mag nu van zijn vrouw op de bank slapenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, die kale vent met z'n lompe opmerking over dat spoor. Die zet zichzelf ff voor lul..
Ik heb even een request ingedient om het te fixenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
toen hij dichtwas was er wel een 'maak nieuw topic' optie + het cijfer ging gelijk omhoog of hoeft het daar geen reeks voor te zijn
Zal wel 'hol' geweest zijn.quote:
Mariquote:Gepest! (RTL4, 21:30) – De aflevering van het tv-programma Gepest! waarin visagist van de sterren Mari van de Ven (51) zijn verhaal deed, trok donderdag 988.000 kijkers (madl: 16.1%) naar RTL 4. Daarmee was Gepest het zesde best bekeken programma van de avond. Presentator Peter van der Vorst is blij met de kijkcijfers. “Dat is héél mooi: 988.000 kijkers en bijna 21 procent marktaandeel voor Gepest! Mari van de Ven heeft zijn verhaal niet voor niets verteld gelukkig“, zegt hij.
Van de Ven heeft naar eigen zeggen veel reacties gekregen op de uitzending. Op Twitter bedankte hij voor de mooie reacties. “Iedereen zo ontzettend bedankt voor alle lieve reacties. Zo mooi jullie woorden. Doet me goed. Heel veel liefs en een kus van mij.”
Mari zat op een katholieke school hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:43 schreef Doler12 het volgende:
Oooow wacht dit is een eng christelijk dorp tsja!
Zegt ie dat ie het allemaal nog wel best vindt in z'n huidige woningquote:Op zaterdag 21 mei 2011 21:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Mari's huis staat al paar jaar te koop!
kun je daar op slapen?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 20:46 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Van der Vorst: "Het is een volgepropt, maar smaakvol ingericht appartement"
LOL![]()
![]()
.
en dan geen sorry willen zeggenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 05:37 schreef female81 het volgende:
Volgende week wordt ook weer heel erg.
"Ik kan me goed voorstellen dat ik DAT gepest heb."
![]()
Hoe zou hij z'n bed eigenlijk verschonen?quote:
Je moeder kan niet koken en fatsoenlijk zuigen had ze die school maar gedaan twittert je vader net.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je moeder kan niet koken en fatsoenlijk zuigen had ze die school maar gedaan twittert je vader net.
Ik vond het een mooie aflevering van Mariquote:
Nou inderdaad zeg, laat haar ergens in een hoekje gaan zitten om zich te schamen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n blond biggetje, die op de vraag reageert of het gek is (met de foto van toen) dat ze gepest werd, met een volharde 'ja'.
Die blondine ziet er zelf niet uit
Inderdaad, met dat lelijke lesbiehoofd van d'r.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Zo'n blond biggetje, die op de vraag reageert of het gek is (met de foto van toen) dat ze gepest werd, met een volharde 'ja'.
Die blondine ziet er zelf niet uit
Ik gok zomaar ook een soort van maskerquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ze zegt zelf "gelukkig" dat ze een etterbak was en is
Nou, dat is iets om trots op te zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat ik zo'n lelijk gefrustreerd mormel zou pestenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
De Haagse Anita's komen er zo aanquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar blijven de traantjes? Waar blijven de stekende opmerkingen? Waar is vileine venijn?
Nou idd dan voelt ze zich hopelijk iets beter.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:51 schreef Laysa het volgende:
Ik zou in lachen uitbarsten als dat dikke mormel voor me stond
Ja....quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou idd dan voelt ze zich hopelijk iets beter.
Hersenen nog steeds niet volgroeid blijkbaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Pubers, waarbij de hersenen niet zijn volgroeid. Nou ik zag volgens mij al een blonde veertiger brullen dat ze geen spijt had
Zegt wel iets over de geestelijke gesteldheid van dat biggetje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Pubers, waarbij de hersenen niet zijn volgroeid. Nou ik zag volgens mij al een blonde veertiger brullen dat ze geen spijt had
Tijgerprint onder een trainingsjasje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |