Ja stom van hem! Ik was 2 jaar geleden al 18. Ben nu 20!quote:Op maandag 16 mei 2011 13:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha!
Co: spannendEn ik heb er nooit eerder bij stilgestaan of je broers/zussen had ^^ Ik was wel even in de war toen V1z0R zei dat je 18 bent
Verder heb ik niks te melden. Behalve dat ik een dikkige dag heb. En een vrolijke. Dus vandaag ben ik een gezellige, vrolijke dikkerd
Nee, aan de bakjes te zien kwam het van de lidl of de deen..quote:Op maandag 16 mei 2011 13:56 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Studiegenootje van me eet alleen biologisch spul enzo. Toen hadden we voor 4 personen ook een salade van 7000 euro ofzo.
Je kan best vragen of het voor een heel weeshuis is ofzo.
Zal ik je een vriendelijke schop onder je kont geven?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben vandaag zo gaar als een koekje, wat niet zo hendig is omdat ik had besloten vandaag ass te kicken met de skripziMaar goed! Ik zou intussen moeten weten dat er in de ochtend sowieso weinig uit m'n vingers komt
We moesten zelf drinken meenemenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben meestal ook wel veel geld kwijt als ik eters heb, maar dan maak ik ook veel extra's en haal ik drinken en snacks en zoPlus meestal heb ik ook grote eters op bezoek, en semi-carnivoren, da's duur
![]()
Maar ja, pasta pesto hoeft niet zo duur te zijn lijkt me.
Ik ben anders hartstikke gezellig hoor!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja stom van hem! Ik was 2 jaar geleden al 18. Ben nu 20!
Somehow zie ik jou toch anders dan gezellig dik!
Dat straalt ook weer een beetje wantrouwen uit of zo, dat wil ik ook niet..quote:Op maandag 16 mei 2011 14:05 schreef MarMar het volgende:
Ik zou denk ik gewoon even om een bonnetje vragen prob
Ik ben nog bezig met de opzet van een nieuw hoofdstuk, dus qua woorden schiet dat niet echt op. Maar, als mijn masterplan af is dan rolt het er ook zo uit!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woorden-wedstrijdje houden?![]()
Glapje heur![]()
Ja of ik 4,50 over kon maken was het smsje. Nou ja ik geloof wel dat het dat bedrag is, maar ik heb dan de volgende keer liever meer eten voor dat zelfde bedragquote:Op maandag 16 mei 2011 14:07 schreef conleche het volgende:
Of zeg dat je denkt dat ze een typefout heeft gemaakt. Een 3 ipv een 1.
Maar eigenlijk is dit iets wat je het beste per telefoon kan doen, per sms staat het vaak wat bot. Dus dat je belt en zegt dat je het wat veel vindt, maar dat je misschien iets over het hoofd ziet.
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja stom van hem! Ik was 2 jaar geleden al 18. Ben nu 20!![]()
Ik ook. Ik zie haar als het meisje met die enge piercing. Huu.quote:Somehow zie ik jou toch anders dan gezellig dik!
Njah, ik vind het tamelijk vanzelfsprekend om een bonnetje te overleggen als ik iets voorschiet en iemand mij terug moet betalen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat straalt ook weer een beetje wantrouwen uit of zo, dat wil ik ook niet..
*Boks*quote:Op maandag 16 mei 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
ben al de hele tijd hard aan het werk, maar het lijkt niet op te schieten; soms heb je van die dagen he?
Ik heb net voor 44 euro boodschappen gedaan (bij de AH) en had twee enorm volle uitpuilende tassen, vandaar dat ik dacht van hmm, hoog bedrag..quote:Op maandag 16 mei 2011 14:11 schreef MarMar het volgende:
ohw oke, je hoeft niet alle 38 euro te betalen, misread that one.. njah, dan is een bonnetje vragen wellicht een beetje veel maar toch..
Veldsla bij de appie kost tussen de 1.50 en 1.80 per zakje van 75 gram.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
lijkt me wel ja!
heel ruim geschat kom ik op 17 euro:
pasta: 2 euro
pesto: 3 euro
veldsla: 3 euro
tomaatjes: 2 euro
yoghurt: 1 euro
kip: 6 euro
Ik vind het ook een gigantisch bedrag, wij eten toch altijd best lekkere D´s vind ik zelf en het zou niet best zijn als we met een gezin van 4 elke dag rond de 19 euro kwijt zouden zijn daarvoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb net voor 44 euro boodschappen gedaan (bij de AH) en had twee enorm volle uitpuilende tassen, vandaar dat ik dacht van hmm, hoog bedrag..
En ik eet ook vaak pasta pesto, juist omdat het zo goedkoop is
Nou inderdaad, zeker bij de AH kan je flink wat geld uitgeven aan "normale" maaltijden, zeker als je buiten de bonus / het seizoen koopt en vlees erin stopt. Daarom ga ik liever naar de markt en de LIDL, scheelt een boel.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Veldsla bij de appie kost tussen de 1.50 en 1.80 per zakje van 75 gram.
Tomaat: cherrytomaatjes of romaatjestussen de 2.50 en 3 euro per bakje, 2 of 3 bakjes voor 8 man?
Kip: 200 gram de man, 1.6 kilo, 8 euro per kilo.
Ik kan het ook wel voor meer dan 30 euro inkopen.
Nouja, onder studenten is het vrij gebruikelijk om samen te eten en dan om de beurt boodschappen te doen, dan ga je echt niet elke keer een bonnetje vragen. Maar dit is wel echt hoog ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:10 schreef MarMar het volgende:
[..]
Njah, ik vind het tamelijk vanzelfsprekend om een bonnetje te overleggen als ik iets voorschiet en iemand mij terug moet betalen.
"ik vind het wel een hoog bedrag hoor, mag ik het bonnetje eens zien?" is toch niet een hele rare vraag?
Deden wij wel in het studentenhuis, wie boodschappen deed, legde het bonnetje ff op tafel en dan betaalde de rest zijn deel. Ik vind dat niet zo raar. (ik was ooit ook jong en studentquote:Op maandag 16 mei 2011 14:15 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nouja, onder studenten is het vrij gebruikelijk om samen te eten en dan om de beurt boodschappen te doen, dan ga je echt niet elke keer een bonnetje vragen. Maar dit is wel echt hoog ja.
Als ik met vriendinnen at nam ik expres niet al te dure dingen omdat sommige mensen nooit geld hebben. Maar ja, bij ons was het toch elke week ongeveer even duur, dus op gegeven moment verrekenden we het niet meer elke keer apart.
Het meisje met de enge piercing?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..].
[..]
Ik ook. Ik zie haar als het meisje met die enge piercing. Huu.
*steekt bips uit* Be gentlequote:Op maandag 16 mei 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zal ik je een vriendelijke schop onder je kont geven?
(ik moet trouwens niet heel veel zeggen, ben al de hele tijd hard aan het werk, maar het lijkt niet op te schieten; soms heb je van die dagen he?)
I haz faith! Researchen en opzet bedenken is lastigst!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:07 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met de opzet van een nieuw hoofdstuk, dus qua woorden schiet dat niet echt op. Maar, als mijn masterplan af is dan rolt het er ook zo uit!![]()
Hoop ik.
Wij spraken altijd af voor hoeveel we mochten inkopen, 4 gulden de man was toen max vooor avondeten, 3 was wenselijk en vissticks en worteltjes kon voor minder dan 2 (blegh). Zondag mocht meer.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:16 schreef Probability het volgende:
Ze zegt dat ze toch niet meer gaat vragen dan ze heeft uitgegeven....?
En ik: nee snap ik, maar vind het gewoon een hoog bedrag.
Bedoelde ook niet dat ze meer zou vragen, dat denk ik ook weer niet, maar gewoon niet zo economisch ingekocht dan..
Thanks, en insgelijks!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
I haz faith! Researchen en opzet bedenken is lastigst!
Dat ja, veel makkelijker.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Wij doen altijd gewoon dat de kok opdraait voor de kosten van zijn beurt eigenlijk.
Op de studentenvereniging precies hetzelfde, al mocht je daar inkopen voor E2,75 de man.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Wij spraken altijd af voor hoeveel we mochten inkopen, 4 gulden de man was toen max vooor avondeten, 3 was wenselijk en vissticks en worteltjes kon voor minder dan 2 (blegh). Zondag mocht meer.
/oud
Ja, dat. Als ik mensen uitnodig om te eten, hoeven ze niet te betalen hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Maar goed, ik ben een vent natuurlijk. Wij doen altijd gewoon dat de kok opdraait voor de kosten van zijn beurt eigenlijk.
Bel even op en leg dat allemaal uit. Dat je best wilt betalen wat het kost, maar dat je eigenlijk gewoon altijd nog honger hebt omdat er maar 1 bordje apart word gehouden. Dus misschien dat het voortaan omgekeerd kan: namelijk het vlees apart houden. En dat je 38 euro gewoon wat veel vond en dat je dacht dat het misschien een vergissing betrof.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef Probability het volgende:
Nu voel ik mij weer een zeurMaar goed, ik heb vaak honger na die etentjes en als je dan ook nog je eigen drank mee moet nemen, dan denk ik vaak: ik eet wel thuis, dan heb ik meer en is het lekkerder
Ik eet 2-3 keer per week samen, dan tikt het wel aan als je een meisje alles steeds laat betalenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:21 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nooit echt dat soort etentjes gehad, boeiend als mensen komen eten hoeven ze echt niet te gaan betalen hoor ;') als het er veel zijn en ik geen geld heb maak ik dingen uit het seizoen, soepje, stamppotje ofzo en dan maar geen vlees. Ipv betalen heb ik liever dat ik dan een keer daar kan eten als ik blut ben.
Als ik wel geld heb hoeven ze ook niet te dokken maar als ze iets willen doen vraag ik altijd om wijn. Heb er dan wel echt een hekel aan als mensen met een vaatje Stormhoeck ofzo aankomen. neem dan maarniets mee dan doe ik het zelf welMaar goed dat is maar 1x voorgekomen,
hier ook, maar ik heb nu ook een eigen kantoor. Helemaal voor mezelf. En als ik naar buiten kijk zie ik een rivier en de kerk. Niet gek.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik ook ja, of lekker warm in badhet is ook een beetje een druilerige dag hier vandaag..
Dan wel inderdaadquote:Op maandag 16 mei 2011 14:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik eet 2-3 keer per week samen, dan tikt het wel aan als je een meisje alles steeds laat betalen
Ga ik doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Bel even op en leg dat allemaal uit. Dat je best wilt betalen wat het kost, maar dat je eigenlijk gewoon altijd nog honger hebt omdat er maar 1 bordje apart word gehouden. Dus misschien dat het voortaan omgekeerd kan: namelijk het vlees apart houden. En dat je 38 euro gewoon wat veel vond en dat je dacht dat het misschien een vergissing betrof.
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het meisje met de enge piercing?
Maffe dingen?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dat is wel het eerste waar ik aan denk bij jou, ja. En aan maffe dingen
.
Nou, dat bedoel ik. Dat is toch de ideale vrouw?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:34 schreef V1z0R het volgende:
'Fuck the pain away', 1.1kilo poep en hoepeloorbellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |