Ik denk midden 30. Lagere school + 25 jaar.quote:
Ik ben het helemaal met je eens, maar hij wil z'n imago en dat van de school redden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik net. Maar als er slim wordt gepest - en dat hoor je als je werkt in het onderwijs te weten - dan zie je als docent of directeur maar het topje van de ijsberg. En dan ga je nooit, NOOIT, het slachtoffer wegzetten als aansteller.
Dan zien ze er echt ernstig verlept uit. Ben zelf 36 en zie er vééééél jonger uit dan deze zeugen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk midden 30. Lagere school + 25 jaar.
En een kwartier geleden zei ze "ja ik wil meewerken, want ik wil mijn verantwoordig nemen"quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
Die middelste gaat ook wel/ Alleen die roze is echt erg.
Ik denk dat dit op de middelbare school wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk midden 30. Lagere school + 25 jaar.
Tja overgewicht doet fijne dingen met jequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dan zien ze er echt ernstig verlept uit. Ben zelf 36 en zie er vééééél jonger uit dan deze zeugen.
Kan gezellig zijn hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef Specularium het volgende:
Ook echt allemaal volksbuurtwijven. Lekker met het Nederlands Elftal
onder je oranje partytent midden op straat zitten met de buren, een ouwe tv en een krat bier.
Oh ja je hebt gelijk!! Ze zei idd dat de lagere school prima ging toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik denk dat dit op de middelbare school was
denk het wel hoor, ik geloof echt niet dat ze midden 30 zijn, denk echt eerder begin 40.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja overgewicht doet fijne dingen met jeMaar misschien zijn ze net 40...
Ik hoop dat de gepeste dame zich iig goed voelt dat ze er zelf zoveel beter uitziet dan die 3quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
denk het wel hoor, ik geloof echt niet dat ze midden 30 zijn, denk echt eerder begin 40.
Als je jezelf laat uitdijen dan lijk je al snel een stuk ouder. Volgens mij zie ik er nog jonger uit en ik ben al ver in de 40.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
denk het wel hoor, ik geloof echt niet dat ze midden 30 zijn, denk echt eerder begin 40.
Juist degene die nog enig gevoel in zich leek te hebben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Die ene is nog niet echt aan het woord geweest.
Misschien was ze ook wel bang voor die andere twee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Juist degene die nog enig gevoel in zich leek te hebben.
Als die 3 20 kilo afvallen zien ze er zeker weten beter en jonger uit jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je jezelf laat uitdijen dan lijk je al snel een stuk ouder. Volgens mij zie ik er nog jonger uit en ik ben al ver in de 40.
Maar bij thuiskomst is ze helemaal moederziel alleen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef grazz het volgende:
die manwijf gaat er gewoon achteraf nog om lachen zekerje zag het aan die kop van d'r
Misschien omdat ze van die 3 het meeste mens isquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien was ze ook wel bang voor die andere twee.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Maar bij thuiskomst is ze helemaal moederziel alleen.
Natasja echte een asociale type geen sorry willen zeggen. En ze herinneren alle drie niks meer ervanquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef grazz het volgende:
die manwijf gaat er gewoon achteraf nog om lachen zekerje zag het aan die kop van d'r
Leek wel haast een drieling. Alledrie dezelfde, typisch Haagse, iets te dikke achterbuurttypes.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef Trusten het volgende:
Tja laat t een les zijn...ben je een pestkop dan groei je uit tot een lelijk gedrocht
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:25 schreef arise het volgende:
Ik kan het pas vanmiddag zien ...vond in het voorstukje dat ene mens wanstaltig..
Ze waren eigenlijk met zijn vieren ..Marcia wilde niet meewerken aan het programma bang dat ze haar baan kwijt raakte.quote:
Ik weet niemand meer van de baisschool en ook niet van vwo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:13 schreef Fascination het volgende:
Herkennen jullie iedereen uit jullie basisschoolklas nog en weten jullie nog hoe hoog ze op de sociale ladder stonden? Ik wel iig. En ik denk dat ik me dat over 10 jaar ook nog wel herinner.
Het kan ook wel, en als je op diverse scholen mensen treitert dan weet je van ál die mensen niet eens meer hoe het zatquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:25 schreef computergirl het volgende:
volgens mij kan het best dat ze de dikke daders zich niks herinneren van het pesten. Die houden zich niet bezig met de gevoelens van een ander.
quote:Gepest! (RTL4, 21:28) – Het tv-programma Gepest! van Peter van der Vorst blijft een succes. Ook deze week behaalde de tv-reeks met 1.142.000 kijkers (madl: 17.7%) mooie cijfers. Elke week laat Van der Vorst op Twitter zijn licht schijnen op de resultaten. “Dat is veel!“, zegt hij dit keer. “Ik zie dat het marktaandeel onder jongeren extreem hoog is. Hopelijk hebben ze iets aan het programma!”
Ik heb het programma tot nu toe ook gevolgd, die aflevering met Mari was inderdaad goed. Verder zijn het wel een hoop tokkies soms, ik hoop dat we ook nog gewone mensen of hogeropgeleiden te zien krijgen die zich er voor de verandering wel iets van kunnen herrineren.quote:
Wat een vreselijke geitewollensok was die directeurquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat ze de school/directeur niks verwijtdie hadden JUIST moeten ingrijpen. Pubers pesten, volwassenen moeten dat signaleren en oplossen.
Ik vermoed dat ze zoveel mensen gepest hebben in hun leven dat ze de tel kwijtraakten en niet iedereen meer konden herinneren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Natasja echte een asociale type geen sorry willen zeggen. En ze herinneren alle drie niks meer ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |