RTL XL - Alle afleveringen van Gepest!quote:Gepest!
In het programma Gepest! vertellen slachtoffers van pesterijen èn pestkoppen hun aangrijpende verhaal. Peter van der Vorst kijkt in iedere aflevering van Gepest! met een andere hoofdpersoon terug op de schoolperiode. Wanneer begon het pesten? Wat gebeurde er precies? Hoe bepalend was de ellende voor de rest van het leven van het slachtoffer? Of: wat bewoog pestkoppen er toe anderen het leven zuur te maken?
Wordt regelmatig op donderdag uitgezonden bij RTL 4 om 21.30 uur.
gevolgd door gelachquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:19 schreef MilaNL het volgende:
[..]
en dan ook nog zeggen "Had met Mari ook kunnen gebeuren, maarja, er was geen trein."
inclusief lachje hequote:Op donderdag 19 mei 2011 22:19 schreef MilaNL het volgende:
[..]
en dan ook nog zeggen "Had met Mari ook kunnen gebeuren, maarja, er was geen trein."
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:20 schreef roos85 het volgende:
Mari zou ze voor straffen allemaal moeten opmaken
zal wel een woord zijn dat nu niet meer bestaatquote:
die dorpse gasten zouden hem nu nog pesten als het collega's zouden zijn ...quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef roos85 het volgende:
Die botoxlipjes van Mari zijn wel een beetje too much
quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef roos85 het volgende:
Ja, ze staan zo naar voren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef roos85 het volgende:
Nee, niet gezien. Alleen in dat voorstukje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die gast ging er toch nog tegenin? of was dat al geweest?
heb het ook gemistquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die gast ging er toch nog tegenin? of was dat al geweest?
nee,ik ga slapen, morgen weer vroeg dagquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand in voor dit programma @ TV SC?
en dan nog zeggen:quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef KirovAir het volgende:
Lol in dat voorstukje voor volgende week; de pestkop is nu dik, en het gepeste meisje vrij doenbaar.
Helaas moet ik vroeg op, want ik vind haar wel altijd leuk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand in voor dit programma @ TV SC?
En vooral: "dan kun je toch sorry zeggen?" - "nee"quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
en dan nog zeggen:
"ik kan me voorstellen dat ik dat gepest heb"
net als deze week!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef KirovAir het volgende:
Lol in dat voorstukje voor volgende week; de pestkop is nu dik, en het gepeste meisje vrij doenbaar.
echtquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef MilaNL het volgende:
[..]
En vooral: "dan kun je toch sorry zeggen?" - "nee"
Hilarisch inderdaad om dat te zeggen als je zelf zo'n rotkop hebtquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
en dan nog zeggen:
"ik kan me voorstellen dat ik dat gepest heb"
Niet, er staat geenquote:
toen hij dichtwas was er wel een 'maak nieuw topic' optie + het cijfer ging gelijk omhoog of hoeft het daar geen reeks voor te zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet, er staat geen [ afbeelding ] bij het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |