quote:
Volgens hem was het allemaal niet zo erg en stelt Barbara zich aan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Dat ze de school/directeur niks verwijtdie hadden JUIST moeten ingrijpen. Pubers pesten, volwassenen moeten dat signaleren en oplossen.
True.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Die meest rechtse is nog het meest sympathiek van de 3.
En dit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
Die middelste gaat ook wel/ Alleen die roze is echt erg.
Relnicht! Vast zeker zelf ook gepest!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef fratsman het volgende:
Peter gaat nog ff het vuurtje opstoken.
Ja, dat zag ik net. Maar als er slim wordt gepest - en dat hoor je als je werkt in het onderwijs te weten - dan zie je als docent of directeur maar het topje van de ijsberg. En dan ga je nooit, NOOIT, het slachtoffer wegzetten als aansteller.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens hem was het allemaal niet zo erg en stelt Barbara zich aan.
Ik denk midden 30. Lagere school + 25 jaar.quote:
Ik ben het helemaal met je eens, maar hij wil z'n imago en dat van de school redden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik net. Maar als er slim wordt gepest - en dat hoor je als je werkt in het onderwijs te weten - dan zie je als docent of directeur maar het topje van de ijsberg. En dan ga je nooit, NOOIT, het slachtoffer wegzetten als aansteller.
Dan zien ze er echt ernstig verlept uit. Ben zelf 36 en zie er vééééél jonger uit dan deze zeugen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk midden 30. Lagere school + 25 jaar.
En een kwartier geleden zei ze "ja ik wil meewerken, want ik wil mijn verantwoordig nemen"quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
Die middelste gaat ook wel/ Alleen die roze is echt erg.
Ik denk dat dit op de middelbare school wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk midden 30. Lagere school + 25 jaar.
Tja overgewicht doet fijne dingen met jequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dan zien ze er echt ernstig verlept uit. Ben zelf 36 en zie er vééééél jonger uit dan deze zeugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |