quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef roos85 het volgende:
Die botoxlipjes van Mari zijn wel een beetje too much
Ja, ze staan zo naar voren.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:23 schreef roos85 het volgende:
Die botoxlipjes van Mari zijn wel een beetje too much
Nee, niet gezien. Alleen in dat voorstukje.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die gast ging er toch nog tegenin? of was dat al geweest?
heb het ook gemistquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die gast ging er toch nog tegenin? of was dat al geweest?
nee,ik ga slapen, morgen weer vroeg dagquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand in voor dit programma @ TV SC?
en dan nog zeggen:quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef KirovAir het volgende:
Lol in dat voorstukje voor volgende week; de pestkop is nu dik, en het gepeste meisje vrij doenbaar.
Helaas moet ik vroeg op, want ik vind haar wel altijd leuk.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand in voor dit programma @ TV SC?
En vooral: "dan kun je toch sorry zeggen?" - "nee"quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
en dan nog zeggen:
"ik kan me voorstellen dat ik dat gepest heb"
net als deze week!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef KirovAir het volgende:
Lol in dat voorstukje voor volgende week; de pestkop is nu dik, en het gepeste meisje vrij doenbaar.
echtquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:27 schreef MilaNL het volgende:
[..]
En vooral: "dan kun je toch sorry zeggen?" - "nee"
Hilarisch inderdaad om dat te zeggen als je zelf zo'n rotkop hebtquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
en dan nog zeggen:
"ik kan me voorstellen dat ik dat gepest heb"
Niet, er staat geenquote:
toen hij dichtwas was er wel een 'maak nieuw topic' optie + het cijfer ging gelijk omhoog of hoeft het daar geen reeks voor te zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet, er staat geen [ afbeelding ] bij het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |