abonnement Unibet Coolblue
pi_96900609
Ik zit dus met een vervelend iets nou vandaag ging ik weer zoals normaal naar school er was kermis vlak bij de school en had dus weinig geld om daar wat fun te kunnen beleven heb dus gekeken of mijn moeder wat geld in haar jaszak had zag dat ze een briefje van 20,- had heb die dus gepakt zonder te vragen aangezien mijn moeder nog in bed lag en ik haar niet wakker wou maken ging dus naar school toen school was afgelopen ging ik naar kermis was allemaal leuk enz. dus eenmaal thuis aangekomen zie ik mijn moeder in de keuken heel erg boos nooit gezien en zegt of ik die 20euro van haar jas zak heb gepakt? ik zeg ja dat heb ik maar wou dit vertelen maar je was aan het slapen dus ze werd boos en is aangifte gaan doen aangezien ik weet dat 20,- veel is en wij van 60euro per week leven toen mijn moeder thuis kwam zag ik dat ze echt aangifte heeft gedaan met alle papieren?Kan dit dat je eigen moeder aangifte tegen je doet?voel me nu echt rot en ze praat ook niet tegen mij
heey
pi_96900891
Dit is geen trol geen grap de admin kan het checken
heey
pi_96901062
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:42 schreef venafok het volgende:
Dit is geen trol geen grap de admin kan het checken
Voordeel van de twijfel, ja je moeder mag aangifte doen van diefstal.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_96902748
Zo, de 'leuke' opmerkingen hebben we wel gehad. :)
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_96903162
Je bent best wel een egoïstisch kutkind als je weet dat je van 60 euro per week moet leven en dan gewoon 20 euro verspild aan de kermis. Ik zou blij zijn dat je moeder het bij een aangifte heeft gelaten, want als ik je moeder was geweest dan had je een flink pak rammel gekregen en was je een deel van je spullen kwijt, want die had ik lekker op marktplaats gezet om die 20 euro terug te krijgen.
  maandag 16 mei 2011 @ 20:10:03 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_96903245
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 19:44 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Voordeel van de twijfel, ja je moeder mag aangifte doen van diefstal.
Je zoon aangeven bij de politie is baas _O_
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_96903396
quote:
14s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Zo, de 'leuke' opmerkingen hebben we wel gehad. :)
Kom jij nu ook met een inhoudelijke bijdrage? Anders moet een collega jouw post weer deleten :P
quote:
2s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:10 schreef Falco het volgende:

[..]

Je zoon aangeven bij de politie is baas _O_
Als je elk dubbeltje 5 keer moet omkeren voor je het uit kunt geven en je zoon jat gewoon een derde deel van je weekgeld... Ja gewoon aangeven! Tenminste als TS 12+ is...
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_96903807
En terecht.

En ja dat kan
pi_96904279
Ja maar vind het gewoon zielig ik weet dat mijn moeder soms beetje raar is in tegenstelling tot andere moeders maar dit vind ik ook te ver gaan heb nu ook een soort ruzie met haar ze praat ook niet meer tegen me enzo
heey
pi_96904481
@Jill-RMC maar jij zou toch ook niet je kind gelijk aangeven bij de politie voor 20euro had liever pak slag gewild strax krijg ik een strafblad en moet ik praten met de politie wat hun eerste keer is denk ik dat een moeder een zoon aangeeft bij de politie voor 20euro? of gebeurd dit vaker?
heey
pi_96904586
dat is nog eens een opvoeding. Hulde voor je moeder, snotjong _O_ en ja, dat mag ze O+
Ja doei.
  maandag 16 mei 2011 @ 20:27:15 #12
344131 doorzuipenmanagerworden
Zuip en wordt manager!
pi_96904739
Dan had je maar in Arabië moeten wonen, lieverd.
Op donderdag 12 mei 2011 21:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
:D _O_ _O_Held van de avond :9
Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Mallerd. Hij is iedere avond gewoon een baas.
pi_96904755
@motorbloempje [motorbloempje heeft een FOK!plus account] hoezo doe je zo? :{
heey
pi_96904758
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef venafok het volgende:
Ja maar vind het gewoon zielig ik weet dat mijn moeder soms beetje raar is in tegenstelling tot andere moeders maar dit vind ik ook te ver gaan heb nu ook een soort ruzie met haar ze praat ook niet meer tegen me enzo
GAST ?!? Weet je wat je wel wat je nu zegt ???? Je moeder moet voor jou en haar (en je broertjes/zusjes als je die hebt) voor 60 euro per week eten, drinken wasmiddel en etc halen! Ik in mijn eentje vind het af en toe al moeilijk met 50! En dan jat jij gewoon 20 euro om dat te verbrassen op de kermis ????

Het verbaasd me echt helemaal niks dat je moeder je aangeeft bij de politie, ik neem aan dat ze alleenstaand is en uit jouw verhaal te horen ben jij een naar onhandelbaar triest mannetje
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
pi_96904862
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef venafok het volgende:
@motorbloempje [motorbloempje heeft een FOK!plus account] hoezo doe je zo? :{
ik heb een FOK!plus account om Ted af te betalen en om geen google spam te zien!
Ja doei.
pi_96904869
Ik heb alleen een zusje die pas 3 is dus die verbruikt niet veel en mijn vader en moeder zijn gescheiden ik ben trouwens 13 bijna 14
heey
pi_96904934
@motorbloempje ik kopierde je naam en kwam automatisch dat te staan maar ging om je ding wat je gepost had
heey
pi_96905182
Bijna 14? Meldt je maar bij de boer voor werk... en ga die 20 euro maar eens terug verdienen......

Ik denk dat je het daarna wel snapt.
pi_96905202
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:21 schreef venafok het volgende:
Ja maar vind het gewoon zielig ik weet dat mijn moeder soms beetje raar is in tegenstelling tot andere moeders maar dit vind ik ook te ver gaan heb nu ook een soort ruzie met haar ze praat ook niet meer tegen me enzo
Een paar vragen/opmerkingen..
1. Hoe oud/jong ben je?
2. Heb je wel eens nagedacht over waarom je moeder raar doet? Of er wel eens met haar over gepraat? Ik kan je zo zeggen dat ze zorgen heeft om rond te komen voor jou en je eventuele broers en zusters.
3. Zielig voor haar, ja zeker. Probeer eens in haar schoenen te staan, dan weet je hoe dit voelt.

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:23 schreef venafok het volgende:
@Jill-RMC maar jij zou toch ook niet je kind gelijk aangeven bij de politie voor 20euro had liever pak slag gewild strax krijg ik een strafblad en moet ik praten met de politie wat hun eerste keer is denk ik dat een moeder een zoon aangeeft bij de politie voor 20euro? of gebeurd dit vaker?
Ik ben een keiharde, 20 euro kan ik missen maar voor mensen die al bijna niks te makken hebben is het een godsvermogen. Als vader had ik je eerst de nek omgedraaid en dan persoonlijk op het bureau afgezet.
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:27 schreef venafok het volgende:
@motorbloempje [motorbloempje heeft een FOK!plus account] hoezo doe je zo? :{
Moet je voor betalen, dus niks voor jou voorlopig. Geen reclame en andere achtergronden (en nog veel meer)
Let's pretend we scored a goal YEAH
  maandag 16 mei 2011 @ 20:32:51 #20
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_96905211
Als je een dom topic wilt openen, waarin je wilt doen alsof het leven sinds vanmorgen nieuw voor je is, zorg dan dat het klopt met de rest van je PH.

Faaaal w/
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_96905251
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef venafok het volgende:
@motorbloempje ik kopierde je naam en kwam automatisch dat te staan maar ging om je ding wat je gepost had
oh, ja, nee, dat had je gewoon verdiend O+
Ja doei.
pi_96905265
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef venafok het volgende:
Ik heb alleen een zusje die pas 3 is dus die verbruikt niet veel en mijn vader en moeder zijn gescheiden ik ben trouwens 13 bijna 14
Oftewel jij hebt al het geld dat deze week voor jou bestemd was (60 euro / 3 mensen = 20 euro) uitgegeven. Dus eigenlijk zou je moeder je kleren deze week maar niet moeten wassen, je geen eten moeten geven en alles wat stroom gebruikt moeten afnemen.

Dat ze aangifte gedaan heeft is je eigen schuld en heb je absoluut verdiend. Als je geld wilt uitgeven ga je maar lekker er voor werken.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  maandag 16 mei 2011 @ 20:34:01 #23
244933 trovey
Nachtoele
pi_96905290
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef venafok het volgende:
Ik heb alleen een zusje die pas 3 is dus die verbruikt niet veel en mijn vader en moeder zijn gescheiden ik ben trouwens 13 bijna 14
Met 3 mensen van 60 euro per week leven (en ja, een kind van 3 is ook duur) en dan eenderde van het leefgeld eerst stelen en verbrassen aan zoiets als de kermis en je vraagt je af waarom je moeder zo'n reactie geeft? :') Je moet de waarde van geld nog heel erg leren kennen :') , vooral als dat weinige datgene is waarmee je het moet doen. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_96905331
Je moet leven van 60 euro per maand en je verspilt daar 33,3% van? Dat is alsof mijn vriendin van mijn geld een ipaq koopt, ja dan zou ik ook best wel pissig zijn :').

Dat en ja ze kan aangifte tegen je doen, fijn dat je al bekend hebt trouwens.
pi_96905355
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Je bent best wel een egoïstisch kutkind als je weet dat je van 60 euro per week moet leven en dan gewoon 20 euro verspild aan de kermis. Ik zou blij zijn dat je moeder het bij een aangifte heeft gelaten, want als ik je moeder was geweest dan had je een flink pak rammel gekregen en was je een deel van je spullen kwijt, want die had ik lekker op marktplaats gezet om die 20 euro terug te krijgen.
Misschien levert de computer van TS nog wel 50 euro op :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')