quote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef Viking84 het volgende:
Je kunt het ook als een compliment opvatten:
"tot mijn spijt moet ik je meedelen dat je geslaagd bent" >> "noes, je gaat van school en we willen je helemaal niet missen!"
Niks, maar het is mijn OP, dus ik mag bepalen wie of wat ik erin zet, whoeoeoeoeh, het voorrecht van de topicstarter!quote:
Ik wil wel even hoepeloorbellen voor je painten.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was altijd wel gezellig in de nablijf uurtjes inderdaad
Sorry Vik, geen fan van Penelope Cruz...
Meh.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil wel even hoepeloorbellen voor je painten.
Kun je die niet van de producent z'n site downloaden?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:11 schreef Mini. het volgende:
Zucht, heb ik net het hele huis afgezocht naar de doos van mijn laptop voor de recovery-schijf, blijkt die er niet te zijn.
Wel een paar dozen meegenomen, kan ik mooi de logeerkamer/mijn hobbykamer gaan opruimen want daar komen binnenkort mijn drumstel en piano in te staan.Opgeruimde laptop + opgeruimd huis = rust.
Er zat wel een foldertje in dat je er zelf één kon branden (nooit gedaan natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 16:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kun je die niet van de producent z'n site downloaden?
Ja, ik vind het heel prettig hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks, maar het is mijn OP, dus ik mag bepalen wie of wat ik erin zet, whoeoeoeoeh, het voorrecht van de topicstarter!![]()
![]()
.
ik ook niet. Heb ook vrij weinig gedaan. Of niets, eigenlijk. Moet nog even naar de bieb, en m'n internet thuis doet het nog steeds niet, dat vind ik wel kut. Maar ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:23 schreef Perruche het volgende:
is je laptop stuk mini? Vervelend!
jongens ik heb er echt geen zin in vandaag
Niet echt stuk hoor, maar elke keer dat ik hem een beetje intensief gebruik krijg ik de neiging om hem uit het raam te flikkeren.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:23 schreef Perruche het volgende:
is je laptop stuk mini? Vervelend!
jongens ik heb er echt geen zin in vandaag
Mijn werk is toch niet af om 5 uur, dus ik heb er helemaal niks aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:35 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een 9 tot 5 mentaliteit!
Ik stuur jou even een PM-etje!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:38 schreef Perruche het volgende:
Ik moet ook tot minstens half 6.
Anna, wat voor werk doe jij eigenlijk?
Daar is op zijn tijd niks mis mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:35 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een 9 tot 5 mentaliteit!
Doe dat esquote:
Dat vond ik nogal vanzelfsprekend. Ze post wel op fok, hoe kan dr laptop dan stuk zijn? Een meisjes drummer is niet zo uitzonderlijk meer tochquote:Op maandag 16 mei 2011 16:44 schreef loveli het volgende:
Waarom vraagt iedereen "is je laptop stuk" en niet "Mini, een drumstel???" ?
Haha, ik heb een keer de afstandsbediening in de koelkast gelegd. Vind hem ook vaak terug op het toilet. Althans vroeger, in deze relatie ben ik niet meer in controll over de AB.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Doe dat es
Props voor je ijsje in de vriezer. Ik had laatst mn telefoon in de oven en de pepermolen in de koelkast. Ach ja.
Oh ja daar hebben de mannen in mijn leven ook een handje van. En dan aan mij vragen waar het ligt. Jongensquote:Op maandag 16 mei 2011 16:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ik heb een keer de afstandsbediening in de koelkast gelegd. Vind hem ook vaak terug op het toilet. Althans vroeger, in deze relatie ben ik niet meer in controll over de AB.
als ik m'n sleutles kwijt ben, is de koelkast de eerste plek waar ik kijk....quote:Op maandag 16 mei 2011 16:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ik heb een keer de afstandsbediening in de koelkast gelegd. Vind hem ook vaak terug op het toilet. Althans vroeger, in deze relatie ben ik niet meer in controll over de AB.
Ook een elektrische. Vroeger wel ja, nu al een tijdje niet meer (eerst was hij niet aangesloten en toen moest mijn vader hem lenen) maar ik mis het echt!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef anna82 het volgende:
Teruglezend las ik dat je ook een piano hebt Mini, wat leuk! Speel je vaak?
Whehe, mijn vriend was net ook weer zijn portemonnee kwijt. Als het zijn portemonnee niet is dan zijn het wel zijn sleutels, zijn autopapieren, zijn telefoon... Tja, als je die op random momenten uit je zak haalt en waar je dan ook bent neerlegt, dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh ja daar hebben de mannen in mijn leven ook een handje van. En dan aan mij vragen waar het ligt. Jongens
Mijn haarborstel heb ik daar ook al 2 x teruggevondenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
als ik m'n sleutles kwijt ben, is de koelkast de eerste plek waar ik kijk....
Hahaha, hoe herkenbaarquote:Op maandag 16 mei 2011 16:55 schreef Mini. het volgende:
[..]
Whehe, mijn vriend was net ook weer zijn portemonnee kwijt. Als het zijn portemonnee niet is dan zijn het wel zijn sleutels, zijn autopapieren, zijn telefoon... Tja, als je die op random momenten uit je zak haalt en waar je dan ook bent neerlegt, dan weet ik het ook niet.
Dat heb ik ook ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hahaha, hoe herkenbaar. Ik heb wel oog gekregen voor objecten op rare plaatsen. Dan zie ik zijn telefoon in een hoekje van de boekenkast liggen en dan denk ik "Oeh, dat moet ik onthouden". En dan kan ik heel triomfantelijk roepen waar het ligt als hij verwoed begint te zoeken
![]()
![]()
.
Ik heb sleutelhaakjes, als ik ze daar niet aanhang ben ik een half uur aan het zoekenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef V1z0R het volgende:
Wat voel ik mij nu georganiseerdBen nooit m'n sleutels, AB of portemonnee kwijt
Andere dingen daarentegen dan weer wel
daar mag wel wat meer vet op!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Zaterdag 25 km wandelen, leekstermeerwandeltocht
[ afbeelding ]
stomme dunne beentjes
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Zaterdag 25 km wandelen, leekstermeerwandeltocht
[ afbeelding ]
stomme dunne beentjes
Ja, het is erg raar verdeeld allemaal maar enfin...quote:
Helaas hebben we het niet voor het uitkiezen waar het vet verdwijntquote:Op maandag 16 mei 2011 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, het is erg raar verdeeld allemaal maar enfin...
Trouwens, heb "mannentester" iig uit, heerlijk wegleesboek...
Dat ja... Bij de kuiten zie je het nog wel maar daarboven niet meer.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:07 schreef Phaidra het volgende:
Wow, uniek! Jij bent echt-echt-echt heel dun nu hoor! En waar laat jij die wandelspieren?
Leuk, de boekenversie van Herman!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:16 schreef Rituals het volgende:
[..]
Helaas hebben we het niet voor het uitkiezen waar het vet verdwijnt.
Goed zo! Nu kun jij hem weer doorverkopen.
Snel even in de quotes van anderen kijken.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:26 schreef Blurred86 het volgende:
foto van Uniek gemistmag ik PM?
![]()
en 'mijn' artikel staat nu online (als article in press/accepted manuscript), echt tof om mijn eigen naam bij de auteurs te zien staan![]()
*nerd
had ik al gedaan, maar de image is ook al deleted van photobucket (wat een kromme zin maar je snapt het wel hoop ikquote:Op maandag 16 mei 2011 17:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Snel even in de quotes van anderen kijken.
Oh, ik kon 'em nog zien, vandaar.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:31 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
had ik al gedaan, maar de image is ook al deleted van photobucket (wat een kromme zin maar je snapt het wel hoop ik)
Oeh, dat is inderdaad tof!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:26 schreef Blurred86 het volgende:
![]()
en 'mijn' artikel staat nu online (als article in press/accepted manuscript), echt tof om mijn eigen naam bij de auteurs te zien staan![]()
*nerd
3 jaar en 10 km lopen, wat een bikkelquote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef MarMar het volgende:
Stoer Blurred! Gefeliciteerd!
Manlief en koters zijn nu onderweg naar de avond4daagse, de jongste had traantjes omdat ze zo zenuwachtig was, schatjetoch.
Bijna 5 jaar, 5 km doet ze. Toen ze 3 was zou ze in de buggy mee met de 10 km met haar grote zus, maar heeft ze het hele eind gelopen naast de buggy, dus die 5 moet nu ook wel lukken
Vast niet de bedoeling?quote:
Ik vind het er mooi en gespierd uitzien Uniek! Is dit ook omgeving Leek? En is het daar altijd zo mooi weer?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Voorkant, die is beter
Hoe gaat het nu MarMar?
Kleine foto maar volgens mij zie ik prima spiertjes zittenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Voorkant, die is beter
Hoe gaat het nu MarMar?
Je moet gewoon meteen de meest voordelige posten joh!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Voorkant, die is beter
Hoe gaat het nu MarMar?
atherosclerosisquote:Op maandag 16 mei 2011 17:32 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oeh, dat is inderdaad tof!Gefeliciteerd! Waar staat hij in?
Hipquote:Op maandag 16 mei 2011 17:26 schreef Blurred86 het volgende:
![]()
*nerd
Dat gebeurt hier heel vaak. De wasmand staat naast de prullenbak.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Het gaat hier niet verder dan ondergoed in de prullenmand.
O ja, die ken ik ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:48 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben vaak mijn zonnebril kwijt als ik hem op heb of op mijn hoofd heb
dat heb ik altijd met mijn zonnebril die dan allang op mijn hoofd zitquote:Op maandag 16 mei 2011 17:49 schreef Blurred86 het volgende:
of heel lang mijn sleutels zoeken en ze dan al de hele tijd in mijn hand hebben
Spekpannekoeken met stroopquote:Op maandag 16 mei 2011 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog basterdsuiker gevonden, achterin het kastje, dus nu eet ik naturel pannenkoeken met basterdsuiker en mag M de spekpannenkoeken opeten.
Waarschijnlijk niet. Wat een luilak.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:00 schreef Syrena het volgende:
Net mailde een student van de studievereniging, of ik even een isbn kon opzoeken. Ik heb 'm de link naar onze catalogus gemaildbenieuwd of ik daar nog commentaar op krijg.
Joe ar raait. En dan maar hopen dat ik de komende drie/vier weken niet megadik ga wordenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:58 schreef Syrena het volgende:
Ik zou skripzi doen Maria. Af=af!
Meh ik heb de halve dag vergaderd, eentje was zo ontzettend boring dat ik op mijn telefoon zat bij te lezen hiertot ik zag dat iedereen die een smartphone had ermee zat te pielen en dat dat best aso overkwam/uitzag. Duuuuus.
En nu avonddienst, nog ff werken dus. En ik heb echt geen zin meer.
Oi. Wist je dat er ook probiotische tampons zijn?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:47 schreef MarMar het volgende:
lol mijn verstrooide pa deed vaak tampons in de koelkast of vriezer KOUD!!!
letterlijk een kutstreek vond ik dat
lolquote:Op maandag 16 mei 2011 18:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi. Wist je dat er ook probiotische tampons zijn?
Onze lurkers nu wel
Hihi, yay!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde nog even melden dat ik aan het koken ben metde slankie spatel
die we voor onze bruiloft hebben gekregen
en elke keer als ik daarmee de groentjes omschep moet ik lachen
![]()
in die trant wil ik zeggen dat ik het slankie kaartje trouw meeverhuisd heb naar m'n nieuwe kantoor, de slankie beschuiten en hagelslag al op zijn, en de slankiebasilicum staat te groeien in m'n boekenkast!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
komt eraan!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Awesomeheid, Blurred! Mag ik een linkje per PM?![]()
UniekjeGoed lichaam heur! Ranke beentjes
![]()
Ik heb een kleine semi-triomf, want ik wou wat lekkers halen voor tijdens het scriptie-schrijven morgen, maar ik stond maar een beetje heen en weer te waggelen bij de snoepjes/chocolaatjes, en ik had nergens zin in! That's a first!
Dus niks meegenomen. Ohja, wel instant latte macchiato
Maar dat telt nauwelijks als snack. Wel als ongezond spul uiteraard, maar goed.
Ik eet ook pannenkoeken vanavond!![]()
En ik moet beslissen of ik naar Zumba ga of verder ga aan de skripzi. Nadeel van in de avond het productiefst zijn is dat ik nu dan ook vaak moet gaan kiezen tussen sporten of meters maken met de scriptieIn hoeverre dat een self-fulfilling prophecy is weet ik niet
Ik val iedere nacht in slaap met het slankie regenboog lampje..quote:Op maandag 16 mei 2011 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in die trant wil ik zeggen dat ik het slankie kaartje trouw meeverhuisd heb naar m'n nieuwe kantoor, de slankie beschuiten en hagelslag al op zijn, en de slankiebasilicum staat te groeien in m'n boekenkast!
Wil toch een beetje bewust kiezen, anders heb ik met al die etensdingen in het verschiet er zo weer 2 kilo bij. Stilstaan is niet erg voor tijdelijk, maar ik ben er geestelijk nog niet aan toe om weer aan te komenquote:Voorgerechten
Gerookte forelfilet met venkelsalade, gekonfijte tomaten en kwarteleitjes
Kipcarpaccio met meloensalade en half geslagen kerrieroom
Peren-pastinaak soep*
Hoofdgerechten
Gebakken heilbotfilet met een milde mosterdjus
Lamsrack met eigen jus, geserveerd met een stampotje van snijbonen, dille en kropsla
Entrecote met zongedroogde tomatenboter
Zomerhutspotje met gembersiroop en geitenkaas*
Nagerechten
Verse aardbeien in Prosecco met muntroom
Kaasplankje met kletsenbrood
Sinaasappel mousse met een saus van Licor 43
Tof!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:53 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
komt eraan!
kun je niet in de ochtend/middag sporten dan en 's avonds aan je scriptie werken? of zeg ik nu iets heel doms?
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in die trant wil ik zeggen dat ik het slankie kaartje trouw meeverhuisd heb naar m'n nieuwe kantoor, de slankie beschuiten en hagelslag al op zijn, en de slankiebasilicum staat te groeien in m'n boekenkast!
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Spannend dan, ben benieuwd!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:07 schreef Amsel het volgende:
Oh en ik wil nog even melden dat het gedoe op m'n werk wel goed lijkt te komen.. Ik ben nog steeds heel sceptisch of wat ze willen in de praktijk ook werkt, maar áls het werkt is het voor mij wel een hele toffe carrière-opportunity
dank jequote:Op maandag 16 mei 2011 19:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
MarMar, wilde jullie nog even veel sterkte wensen. Lijkt me een moeilijke beslissing, om het contact volledig te verbreken. Dus wees maar even extra lief voor jullie zelf![]()
quote:
Het gaat de goede kant opquote:Op maandag 16 mei 2011 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ehh, enlighten us Amsel, je wordt directrice?
quote:
Dat klinkt goed!quote:
Hahaha, het heeft wel een hele hoge feelgoodfactor.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en deze wil ik jullie niet onthouden wegens ontzettend cool.
Ja, wat is het nou! Hij gaat in ieder geval terug, dat is duidelijkquote:14-05-2011 Het pakje is vandaag bij u opgehaald en gaat retour wehkamp
14-05-2011 Het pakje is op het DHL Servicepoint afgegeven en gaat retour wehkamp
14-05-2011 Pakje gaat retour naar wehkamp.nl. Binnen 2 weken zal dit verwerkt zijn op je rekening
Laten we het houden op meer verantwoordelijkhedenquote:
Weten ze dat je elke keer honger hebt na het eten? Want als je het nooit meldt, weten ze natuurlijk niet dat jij veel meer eetlust hebt dan wat zij apart gehouden hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef Probability het volgende:
Nu voel ik mij weer een zeurMaar goed, ik heb vaak honger na die etentjes en als je dan ook nog je eigen drank mee moet nemen, dan denk ik vaak: ik eet wel thuis, dan heb ik meer en is het lekkerder
Klinkt goedquote:
Da's lief van jequote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Moeilijk MarMar... jij bent verstandig dus dat moet goedkomen, zeker met hulp van je
Schoppen, technisch gezien!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Owja, ik las vanmiddag nog dat iemand Maria's op bips mocht slaan
Nonnom
hop gaan. Ik ben zo rozig en moe nu dat ik best eens om half 10 in bed kon liggen. Sporten is fijn...quote:
Ja daag, ik neem boterhammen met kaas van thuis mee en ik wil vroeg op bed.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
O hai! Gefietst.
@co: grootste groep die wij met riksjaonline is 6 man. Maar wij hebben wel veel met privéchauffeur gedaan. Bouwstenen bevielen verder érg goed en ze denken prima met je mee. Tip van Flip: niet teveel busreizen achter elkaar.
@Vik: als jij nog ff wil rennen, moet je dat vooral doen! Neem aan dat we 's avonds nog wel ff het centrum in gaan voor een hapje en een drankje.
Dolletjes.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja daag, ik neem boterhammen met kaas van thuis mee en ik wil vroeg op bed.
Wat denk je?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan woensdag vast nog wel vrij krijgen, ruilen?(wat gaan jullie eigenlijk doen?)
Totaal geen verstand van bedrijfsovernames. Als je denkt dat mijn gezonde verstand voldoende is mag je pm'enquote:Op maandag 16 mei 2011 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Is er hier iemand die verstand heeft van bedrijfsovernames? Ik wil mijn argumentatie testen. VErwoording is niet echt geweldig na een glaasje wijn, maar goed, pas ik morgen wel aan.
Komt ie. Wel lang stuk. Misschien moet je even copy pasten. De tekst lijkt wel niet te passenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Totaal geen verstand van bedrijfsovernames. Als je denkt dat mijn gezonde verstand voldoende is mag je pm'en
Ja dat is normaal, ofwel, komt vrij veel voor. AB kuur is niet extreem goed voor je weerstand tijdelijk en dan gaat het sneller. tips: Vitamine C, spoelen met zout water en je hebt er ook spul voor bij de drogist waarmee je de aften kan aanstippen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat leuk XM&Vik - samen naar Maastricht! Klinkt gezelligEn Mo klinkt ook weer oud & vertrouwd shinyhappy. Fijn!
Ik heb een rotavondTen eerste zit m'n mond ineens vol met aften. Is dat normaal na een antibioticakuur of operatie ergens? Heb er anders nooit last van en nu twee hele grote achterin m'n mond, AUW
! Tips, anyone?
.
Verstandige keuze zou denk ik zijn:quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef MarMar het volgende:
lieffies nog ideetjes over dinermenu voor morgen? (zie vorige page)
leuk! Blauwquote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat vinden jullie van dit jurkje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er al een paar weken over te kwijlen, maar ik kan gewoon echt niet beslissen over de kleur. Dus dan koop ik er maar geen
Uhmmm, dat lijkt op een kinderslaapzak ?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er al een paar weken over te kwijlen, maar ik kan gewoon echt niet beslissen over de kleur. Dus dan koop ik er maar geen
En in welke kleur vind jij de slaapzak het leukst? Of in allebei even lelijk? Dat mag natuurlijk ook, hehe.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uhmmm, dat lijkt op een kinderslaapzak ?
Bij twijfel allebei kopen?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, op dit moment zit blauw in mn winkelmandje. Maar ik twijfel nog steeds ^^
Nee, ik vind 80 euro voor een trappelzak jurkje al best duurquote:
Oh, en dat idd ook. Dan maar blauwquote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eens met blauw, ivm blauwe Coco-oogjens!
Punt is juist dat ik zo ongeveer vanaf nu in een maand tijd 1 drie gangen diner , 2 vier gangen met ontbijtbuffetten en wijnen, 1 verjaardagsbrunch en dan nog 4 verjaardagen hebquote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Verstandige keuze zou denk ik zijn:
• Peren-pastinaak soep
• Gebakken heilbotfilet met een milde mosterdjus
• Verse aardbeien in Prosecco met muntroom
En dan wel lekker de Prosecco en de room. Want wanneer maak je dat zelf nou?
Dat zou ik dan doen denk ik. Het lam klinkt ook wel OK trouwens, maar ik houd niet zo van lamsvlees.
Pas je wel op dat je niet altijd maar verstandig doet? Een keer lekker niet nadenken en lekker uit eten moet ook kunnen toch? Kun je daarna weer balansen.
En natuurlijk lekker genieten!
Woei! Aanfoto's tzt?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, en dat idd ook. Dan maar blauw
Is het hetzelfde jurkje in twee verschillende dessins of zit er ook nog verschil in model?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, zelfde model, alleen een ander printje/kleurtje. Ja, ik hoop dat die rits niet stijf valt. Maar op de een of andere manier vind ik dit jurkje al wekenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Is het hetzelfde jurkje in twee verschillende dessins of zit er ook nog verschil in model?
Ik vind jurkjes met een rits over de buik zelden mooi vallen.
'trustequote:Op maandag 16 mei 2011 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
blauw, dat sowieso...
Het staat je wel denk ik maar ben niet visueel in staat om het mij voor te stellen dus tzt verwacht ik een foto
Ga mijn eigen trappelwaterbed in
Trutsen
Waterbed! Jaloers!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
blauw, dat sowieso...
Het staat je wel denk ik maar ben niet visueel in staat om het mij voor te stellen dus tzt verwacht ik een foto
Ga mijn eigen trappelwaterbed in
Trutsen
Wow! Daar had ik overheen gelezen. Nee, dan kan ik me voorstellen dat het wat veel is. Dan is het pick your (food) battlesquote:Op maandag 16 mei 2011 21:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Punt is juist dat ik zo ongeveer vanaf nu in een maand tijd 1 drie gangen diner , 2 vier gangen met ontbijtbuffetten en wijnen, 1 verjaardagsbrunch en dan nog 4 verjaardagen heb![]()
Bij allemaal los gaan is gewoon niet handigik sport of loop het er niet ff af..
En ik hou niet eens van muntroom![]()
Weekend met de viergangendiners ga ik niet nadenken, de verjaardagsbrunch ook niet, op de verjaardagen neem ik taart en de rest ga ik wel bewust over nadenken anders kan ik gelijk drie maanden balansenIk wil voordat het echt zomer is klaar zijn met afvallen, dan heeft het lang genoeg geduurd.
Thx voor de suggesties ik ga denk ik voor die van unieklaat het morgen wel weten
Jawel, maar ook een beetje engquote:Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef MarMar het volgende:
Stoer toch Mariaen ik denk dat je later heus nog wel eens een extra studie of cursus of iets gaat doen
Wel 6 jaar over gedaan he! Half jaartje kunstacademie niet meegeteldquote:
Ja, als 'ie open staat.quote:
Wow wat goedquote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wel 6 jaar over gedaan he! Half jaartje kunstacademie niet meegeteld![]()
Ik ben eind van dit collegejaar als het goed is Babamama (dat klinkt bijna als Barbamama![]()
), BA Literatuurwetenschap, BA Engels, MA Literatuurwetenschap, RMA Literary Studies.
Trusten dan!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:29 schreef Probability het volgende:
shit, ik moest 2 uur eerder beginnen, heb mijn rooster verkeerd afgelezen. Kut.
Nieuwe ondertitel!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wow wat goedals jij Barbamama wil zijn heb je mijn zegen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uhmmm, dat lijkt op een kinderslaapzak ?
vqr?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
![]()
Goede avond.
Lijstje:
O: koffie + melk + suiker en smoothie van magere yoghurt, bramen en een zakje vanillesuiker (geen bananen)
T: 2 roggebroodsneetjes met vqr
L: 2 roggebroodsneetjes met vqr
T: 2 roggebroodsneetjes met appelperenstroop
T: thee en volkoren cranberrymuffin
T: gekookt ei
D: sperzieboontjes (veel) met zilvervliesrijst (een beetje) en quornstukjes met satesaus
Dan heb je het nog snel gedaan, een RMA duurt toch 2 jaar? De meeste mensen doen in die tijd 1 studie (doctoraal). 1 BA en 1 MA duurt vaak al langer.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wel 6 jaar over gedaan he! Half jaartje kunstacademie niet meegeteld![]()
Ik ben eind van dit collegejaar als het goed is Babamama (dat klinkt bijna als Barbamama![]()
), BA Literatuurwetenschap, BA Engels, MA Literatuurwetenschap, RMA Literary Studies.
En daarvoor weer mijn respectquote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Maria, brains! Ik heb gewoon BaMa en was toen echt hartgrondig klaar met studeren. Laat mij maar Ploeteren met Pubers
![]()
Ik heb drie lettertjes voor m'n naam, maar was ook heel erg klaar met studeren inderdaad. Nu nog. Voel geen enkele behoefte tot nieuwe opleiding of langdurige cursus.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Maria, brains! Ik heb gewoon BaMa en was toen echt hartgrondig klaar met studeren. Laat mij maar Ploeteren met Pubers
![]()
La Vache-qui-Rit?quote:
2005 begonnen aan de uni met BA1, in 2006 BA2 erbij genomen, BA1 + BA2 tegelijk afgerond na 3 jaartjes (daar ben ik best trots opquote:Op maandag 16 mei 2011 21:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan heb je het nog snel gedaan, een RMA duurt toch 2 jaar? De meeste mensen doen in die tijd 1 studie (doctoraal). 1 BA en 1 MA duurt vaak al langer.
Volgens mijn vriendje heb ik een hoge intelligence en een lagere wisdomquote:Op maandag 16 mei 2011 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maarvoor Maria's studieskillz! Die uil was wel op z'n plaats! Zoveel wisdom
.
Oma spreekt.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nog van voor het hele BaMaMscEtc-stelsel.
Kweenie. Mijn begeleider strooit niks dan lof, hij vindt dat ik potential heb voor een PhD. Heb de toelatingsmevrouw sindsdien niet meer gesproken. Maarja, ik zat ten tijde van die beoordeling dus in dat ene rotjaar, ik weet niet of dat me in mijn nadeel zal werken in de toekomst... Maar tijdens de RMA gaat het wel goed. Ik sta een 8,27 gemiddeld en hoop cum laude te kunnen afstuderen (hoopt mijn begeleider ook).quote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef Jagärtrut het volgende:
en hoe zit het nu met de phd optie?
ik ben prop ba msc.
Zelfs dat moest ik Googelenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:39 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Vache qui rit, was even te lui om het uit te schrijven, sorry.
Nu nog een typdiploma, dan heb je er 5quote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan al drijven, Veterstrkdiploma, Diploma A en Diploma B
De belangrijkste dus.
Ja, dat had ik al geconstateerd bij het lezen van je mails vanochtendquote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nog van voor het hele BaMaMscEtc-stelsel.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al geconstateerd bij het lezen van je mails vanochtend.
Je was een lettertje vergetenquote:
Ohja, ik dacht al, ik doe iets fout, maar wat!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je was een lettertje vergeten. Promoveren, ik moet er niet aan denken
.
XM mailde vanaf haar werk met officiële ondertekening met titel?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al geconstateerd bij het lezen van je mails vanochtend.
Automatische handtekening en informatie over woensdag doorsturen. Dus: ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:01 schreef Amsel het volgende:
[..]
XM mailde vanaf haar werk met officiële ondertekening met titel?
Heh thanks, ook lof voor joe!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:06 schreef Perruche het volgende:
Ik ben Ba Msc. Prrrrima. Niets meer aan doen. Maar veel lof voor Maria!!
Oe jaa, daar heb ik ook wel zin in!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohw ik vond afgestudeerd zijn echt zaaaaaalig!![]()
Je eerste salarisstrookje
Je eerste vrije weekend / avond waarin je ook echt even niks meer hóeft
Ohquote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil slapen, maar ik ben te, dus het gaat ws niet lukken
.
Oeh ja, dan ben ik deze maand helemaal rijk!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik heb het nog elke maand, de voldoening als ik zie dat er weer een leuk bedrag op m'n rekening is bijgeschreven. En deze maand vakantiegeld!
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil slapen, maar ik ben te, dus het gaat ws niet lukken
.
Moet ik daar een reden voor hebben dan?quote:
Nog een kleine opmerking, door twee letteren-opleidingen (BA's) tegelijk te doen hoefde ik wel minder te doen hequote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Chicolate het volgende:
Wow 4 opleidingen die normaal totaal 9 jaar duren in 6 jaar doen. Ik doe het je niet na Maria, jij slimme jij
.
Nog anderhalve maand en dan ben ik ook eindelijk klaar met mn bachelor. En dan paar weken vakantie en alweer beginnen met de master
.
ohjajoh, heeft dat n andere afkorting?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Respect, Maria! Ik ben straks hopelijk BaMaMed.
Kwam een onwijs schattige foto van Baardmans met z'n neefje tegen. M'n eierstokken rammelen de pan uit..
ik bedoelde ook niet "jij" maar "mensen"quote:Op maandag 16 mei 2011 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Master of Education, toch?
Ik noem mezelf ook niet zo, hoor.. Het was alleen een reactie op Maria's BaBaMaMa.
Suikerrijk ontbijt, goede t's, hoop dat er iets eiwittigs in de risotto zat? Zo ja, dan krijg je toch een zeehond want vooruitgang.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:15 schreef norich het volgende:
vandaag:
o. boterham jam, plak ontbijtkoek, beschuit, melk
t. 2 boterhammen pindakaas, thee
l. boterham hagelslag, boterham pindakaas, rijstwafel, volkoren cracker, thee
t. kiwi, cashews
d. risotto
s. body attack, body step
t. bak yoghurt, appel
ja? ik heb het nog nooit iemand zien doen! lijkt mij ook een beetje overdrevenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik bedoelde ook niet "jij" maar "mensen"ik hoor het wel vaker namelijk, en het voelt onlogisch.
mn eerstegraads collega's staan wel allemaal als drs. in t schoolboekje, maar ik nietquote:Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja? ik heb het nog nooit iemand zien doen! lijkt mij ook een beetje overdrevensowieso, wanneer gebruik je die titels nu echt..
Op dat artikel hebben ze mij trouwens ook maar alvast als MSc gezet zag ik net, nu maar hopen dat ik dat papiertje inderdaad ook daadwerkelijk binnenhaal in september
heb 2 borden risotto gehad, dus te weinig was het in ieder geval nietquote:Op maandag 16 mei 2011 23:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Suikerrijk ontbijt, goede t's, hoop dat er iets eiwittigs in de risotto zat? Zo ja, dan krijg je toch een zeehond want vooruitgang.
[ afbeelding ]
Niet op te weinig voer sporten he... Feed those muscles.
Ja, maar Norich is toch geen bodybuilder?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:22 schreef V1z0R het volgende:
norich
Wat een boel koolhydraten, weet niet hoeveel groente er in die risotto zit maar lijkt me sterk dat je zo aan een goede verdeling komt.
Een BB richtlijn is om af te vallen de verdeling vet/kh/eiwit op 33/33/33 te houden.
Neu, je hebt gelijk. Maar ik heb slechtere lijstjes voorbij zie komen en Rome is niet op 1 dag gebouwd.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:22 schreef V1z0R het volgende:
norich
Wat een boel koolhydraten, weet niet hoeveel groente er in die risotto zit maar lijkt me sterk dat je zo aan een goede verdeling komt.
Een BB richtlijn is om af te vallen de verdeling vet/kh/eiwit op 33/33/33 te houden.
Edit: thumbs up van loveli > mijn commentaar
Glycemische load is een beter middel dan de GI, omdat je dan beter kijkt naar de porties die je eet. Ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, maar Norich is toch geen bodybuilder?
ik blijf erbij dat koolhydraten niet de duivel zijn, als je maar combineert met eiwitten en vetten per maaltijd en langzame kh eet (beide dingen verlagen de glycaemische index van je maaltijd).
Ik ben geen voorstander van pasta, maar dat is een ander verhaal.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:37 schreef norich het volgende:
pasta/rijst voor het sporten kan wel gewoon toch of beter van niet?
Hoeveel weeg je nu dan? Je was maar een kleintje toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef Siral het volgende:
Ik probeer het al een tijdje, en ik bedenk me elke keer weer, maar ik kom toch weer even posten..
8 kilo minder, obsessief eet/sport gedrag. Ik wil op dit gewicht blijven, ik voel me prettiger nu moet ik zeggen, maar ik word echt enorm depressief van het mezelf bezig houden met eten. Lijstje voor vandaag, schrik niet. Ik ben hier om me te verbeteren...
O: 30 gr brinta aangemaakt met helft halfvolle melk/helft water, 4 aardbeitjes
D: tonijn op water, 5 zwarte olijven, sla, komkommer, augurk, 2 cracottes
T: appel zonder schil
D: gebakken aardappeltjes, stukje varkenshaas, gekookte spinazie
T: bakje yoghurt met wat jam, 10 hazelnoten
Vandaag niet gaan sporten overigens, had ff een rust dagje ingelast...
Morgen gaan we blijkbaar spaghettie eten, de hel breekt nu al los in mijn hoofdIk wil daar dus vanaf.. Ik kom hier niet terug om op mn feiten gewezen te worden, maar... goed, ik weet het eigenlijk niet.
47 kilo. Ik ben 158 cm.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je nu dan? Je was maar een kleintje toch?
In plaats van olijven en noten te tellen, wat dacht je ervan om een max ochtendgewicht in te stellen waarbij je strenger gaat opletten? Iedereen jojoot een beetje, maar zolang de amplitude niet groot is, is het ok. Ik bedoel.. voor mij is 65 altijd een kritisch gewicht, als ik dat passeer grijp ik in. Meer is niet per se storend, maar 65 is voor mijn bouw een goede max. Tot dat punt leef ik lekker en geniet ik van m'n eten. Daarna geniet ik er ook nog van.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef Siral het volgende:
Ik probeer het al een tijdje, en ik bedenk me elke keer weer, maar ik kom toch weer even posten..
8 kilo minder, obsessief eet/sport gedrag. Ik wil op dit gewicht blijven, ik voel me prettiger nu moet ik zeggen, maar ik word echt enorm depressief van het mezelf bezig houden met eten. Lijstje voor vandaag, schrik niet. Ik ben hier om me te verbeteren...
O: 30 gr brinta aangemaakt met 100 ml halfvolle melk/ 100 ml water, 4 aardbeitjes
T: koffie met 1 cupje halfvolle koffie melk
D: 100 gram tonijn op water, 5 zwarte olijven, sla, komkommer, augurk, 2 cracottes
T: appel zonder schil
D: 160 gram gebakken aardappeltjes, stukje varkenshaas, gekookte spinazie
T: bakje yoghurt met wat jam, 10 hazelnoten, koffie met 1 cupje halfvolle koffie melk
Vandaag niet gaan sporten overigens, had ff een rust dagje ingelast...
Morgen gaan we blijkbaar spaghettie eten, de hel breekt nu al los in mijn hoofdIk wil daar dus vanaf..
De melk verdunnen ja, tja, lager in calorieen, en olie over mn sla? Ik moet er niet eens aan denken. De melk uberhaupt is al een verbetering.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:10 schreef loveli het volgende:
[..]
In plaats van olijven en noten te tellen, wat dacht je ervan om een max ochtendgewicht in te stellen waarbij je strenger gaat opletten? Iedereen jojoot een beetje, maar zolang de amplitude niet groot is, is het ok. Ik bedoel.. voor mij is 65 altijd een kritisch gewicht, als ik dat passeer grijp ik in. Meer is niet per se storend, maar 65 is voor mijn bouw een goede max. Tot dat punt leef ik lekker en geniet ik van m'n eten. Daarna geniet ik er ook nog van.
En helft halfvolle melk, helft water, why? Je kunt ook magere melk drinken (niet dat ik fan van melk ben, maar ik snap het water niet zo en gok dat het om kcals gaan, dus vet). Verder: tonijn op water, prima, maar zit er wel olie over je sla? Vetoplosbare vitamines neem je op als ze in vet zitten. Daarom doe je dressing over je sla.
Je bent 8 kilo kwijt, dus afvallen is een trucje dat je onder de knie hebt. Nu moet je leren stabiel te blijven, maar dat betekent niet dat je niets mag schommelen. Schommelen is natuurlijk, als je te hard schommelt hoef je pas zachtjes in te grijpen.
Eerst eten, dan sporten. Pasta probeer ik de laatste tijd echt te vermijden..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:11 schreef V1z0R het volgende:
Ik kom morgen wel even terug op pasta/kh/sport verhaal, mobiel atm...
Siral, als jij morgen sport voor je D heb je geen reden om je druk te maken, kh na het sporten is goodness.
Ik ga pitten, tot morgen!
Calorieen zijn lekker. En gezond, want ze zitten in voeding. Loze kcals zijn stom (en vaak ook lekker), maar je eet omdat je lijf voedingsstoffen nodig heeft. En die gaan vaak gepaard met kcals. En vettenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:13 schreef Siral het volgende:
[..]
De melk verdunnen ja, tja, lager in calorieen, en olie over mn sla? Ik moet er niet eens aan denken.
Het is aan de weinige kant maar aangezien je klein bent kan het wel. Maar je mag nu niet meer afvallen en hoewel het moeilijk is om stabiel te blijven is het best mogelijk en wat Loveli zegt is heel waar. schommelen met een kilo of zelfs 2 is heel niet erg.quote:
Ik weet het, ik heb gewoon angst. Ik wil er vanaf, ik kan aan niks anders denken meer de hele dag.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Calorieen zijn lekker. En gezond, want ze zitten in voeding. Loze kcals zijn stom (en vaak ook lekker), maar je eet omdat je lijf voedingsstoffen nodig heeft. En die gaan vaak gepaard met kcals. En vetten![]()
Kijk eens naar de lijstjes van Uniek en hoeveel die is afgevallen.
Ik ga 5 keer in de week naar de fitness, 45 min cardio, 45 min kracht.(Dit wil ik overigens wel gewoon blijven doen hoor! Het eten is alleen bar slecht) Op de dagen als ik niet ga, ga ik buiten hardlopen, of op random momenten buikspier oefeningen doen etc. Afgelopen mei vakantie heb ik 2 weken aan een stuk elke dag gesport. Soms 2x op een dag.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is aan de weinige kant maar aangezien je klein bent kan het wel. Maar je mag nu niet meer afvallen en hoewel het moeilijk is om stabiel te blijven is het best mogelijk en wat Loveli zegt is heel waar. schommelen met een kilo of zelfs 2 is heel niet erg.
Als je zo eet als je nu doet, zal je blijven afvallen, vooral met het vele sporten erbij. Dus je zal toch iets meer moeten gaan eten. Je manier van denken is best gevaarlijk en ik denk dat je dat zelf ook wel in de gaten hebt, toch?
Je kan als je sport echt heel veel eten zonder aan te komen! Echt, ik sta er versteld van hoeveel dat uitmaakt.
Hoeveel sport je eigenlijk? Omdat je zegt dat je er obsessief mee bezig bent?
Hoe hou je dat vol? Dat kun je niet lang ongestraft volhouden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ga 5 keer in de week naar de fitness, 45 min cardio, 45 min kracht. Op sommige dagen als ik niet ga, ga ik buiten hardlopen, of op random momenten buikspier oefeningen doen etc. Afgelopen mei vakantie heb ik 2 weken aan een stuk elke dag gesport. Soms 2x op een dag.
Ik zit in een vibe ofzo? Ik ben afgelopen week 6x geweest. Maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag. Vandaag niet geweest want ik ben echt kapot, maar tegelijkertijd voel ik me er al slecht over. Ik moet iets doen ofzo? Ben de garage gaan opruimen vandaag :\quote:
Ik heb al een paar keer aan de rem getrokken, zogenaamd. Dan eet ik "meer", want ik wil het wel, maar dan voel ik me slecht, begint het riedeltje weer van voor af aan. Ik snap ook wel dat het niet deugt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:24 schreef loveli het volgende:
Op een gegeven moment trekt je lijf vanzelf aan de rem. Hopelijk trek je zelf eerder aan de rem.
Heb je in het verleden vergelijkbare problemen gehad? Is kwak nog in de buurt om wat zinnigs te zeggen?
Je wilt nu niet meer afvallen toch? Dan moet je nu aan 'onderhoud' eten gaan doen en 'onderhoud' sport.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik ga 5 keer in de week naar de fitness, 45 min cardio, 45 min kracht.(Dit wil ik overigens wel gewoon blijven doen hoor! Het eten is alleen bar slecht) Op de dagen als ik niet ga, ga ik buiten hardlopen, of op random momenten buikspier oefeningen doen etc. Afgelopen mei vakantie heb ik 2 weken aan een stuk elke dag gesport. Soms 2x op een dag.
Vertel mij wat. Ik ken alle gevolgen, ik zie het ook allemaal goed in. Ik DURF alleen niet, ik was afgelopen zomer zo depressief, ik werd echt een beetje aan de chubby kant. En ik wil dat gewoon nooit meer ofzo, ik ben er echt bang voor dat het gebeurd. Wat ik nu weeg heb ik overigens nooit gewogen, mijn jeans van toen ik 15 was is te groot..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Je wilt nu niet meer afvallen toch? Dan moet je nu aan 'onderhoud' eten gaan doen en 'onderhoud' sport.
Als je het terugbrengt naar 3x in de week fitness en 1 à 2 x in de week hardlopen is dat echt genoeg om op gewicht te blijven, strak te blijven en je kan dan best veel eten. En dan hoef je niet bang te zijn voor olie over je sla of noten, of ander calorierijke maar gezonde dingen. Dat heb je zelfs echt nodig, als je dat soort vetten niet eet, word je haar dof, breken je nagels en is je huid lelijk.
Ik heb me altijd wel "dikker dan andere" gevoeld ja, maar ik denk dat iedereen dat heeft in zijn puberjaren. Ik was iniedergeval nooit echt 100% blij met mezelf. Maar ik vond het verder wel prima, tot ik in de zomer van 2010 aankwam, en ineens weer striae kreeg, toen brak de hel echt los.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:24 schreef loveli het volgende:
Op een gegeven moment trekt je lijf vanzelf aan de rem. Hopelijk trek je zelf eerder aan de rem.
Heb je in het verleden vergelijkbare problemen gehad? Is kwak nog in de buurt om wat zinnigs te zeggen?
Maar lieffie, Je bent er toch zelf bij? Je kan toch gewoon net zolang wat toevoegen aan je eetpatroon en wat afdoen van het sporten totdat je ziet dat je ineens weer 2 kilo bent aangekomen, dan weet je dat daar ongeveer de grens ligt. Want als je zo doorgaat als nu dan gaat het niet de goede kant op. Dan ben je deze zomer ipv iets te chubby, veel te dun en dat is ook niet mooi. En ik weet wel dat als je echt anorexia zou hebben je niet naar ons zou luisteren en als je denkt dat wat wij zeggen geen enkele invloed zal hebben, dan hoop ik dat je inziet dat je dan met je huisarts moet gaan praten!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:28 schreef Siral het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Ik ken alle gevolgen, ik zie het ook allemaal goed in. Ik DURF alleen niet, ik was afgelopen zomer zo depressief, ik werd echt een beetje aan de chubby kant. En ik wil dat gewoon nooit meer ofzo, ik ben er echt bang voor dat het gebeurd. Wat ik nu weeg heb ik overigens nooit gewogen, mijn jeans van toen ik 15 was is te groot..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |