Hihi, yay!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde nog even melden dat ik aan het koken ben metde slankie spatel
die we voor onze bruiloft hebben gekregen
en elke keer als ik daarmee de groentjes omschep moet ik lachen
![]()
in die trant wil ik zeggen dat ik het slankie kaartje trouw meeverhuisd heb naar m'n nieuwe kantoor, de slankie beschuiten en hagelslag al op zijn, en de slankiebasilicum staat te groeien in m'n boekenkast!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
komt eraan!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Awesomeheid, Blurred! Mag ik een linkje per PM?![]()
UniekjeGoed lichaam heur! Ranke beentjes
![]()
Ik heb een kleine semi-triomf, want ik wou wat lekkers halen voor tijdens het scriptie-schrijven morgen, maar ik stond maar een beetje heen en weer te waggelen bij de snoepjes/chocolaatjes, en ik had nergens zin in! That's a first!
Dus niks meegenomen. Ohja, wel instant latte macchiato
Maar dat telt nauwelijks als snack. Wel als ongezond spul uiteraard, maar goed.
Ik eet ook pannenkoeken vanavond!![]()
En ik moet beslissen of ik naar Zumba ga of verder ga aan de skripzi. Nadeel van in de avond het productiefst zijn is dat ik nu dan ook vaak moet gaan kiezen tussen sporten of meters maken met de scriptieIn hoeverre dat een self-fulfilling prophecy is weet ik niet
Ik val iedere nacht in slaap met het slankie regenboog lampje..quote:Op maandag 16 mei 2011 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in die trant wil ik zeggen dat ik het slankie kaartje trouw meeverhuisd heb naar m'n nieuwe kantoor, de slankie beschuiten en hagelslag al op zijn, en de slankiebasilicum staat te groeien in m'n boekenkast!
Wil toch een beetje bewust kiezen, anders heb ik met al die etensdingen in het verschiet er zo weer 2 kilo bij. Stilstaan is niet erg voor tijdelijk, maar ik ben er geestelijk nog niet aan toe om weer aan te komenquote:Voorgerechten
Gerookte forelfilet met venkelsalade, gekonfijte tomaten en kwarteleitjes
Kipcarpaccio met meloensalade en half geslagen kerrieroom
Peren-pastinaak soep*
Hoofdgerechten
Gebakken heilbotfilet met een milde mosterdjus
Lamsrack met eigen jus, geserveerd met een stampotje van snijbonen, dille en kropsla
Entrecote met zongedroogde tomatenboter
Zomerhutspotje met gembersiroop en geitenkaas*
Nagerechten
Verse aardbeien in Prosecco met muntroom
Kaasplankje met kletsenbrood
Sinaasappel mousse met een saus van Licor 43
Tof!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:53 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
komt eraan!
kun je niet in de ochtend/middag sporten dan en 's avonds aan je scriptie werken? of zeg ik nu iets heel doms?
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in die trant wil ik zeggen dat ik het slankie kaartje trouw meeverhuisd heb naar m'n nieuwe kantoor, de slankie beschuiten en hagelslag al op zijn, en de slankiebasilicum staat te groeien in m'n boekenkast!
quote:Op maandag 16 mei 2011 18:44 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Spannend dan, ben benieuwd!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:07 schreef Amsel het volgende:
Oh en ik wil nog even melden dat het gedoe op m'n werk wel goed lijkt te komen.. Ik ben nog steeds heel sceptisch of wat ze willen in de praktijk ook werkt, maar áls het werkt is het voor mij wel een hele toffe carričre-opportunity
dank jequote:Op maandag 16 mei 2011 19:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
MarMar, wilde jullie nog even veel sterkte wensen. Lijkt me een moeilijke beslissing, om het contact volledig te verbreken. Dus wees maar even extra lief voor jullie zelf![]()
quote:
Het gaat de goede kant opquote:Op maandag 16 mei 2011 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ehh, enlighten us Amsel, je wordt directrice?
quote:
Dat klinkt goed!quote:
Hahaha, het heeft wel een hele hoge feelgoodfactor.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, en deze wil ik jullie niet onthouden wegens ontzettend cool.
Ja, wat is het nou! Hij gaat in ieder geval terug, dat is duidelijkquote:14-05-2011 Het pakje is vandaag bij u opgehaald en gaat retour wehkamp
14-05-2011 Het pakje is op het DHL Servicepoint afgegeven en gaat retour wehkamp
14-05-2011 Pakje gaat retour naar wehkamp.nl. Binnen 2 weken zal dit verwerkt zijn op je rekening
Laten we het houden op meer verantwoordelijkhedenquote:
Weten ze dat je elke keer honger hebt na het eten? Want als je het nooit meldt, weten ze natuurlijk niet dat jij veel meer eetlust hebt dan wat zij apart gehouden hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef Probability het volgende:
Nu voel ik mij weer een zeurMaar goed, ik heb vaak honger na die etentjes en als je dan ook nog je eigen drank mee moet nemen, dan denk ik vaak: ik eet wel thuis, dan heb ik meer en is het lekkerder
Klinkt goedquote:
Da's lief van jequote:Op maandag 16 mei 2011 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Moeilijk MarMar... jij bent verstandig dus dat moet goedkomen, zeker met hulp van je
Schoppen, technisch gezien!quote:Op maandag 16 mei 2011 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Owja, ik las vanmiddag nog dat iemand Maria's op bips mocht slaan
Nonnom
hop gaan. Ik ben zo rozig en moe nu dat ik best eens om half 10 in bed kon liggen. Sporten is fijn...quote:
Ja daag, ik neem boterhammen met kaas van thuis mee en ik wil vroeg op bed.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
O hai! Gefietst.
@co: grootste groep die wij met riksjaonline is 6 man. Maar wij hebben wel veel met privéchauffeur gedaan. Bouwstenen bevielen verder érg goed en ze denken prima met je mee. Tip van Flip: niet teveel busreizen achter elkaar.
@Vik: als jij nog ff wil rennen, moet je dat vooral doen! Neem aan dat we 's avonds nog wel ff het centrum in gaan voor een hapje en een drankje.
Dolletjes.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja daag, ik neem boterhammen met kaas van thuis mee en ik wil vroeg op bed.
Wat denk je?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan woensdag vast nog wel vrij krijgen, ruilen?(wat gaan jullie eigenlijk doen?)
Totaal geen verstand van bedrijfsovernames. Als je denkt dat mijn gezonde verstand voldoende is mag je pm'enquote:Op maandag 16 mei 2011 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Is er hier iemand die verstand heeft van bedrijfsovernames? Ik wil mijn argumentatie testen. VErwoording is niet echt geweldig na een glaasje wijn, maar goed, pas ik morgen wel aan.
Komt ie. Wel lang stuk. Misschien moet je even copy pasten. De tekst lijkt wel niet te passenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Totaal geen verstand van bedrijfsovernames. Als je denkt dat mijn gezonde verstand voldoende is mag je pm'en
Ja dat is normaal, ofwel, komt vrij veel voor. AB kuur is niet extreem goed voor je weerstand tijdelijk en dan gaat het sneller. tips: Vitamine C, spoelen met zout water en je hebt er ook spul voor bij de drogist waarmee je de aften kan aanstippen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat leuk XM&Vik - samen naar Maastricht! Klinkt gezelligEn Mo klinkt ook weer oud & vertrouwd shinyhappy. Fijn!
Ik heb een rotavondTen eerste zit m'n mond ineens vol met aften. Is dat normaal na een antibioticakuur of operatie ergens? Heb er anders nooit last van en nu twee hele grote achterin m'n mond, AUW
! Tips, anyone?
.
Verstandige keuze zou denk ik zijn:quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef MarMar het volgende:
lieffies nog ideetjes over dinermenu voor morgen? (zie vorige page)
leuk! Blauwquote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat vinden jullie van dit jurkje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er al een paar weken over te kwijlen, maar ik kan gewoon echt niet beslissen over de kleur. Dus dan koop ik er maar geen
Uhmmm, dat lijkt op een kinderslaapzak ?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er al een paar weken over te kwijlen, maar ik kan gewoon echt niet beslissen over de kleur. Dus dan koop ik er maar geen
En in welke kleur vind jij de slaapzak het leukst? Of in allebei even lelijk? Dat mag natuurlijk ook, hehe.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uhmmm, dat lijkt op een kinderslaapzak ?
Bij twijfel allebei kopen?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, op dit moment zit blauw in mn winkelmandje. Maar ik twijfel nog steeds ^^
Nee, ik vind 80 euro voor een trappelzak jurkje al best duurquote:
Oh, en dat idd ook. Dan maar blauwquote:Op maandag 16 mei 2011 21:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Eens met blauw, ivm blauwe Coco-oogjens!
Punt is juist dat ik zo ongeveer vanaf nu in een maand tijd 1 drie gangen diner , 2 vier gangen met ontbijtbuffetten en wijnen, 1 verjaardagsbrunch en dan nog 4 verjaardagen hebquote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Verstandige keuze zou denk ik zijn:
• Peren-pastinaak soep
• Gebakken heilbotfilet met een milde mosterdjus
• Verse aardbeien in Prosecco met muntroom
En dan wel lekker de Prosecco en de room. Want wanneer maak je dat zelf nou?
Dat zou ik dan doen denk ik. Het lam klinkt ook wel OK trouwens, maar ik houd niet zo van lamsvlees.
Pas je wel op dat je niet altijd maar verstandig doet? Een keer lekker niet nadenken en lekker uit eten moet ook kunnen toch? Kun je daarna weer balansen.
En natuurlijk lekker genieten!
Woei! Aanfoto's tzt?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, en dat idd ook. Dan maar blauw
Is het hetzelfde jurkje in twee verschillende dessins of zit er ook nog verschil in model?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, zelfde model, alleen een ander printje/kleurtje. Ja, ik hoop dat die rits niet stijf valt. Maar op de een of andere manier vind ik dit jurkje al wekenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Is het hetzelfde jurkje in twee verschillende dessins of zit er ook nog verschil in model?
Ik vind jurkjes met een rits over de buik zelden mooi vallen.
'trustequote:Op maandag 16 mei 2011 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
blauw, dat sowieso...
Het staat je wel denk ik maar ben niet visueel in staat om het mij voor te stellen dus tzt verwacht ik een foto
Ga mijn eigen trappelwaterbed in
Trutsen
Waterbed! Jaloers!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:22 schreef uniekhoorn het volgende:
blauw, dat sowieso...
Het staat je wel denk ik maar ben niet visueel in staat om het mij voor te stellen dus tzt verwacht ik een foto
Ga mijn eigen trappelwaterbed in
Trutsen
Wow! Daar had ik overheen gelezen. Nee, dan kan ik me voorstellen dat het wat veel is. Dan is het pick your (food) battlesquote:Op maandag 16 mei 2011 21:20 schreef MarMar het volgende:
[..]
Punt is juist dat ik zo ongeveer vanaf nu in een maand tijd 1 drie gangen diner , 2 vier gangen met ontbijtbuffetten en wijnen, 1 verjaardagsbrunch en dan nog 4 verjaardagen heb![]()
Bij allemaal los gaan is gewoon niet handigik sport of loop het er niet ff af..
En ik hou niet eens van muntroom![]()
Weekend met de viergangendiners ga ik niet nadenken, de verjaardagsbrunch ook niet, op de verjaardagen neem ik taart en de rest ga ik wel bewust over nadenken anders kan ik gelijk drie maanden balansenIk wil voordat het echt zomer is klaar zijn met afvallen, dan heeft het lang genoeg geduurd.
Thx voor de suggesties ik ga denk ik voor die van unieklaat het morgen wel weten
Jawel, maar ook een beetje engquote:Op maandag 16 mei 2011 21:25 schreef MarMar het volgende:
Stoer toch Mariaen ik denk dat je later heus nog wel eens een extra studie of cursus of iets gaat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |