quote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef Nuchterheid het volgende:
Ruis heeft 1 moment in de hele wedstrijd gehad
Nee, idioot is het.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef tong80 het volgende:
Als Ajacied ben ik fan van dikke Theo. Meer Ajacieden die dat hebben ?
Dat is al weken zo, al maakte hij gister geen pirouettes voor het eigen strafschopgebied dat is al heel watquote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef Nuchterheid het volgende:
Ruis heeft 1 moment in de hele wedstrijd gehad
Hij gaf af op zijn team alsof hij wel goed speelde.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef RemcoW23 het volgende:
Theo Janssen was wel eerlijk ja..
"Ben je teleurgesteld in je team?"
"Ja.."
Hehehehe heimwee naar Arnhem.
Theoquote:Op maandag 16 mei 2011 20:46 schreef tong80 het volgende:
Als Ajacied ben ik fan van dikke Theo. Meer Ajacieden die dat hebben ?
Die gaat nou net iets te veerrrrquote:Op maandag 16 mei 2011 20:47 schreef tong80 het volgende:
Munsterman.Molukkers kunnen allemaal muziek maken.
Behalve in de trein.
Precies, na de wedstrijd speelt de winnaar van ado of rodaquote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef horned_reaper het volgende:
Ik wil hier geen nieuw topic voor gaan aanmaken.... maar ik had een vraag.
Groningen moet donderdag en zondag tegen Heracles spelen... ik mag aannemen dat dit is om alsnog door te kunnen gaan naar de Europa League.
Maar zijn dit de enige wedstrijden? Of zal Groningen hiervoor ook nog tegen ADO en Roda moeten spelen?
Is er misschien ergens een lijst te vinden van de wedstrijden die om de kwalificatie voor de voorrondes van de EU league gaan?
En ik had dan nog een vraagje..... vorig jaar zijn we op de UEFA lijst een plaatje gestegen als land naar ten koste van Turkije. Deze stijging betekende dat we een extra club naar de Europa League mochten sturen.... kunnen daarom zowel Groningen als nog een andere club zich kwalificeren? Of heb ik het nu helemaal mis?
Bij voorbaat dank voor de antwoorden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |