Wat denk je?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan woensdag vast nog wel vrij krijgen, ruilen?(wat gaan jullie eigenlijk doen?)
Totaal geen verstand van bedrijfsovernames. Als je denkt dat mijn gezonde verstand voldoende is mag je pm'enquote:Op maandag 16 mei 2011 20:43 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi. Is er hier iemand die verstand heeft van bedrijfsovernames? Ik wil mijn argumentatie testen. VErwoording is niet echt geweldig na een glaasje wijn, maar goed, pas ik morgen wel aan.
Komt ie. Wel lang stuk. Misschien moet je even copy pasten. De tekst lijkt wel niet te passenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Totaal geen verstand van bedrijfsovernames. Als je denkt dat mijn gezonde verstand voldoende is mag je pm'en
Ja dat is normaal, ofwel, komt vrij veel voor. AB kuur is niet extreem goed voor je weerstand tijdelijk en dan gaat het sneller. tips: Vitamine C, spoelen met zout water en je hebt er ook spul voor bij de drogist waarmee je de aften kan aanstippen.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat leuk XM&Vik - samen naar Maastricht! Klinkt gezelligEn Mo klinkt ook weer oud & vertrouwd shinyhappy. Fijn!
Ik heb een rotavondTen eerste zit m'n mond ineens vol met aften. Is dat normaal na een antibioticakuur of operatie ergens? Heb er anders nooit last van en nu twee hele grote achterin m'n mond, AUW
! Tips, anyone?
.
Verstandige keuze zou denk ik zijn:quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef MarMar het volgende:
lieffies nog ideetjes over dinermenu voor morgen? (zie vorige page)
leuk! Blauwquote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat vinden jullie van dit jurkje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er al een paar weken over te kwijlen, maar ik kan gewoon echt niet beslissen over de kleur. Dus dan koop ik er maar geen
Uhmmm, dat lijkt op een kinderslaapzak ?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wat vinden jullie van dit jurkje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er al een paar weken over te kwijlen, maar ik kan gewoon echt niet beslissen over de kleur. Dus dan koop ik er maar geen
En in welke kleur vind jij de slaapzak het leukst? Of in allebei even lelijk? Dat mag natuurlijk ook, hehe.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uhmmm, dat lijkt op een kinderslaapzak ?
Bij twijfel allebei kopen?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, op dit moment zit blauw in mn winkelmandje. Maar ik twijfel nog steeds ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |