Spannend was datquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:33 schreef Doler12 het volgende:
Ooow de ' ontsnapping' van OJ dat was pas echt belachelijk
Wat zijn dat, slowchatters? Ik meld me ook.quote:
Reken daar maar niet op, dat ze dat nog weten. Selectief geheugenverlies treedt vast weer in.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:33 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Wat zijn dat, slowchatters? Ik meld me ook.
Dit is minder lang geleden, misschien herinneren de pesters zich het nu wel ....
Idd, ik ben benieuwd of ze het nu wel wetenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:33 schreef ariehaan het volgende:
Dit is minder lang geleden, misschien herinneren de pesters zich het nu wel ....
Dat van vorige week geloof ik niks van dat ze het niet meer wistenquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd, ik ben benieuwd of ze het nu wel weten
denk ik ook. Die 3e trut van vorige week echt domquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op, dat ze dat nog weten. Selectief geheugenverlies treedt vast weer in.
Misschien herinnerden ze zich wel dat ze gepest hebben, maar konden ze het meisje niet meer voor zich halen, zeg maar.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat van vorige week geloof ik niks van dat ze het niet meer wisten
Helaas welquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Dat was dan wel een goede zet, meteen naar een andere school. Maar daar ging het zeker ook weer mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |