Ja....quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou idd dan voelt ze zich hopelijk iets beter.
Hersenen nog steeds niet volgroeid blijkbaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Pubers, waarbij de hersenen niet zijn volgroeid. Nou ik zag volgens mij al een blonde veertiger brullen dat ze geen spijt had
Zegt wel iets over de geestelijke gesteldheid van dat biggetje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Pubers, waarbij de hersenen niet zijn volgroeid. Nou ik zag volgens mij al een blonde veertiger brullen dat ze geen spijt had
Tijgerprint onder een trainingsjasje.quote:
dus dat ja. En terecht, karma noem ik dat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:00 schreef Nuchterheid het volgende:
De pestkoppen zijn allemaal uitgezakte dikke wijven geworden
Dat is wel de rode draad door dit programma inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:01 schreef Fascination het volgende:
Echt elke week zeggen de pestkoppen van niets te weten.!!1
Sommige zijn ook te dom om 25 jaar later nog iets te kunnen herinneren. Het kan wel, maar het is typisch dat ze het nét allemaal niet meer weten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:01 schreef Fascination het volgende:
Echt elke week zeggen de pestkoppen van niets te weten.!!1
whehe dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Meer jongensachtig dan meisjesachtig, joh je zou het niet zeggen, nu 25 jaar later ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |