Ik denk midden 30. Lagere school + 25 jaar.quote:
Ik ben het helemaal met je eens, maar hij wil z'n imago en dat van de school redden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik net. Maar als er slim wordt gepest - en dat hoor je als je werkt in het onderwijs te weten - dan zie je als docent of directeur maar het topje van de ijsberg. En dan ga je nooit, NOOIT, het slachtoffer wegzetten als aansteller.
Dan zien ze er echt ernstig verlept uit. Ben zelf 36 en zie er vééééél jonger uit dan deze zeugen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk midden 30. Lagere school + 25 jaar.
En een kwartier geleden zei ze "ja ik wil meewerken, want ik wil mijn verantwoordig nemen"quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
Die middelste gaat ook wel/ Alleen die roze is echt erg.
Ik denk dat dit op de middelbare school wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk midden 30. Lagere school + 25 jaar.
Tja overgewicht doet fijne dingen met jequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dan zien ze er echt ernstig verlept uit. Ben zelf 36 en zie er vééééél jonger uit dan deze zeugen.
Kan gezellig zijn hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef Specularium het volgende:
Ook echt allemaal volksbuurtwijven. Lekker met het Nederlands Elftal
onder je oranje partytent midden op straat zitten met de buren, een ouwe tv en een krat bier.
Oh ja je hebt gelijk!! Ze zei idd dat de lagere school prima ging toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik denk dat dit op de middelbare school was
denk het wel hoor, ik geloof echt niet dat ze midden 30 zijn, denk echt eerder begin 40.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja overgewicht doet fijne dingen met jeMaar misschien zijn ze net 40...
Ik hoop dat de gepeste dame zich iig goed voelt dat ze er zelf zoveel beter uitziet dan die 3quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
denk het wel hoor, ik geloof echt niet dat ze midden 30 zijn, denk echt eerder begin 40.
Als je jezelf laat uitdijen dan lijk je al snel een stuk ouder. Volgens mij zie ik er nog jonger uit en ik ben al ver in de 40.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
denk het wel hoor, ik geloof echt niet dat ze midden 30 zijn, denk echt eerder begin 40.
Juist degene die nog enig gevoel in zich leek te hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Die ene is nog niet echt aan het woord geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |