quote:Op maandag 16 mei 2011 16:01 schreef Viking84 het volgende:
Je kunt het ook als een compliment opvatten:
"tot mijn spijt moet ik je meedelen dat je geslaagd bent" >> "noes, je gaat van school en we willen je helemaal niet missen!"
Niks, maar het is mijn OP, dus ik mag bepalen wie of wat ik erin zet, whoeoeoeoeh, het voorrecht van de topicstarter!quote:
Ik wil wel even hoepeloorbellen voor je painten.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was altijd wel gezellig in de nablijf uurtjes inderdaad
Sorry Vik, geen fan van Penelope Cruz...
Meh.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil wel even hoepeloorbellen voor je painten.
Kun je die niet van de producent z'n site downloaden?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:11 schreef Mini. het volgende:
Zucht, heb ik net het hele huis afgezocht naar de doos van mijn laptop voor de recovery-schijf, blijkt die er niet te zijn.
Wel een paar dozen meegenomen, kan ik mooi de logeerkamer/mijn hobbykamer gaan opruimen want daar komen binnenkort mijn drumstel en piano in te staan.Opgeruimde laptop + opgeruimd huis = rust.
Er zat wel een foldertje in dat je er zelf één kon branden (nooit gedaan natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 16:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kun je die niet van de producent z'n site downloaden?
Ja, ik vind het heel prettig hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks, maar het is mijn OP, dus ik mag bepalen wie of wat ik erin zet, whoeoeoeoeh, het voorrecht van de topicstarter!![]()
![]()
.
ik ook niet. Heb ook vrij weinig gedaan. Of niets, eigenlijk. Moet nog even naar de bieb, en m'n internet thuis doet het nog steeds niet, dat vind ik wel kut. Maar ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:23 schreef Perruche het volgende:
is je laptop stuk mini? Vervelend!
jongens ik heb er echt geen zin in vandaag
Niet echt stuk hoor, maar elke keer dat ik hem een beetje intensief gebruik krijg ik de neiging om hem uit het raam te flikkeren.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:23 schreef Perruche het volgende:
is je laptop stuk mini? Vervelend!
jongens ik heb er echt geen zin in vandaag
Mijn werk is toch niet af om 5 uur, dus ik heb er helemaal niks aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:35 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een 9 tot 5 mentaliteit!
Ik stuur jou even een PM-etje!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:38 schreef Perruche het volgende:
Ik moet ook tot minstens half 6.
Anna, wat voor werk doe jij eigenlijk?
Daar is op zijn tijd niks mis mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:35 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een 9 tot 5 mentaliteit!
Doe dat esquote:
Dat vond ik nogal vanzelfsprekend. Ze post wel op fok, hoe kan dr laptop dan stuk zijn? Een meisjes drummer is niet zo uitzonderlijk meer tochquote:Op maandag 16 mei 2011 16:44 schreef loveli het volgende:
Waarom vraagt iedereen "is je laptop stuk" en niet "Mini, een drumstel???" ?
Haha, ik heb een keer de afstandsbediening in de koelkast gelegd. Vind hem ook vaak terug op het toilet. Althans vroeger, in deze relatie ben ik niet meer in controll over de AB.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Doe dat es
Props voor je ijsje in de vriezer. Ik had laatst mn telefoon in de oven en de pepermolen in de koelkast. Ach ja.
Oh ja daar hebben de mannen in mijn leven ook een handje van. En dan aan mij vragen waar het ligt. Jongensquote:Op maandag 16 mei 2011 16:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ik heb een keer de afstandsbediening in de koelkast gelegd. Vind hem ook vaak terug op het toilet. Althans vroeger, in deze relatie ben ik niet meer in controll over de AB.
als ik m'n sleutles kwijt ben, is de koelkast de eerste plek waar ik kijk....quote:Op maandag 16 mei 2011 16:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ik heb een keer de afstandsbediening in de koelkast gelegd. Vind hem ook vaak terug op het toilet. Althans vroeger, in deze relatie ben ik niet meer in controll over de AB.
Ook een elektrische. Vroeger wel ja, nu al een tijdje niet meer (eerst was hij niet aangesloten en toen moest mijn vader hem lenen) maar ik mis het echt!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef anna82 het volgende:
Teruglezend las ik dat je ook een piano hebt Mini, wat leuk! Speel je vaak?
Whehe, mijn vriend was net ook weer zijn portemonnee kwijt. Als het zijn portemonnee niet is dan zijn het wel zijn sleutels, zijn autopapieren, zijn telefoon... Tja, als je die op random momenten uit je zak haalt en waar je dan ook bent neerlegt, dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh ja daar hebben de mannen in mijn leven ook een handje van. En dan aan mij vragen waar het ligt. Jongens
Mijn haarborstel heb ik daar ook al 2 x teruggevondenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
als ik m'n sleutles kwijt ben, is de koelkast de eerste plek waar ik kijk....
Hahaha, hoe herkenbaarquote:Op maandag 16 mei 2011 16:55 schreef Mini. het volgende:
[..]
Whehe, mijn vriend was net ook weer zijn portemonnee kwijt. Als het zijn portemonnee niet is dan zijn het wel zijn sleutels, zijn autopapieren, zijn telefoon... Tja, als je die op random momenten uit je zak haalt en waar je dan ook bent neerlegt, dan weet ik het ook niet.
Dat heb ik ook ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hahaha, hoe herkenbaar. Ik heb wel oog gekregen voor objecten op rare plaatsen. Dan zie ik zijn telefoon in een hoekje van de boekenkast liggen en dan denk ik "Oeh, dat moet ik onthouden". En dan kan ik heel triomfantelijk roepen waar het ligt als hij verwoed begint te zoeken
![]()
![]()
.
Ik heb sleutelhaakjes, als ik ze daar niet aanhang ben ik een half uur aan het zoekenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef V1z0R het volgende:
Wat voel ik mij nu georganiseerdBen nooit m'n sleutels, AB of portemonnee kwijt
Andere dingen daarentegen dan weer wel
daar mag wel wat meer vet op!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Zaterdag 25 km wandelen, leekstermeerwandeltocht
[ afbeelding ]
stomme dunne beentjes
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Zaterdag 25 km wandelen, leekstermeerwandeltocht
[ afbeelding ]
stomme dunne beentjes
Ja, het is erg raar verdeeld allemaal maar enfin...quote:
Helaas hebben we het niet voor het uitkiezen waar het vet verdwijntquote:Op maandag 16 mei 2011 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, het is erg raar verdeeld allemaal maar enfin...
Trouwens, heb "mannentester" iig uit, heerlijk wegleesboek...
Dat ja... Bij de kuiten zie je het nog wel maar daarboven niet meer.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:07 schreef Phaidra het volgende:
Wow, uniek! Jij bent echt-echt-echt heel dun nu hoor! En waar laat jij die wandelspieren?
Leuk, de boekenversie van Herman!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:16 schreef Rituals het volgende:
[..]
Helaas hebben we het niet voor het uitkiezen waar het vet verdwijnt.
Goed zo! Nu kun jij hem weer doorverkopen.
Snel even in de quotes van anderen kijken.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:26 schreef Blurred86 het volgende:
foto van Uniek gemistmag ik PM?
![]()
en 'mijn' artikel staat nu online (als article in press/accepted manuscript), echt tof om mijn eigen naam bij de auteurs te zien staan![]()
*nerd
had ik al gedaan, maar de image is ook al deleted van photobucket (wat een kromme zin maar je snapt het wel hoop ikquote:Op maandag 16 mei 2011 17:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Snel even in de quotes van anderen kijken.
Oh, ik kon 'em nog zien, vandaar.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:31 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
had ik al gedaan, maar de image is ook al deleted van photobucket (wat een kromme zin maar je snapt het wel hoop ik)
Oeh, dat is inderdaad tof!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:26 schreef Blurred86 het volgende:
![]()
en 'mijn' artikel staat nu online (als article in press/accepted manuscript), echt tof om mijn eigen naam bij de auteurs te zien staan![]()
*nerd
3 jaar en 10 km lopen, wat een bikkelquote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef MarMar het volgende:
Stoer Blurred! Gefeliciteerd!
Manlief en koters zijn nu onderweg naar de avond4daagse, de jongste had traantjes omdat ze zo zenuwachtig was, schatjetoch.
Bijna 5 jaar, 5 km doet ze. Toen ze 3 was zou ze in de buggy mee met de 10 km met haar grote zus, maar heeft ze het hele eind gelopen naast de buggy, dus die 5 moet nu ook wel lukken
Vast niet de bedoeling?quote:
Ik vind het er mooi en gespierd uitzien Uniek! Is dit ook omgeving Leek? En is het daar altijd zo mooi weer?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Voorkant, die is beter
Hoe gaat het nu MarMar?
Kleine foto maar volgens mij zie ik prima spiertjes zittenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Voorkant, die is beter
Hoe gaat het nu MarMar?
Je moet gewoon meteen de meest voordelige posten joh!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[ afbeelding ]
Voorkant, die is beter
Hoe gaat het nu MarMar?
atherosclerosisquote:Op maandag 16 mei 2011 17:32 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oeh, dat is inderdaad tof!Gefeliciteerd! Waar staat hij in?
Hipquote:Op maandag 16 mei 2011 17:26 schreef Blurred86 het volgende:
![]()
*nerd
Dat gebeurt hier heel vaak. De wasmand staat naast de prullenbak.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:13 schreef Viking84 het volgende:
Het gaat hier niet verder dan ondergoed in de prullenmand.
O ja, die ken ik ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:48 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben vaak mijn zonnebril kwijt als ik hem op heb of op mijn hoofd heb
dat heb ik altijd met mijn zonnebril die dan allang op mijn hoofd zitquote:Op maandag 16 mei 2011 17:49 schreef Blurred86 het volgende:
of heel lang mijn sleutels zoeken en ze dan al de hele tijd in mijn hand hebben
Spekpannekoeken met stroopquote:Op maandag 16 mei 2011 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog basterdsuiker gevonden, achterin het kastje, dus nu eet ik naturel pannenkoeken met basterdsuiker en mag M de spekpannenkoeken opeten.
Waarschijnlijk niet. Wat een luilak.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:00 schreef Syrena het volgende:
Net mailde een student van de studievereniging, of ik even een isbn kon opzoeken. Ik heb 'm de link naar onze catalogus gemaildbenieuwd of ik daar nog commentaar op krijg.
Joe ar raait. En dan maar hopen dat ik de komende drie/vier weken niet megadik ga wordenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:58 schreef Syrena het volgende:
Ik zou skripzi doen Maria. Af=af!
Meh ik heb de halve dag vergaderd, eentje was zo ontzettend boring dat ik op mijn telefoon zat bij te lezen hiertot ik zag dat iedereen die een smartphone had ermee zat te pielen en dat dat best aso overkwam/uitzag. Duuuuus.
En nu avonddienst, nog ff werken dus. En ik heb echt geen zin meer.
Oi. Wist je dat er ook probiotische tampons zijn?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:47 schreef MarMar het volgende:
lol mijn verstrooide pa deed vaak tampons in de koelkast of vriezer KOUD!!!
letterlijk een kutstreek vond ik dat
lolquote:Op maandag 16 mei 2011 18:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Oi. Wist je dat er ook probiotische tampons zijn?
Onze lurkers nu wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |