overbodige banen in de publieke sector hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die heb je ook in de VS. We scoren hier gewoon flink beter op dat punt.
Of iets in die strekking.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aha iedereen onder die brug had een Alt-A hypotheek?
Niet alleen het politieke beleid speelt een rol in de werkloosheid. De economie zelf, cultuur, geografische liggingen.. allemaal zijn ze ook deels bepalend voor de welvaart en corruptie van een land.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die heb je ook in de VS. We scoren hier gewoon flink beter op dat punt.
En ik weet wel zeker dat die er zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:45 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwijfelen of de daar minder overbodige banen in de publieke sector hebt.
En dat hebben we hier allemaal prima voor elkaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet alleen het politieke beleid speelt een rol in de werkloosheid. De economie zelf, cultuur, geografische liggingen.. allemaal zijn ze ook deels bepalend voor de welvaart en corruptie van een land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |