Ah vakantiebestemmingen. Ik wil nog naar IJsland, Griekenland, Amerika (national parcs zoals Yellow Stone park), eilanden met witte stranden, Maleisie en omgeving ... en misschien zou Tsernobyl ook wel tof zijn

. Maar voorlopig ga ik komend jaar alleen naar Ierland, Italie en misschien Barcelona of Rome (afhankelijk van vrije dagen en inkomsten).
Ik ben eigenlijk bijna nooit iets kwijt in huis. Is het hier ook veel te klein voor

.
quote:
Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef Probability het volgende:Nu voel ik mij weer een zeur

Maar goed, ik heb vaak honger na die etentjes en als je dan ook nog je eigen drank mee moet nemen, dan denk ik vaak: ik eet wel thuis, dan heb ik meer en is het lekkerder

Weten ze dat je elke keer honger hebt na het eten? Want als je het nooit meldt, weten ze natuurlijk niet dat jij veel meer eetlust hebt dan wat zij apart gehouden hebben

.
Laatst at ik ook samen met andere studenten, dat was afhaal patat + wat zelfgemaakte sla en toen kwamen we uit op 8 euro pp. Vond ik ook compleet belachelijk, voor dat bedrag kan ik véél lekkerder en veel meer koken. Als ik vaker met die mensen zou eten, zou ik een standaard bedrag per avond afspreken of inderdaad dat de kok betaalt.
quote:
Klinkt goed

.
Op
maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)