RTL XL - Alle afleveringen van Gepest!quote:Gepest!
In het programma Gepest! vertellen slachtoffers van pesterijen èn pestkoppen hun aangrijpende verhaal. Peter van der Vorst kijkt in iedere aflevering van Gepest! met een andere hoofdpersoon terug op de schoolperiode. Wanneer begon het pesten? Wat gebeurde er precies? Hoe bepalend was de ellende voor de rest van het leven van het slachtoffer? Of: wat bewoog pestkoppen er toe anderen het leven zuur te maken?
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 21.30 uur.
gevolgd door gelachquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:19 schreef MilaNL het volgende:
[..]
en dan ook nog zeggen "Had met Mari ook kunnen gebeuren, maarja, er was geen trein."
inclusief lachje hequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:19 schreef MilaNL het volgende:
[..]
en dan ook nog zeggen "Had met Mari ook kunnen gebeuren, maarja, er was geen trein."
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:20 schreef roos85 het volgende:
Mari zou ze voor straffen allemaal moeten opmaken
zal wel een woord zijn dat nu niet meer bestaatquote:
die dorpse gasten zouden hem nu nog pesten als het collega's zouden zijn ...quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef roos85 het volgende:
Die botoxlipjes van Mari zijn wel een beetje too much
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef roos85 het volgende:
Ja, ze staan zo naar voren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef roos85 het volgende:
Nee, niet gezien. Alleen in dat voorstukje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die gast ging er toch nog tegenin? of was dat al geweest?
heb het ook gemistquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die gast ging er toch nog tegenin? of was dat al geweest?
nee,ik ga slapen, morgen weer vroeg dagquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand in voor dit programma @ TV SC?
en dan nog zeggen:quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef KirovAir het volgende:
Lol in dat voorstukje voor volgende week; de pestkop is nu dik, en het gepeste meisje vrij doenbaar.
Helaas moet ik vroeg op, want ik vind haar wel altijd leuk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand in voor dit programma @ TV SC?
En vooral: "dan kun je toch sorry zeggen?" - "nee"quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
en dan nog zeggen:
"ik kan me voorstellen dat ik dat gepest heb"
net als deze week!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef KirovAir het volgende:
Lol in dat voorstukje voor volgende week; de pestkop is nu dik, en het gepeste meisje vrij doenbaar.
echtquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef MilaNL het volgende:
[..]
En vooral: "dan kun je toch sorry zeggen?" - "nee"
Hilarisch inderdaad om dat te zeggen als je zelf zo'n rotkop hebtquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
en dan nog zeggen:
"ik kan me voorstellen dat ik dat gepest heb"
Niet, er staat geenquote:
toen hij dichtwas was er wel een 'maak nieuw topic' optie + het cijfer ging gelijk omhoog of hoeft het daar geen reeks voor te zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet, er staat geen [ afbeelding ] bij het topic.
mag nu van zijn vrouw op de bank slapenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, die kale vent met z'n lompe opmerking over dat spoor. Die zet zichzelf ff voor lul..
Ik heb even een request ingedient om het te fixenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
toen hij dichtwas was er wel een 'maak nieuw topic' optie + het cijfer ging gelijk omhoog of hoeft het daar geen reeks voor te zijn
Zal wel 'hol' geweest zijn.quote:
Mariquote:Gepest! (RTL4, 21:30) – De aflevering van het tv-programma Gepest! waarin visagist van de sterren Mari van de Ven (51) zijn verhaal deed, trok donderdag 988.000 kijkers (madl: 16.1%) naar RTL 4. Daarmee was Gepest het zesde best bekeken programma van de avond. Presentator Peter van der Vorst is blij met de kijkcijfers. “Dat is héél mooi: 988.000 kijkers en bijna 21 procent marktaandeel voor Gepest! Mari van de Ven heeft zijn verhaal niet voor niets verteld gelukkig“, zegt hij.
Van de Ven heeft naar eigen zeggen veel reacties gekregen op de uitzending. Op Twitter bedankte hij voor de mooie reacties. “Iedereen zo ontzettend bedankt voor alle lieve reacties. Zo mooi jullie woorden. Doet me goed. Heel veel liefs en een kus van mij.”
Mari zat op een katholieke school hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:43 schreef Doler12 het volgende:
Oooow wacht dit is een eng christelijk dorp tsja!
Zegt ie dat ie het allemaal nog wel best vindt in z'n huidige woningquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Mari's huis staat al paar jaar te koop!
kun je daar op slapen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:46 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Van der Vorst: "Het is een volgepropt, maar smaakvol ingericht appartement"
LOL![]()
![]()
.
en dan geen sorry willen zeggenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 05:37 schreef female81 het volgende:
Volgende week wordt ook weer heel erg.
"Ik kan me goed voorstellen dat ik DAT gepest heb."
![]()
Hoe zou hij z'n bed eigenlijk verschonen?quote:
Je moeder kan niet koken en fatsoenlijk zuigen had ze die school maar gedaan twittert je vader net.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moeder kan niet koken en fatsoenlijk zuigen had ze die school maar gedaan twittert je vader net.
Ik vond het een mooie aflevering van Mariquote:
Nou inderdaad zeg, laat haar ergens in een hoekje gaan zitten om zich te schamen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n blond biggetje, die op de vraag reageert of het gek is (met de foto van toen) dat ze gepest werd, met een volharde 'ja'.
Die blondine ziet er zelf niet uit
Inderdaad, met dat lelijke lesbiehoofd van d'r.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n blond biggetje, die op de vraag reageert of het gek is (met de foto van toen) dat ze gepest werd, met een volharde 'ja'.
Die blondine ziet er zelf niet uit
Ik gok zomaar ook een soort van maskerquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ze zegt zelf "gelukkig" dat ze een etterbak was en is
Nou, dat is iets om trots op te zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat ik zo'n lelijk gefrustreerd mormel zou pestenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
De Haagse Anita's komen er zo aanquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar blijven de traantjes? Waar blijven de stekende opmerkingen? Waar is vileine venijn?
Nou idd dan voelt ze zich hopelijk iets beter.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:51 schreef Laysa het volgende:
Ik zou in lachen uitbarsten als dat dikke mormel voor me stond
Ja....quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou idd dan voelt ze zich hopelijk iets beter.
Hersenen nog steeds niet volgroeid blijkbaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Pubers, waarbij de hersenen niet zijn volgroeid. Nou ik zag volgens mij al een blonde veertiger brullen dat ze geen spijt had
Zegt wel iets over de geestelijke gesteldheid van dat biggetje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Pubers, waarbij de hersenen niet zijn volgroeid. Nou ik zag volgens mij al een blonde veertiger brullen dat ze geen spijt had
Tijgerprint onder een trainingsjasje.quote:
dus dat ja. En terecht, karma noem ik dat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:00 schreef Nuchterheid het volgende:
De pestkoppen zijn allemaal uitgezakte dikke wijven geworden
Dat is wel de rode draad door dit programma inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:01 schreef Fascination het volgende:
Echt elke week zeggen de pestkoppen van niets te weten.!!1
Sommige zijn ook te dom om 25 jaar later nog iets te kunnen herinneren. Het kan wel, maar het is typisch dat ze het nét allemaal niet meer weten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:01 schreef Fascination het volgende:
Echt elke week zeggen de pestkoppen van niets te weten.!!1
whehe dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Meer jongensachtig dan meisjesachtig, joh je zou het niet zeggen, nu 25 jaar later ook niet
hahaha, dat dacht ik dus ookquote:
Echte Hagenezen uit een volksbuurtquote:
Ze zag er zelf 10x lelijker uit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
"Als ik het zo bekijk wel", hoezo dan? De rest op de foto is ook kortgeknipt enzo... ik snap het niet
Ja ook dat nogquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze zag er zelf 10x lelijker uit.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
NU zijn ze jaloers! Zij zijn lelijk en dik geworden...
Precies ja. De gepeste dame ziet er by far het beste uit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
Karma is een teef. Wel een rechtvaardige teef.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef Karina het volgende:
Last van selectief geheugenverlies die pestkoppen, is elke week zo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:08 schreef freaky40 het volgende:
De gepeste mevrouw weet nog precies te vertellen hoe het allemaal ging, ook gezien de reconstructies, de pestkoppen weten 'z.g.n.' niets meer van het hele voorval. Ik vind het frapant...
Vorige week ook al inderdaad. Terwijl ze er wel iets bij voor kunnen stellen dat ze die gepest zouden kunnen hebben als ze haar foto zien. Details ontbreken. 25 jaar geleden is immers toch niet zo heel erg lang geleden dat ze er niets meer van weten me dunkt...?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Last van selectief geheugenverlies die pestkoppen, is elke week zo.
Ik ben even kwijt hoe het net gezegd is, maar 1 van die 3 mompelde dan weer iets van hoe die gepeste vrouw het als beleving in haar hoofd heeft zitten. Alsof het niet gebeurd is, maar alsof ze zelf de ervaringen in een andere vorm heeft gegotenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:08 schreef freaky40 het volgende:
De gepeste mevrouw weet nog precies te vertellen hoe het allemaal ging, ook gezien de reconstructies, de pestkoppen weten 'z.g.n.' niets meer van het hele voorval. Ik vind het frapant...
Klopt. En af en toe een beetje pesten is ook helemaal niet erg, wordt je op den duur alleen maar sterker vanquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Pesterijen op scholen hou je altijd wel, best tragisch maar niet te voorkomen helaas. Het is van alle tijden.
Het valt me op dat die leraren meestal allerlei anekdotes op kunnen lepelen, en dat die pestkoppen inderdaad nergens meer van weten. Right.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Last van selectief geheugenverlies die pestkoppen, is elke week zo.
Of ze hebben op diverse scholen zoveel mensen gepest, dat ze de naam en personen erbij niet meer herinneren. Maar toch...quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:10 schreef freaky40 het volgende:
25 jaar geleden is immers toch niet zo heel erg lang geleden dat ze er niets meer van weten me dunkt...?
Pesten is wel erg, plagen niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:12 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Klopt. En af en toe een beetje pesten is ook helemaal niet erg, wordt je op den duur alleen maar sterker van
jepquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Fascination het volgende:
Herkennen jullie iedereen uit jullie basisschoolklas nog en weten jullie nog hoe hoog ze op de sociale ladder stonden?
Niet alle namen, maar wel zo ongeveer hoe het zat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Fascination het volgende:
Herkennen jullie iedereen uit jullie basisschoolklas nog en weten jullie nog hoe hoog ze op de sociale ladder stonden? Ik wel iig. En ik denk dat ik me dat over 10 jaar ook nog wel herinner.
dat weet ik ook nog precies.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Fascination het volgende:
Herkennen jullie iedereen uit jullie basisschoolklas nog en weten jullie nog hoe hoog ze op de sociale ladder stonden? Ik wel iig. En ik denk dat ik me dat over 10 jaar ook nog wel herinner.
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Fascination het volgende:
Van groep 8 wel. Daarvoor een stuk minder.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Fascination het volgende:
Hier ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Van groep 8 wel. Daarvoor een stuk minder.
quote:
Volgens hem was het allemaal niet zo erg en stelt Barbara zich aan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat ze de school/directeur niks verwijtdie hadden JUIST moeten ingrijpen. Pubers pesten, volwassenen moeten dat signaleren en oplossen.
True.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Die meest rechtse is nog het meest sympathiek van de 3.
En dit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
Die middelste gaat ook wel/ Alleen die roze is echt erg.
Relnicht! Vast zeker zelf ook gepest!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef fratsman het volgende:
Peter gaat nog ff het vuurtje opstoken.
Ja, dat zag ik net. Maar als er slim wordt gepest - en dat hoor je als je werkt in het onderwijs te weten - dan zie je als docent of directeur maar het topje van de ijsberg. En dan ga je nooit, NOOIT, het slachtoffer wegzetten als aansteller.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens hem was het allemaal niet zo erg en stelt Barbara zich aan.
Ik denk midden 30. Lagere school + 25 jaar.quote:
Ik ben het helemaal met je eens, maar hij wil z'n imago en dat van de school redden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik net. Maar als er slim wordt gepest - en dat hoor je als je werkt in het onderwijs te weten - dan zie je als docent of directeur maar het topje van de ijsberg. En dan ga je nooit, NOOIT, het slachtoffer wegzetten als aansteller.
Dan zien ze er echt ernstig verlept uit. Ben zelf 36 en zie er vééééél jonger uit dan deze zeugen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk midden 30. Lagere school + 25 jaar.
En een kwartier geleden zei ze "ja ik wil meewerken, want ik wil mijn verantwoordig nemen"quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
Die middelste gaat ook wel/ Alleen die roze is echt erg.
Ik denk dat dit op de middelbare school wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk midden 30. Lagere school + 25 jaar.
Tja overgewicht doet fijne dingen met jequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dan zien ze er echt ernstig verlept uit. Ben zelf 36 en zie er vééééél jonger uit dan deze zeugen.
Kan gezellig zijn hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef Specularium het volgende:
Ook echt allemaal volksbuurtwijven. Lekker met het Nederlands Elftal
onder je oranje partytent midden op straat zitten met de buren, een ouwe tv en een krat bier.
Oh ja je hebt gelijk!! Ze zei idd dat de lagere school prima ging toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik denk dat dit op de middelbare school was
denk het wel hoor, ik geloof echt niet dat ze midden 30 zijn, denk echt eerder begin 40.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja overgewicht doet fijne dingen met jeMaar misschien zijn ze net 40...
Ik hoop dat de gepeste dame zich iig goed voelt dat ze er zelf zoveel beter uitziet dan die 3quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
denk het wel hoor, ik geloof echt niet dat ze midden 30 zijn, denk echt eerder begin 40.
Als je jezelf laat uitdijen dan lijk je al snel een stuk ouder. Volgens mij zie ik er nog jonger uit en ik ben al ver in de 40.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
denk het wel hoor, ik geloof echt niet dat ze midden 30 zijn, denk echt eerder begin 40.
Juist degene die nog enig gevoel in zich leek te hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Die ene is nog niet echt aan het woord geweest.
Misschien was ze ook wel bang voor die andere twee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Juist degene die nog enig gevoel in zich leek te hebben.
Als die 3 20 kilo afvallen zien ze er zeker weten beter en jonger uit jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je jezelf laat uitdijen dan lijk je al snel een stuk ouder. Volgens mij zie ik er nog jonger uit en ik ben al ver in de 40.
Maar bij thuiskomst is ze helemaal moederziel alleen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef grazz het volgende:
die manwijf gaat er gewoon achteraf nog om lachen zekerje zag het aan die kop van d'r
Misschien omdat ze van die 3 het meeste mens isquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien was ze ook wel bang voor die andere twee.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maar bij thuiskomst is ze helemaal moederziel alleen.
Natasja echte een asociale type geen sorry willen zeggen. En ze herinneren alle drie niks meer ervanquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef grazz het volgende:
die manwijf gaat er gewoon achteraf nog om lachen zekerje zag het aan die kop van d'r
Leek wel haast een drieling. Alledrie dezelfde, typisch Haagse, iets te dikke achterbuurttypes.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef Trusten het volgende:
Tja laat t een les zijn...ben je een pestkop dan groei je uit tot een lelijk gedrocht
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:25 schreef arise het volgende:
Ik kan het pas vanmiddag zien ...vond in het voorstukje dat ene mens wanstaltig..
Ze waren eigenlijk met zijn vieren ..Marcia wilde niet meewerken aan het programma bang dat ze haar baan kwijt raakte.quote:
Ik weet niemand meer van de baisschool en ook niet van vwo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Fascination het volgende:
Het kan ook wel, en als je op diverse scholen mensen treitert dan weet je van ál die mensen niet eens meer hoe het zatquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:25 schreef computergirl het volgende:
volgens mij kan het best dat ze de dikke daders zich niks herinneren van het pesten. Die houden zich niet bezig met de gevoelens van een ander.
quote:Gepest! (RTL4, 21:28) – Het tv-programma Gepest! van Peter van der Vorst blijft een succes. Ook deze week behaalde de tv-reeks met 1.142.000 kijkers (madl: 17.7%) mooie cijfers. Elke week laat Van der Vorst op Twitter zijn licht schijnen op de resultaten. “Dat is veel!“, zegt hij dit keer. “Ik zie dat het marktaandeel onder jongeren extreem hoog is. Hopelijk hebben ze iets aan het programma!”
Ik heb het programma tot nu toe ook gevolgd, die aflevering met Mari was inderdaad goed. Verder zijn het wel een hoop tokkies soms, ik hoop dat we ook nog gewone mensen of hogeropgeleiden te zien krijgen die zich er voor de verandering wel iets van kunnen herrineren.quote:
Wat een vreselijke geitewollensok was die directeurquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat ze de school/directeur niks verwijtdie hadden JUIST moeten ingrijpen. Pubers pesten, volwassenen moeten dat signaleren en oplossen.
Ik vermoed dat ze zoveel mensen gepest hebben in hun leven dat ze de tel kwijtraakten en niet iedereen meer konden herinneren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Natasja echte een asociale type geen sorry willen zeggen. En ze herinneren alle drie niks meer ervan
We leven in een rechtsstaat, dit was een poging tot doodslag.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:16 schreef female81 het volgende:
Misschien had 'ie het daarmee, onbedoeld, alleen nog maar erger gemaakt voor z'n dochter.
Het was wel apart dat die dikke zeug eerst zei dat ze haar direct herkende; maar vervolgens zei zogenaamd niets meer kon herinnerenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:13 schreef Apotheose het volgende:
die rechtse van de drie was wel verdacht stil de hele tijd... En vond haar nog wel bemoedigend doen tegen die gepeste zeg maar. Na de tijd toen ze handjes gingen schudden. Die ene zeug vond ik erg ongeïnteresseerd doen: "nou eh haai je taai enzo he"
Dat ze t zich niet kunnen herinneren vind ik altijd bullshit. Die actie dat ze in die fietskelder wordt gegooid met fiets er achter aan.. dat is wel iets wat je je moet herinneren.
En idd ook: "dat ik DAT gepest heb" Ik mag hopen dat die zeug hier meeleest en dat ze zich flink gekwetst voelt. Maar zal wel niet. Gevoel in haar donder heeft ze niet. Jammer. Mooi dat het met die gepeste (naam vergeten) goed is gekomen. Leuk gezin bijv.
Die ene van de drie haar dochter wordt nu gepest. Weet ze ook wat dat is. Ziet ze de pijn van dichtbij en van iemand van wie ze houdt. Das wat anders dan dat een voormalig slachtoffer tegenover je staat te roepen wat voor impact het heeft gehad.
Ze werkt als receptioniste in een inrichting. Misschien dat dat botte gedrag goed werkt bij psychiatrische patiente/drugs verslaafden?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:08 schreef roos85 het volgende:
kan me niet voorstellen dat zo'n mens werkzaam is als receptioniste.
ze hoort eerder zelf in een inrichting thuis.
waarom denk je dat ik die opmerking maakte?quote:Op zondag 29 mei 2011 10:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze werkt als receptioniste in een inrichting. Misschien dat dat botte gedrag goed werkt bij psychiatrische patiente/drugs verslaafden?
Dat... doen ze toch juist niet? Als je ziet hoe verschrikkelijk onzeker al die mensen zijn, eerder het tegendeel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:19 schreef matthijst het volgende:
Ik vind het soms ook wel vermakelijk, omdat die gepeste lui opeens doen alsof de hele wereld nu om hun draait, dat die pestkoppen wel even op de knietjes moeten... Beetje zielig.
Ja, toen vroeg ik mij heel erg af of ze ooit in therapie is geweest ervoor. Als je na al die tijd nog zó heftig wrok koestert jegens die mensen, zit het echt niet goedquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:49 schreef matthijst het volgende:
Toen die gepeste zei dat ze graag wilde horen of die anderen iets ergs hadden meegemaakt in haar leven, dat ze eigenlijk hoopte dat ze een paar zielige verhalen voor haar hadden, was ik d'r klaar mee... Als ze dat tegen mij had gezegd had ik d'r meteen verteld dat ze nog steeds een lelijk gedrocht is en de tyfus kan krijgen. Hoe ziek in de kop ben je, als je hoopt dat iemand een overleden kind of partner heeft (zou niet weten wat ze anders met 'iets ergs en ingrijpends bedoeld kan hebben)
omg het is die dikke met haar kloonquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:49 schreef matthijst het volgende:
Ze herinneren het zich heus wel inderdaad, zullen zich er wel voor schamen lijkt me.
Misschien had die directeur ook gewoon gelijk en heeft ze het in haar hoofd gewoon erger gemaakt dan het was; als ze echt met fiets en al die fietsenkelder ingedonderd zou zijn dan waren haar vader en zusje heus niet meer te stoppen geweest en hadden die drie dikzakken dikke klappen gehad
Volgens mij heeft dat mens 20 jaar lang al die dagboeken dagelijks zitten teruglezen...
Toen die gepeste zei dat ze graag wilde horen of die anderen iets ergs hadden meegemaakt in haar leven, dat ze eigenlijk hoopte dat ze een paar zielige verhalen voor haar hadden, was ik d'r klaar mee... Als ze dat tegen mij had gezegd had ik d'r meteen verteld dat ze nog steeds een lelijk gedrocht is en de tyfus kan krijgen. Hoe ziek in de kop ben je, als je hoopt dat iemand een overleden kind of partner heeft (zou niet weten wat ze anders met 'iets ergs en ingrijpends bedoeld kan hebben)
Genoeg mensen die gepest worden omdat ze bijv lelijk zijn, dus ik denk dat je onbedoeld ook die gepeste mensen op de tenen trapt met je zeug dit en rotkop dat.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:08 schreef roos85 het volgende:
wat een walgelijke wijven zeg
geweldig dat Barbara er zo goed uit ziet, en die achterlijke zeugen ontzettend lelijk zijn![]()
vooral die zeug in het roze, met zo'n rotkop benoemen dat je je kan voorstellen dat je "dat" gepest hebtkan me niet voorstellen dat zo'n mens werkzaam is als receptioniste.
ze hoort eerder zelf in een inrichting thuis.
Voor de pester zelf zal het idd minder snel blijven hangen. Maar dan nog, van die echt erge dingen onthou je wel. Je weet toch wat je hebt gedaan want ergens voel je wel dat het fout is als je het doet.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:51 schreef poezelepoezepoes het volgende:
Wat het roze varkentje al ongeveer zei: "ik ervoer dat als leuk, dat blijft minder hangen dan iets traumatisch". Ik kan mij heel goed voorstellen dat mijn pesters van de basisschool zich niks meer kunnen herinneren, terwijl ik van iedereen de voor- én achternaam weet, soms ook nog de namen van ouders/broers/zussen, hoe ze eruit zagen en wat voor kleren ze droegen, hoe ze in de klas werden ontvangen...
Kan best hoor. Is geen zeldzaam fenomeen. Kennis van mij is vroeger ook gepest en denkt daaraan terug als ook iets heel ergs, maar feitelijk viel het wel mee als hij het objectief bekijkt. Wat niet betekent dat dat hier het geval hoeft te zijn, ik zou daar niet vanuit gaan. Het blijft hoe dan ook erg.quote:Op woensdag 1 juni 2011 07:49 schreef matthijst het volgende:
Ze herinneren het zich heus wel inderdaad, zullen zich er wel voor schamen lijkt me.
Misschien had die directeur ook gewoon gelijk en heeft ze het in haar hoofd gewoon erger gemaakt dan het was; als ze echt met fiets en al die fietsenkelder ingedonderd zou zijn dan waren haar vader en zusje heus niet meer te stoppen geweest en hadden die drie dikzakken dikke klappen gehad
Volgens mij heeft dat mens 20 jaar lang al die dagboeken dagelijks zitten teruglezen...
Beetje smakeloos ja, maar ergens wel begrijpelijk.quote:Toen die gepeste zei dat ze graag wilde horen of die anderen iets ergs hadden meegemaakt in haar leven, dat ze eigenlijk hoopte dat ze een paar zielige verhalen voor haar hadden, was ik d'r klaar mee... Als ze dat tegen mij had gezegd had ik d'r meteen verteld dat ze nog steeds een lelijk gedrocht is en de tyfus kan krijgen. Hoe ziek in de kop ben je, als je hoopt dat iemand een overleden kind of partner heeft (zou niet weten wat ze anders met 'iets ergs en ingrijpends bedoeld kan hebben)
Oneens, je krijgt minder snel rimpels als je wat voller bent geloof ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je jezelf laat uitdijen dan lijk je al snel een stuk ouder. Volgens mij zie ik er nog jonger uit en ik ben al ver in de 40.
Ik kijk morgen op UG.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:42 schreef MissJ het volgende:
ben benieuwd naar de aflevering van vanavond.
ja weg met die moraalridder John Williamsquote:
Spannend was datquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:33 schreef Doler12 het volgende:
Ooow de ' ontsnapping' van OJ dat was pas echt belachelijk
Wat zijn dat, slowchatters? Ik meld me ook.quote:
Reken daar maar niet op, dat ze dat nog weten. Selectief geheugenverlies treedt vast weer in.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:33 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Wat zijn dat, slowchatters? Ik meld me ook.
Dit is minder lang geleden, misschien herinneren de pesters zich het nu wel ....
Idd, ik ben benieuwd of ze het nu wel wetenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:33 schreef ariehaan het volgende:
Dit is minder lang geleden, misschien herinneren de pesters zich het nu wel ....
Dat van vorige week geloof ik niks van dat ze het niet meer wistenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd, ik ben benieuwd of ze het nu wel weten
denk ik ook. Die 3e trut van vorige week echt domquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op, dat ze dat nog weten. Selectief geheugenverlies treedt vast weer in.
Misschien herinnerden ze zich wel dat ze gepest hebben, maar konden ze het meisje niet meer voor zich halen, zeg maar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat van vorige week geloof ik niks van dat ze het niet meer wisten
Helaas welquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Dat was dan wel een goede zet, meteen naar een andere school. Maar daar ging het zeker ook weer mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |