Het zijn wel de net niet spelers die m krijgenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef BB-King het volgende:
Brama denkt "Geef Vormer die bokaal maar" en Vormer denkt "Brama verdient hem".
Nee joh. grotere aandacht en naamsbekendheid kun je niet krijgen als sponsorquote:Op maandag 16 mei 2011 21:09 schreef no1uknow het volgende:
Hahaha die producenten denken nu echt shiiiiiiiiiiit houd je muil over Gillette!
Ja dat is eigenlijk wel een leuk scenario voor een lollig filmpje.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:08 schreef BB-King het volgende:
Brama denkt "Geef Vormer die bokaal maar" en Vormer denkt "Brama verdient hem".
Slechte reclame bestaat nietquote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee joh. grotere aandacht en naamsbekendheid kun je niet krijgen als sponsor
Die kerel van Ici Paris lacht nog steeds in zijn vuistjequote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, iddquote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kerel van Ici Paris lacht nog steeds in zijn vuistje
Dat zo slecht dat het grappig was.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die kerel van Ici Paris lacht nog steeds in zijn vuistje
Precies. Het merk Gilette is zelfs in dit topic al een keer of twintig genoemd.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
De jong die de titelstrijd won (siem). En landzaad die luuk nog probeerde te inspireren door een eigen goal of zo.quote:
Sterker nog, ik heb zelfs een gilette scheermes.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Precies. Het merk Gilette is zelfs in dit topic al een keer of twintig genoemd.
Gillette gaf mij ooit 450 euro, dat was echt geweldigquote:Op maandag 16 mei 2011 21:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb zelfs een gilette scheermes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |