3 jaar en 10 km lopen, wat een bikkelquote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef MarMar het volgende:
Stoer Blurred! Gefeliciteerd!
Manlief en koters zijn nu onderweg naar de avond4daagse, de jongste had traantjes omdat ze zo zenuwachtig was, schatjetoch.
Bijna 5 jaar, 5 km doet ze. Toen ze 3 was zou ze in de buggy mee met de 10 km met haar grote zus, maar heeft ze het hele eind gelopen naast de buggy, dus die 5 moet nu ook wel lukken
Vast niet de bedoeling?quote:
Ik vind het er mooi en gespierd uitzien Uniek! Is dit ook omgeving Leek? En is het daar altijd zo mooi weer?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Voorkant, die is beter
Hoe gaat het nu MarMar?
Kleine foto maar volgens mij zie ik prima spiertjes zittenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Voorkant, die is beter
Hoe gaat het nu MarMar?
Je moet gewoon meteen de meest voordelige posten joh!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Voorkant, die is beter
Hoe gaat het nu MarMar?
atherosclerosisquote:Op maandag 16 mei 2011 17:32 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oeh, dat is inderdaad tof!Gefeliciteerd! Waar staat hij in?
Hipquote:Op maandag 16 mei 2011 17:26 schreef Blurred86 het volgende:
foto van Uniek gemistmag ik PM?
![]()
en 'mijn' artikel staat nu online (als article in press/accepted manuscript), echt tof om mijn eigen naam bij de auteurs te zien staan![]()
*nerd
Dat gebeurt hier heel vaak. De wasmand staat naast de prullenbak.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Het gaat hier niet verder dan ondergoed in de prullenmand.
O ja, die ken ik ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:48 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben vaak mijn zonnebril kwijt als ik hem op heb of op mijn hoofd heb
dat heb ik altijd met mijn zonnebril die dan allang op mijn hoofd zitquote:Op maandag 16 mei 2011 17:49 schreef Blurred86 het volgende:
of heel lang mijn sleutels zoeken en ze dan al de hele tijd in mijn hand hebben
Spekpannekoeken met stroopquote:Op maandag 16 mei 2011 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog basterdsuiker gevonden, achterin het kastje, dus nu eet ik naturel pannenkoeken met basterdsuiker en mag M de spekpannenkoeken opeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |