abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2011 @ 16:00:55 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96889678
Het vorige deel : [Gezond Slank] #1470: Tonnetje rond

Mooi hè? O+.

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!
PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Niet meer actief op Fok!
pi_96889691
Hoi.

Zorg van de dag: bedenken hoe ik ga reizen. Misschien boek ik wel gewoon een ticket naar Praag en ga ik met de trein terug via Polen.

Hoewel ik Zagreb en Servië ook wel zou willen zien. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 16 mei 2011 @ 16:01:30 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96889706
Je kunt het ook als een compliment opvatten:

"tot mijn spijt moet ik je meedelen dat je geslaagd bent" >> "noes, je gaat van school en we willen je helemaal niet missen! :'("
Niet meer actief op Fok!
pi_96889780
quote:
6s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef Viking84 het volgende:
Je kunt het ook als een compliment opvatten:

"tot mijn spijt moet ik je meedelen dat je geslaagd bent" >> "noes, je gaat van school en we willen je helemaal niet missen! :'("
:')
Was altijd wel gezellig in de nablijf uurtjes inderdaad O+

Sorry Vik, geen fan van Penelope Cruz...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_96889800
Wat heeft Penelope Cruz met de TT te maken?
Know that while you sleep
Everything has changed
  maandag 16 mei 2011 @ 16:04:04 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96889819
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef Mini. het volgende:
Wat heeft Penelope Cruz met de TT te maken?
Niks, maar het is mijn OP, dus ik mag bepalen wie of wat ik erin zet, whoeoeoeoeh, het voorrecht van de topicstarter! *O* *O* *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_96889827
Penelope Cruz heeft TieTen!
  maandag 16 mei 2011 @ 16:04:36 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96889839
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:')
Was altijd wel gezellig in de nablijf uurtjes inderdaad O+

Sorry Vik, geen fan van Penelope Cruz...
Ik wil wel even hoepeloorbellen voor je painten.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 16 mei 2011 @ 16:05:12 #9
70532 loveli
N
pi_96889859
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:04 schreef anna82 het volgende:
Penelope Cruz heeft TieTen!
^^
crap in = crap out
pi_96889892
quote:
6s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wil wel even hoepeloorbellen voor je painten.
Meh. :{
Ze heeft Tom Cruise gedaan, dat verpest gewoon alles.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_96890093
Zucht, heb ik net het hele huis afgezocht naar de doos van mijn laptop voor de recovery-schijf, blijkt die er niet te zijn. :')

Wel een paar dozen meegenomen, kan ik mooi de logeerkamer/mijn hobbykamer gaan opruimen want daar komen binnenkort mijn drumstel en piano in te staan. O+ Opgeruimde laptop + opgeruimd huis = rust.
Everything has changed
pi_96890132
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:11 schreef Mini. het volgende:
Zucht, heb ik net het hele huis afgezocht naar de doos van mijn laptop voor de recovery-schijf, blijkt die er niet te zijn. :')

Wel een paar dozen meegenomen, kan ik mooi de logeerkamer/mijn hobbykamer gaan opruimen want daar komen binnenkort mijn drumstel en piano in te staan. O+ Opgeruimde laptop + opgeruimd huis = rust.
Kun je die niet van de producent z'n site downloaden?
pi_96890494
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:11 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kun je die niet van de producent z'n site downloaden?
Er zat wel een foldertje in dat je er zelf één kon branden (nooit gedaan natuurlijk :+) en dat er ook een recovery-partitie op de harde schijf zit, dus ga ik dat laatste maar proberen.
Everything has changed
pi_96890649
:o is je laptop stuk mini? Vervelend!

jongens ik heb er echt geen zin in vandaag :')
pi_96890679
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niks, maar het is mijn OP, dus ik mag bepalen wie of wat ik erin zet, whoeoeoeoeh, het voorrecht van de topicstarter! *O* *O* *O*.
Ja, ik vind het heel prettig hoor O+
  maandag 16 mei 2011 @ 16:29:15 #16
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96890903
Via Praag naar Wenen naar Boedapest en dan naar Polen moet volgens mij prima kunnen. 8-)
pi_96890932
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:23 schreef Perruche het volgende:

ik ook niet. Heb ook vrij weinig gedaan. Of niets, eigenlijk. Moet nog even naar de bieb, en m'n internet thuis doet het nog steeds niet, dat vind ik wel kut. Maar ja.
pi_96891050
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:23 schreef Perruche het volgende:

Niet echt stuk hoor, maar elke keer dat ik hem een beetje intensief gebruik krijg ik de neiging om hem uit het raam te flikkeren. :') Traag en sommige programma's doen raar, hij moet gewoon een keer opnieuw geïnstalleerd worden.

Nog 29 28 minuten, dan is het 5 uur!
Everything has changed
pi_96891229
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:32 schreef Mini. het volgende:

[..]

Nog 29 28 minuten, dan is het 5 uur!
Wat is dat voor een 9 tot 5 mentaliteit! :P
pi_96891382
Ik moet ook tot minstens half 6.

Anna, wat voor werk doe jij eigenlijk?
pi_96891426
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:35 schreef anna82 het volgende:

[..]

Mijn werk is toch niet af om 5 uur, dus ik heb er helemaal niks aan. ;(
Everything has changed
pi_96891493
Zojuist heb ik een Cornetto aardbei verplaatst van de vriezer in de gangkast naar het vriesvakje in de koelkast. Dat zat zo:

Ik had zin in om het even wat voor eten, pakte een ijsje uit de vriezer, kwam de kamer binnen en zette de verwarming hoger omdat ik het koud had. Realiseerde me toen in wat voor een ambivalente situatie ik me bevond en legde het ijsje terug de dichtsbijzijnde vries-cel. *O* voor mij.

Nu drink ik thee. Een moment uit het leven van...
pi_96891521
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:38 schreef Perruche het volgende:
Ik moet ook tot minstens half 6.

Anna, wat voor werk doe jij eigenlijk?
Ik stuur jou even een PM-etje!
  maandag 16 mei 2011 @ 16:42:55 #24
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96891614
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:35 schreef anna82 het volgende:

[..]

Daar is op zijn tijd niks mis mee. 8-) Ik sta om 1 minuut over 5 ook buiten.
  Vis een optie? maandag 16 mei 2011 @ 16:44:37 #25
70532 loveli
N
pi_96891706
Waarom vraagt iedereen "is je laptop stuk" en niet "Mini, een drumstel???" ?
crap in = crap out
pi_96891716
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:41 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik stuur jou even een PM-etje!
Doe dat es :P

Props voor je ijsje in de vriezer. Ik had laatst mn telefoon in de oven en de pepermolen in de koelkast. Ach ja.
  Vis een optie? maandag 16 mei 2011 @ 16:45:13 #27
70532 loveli
N
pi_96891740
Ik las pepernoten :')
crap in = crap out
pi_96891762
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:44 schreef loveli het volgende:
Waarom vraagt iedereen "is je laptop stuk" en niet "Mini, een drumstel???" ?
Dat vond ik nogal vanzelfsprekend. Ze post wel op fok, hoe kan dr laptop dan stuk zijn? Een meisjes drummer is niet zo uitzonderlijk meer toch :P
  maandag 16 mei 2011 @ 16:45:52 #29
171422 LadyBlack
paint it black
pi_96891778
Ik ben wel fan van Penelope Cruz! O+

En dus heb ik helemaal zin in de nieuwste Pirates of the Caribbean, want daar speelt ze met Johnny Depp, dat kan alleen maar leuk zijn :Y Terwijl ik het eigenlijk maar flauw vind dat er nóg een Pirates komt.... :')
pi_96891919
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

Doe dat es :P

Props voor je ijsje in de vriezer. Ik had laatst mn telefoon in de oven en de pepermolen in de koelkast. Ach ja.
Haha, ik heb een keer de afstandsbediening in de koelkast gelegd. Vind hem ook vaak terug op het toilet. Althans vroeger, in deze relatie ben ik niet meer in controll over de AB.
pi_96891978
Teruglezend las ik dat je ook een piano hebt Mini, wat leuk! Speel je vaak?
pi_96891999
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:48 schreef anna82 het volgende:

[..]

Haha, ik heb een keer de afstandsbediening in de koelkast gelegd. Vind hem ook vaak terug op het toilet. Althans vroeger, in deze relatie ben ik niet meer in controll over de AB.
Oh ja daar hebben de mannen in mijn leven ook een handje van. En dan aan mij vragen waar het ligt. Jongens :')
pi_96892110
Sterk hoor Anna, het toch nog terugleggen!

loveli: ik heb in een grijs verleden ooit gedrumd, maar toen ik het huis uit ging kon dat niet meer dus heb ik het sindsdien niet meer gedaan. Een tijdje terug kon ik een elektronisch drumstel overnemen van een kennis, nu eens kijken of ik het nog kan. :)
Everything has changed
pi_96892112
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:48 schreef anna82 het volgende:

[..]

als ik m'n sleutles kwijt ben, is de koelkast de eerste plek waar ik kijk....
pi_96892284
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef anna82 het volgende:
Teruglezend las ik dat je ook een piano hebt Mini, wat leuk! Speel je vaak?
Ook een elektrische. Vroeger wel ja, nu al een tijdje niet meer (eerst was hij niet aangesloten en toen moest mijn vader hem lenen) maar ik mis het echt!
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh ja daar hebben de mannen in mijn leven ook een handje van. En dan aan mij vragen waar het ligt. Jongens :')
Whehe, mijn vriend was net ook weer zijn portemonnee kwijt. Als het zijn portemonnee niet is dan zijn het wel zijn sleutels, zijn autopapieren, zijn telefoon... Tja, als je die op random momenten uit je zak haalt en waar je dan ook bent neerlegt, dan weet ik het ook niet. :')
Everything has changed
  maandag 16 mei 2011 @ 16:55:36 #36
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96892310
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:52 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

als ik m'n sleutles kwijt ben, is de koelkast de eerste plek waar ik kijk....
Mijn haarborstel heb ik daar ook al 2 x teruggevonden :')

Lijst:
O: 450 magere kwark
T's: appel, sinaasappel, boterham forelfilet
L: 2 boterhammen forelfilet, kom bruinebonensoep met spek/rookworst/saucijs, 2 bekers melk
T's: blokje choco, sinaasappel, pruim
D: 500 gr sperziebonen, 2 kibbeling, 1 gepofte aardappel, 200 gr. wortelen
T: handje chips

Even balansen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_96892408
Wat voel ik mij nu georganiseerd :o Ben nooit m'n sleutels, AB of portemonnee kwijt :D
Andere dingen daarentegen dan weer wel :')
pi_96892464
ik ben altijd alles kwijt. Nu mn motivatie! Thuis mn sleutels, pinpas, creditcard, telefoon... heb ook al wel 7 keer een nieuwe pinpas aangevraagd ;')
  Vis een optie? maandag 16 mei 2011 @ 17:00:23 #39
70532 loveli
N
pi_96892553
Meh, bestanden kopieren van een oude laptop met usb 1 ofzo :z
crap in = crap out
pi_96892659
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:55 schreef Mini. het volgende:

[..]

Whehe, mijn vriend was net ook weer zijn portemonnee kwijt. Als het zijn portemonnee niet is dan zijn het wel zijn sleutels, zijn autopapieren, zijn telefoon... Tja, als je die op random momenten uit je zak haalt en waar je dan ook bent neerlegt, dan weet ik het ook niet. :')
Hahaha, hoe herkenbaar :D . Ik heb wel oog gekregen voor objecten op rare plaatsen. Dan zie ik zijn telefoon in een hoekje van de boekenkast liggen en dan denk ik "Oeh, dat moet ik onthouden". En dan kan ik heel triomfantelijk roepen waar het ligt als hij verwoed begint te zoeken :7 *) :@ .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 16 mei 2011 @ 17:05:38 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96892781
Zaterdag 25 km wandelen, leekstermeerwandeltocht O+

stomme dunne beentjes

[ Bericht 23% gewijzigd door uniekhoorn op 16-05-2011 17:12:36 ]
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_96892881
Wow, uniek! Jij bent echt-echt-echt heel dun nu hoor! En waar laat jij die wandelspieren? ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96892886
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Hahaha, hoe herkenbaar :D . Ik heb wel oog gekregen voor objecten op rare plaatsen. Dan zie ik zijn telefoon in een hoekje van de boekenkast liggen en dan denk ik "Oeh, dat moet ik onthouden". En dan kan ik heel triomfantelijk roepen waar het ligt als hij verwoed begint te zoeken :7 *) :@ .
Dat heb ik ook ja. :D

Loveli: I feel your pain, ik ben ook al 2 dagen bestanden van mijn laptop aan het backuppen...
Everything has changed
pi_96892938
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef V1z0R het volgende:
Wat voel ik mij nu georganiseerd :o Ben nooit m'n sleutels, AB of portemonnee kwijt :D
Andere dingen daarentegen dan weer wel :')
Ik heb sleutelhaakjes, als ik ze daar niet aanhang ben ik een half uur aan het zoeken :')!
Worry is a misuse of imagination
pi_96892976
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:

[ afbeelding ]
stomme dunne beentjes
daar mag wel wat meer vet op!
  maandag 16 mei 2011 @ 17:11:27 #46
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96893046
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:

[ afbeelding ]
stomme dunne beentjes
O+. Inderdaad wel dunne beentjes Uniek.
Your body. Your soul. Your rituals.
  maandag 16 mei 2011 @ 17:12:07 #47
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96893080
Misschien kan ik hier nog iemand blij maken met iets uit dit topic?
[TK] Kleding (maat M/L/XL)
  maandag 16 mei 2011 @ 17:13:53 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96893161
Haarborstel in de koelkast :').

Het gaat hier niet verder dan ondergoed in de prullenmand _O-.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 16 mei 2011 @ 17:14:53 #49
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96893206
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:11 schreef Rituals het volgende:

[..]

O+. Inderdaad wel dunne beentjes Uniek.
Ja, het is erg raar verdeeld allemaal maar enfin...
Trouwens, heb "mannentester" iig uit, heerlijk wegleesboek...
  maandag 16 mei 2011 @ 17:14:57 #50
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96893212
Ondergoed in de prullenmand heb ik ook weleens :P. Dan wil ik het in de wasmand stoppen, maar dat gaat soms mis in mijn hoofd :+.
  maandag 16 mei 2011 @ 17:16:15 #51
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96893272
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, het is erg raar verdeeld allemaal maar enfin...
Trouwens, heb "mannentester" iig uit, heerlijk wegleesboek...
Helaas hebben we het niet voor het uitkiezen waar het vet verdwijnt :P.
Goed zo! Nu kun jij hem weer doorverkopen oO<.
pi_96893310
quote:
7s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:07 schreef Phaidra het volgende:
Wow, uniek! Jij bent echt-echt-echt heel dun nu hoor! En waar laat jij die wandelspieren? ;)
Dat ja... Bij de kuiten zie je het nog wel maar daarboven niet meer. :o
Als je bredere benen wilt is het misschien een idee om gerichte oefeningen te doen voor je bovenbenen, Uniek?
Verder ben ik wel jaloers op hoe dun jij bent hoor. O+ Vond net nog een foto van mezelf 5 jaar geleden, dat lijkt wel iemand anders z'n lichaam. :+
Everything has changed
pi_96893327
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:16 schreef Rituals het volgende:

[..]

Helaas hebben we het niet voor het uitkiezen waar het vet verdwijnt :P.
Goed zo! Nu kun jij hem weer doorverkopen oO<.
Leuk, de boekenversie van Herman!
Everything has changed
  maandag 16 mei 2011 @ 17:18:29 #54
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96893370
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:17 schreef Mini. het volgende:

[..]

Leuk, de boekenversie van Herman!
:D.
  maandag 16 mei 2011 @ 17:26:39 #55
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96893722
foto van Uniek gemist ;( mag ik PM? O-)

en 'mijn' artikel staat nu online (als article in press/accepted manuscript), echt tof om mijn eigen naam bij de auteurs te zien staan :D 8-) *nerd
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  Vis een optie? maandag 16 mei 2011 @ 17:29:23 #56
70532 loveli
N
pi_96893861
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:26 schreef Blurred86 het volgende:

en 'mijn' artikel staat nu online (als article in press/accepted manuscript), echt tof om mijn eigen naam bij de auteurs te zien staan :D 8-) *nerd
Snel even in de quotes van anderen kijken.
crap in = crap out
pi_96893951
ahw foto van uniek gemist, mag ik ook een pm? e
  maandag 16 mei 2011 @ 17:31:30 #58
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96893963
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Snel even in de quotes van anderen kijken.
had ik al gedaan, maar de image is ook al deleted van photobucket (wat een kromme zin maar je snapt het wel hoop ik :') )
  Vis een optie? maandag 16 mei 2011 @ 17:32:10 #59
70532 loveli
N
pi_96894001
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:31 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

had ik al gedaan, maar de image is ook al deleted van photobucket (wat een kromme zin maar je snapt het wel hoop ik :') )
Oh, ik kon 'em nog zien, vandaar.
crap in = crap out
pi_96894016
quote:

Oeh, dat is inderdaad tof! *O* Gefeliciteerd! Waar staat hij in?
Everything has changed
pi_96894104
Stoer Blurred! Gefeliciteerd!

Manlief en koters zijn nu onderweg naar de avond4daagse, de jongste had traantjes omdat ze zo zenuwachtig was, schatjetoch.
Bijna 5 jaar, 5 km doet ze. Toen ze 3 was zou ze in de buggy mee met de 10 km met haar grote zus, maar heeft ze het hele eind gelopen naast de buggy, dus die 5 moet nu ook wel lukken :)
  maandag 16 mei 2011 @ 17:34:32 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96894107

Voorkant, die is beter :')

Hoe gaat het nu MarMar?
  maandag 16 mei 2011 @ 17:35:36 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96894166
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef MarMar het volgende:
Stoer Blurred! Gefeliciteerd!

Manlief en koters zijn nu onderweg naar de avond4daagse, de jongste had traantjes omdat ze zo zenuwachtig was, schatjetoch.
Bijna 5 jaar, 5 km doet ze. Toen ze 3 was zou ze in de buggy mee met de 10 km met haar grote zus, maar heeft ze het hele eind gelopen naast de buggy, dus die 5 moet nu ook wel lukken :)
3 jaar en 10 km lopen, wat een bikkel :o.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 16 mei 2011 @ 17:36:17 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96894197
Wow MarMar, stoer!
  Vis een optie? maandag 16 mei 2011 @ 17:36:24 #65
70532 loveli
N
pi_96894205
Meh, harige kaas ;(
crap in = crap out
  maandag 16 mei 2011 @ 17:37:29 #66
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96894239
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:36 schreef loveli het volgende:
Meh, harige kaas ;(
Vast niet de bedoeling? :P
pi_96894255
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe gaat het nu MarMar?
Ik vind het er mooi en gespierd uitzien Uniek! Is dit ook omgeving Leek? En is het daar altijd zo mooi weer? :P Dan ga ik morgen nog verhuizen!
  maandag 16 mei 2011 @ 17:38:28 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96894280
Er zijn maar drie pannenkoeken met spek :'). Ik wilde net *O* doen met "dat valt nog mee dus" tot ik me bedacht dat het er alleen maar meer hadden kunnen zijn als ik zelf niet had lopen snoepen van tevoren :').
Niet meer actief op Fok!
pi_96894309
quote:
[ afbeelding ]

Hoe gaat het nu MarMar?
Kleine foto maar volgens mij zie ik prima spiertjes zitten :)

Het is heavy, zo heavy dat we besloten hebben om contact helemaal af te kappen. Zit natuurlijk wel veel meer achter dan alleen wat ik hier heb verteld en dat ga ik ook niet allemaal openbaar gooien. Zelfs ik heb daarin een grens ;)

@Vik mijn kids zijn zeker bikkels *trotse mama*
pi_96894314
Sexy uniek :)

En thumbs up voor blurred! Gaaf gevoel lijkt me dat!

:W zu hause, ya chao y hasta luego.
pi_96894508
quote:
[ afbeelding ]

Hoe gaat het nu MarMar?
Je moet gewoon meteen de meest voordelige posten joh!
Everything has changed
  maandag 16 mei 2011 @ 17:44:55 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96894550
Ga ws morgen weer hardlopen :@. Mag eigenlijk niet, maar woensdag ga ik ook al niet wegens tripje met XM (of zij moet 's avonds in Maastricht nog zin hebben om mee te hobbelen :P).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 16 mei 2011 @ 17:46:28 #73
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96894634
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:32 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oeh, dat is inderdaad tof! *O* Gefeliciteerd! Waar staat hij in?
atherosclerosis 8-)
  maandag 16 mei 2011 @ 17:47:03 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96894659
quote:

Hip *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_96894660
Ik heb trouwens ook goed nieuws, hoop ik.. (zenuw zenuw!)
Manlief mag woensdag komen kennismaken voor een baan, niet in de zorg compleet wat anders, maar het lijkt wel ideaal voor onze gezinssituatie met de mantelzorg etc. erbij.
Het is voor 20 uren in de week, naast de pgb uren die hij voor mijn persoonlijke verzorging heeft komt dat op 36, en het is elke ochtend van 6 tot 10 keihard bikkelen, maar dat kan hij wel en lijkt hem eigenlijk ook wel lekker.
Dit keer gewoon bij een bedrijf en ze waren al erg positief, hij is eigenlijk de enige geschikte kandidaat, maar ik juich pas als ik een contract zie heb ik gezegd ;)

Hoe langer ik er over nadenk, hoe toffer het lijkt, van alles genoeg; genoeg werk om rond te komen naast mijn wia en de pgb, genoeg tijd over om rust in de tent te krijgen wat best lastig is als je opeens duizend taken van je vrouw moet overnemen.. duimen jullie weer even voor ons?
  maandag 16 mei 2011 @ 17:47:08 #76
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96894661
ziet er goed uit Uniek!
  maandag 16 mei 2011 @ 17:47:18 #77
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96894666
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:

Het gaat hier niet verder dan ondergoed in de prullenmand _O-.
Dat gebeurt hier heel vaak. De wasmand staat naast de prullenbak.

Tevens kunnen sleutels uitstekend worden opgeborgen in zowel koelkast als vriezer.
pi_96894697
lol mijn verstrooide pa deed vaak tampons in de koelkast of vriezer KOUD!!!
letterlijk een kutstreek vond ik dat :')
  maandag 16 mei 2011 @ 17:48:05 #79
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96894703
ik ben vaak mijn zonnebril kwijt als ik hem op heb of op mijn hoofd heb :')
  maandag 16 mei 2011 @ 17:48:20 #80
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96894709
Wat tof Blurred!
  maandag 16 mei 2011 @ 17:48:53 #81
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96894729
Als een voorzichtige ' *O* ' voor MarMar!
  maandag 16 mei 2011 @ 17:49:10 #82
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96894746
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:48 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben vaak mijn zonnebril kwijt als ik hem op heb of op mijn hoofd heb :')
O ja, die ken ik ook. :') Ook vaak met mijn gewone bril. :')
  maandag 16 mei 2011 @ 17:49:53 #83
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96894776
of heel lang mijn sleutels zoeken en ze dan al de hele tijd in mijn hand hebben :')
pi_96894813
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:49 schreef Blurred86 het volgende:
of heel lang mijn sleutels zoeken en ze dan al de hele tijd in mijn hand hebben :')
dat heb ik altijd met mijn zonnebril die dan allang op mijn hoofd zit :')

edit: wat blurred zegt dus :D
  maandag 16 mei 2011 @ 17:51:01 #85
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96894814
Uniek O+. Van deze kant zien ze er inderdaad minder dun/gespierder uit!
  maandag 16 mei 2011 @ 17:53:29 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96894918
Awesomeheid, Blurred! Mag ik een linkje per PM? *O*

Uniekje O+ Goed lichaam heur! Ranke beentjes O+

Ik heb een kleine semi-triomf, want ik wou wat lekkers halen voor tijdens het scriptie-schrijven morgen, maar ik stond maar een beetje heen en weer te waggelen bij de snoepjes/chocolaatjes, en ik had nergens zin in :') ! That's a first! _O- Dus niks meegenomen. Ohja, wel instant latte macchiato :') Maar dat telt nauwelijks als snack. Wel als ongezond spul uiteraard, maar goed.

Ik eet ook pannenkoeken vanavond! :9

En ik moet beslissen of ik naar Zumba ga of verder ga aan de skripzi. Nadeel van in de avond het productiefst zijn is dat ik nu dan ook vaak moet gaan kiezen tussen sporten of meters maken met de scriptie :') In hoeverre dat een self-fulfilling prophecy is weet ik niet (8>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 16 mei 2011 @ 17:55:52 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96895024
Ik heb nog basterdsuiker gevonden, achterin het kastje, dus nu eet ik naturel pannenkoeken met basterdsuiker en mag M de spekpannenkoeken opeten :Y) .
Niet meer actief op Fok!
pi_96895158
Ik zou skripzi doen Maria. Af=af!

Meh ik heb de halve dag vergaderd, eentje was zo ontzettend boring dat ik op mijn telefoon zat bij te lezen hier :') tot ik zag dat iedereen die een smartphone had ermee zat te pielen en dat dat best aso overkwam/uitzag. Duuuuus.

En nu avonddienst, nog ff werken dus. En ik heb echt geen zin meer.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_96895224
Net mailde een student van de studievereniging, of ik even een isbn kon opzoeken. Ik heb 'm de link naar onze catalogus gemaild ):O benieuwd of ik daar nog commentaar op krijg.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? maandag 16 mei 2011 @ 18:00:54 #90
70532 loveli
N
pi_96895255
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog basterdsuiker gevonden, achterin het kastje, dus nu eet ik naturel pannenkoeken met basterdsuiker en mag M de spekpannenkoeken opeten :Y) .
Spekpannekoeken met stroop :9
/feeder
crap in = crap out
  maandag 16 mei 2011 @ 18:01:02 #91
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96895258
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:00 schreef Syrena het volgende:
Net mailde een student van de studievereniging, of ik even een isbn kon opzoeken. Ik heb 'm de link naar onze catalogus gemaild ):O benieuwd of ik daar nog commentaar op krijg.
Waarschijnlijk niet. Wat een luilak. :')
  maandag 16 mei 2011 @ 18:01:11 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96895264
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:58 schreef Syrena het volgende:
Ik zou skripzi doen Maria. Af=af!

Meh ik heb de halve dag vergaderd, eentje was zo ontzettend boring dat ik op mijn telefoon zat bij te lezen hier :') tot ik zag dat iedereen die een smartphone had ermee zat te pielen en dat dat best aso overkwam/uitzag. Duuuuus.

En nu avonddienst, nog ff werken dus. En ik heb echt geen zin meer.
Joe ar raait. En dan maar hopen dat ik de komende drie/vier weken niet megadik ga worden :') :+

Succes met arbeit'n! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 16 mei 2011 @ 18:29:10 #93
70532 loveli
N
pi_96896499
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 17:47 schreef MarMar het volgende:
lol mijn verstrooide pa deed vaak tampons in de koelkast of vriezer KOUD!!!
letterlijk een kutstreek vond ik dat :')
Oi. Wist je dat er ook probiotische tampons zijn?

Onze lurkers nu wel :W
crap in = crap out
pi_96896577
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 18:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Oi. Wist je dat er ook probiotische tampons zijn?

Onze lurkers nu wel :W
lol
Dat was in dit geval niet zo... gewoon met de boodschappen mee zonder kijken..

Enneh wat die lurkers betreft, een deel idd automatische volgers, een deel echte lurkers, maar misschien ook een deel toekomstige posters. Ik heb ook een tijdje meegelurkt voordat ik ging posten moet ik eerlijk bekennen.
  Vis een optie? maandag 16 mei 2011 @ 18:31:30 #95
70532 loveli
N
pi_96896621
Niks tegen lurkers hoor. Maar af en toe mogen ze toch wel gevoerd worden?
crap in = crap out
pi_96896731
Ach ja ik weet iig van 1 lurker dattie dat al jaren doet terwijl die te beroerd is om gewoon contact op te nemen en te vragen hoe het gaat ;)

Dahag B.!
pi_96896817
Boh, 5 km. hardgelopen in m'n dikke kleren, want ik dacht dat het koud was buiten. Niet dus. De laatste km. interval gelopen tussen de lantaarnpalen, tot de volgende paal sprinten, tot die daarna rustig lopen, daarna sprinten, etc. Nu zweten!
pi_96897137
lol, is het nationale pannenkoekendag? Mijn tl op twitter loopt er ook vol mee.
pi_96897154
ik wilde nog even melden dat ik aan het koken ben met O+ de slankie spatel O+ die we voor onze bruiloft hebben gekregen O+ en elke keer als ik daarmee de groentjes omschep moet ik lachen O+

*O*

:*
Ja doei.
  maandag 16 mei 2011 @ 18:48:17 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96897360
O hai! Gefietst :7.

@co: grootste groep die wij met riksjaonline is 6 man :). Maar wij hebben wel veel met privéchauffeur gedaan. Bouwstenen bevielen verder érg goed en ze denken prima met je mee. Tip van Flip: niet teveel busreizen achter elkaar.

@Vik: als jij nog ff wil rennen, moet je dat vooral doen! Neem aan dat we 's avonds nog wel ff het centrum in gaan voor een hapje en een drankje :Y).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')