Frits heeft connectiesquote:Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hoe flikken die dat toch telkens, toch aardige gasten elke keer weer.
Tuurlijk niet, er zijn speciale mensen aanwezig die daar voor zorgenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedere week zit er op die positie een lekker wijf. Toeval?
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, er zijn speciale mensen aanwezig die daar voor zorgen
Ach, ze gaan daar altijd van het negatieve uit.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Rene donder toch op, Ajax was gewoon beter. Twente had heus niet van de Graafschap verloren met dit spel.
Nu breekt je klomp.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:31 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zozo, Genee genoten van Nederlands voetbal?
Dat is knapquote:Op maandag 16 mei 2011 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh krijg nou wat ik had de aflevering teruggespoeld ik begreep jullie opmerkingen al niet
Hij bedoelt als ie een heel seizoen in de spits zou staan.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is daar knap aan?
20 Gijp? Nog geen 15.
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:36 schreef RemcoW23 het volgende:
Toen ik dat beeld zag wist ik dat Derksen hier over zou beginnen en af zou zeiken
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:41 schreef RemcoW23 het volgende:
LOL.. Een sterretje als je 10 jaar aan tafel zit
Goede timingquote:Op maandag 16 mei 2011 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Heertje vult jullie hand wel heel snel. Hij is niet perse vervelend hoor, maar zo leuk is hij toch nog niet geweest?
quote:
Vorige keren vond ik het ook geweldigquote:Op maandag 16 mei 2011 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Heertje vult jullie hand wel heel snel. Hij is niet perse vervelend hoor, maar zo leuk is hij toch nog niet geweest?
Ruisquote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef Nuchterheid het volgende:
Ruis heeft 1 moment in de hele wedstrijd gehad
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef Nuchterheid het volgende:
Nee, idioot is het.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef tong80 het volgende:
Als Ajacied ben ik fan van dikke Theo. Meer Ajacieden die dat hebben ?
Dat is al weken zo, al maakte hij gister geen pirouettes voor het eigen strafschopgebied dat is al heel watquote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef Nuchterheid het volgende:
Hij gaf af op zijn team alsof hij wel goed speelde.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef RemcoW23 het volgende:
Theo Janssen was wel eerlijk ja..
"Ben je teleurgesteld in je team?"
"Ja.."
Hehehehe heimwee naar Arnhem.
Theoquote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef tong80 het volgende:
Als Ajacied ben ik fan van dikke Theo. Meer Ajacieden die dat hebben ?
Die gaat nou net iets te veerrrrquote:Op maandag 16 mei 2011 20:47 schreef tong80 het volgende:
Munsterman.Molukkers kunnen allemaal muziek maken.
Behalve in de trein.
Precies, na de wedstrijd speelt de winnaar van ado of rodaquote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef horned_reaper het volgende:
Ik wil hier geen nieuw topic voor gaan aanmaken.... maar ik had een vraag.
Groningen moet donderdag en zondag tegen Heracles spelen... ik mag aannemen dat dit is om alsnog door te kunnen gaan naar de Europa League.
Maar zijn dit de enige wedstrijden? Of zal Groningen hiervoor ook nog tegen ADO en Roda moeten spelen?
Is er misschien ergens een lijst te vinden van de wedstrijden die om de kwalificatie voor de voorrondes van de EU league gaan?
En ik had dan nog een vraagje..... vorig jaar zijn we op de UEFA lijst een plaatje gestegen als land naar ten koste van Turkije. Deze stijging betekende dat we een extra club naar de Europa League mochten sturen.... kunnen daarom zowel Groningen als nog een andere club zich kwalificeren? Of heb ik het nu helemaal mis?
Bij voorbaat dank voor de antwoorden
Die trein kwam niet ver nubreektmijnklompquote:Op maandag 16 mei 2011 20:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die gaat nou net iets te veerrrr
Vitesse heeft een transferbudget van 55 miljoen...quote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik miste alleen dat over 55 miljoen. Wat was dat?
Vitesse gaat nu echt voor het kampioenschap!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik miste alleen dat over 55 miljoen. Wat was dat?
Maar als er inderdaad een extra NL club naar de EU league mag, dan zal die wedstrijd tussen de winnaar van Gro-Hera en Ado-Roda toch nergens meer om gaan ?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Precies, na de wedstrijd speelt de winnaar van ado of roda
Kunnen ze Theo kopenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vitesse heeft een transferbudget van 55 miljoen...
Ben benieuwd wat er voor komt, je wilt toch niet naar Vitesse manquote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vitesse heeft een transferbudget van 55 miljoen...
Ik hoop hetquote:
Nou ja, als ze genoeg geld betalen komen er genoeg hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er voor komt, je wilt toch niet naar Vitesse man
Onsamenhangend verhaal maar ik zei je net nog dat Abramovich Vitesse in handen heeft, dus daar kunnen we nog wat van verwachten.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
God, straks gaat vitesse om de top 3 mee doen, dat moeten we niet krijgen
Lire denk ik?!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Haha, adriaanse voor 2 miljoen per jaar. wat?
Ik zie een mooi bruggetje: Adriaanse naar Vitesse.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Klomp, jij ging toch at5 kijken?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nee holland sport, maar dat was al helemaal dramatisch.quote:
Hij lult wel meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou me niet eens verbazen eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij lult wel meer.Ach, zolang ik maar geen successupporter ben vind ik alles bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
8 ton en gratis tatoeages op kosten van Vitesse.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen eigenlijk.
Misschien kan Jordania Theo wel 1,5 miljoen aan salaris bieden ofzoiets
Aldus een Ajacied.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, zolang ik maar geen successupporter ben vind ik alles best
Dat maakt me nog niet gelijk een succes supporter, in tegenstelling tot barcelona/man uquote:
Heb er nu al zin in.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Improvisatieles van Tijl Beckand.
DWHN!!!
Ik ben al jaren voor Manchester United, niet sinds ze in 2008 de CL wonnen daarnaast ben ik tegen Real Madrid, niet zozeer vóór Barcelona.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat maakt me nog niet gelijk een succes supporter, in tegenstelling tot barcelona/man u
Oh oké, dan mag het. Dat heb ik ook, alleen dan omgekeerd. Maar vind het altijd een beetje apart als je niet voor een nl club bent maar wel een buitenlandse club die veel succes boekt, maar goed ieder wat wilsquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben al jaren voor Manchester United, niet sinds ze in 2008 de CL wonnen daarnaast ben ik tegen Real Madrid, niet zozeer vóór Barcelona.
Tja niet veel keusquote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Theo bij Ajax, alsjeblieft niet zeg.
Ben ik het mee eens, ook al ben ik Ajacied. Jammer dat dat weer zo moet.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef HenkieVdV het volgende:
Fluiten bij huldiging kan echt niet..Hoe slecht zijn gedrag ook geweet is.
En over die 3 ton vind ik ook normaal, hij is topscorer.
Sowieso, jijquote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef inZanity het volgende:
Je eigen speler uitfluiten
Sowieso dat publiek van Ajax
Dus iedereen in Nederland moet voor Ajax worden want dat is een nl club met veel succes...quote:Op maandag 16 mei 2011 20:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh oké, dan mag het. Dat heb ik ook, alleen dan omgekeerd. Maar vind het altijd een beetje apart als je niet voor een nl club bent maar wel een buitenlandse club die veel succes boekt, maar goed ieder wat wils.
El Ham weg en de rest blijven
Ik zei niet dat je voor een nederlandse club met succes moest zijn? Gewoon een nederlandse clubquote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus iedereen in Nederland moet voor Ajax worden want dat is een nl club met veel succes...
Mooi héquote:Op maandag 16 mei 2011 21:07 schreef Specularium het volgende:
Ohhhhh, een scheermes erop geplakt zeg.
Het zijn wel de net niet spelers die m krijgenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef BB-King het volgende:
Brama denkt "Geef Vormer die bokaal maar" en Vormer denkt "Brama verdient hem".
Nee joh. grotere aandacht en naamsbekendheid kun je niet krijgen als sponsorquote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef no1uknow het volgende:
Hahaha die producenten denken nu echt shiiiiiiiiiiit houd je muil over Gillette!
Ja dat is eigenlijk wel een leuk scenario voor een lollig filmpje.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef BB-King het volgende:
Brama denkt "Geef Vormer die bokaal maar" en Vormer denkt "Brama verdient hem".
Slechte reclame bestaat nietquote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee joh. grotere aandacht en naamsbekendheid kun je niet krijgen als sponsor
Die kerel van Ici Paris lacht nog steeds in zijn vuistjequote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, iddquote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kerel van Ici Paris lacht nog steeds in zijn vuistje
Dat zo slecht dat het grappig was.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kerel van Ici Paris lacht nog steeds in zijn vuistje
Precies. Het merk Gilette is zelfs in dit topic al een keer of twintig genoemd.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
De jong die de titelstrijd won (siem). En landzaad die luuk nog probeerde te inspireren door een eigen goal of zo.quote:
Sterker nog, ik heb zelfs een gilette scheermes.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Precies. Het merk Gilette is zelfs in dit topic al een keer of twintig genoemd.
Gillette gaf mij ooit 450 euro, dat was echt geweldigquote:Op maandag 16 mei 2011 21:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb zelfs een gilette scheermes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |