Ik luister voornamelijk nieuwe albums, zoals The Boxer Rebellion, The Antlers, Cowboy Junkies, Jonathan Jeremiah, Joe Bonamassa, Atmosphere, Danger Mouse & Daniele Luppi, Elbow, J Mascis, Alamo Race Track... enzovoorts.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:57 schreef Elusive het volgende:
zijn er echt mensen die een dylan cd opzetten ?
zo af en toe een nummer op de radio ok maar die zeik stem wil je ook niet een uur lang aan je kop hebben
quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:08 schreef Specularium het volgende:
Wat heb ik een enorme teringhekel aan dat gillende klapvee.
Afschieten.
Oh, ok.quote:
Nijmegen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:08 schreef henkde_j het volgende:
Wat voor een accent heeft die gast. Rotterdams met een zachte G?
Eindhoven omgeving.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:08 schreef henkde_j het volgende:
Fries.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:08 schreef henkde_j het volgende:
Was dat echt een hit? Of zei Matthijs dat alleen maar omdat dat liedje ook bij DWDD was?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:09 schreef StephanL het volgende:
Ik ga hard, ik ga lekker, ik ga los en we doen het allemaal![]()
Was een hit, stond in de top40quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Was dat echt een hit? Of zei Matthijs dat alleen maar omdat dat liedje ook bij DWDD was?
Ik hoop dat ik de single nog kan kopen, die moet ik hebben nu ik weet dat het de top40 heeft bereikt.quote:
Wind van Opzij vandaagquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:13 schreef Specularium het volgende:
Zozo, Margriet niet op de fiets gekomen?
Zei Kojak ook.quote:
Ciska kon zeker nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:16 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig hebben ze niet 3 feministen aan tafel om dit te bespreken.
Het ergste is, van haar ook.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:17 schreef Specularium het volgende:
Billen knijpen is op het randje vindt Mathijs. Dus het mag van hem.
Zullen z'n stagiaires blij mee zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:17 schreef Specularium het volgende:
Billen knijpen is op het randje vindt Mathijs. Dus het mag van hem.
Die vindt een berenlul al sexitiesquote:
Ja, ze vindt het wel prima.quote:
voor DNA?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mathijs penetreert zijn stagiaires alleen met wattenstaafjes
Zal je aanstaande leuk vindenquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, een DSK-tje doen. Moet kunnen. Vooral in Frankrijk.
Ssst.quote:
Inderdaad, je kan wel verwachten dat het zo'n gesprek wordt nu van "oh mannen zijn zulke beesten". Matthijs zou er tegen in moeten gaan, maar die linkse flikker gaat er in mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |