abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96885087
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha!

Co: spannend :) En ik heb er nooit eerder bij stilgestaan of je broers/zussen had ^^ Ik was wel even in de war toen V1z0R zei dat je 18 bent :P

Verder heb ik niks te melden. Behalve dat ik een dikkige dag heb. En een vrolijke. Dus vandaag ben ik een gezellige, vrolijke dikkerd :)
Ja stom van hem! Ik was 2 jaar geleden al 18. Ben nu 20! :+

Somehow zie ik jou toch anders dan gezellig dik! :P
pi_96885103
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:56 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Studiegenootje van me eet alleen biologisch spul enzo. Toen hadden we voor 4 personen ook een salade van 7000 euro ofzo.

Je kan best vragen of het voor een heel weeshuis is ofzo.
Nee, aan de bakjes te zien kwam het van de lidl of de deen..
Worry is a misuse of imagination
pi_96885116
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D *;

Ik ben vandaag zo gaar als een koekje, wat niet zo hendig is omdat ik had besloten vandaag ass te kicken met de skripzi :') Maar goed! Ik zou intussen moeten weten dat er in de ochtend sowieso weinig uit m'n vingers komt :')
Zal ik je een vriendelijke schop onder je kont geven? :D

(ik moet trouwens niet heel veel zeggen, ben al de hele tijd hard aan het werk, maar het lijkt niet op te schieten; soms heb je van die dagen he?)
pi_96885141
Ik zou denk ik gewoon even om een bonnetje vragen prob :)
pi_96885156
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben meestal ook wel veel geld kwijt als ik eters heb, maar dan maak ik ook veel extra's en haal ik drinken en snacks en zo :') Plus meestal heb ik ook grote eters op bezoek, en semi-carnivoren, da's duur oO<

Maar ja, pasta pesto hoeft niet zo duur te zijn lijkt me.
We moesten zelf drinken meenemen :P!

En ja ze houden dan een kommetje apart en laten voor mij het vlees weg, terwijl de rest dan twee keer opgeschept oid.
Ik heb dan altijd nog honger want ik moet in volume eigenlijk meer eten zonder vlees :')

Maar ja, ik wil ook weer niet al te moeilijk doen.
pi_96885175
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben anders hartstikke gezellig hoor! :(
pi_96885194
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:05 schreef MarMar het volgende:
Ik zou denk ik gewoon even om een bonnetje vragen prob :)
Dat straalt ook weer een beetje wantrouwen uit of zo, dat wil ik ook niet..
pi_96885201
Of zeg dat je denkt dat ze een typefout heeft gemaakt. Een 3 ipv een 1.

Maar eigenlijk is dit iets wat je het beste per telefoon kan doen, per sms staat het vaak wat bot. Dus dat je belt en zegt dat je het wat veel vindt, maar dat je misschien iets over het hoofd ziet.
pi_96885217
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Woorden-wedstrijdje houden? B-)

Glapje heur :+
Ik ben nog bezig met de opzet van een nieuw hoofdstuk, dus qua woorden schiet dat niet echt op. Maar, als mijn masterplan af is dan rolt het er ook zo uit! 8-)
Hoop ik.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96885272
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:07 schreef conleche het volgende:
Of zeg dat je denkt dat ze een typefout heeft gemaakt. Een 3 ipv een 1.

Maar eigenlijk is dit iets wat je het beste per telefoon kan doen, per sms staat het vaak wat bot. Dus dat je belt en zegt dat je het wat veel vindt, maar dat je misschien iets over het hoofd ziet.
Ja of ik 4,50 over kon maken was het smsje. Nou ja ik geloof wel dat het dat bedrag is, maar ik heb dan de volgende keer liever meer eten voor dat zelfde bedrag ;)
  maandag 16 mei 2011 @ 14:09:41 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96885277
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:04 schreef conleche het volgende:

[..]

:+.

quote:
Ik ook. Ik zie haar als het meisje met die enge piercing. Huu.
Niet meer actief op Fok!
pi_96885305
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:07 schreef Probability het volgende:

[..]

Dat straalt ook weer een beetje wantrouwen uit of zo, dat wil ik ook niet..
Njah, ik vind het tamelijk vanzelfsprekend om een bonnetje te overleggen als ik iets voorschiet en iemand mij terug moet betalen.
"ik vind het wel een hoog bedrag hoor, mag ik het bonnetje eens zien?" is toch niet een hele rare vraag?
  maandag 16 mei 2011 @ 14:10:38 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96885322
Ik zou gewoon even bellen idd (gesteld dat ik dat zou kunnen dan :')) en zeggen dat ik een beetje geschrokken ben van het bedrag en of ze dat toe kan lichten :). Geen beschuldigend toontje dus :).
Niet meer actief op Fok!
pi_96885348
ohw oke, je hoeft niet alle 38 euro te betalen, misread that one.. njah, dan is een bonnetje vragen wellicht een beetje veel maar toch..
pi_96885364
Ik heb nu al gesmst en om er ook nog over te bellen vind ik wat ver gaan
pi_96885399
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

ben al de hele tijd hard aan het werk, maar het lijkt niet op te schieten; soms heb je van die dagen he?
*Boks* :{ het feit dat ik hier zit te lezen in plaats van aan het werk ben aan die 24 miljoen dingen die ik nog moet doen in mijn laatste 24 lesdagen zegt genoeg, lijkt me :').
pi_96885407
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:11 schreef MarMar het volgende:
ohw oke, je hoeft niet alle 38 euro te betalen, misread that one.. njah, dan is een bonnetje vragen wellicht een beetje veel maar toch..
Ik heb net voor 44 euro boodschappen gedaan (bij de AH) en had twee enorm volle uitpuilende tassen, vandaar dat ik dacht van hmm, hoog bedrag..

En ik eet ook vaak pasta pesto, juist omdat het zo goedkoop is :s)
pi_96885447
Dus dan maar een lijstje:

O - magere yoghurt met een kiwi en een banaan, muesli
L - geroosterde boterham paté/bosvruchtenjam, geroosterde boterham kaas/tomaat, cup-a-soup kip
T - dropjes want zere keel
D - biefstukje met gebakken aardappeltjes en salade van veldsla/paprika/ui/komkommer/tomaat/olijfjes,
T - zo'n minibakje tiramisu :9
  Vis een optie? maandag 16 mei 2011 @ 14:14:02 #169
70532 loveli
N
pi_96885453
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:51 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

lijkt me wel ja!

heel ruim geschat kom ik op 17 euro:
pasta: 2 euro
pesto: 3 euro
veldsla: 3 euro
tomaatjes: 2 euro
yoghurt: 1 euro
kip: 6 euro
Veldsla bij de appie kost tussen de 1.50 en 1.80 per zakje van 75 gram.
Tomaat: cherrytomaatjes of romaatjes :9 tussen de 2.50 en 3 euro per bakje, 2 of 3 bakjes voor 8 man?
Kip: 200 gram de man, 1.6 kilo, 8 euro per kilo.

Ik kan het ook wel voor meer dan 30 euro inkopen.
crap in = crap out
pi_96885478
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:12 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb net voor 44 euro boodschappen gedaan (bij de AH) en had twee enorm volle uitpuilende tassen, vandaar dat ik dacht van hmm, hoog bedrag..

En ik eet ook vaak pasta pesto, juist omdat het zo goedkoop is :s)
Ik vind het ook een gigantisch bedrag, wij eten toch altijd best lekkere D´s vind ik zelf en het zou niet best zijn als we met een gezin van 4 elke dag rond de 19 euro kwijt zouden zijn daarvoor.
pi_96885501
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Veldsla bij de appie kost tussen de 1.50 en 1.80 per zakje van 75 gram.
Tomaat: cherrytomaatjes of romaatjes :9 tussen de 2.50 en 3 euro per bakje, 2 of 3 bakjes voor 8 man?
Kip: 200 gram de man, 1.6 kilo, 8 euro per kilo.

Ik kan het ook wel voor meer dan 30 euro inkopen.
Nou inderdaad, zeker bij de AH kan je flink wat geld uitgeven aan "normale" maaltijden, zeker als je buiten de bonus / het seizoen koopt en vlees erin stopt. Daarom ga ik liever naar de markt en de LIDL, scheelt een boel.
pi_96885510
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:10 schreef MarMar het volgende:

[..]

Njah, ik vind het tamelijk vanzelfsprekend om een bonnetje te overleggen als ik iets voorschiet en iemand mij terug moet betalen.
"ik vind het wel een hoog bedrag hoor, mag ik het bonnetje eens zien?" is toch niet een hele rare vraag?
Nouja, onder studenten is het vrij gebruikelijk om samen te eten en dan om de beurt boodschappen te doen, dan ga je echt niet elke keer een bonnetje vragen. Maar dit is wel echt hoog ja.
Als ik met vriendinnen at nam ik expres niet al te dure dingen omdat sommige mensen nooit geld hebben. Maar ja, bij ons was het toch elke week ongeveer even duur, dus op gegeven moment verrekenden we het niet meer elke keer apart.
Everything has changed
pi_96885535
Ze zegt dat ze toch niet meer gaat vragen dan ze heeft uitgegeven....?
En ik: nee snap ik, maar vind het gewoon een hoog bedrag.

Bedoelde ook niet dat ze meer zou vragen, dat denk ik ook weer niet, maar gewoon niet zo economisch ingekocht dan..
pi_96885546
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:15 schreef Mini. het volgende:

[..]

Nouja, onder studenten is het vrij gebruikelijk om samen te eten en dan om de beurt boodschappen te doen, dan ga je echt niet elke keer een bonnetje vragen. Maar dit is wel echt hoog ja.
Als ik met vriendinnen at nam ik expres niet al te dure dingen omdat sommige mensen nooit geld hebben. Maar ja, bij ons was het toch elke week ongeveer even duur, dus op gegeven moment verrekenden we het niet meer elke keer apart.
Deden wij wel in het studentenhuis, wie boodschappen deed, legde het bonnetje ff op tafel en dan betaalde de rest zijn deel. Ik vind dat niet zo raar. (ik was ooit ook jong en student ;) )
pi_96885554
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:+.

[..]

Ik ook. Ik zie haar als het meisje met die enge piercing. Huu.
Het meisje met de enge piercing? ;(
pi_96885568
Voor 8 man dure ingredienten vind ik hwet ook niet zoveel! Maar goed ik koop altijd bij de natuurwinkel en da's helemaal belachelijk.

Even een update van mijn lijstje:
O: smoothie (banaan/spinazie/lijnzaad/kamutmelk)
T: spelboterham boter/hagelslag, stukje ontbijtkoek
L: bruine bol ham/roomkaas, 150 gr salade, kopje soep
T: 2 fruit
D: couscous salade
B: beetje sporten
T: brownie :9
  maandag 16 mei 2011 @ 14:17:37 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96885575
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Zal ik je een vriendelijke schop onder je kont geven? :D

(ik moet trouwens niet heel veel zeggen, ben al de hele tijd hard aan het werk, maar het lijkt niet op te schieten; soms heb je van die dagen he?)
*steekt bips uit* Be gentle ;(

quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:07 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik ben nog bezig met de opzet van een nieuw hoofdstuk, dus qua woorden schiet dat niet echt op. Maar, als mijn masterplan af is dan rolt het er ook zo uit! 8-)
Hoop ik.
I haz faith! Researchen en opzet bedenken is lastigst!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_96885583
Nu voel ik mij weer een zeur :P Maar goed, ik heb vaak honger na die etentjes en als je dan ook nog je eigen drank mee moet nemen, dan denk ik vaak: ik eet wel thuis, dan heb ik meer en is het lekkerder :9
pi_96885593
Boeiend dat sociaal gewenste aardig zijn, als ze een verklaring heeft dikke prima en zo heel gek veel is het toch ook niet? En als ze veel teveel geld rekend is ze toch zelf ook niet aardig bezig :')

Maar goed, ik ben een vent natuurlijk. Wij doen altijd gewoon dat de kok opdraait voor de kosten van zijn beurt eigenlijk.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  Vis een optie? maandag 16 mei 2011 @ 14:21:21 #180
70532 loveli
N
pi_96885716
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:16 schreef Probability het volgende:
Ze zegt dat ze toch niet meer gaat vragen dan ze heeft uitgegeven....?
En ik: nee snap ik, maar vind het gewoon een hoog bedrag.

Bedoelde ook niet dat ze meer zou vragen, dat denk ik ook weer niet, maar gewoon niet zo economisch ingekocht dan..
Wij spraken altijd af voor hoeveel we mochten inkopen, 4 gulden de man was toen max vooor avondeten, 3 was wenselijk en vissticks en worteltjes kon voor minder dan 2 (blegh). Zondag mocht meer.
/oud
crap in = crap out
pi_96885718
Maar wilde het liever even bij haar checken dan dat ik het er eerst met de rest over zou hebben..
pi_96885730
Ik heb nooit echt dat soort etentjes gehad, boeiend als mensen komen eten hoeven ze echt niet te gaan betalen hoor ;') als het er veel zijn en ik geen geld heb maak ik dingen uit het seizoen, soepje, stamppotje ofzo en dan maar geen vlees. Ipv betalen heb ik liever dat ik dan een keer daar kan eten als ik blut ben.

Als ik wel geld heb hoeven ze ook niet te dokken maar als ze iets willen doen vraag ik altijd om wijn. Heb er dan wel echt een hekel aan als mensen met een vaatje Stormhoeck ofzo aankomen. neem dan maarniets mee dan doe ik het zelf wel :P Maar goed dat is maar 1x voorgekomen,
pi_96885755
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

I haz faith! Researchen en opzet bedenken is lastigst!
Thanks, en insgelijks!
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Wij doen altijd gewoon dat de kok opdraait voor de kosten van zijn beurt eigenlijk.
Dat ja, veel makkelijker. :)

Trouwens Prob, als je echt nog honger hebt zou ik dat gewoon zeggen hoor. Of ze volgende keer iets meer apart willen houden omdat het zonder vlees nogal weinig is. Veel mensen denken daar gewoon niet echt bij na.
Everything has changed
  maandag 16 mei 2011 @ 14:22:27 #184
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96885757
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Wij spraken altijd af voor hoeveel we mochten inkopen, 4 gulden de man was toen max vooor avondeten, 3 was wenselijk en vissticks en worteltjes kon voor minder dan 2 (blegh). Zondag mocht meer.
/oud
Op de studentenvereniging precies hetzelfde, al mocht je daar inkopen voor E2,75 de man.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 16 mei 2011 @ 14:23:12 #185
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96885788
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

Maar goed, ik ben een vent natuurlijk. Wij doen altijd gewoon dat de kok opdraait voor de kosten van zijn beurt eigenlijk.
Ja, dat. Als ik mensen uitnodig om te eten, hoeven ze niet te betalen hoor.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_96885809
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef Probability het volgende:
Nu voel ik mij weer een zeur :P Maar goed, ik heb vaak honger na die etentjes en als je dan ook nog je eigen drank mee moet nemen, dan denk ik vaak: ik eet wel thuis, dan heb ik meer en is het lekkerder :9
Bel even op en leg dat allemaal uit. Dat je best wilt betalen wat het kost, maar dat je eigenlijk gewoon altijd nog honger hebt omdat er maar 1 bordje apart word gehouden. Dus misschien dat het voortaan omgekeerd kan: namelijk het vlees apart houden. En dat je 38 euro gewoon wat veel vond en dat je dacht dat het misschien een vergissing betrof.
pi_96885810
Ze heeft allemaal lekkere dingen gekocht, vandaar het bedrag :) Als ik idd kijk bij de ah, paar bakjes roma tomaten, paar bakjes verse pesto, dan zit je er wel sneller aan ja..

We betalen ieder gewoon ons deel, omdat het heel vaak bij 't zelfde meisje is, en niet iedereen er altijd bij is..

Alleen heb ik wel graag iets vullend/een vervanger er bij. Maar vind 't al helemaal top dat ze vaak iets kiezen wat heel makkelijk vega te maken is.
pi_96885812
quote:
10s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

*steekt bips uit* Be gentle ;(
Hihi ^^
pi_96885884
Bel je voor inlichtingen achter een vacature aan, blijkt de sluitingsdatum verkeerd op internet te staan.

Wij deden met eten ook vaak om de beurt, maar als je vaak bij dezelfde eet kan ik me wel voorstellen dat je de kosten gewoon gaat delen. Al denk ik ook dat dit een stuk goedkoper had gekund.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_96885888
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:21 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nooit echt dat soort etentjes gehad, boeiend als mensen komen eten hoeven ze echt niet te gaan betalen hoor ;') als het er veel zijn en ik geen geld heb maak ik dingen uit het seizoen, soepje, stamppotje ofzo en dan maar geen vlees. Ipv betalen heb ik liever dat ik dan een keer daar kan eten als ik blut ben.

Als ik wel geld heb hoeven ze ook niet te dokken maar als ze iets willen doen vraag ik altijd om wijn. Heb er dan wel echt een hekel aan als mensen met een vaatje Stormhoeck ofzo aankomen. neem dan maarniets mee dan doe ik het zelf wel :P Maar goed dat is maar 1x voorgekomen,
Ik eet 2-3 keer per week samen, dan tikt het wel aan als je een meisje alles steeds laat betalen ;)
  maandag 16 mei 2011 @ 14:26:03 #191
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_96885898
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:55 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik ook ja, of lekker warm in bad O+ het is ook een beetje een druilerige dag hier vandaag..
hier ook, maar ik heb nu ook een eigen kantoor. Helemaal voor mezelf. En als ik naar buiten kijk zie ik een rivier en de kerk. Niet gek.

Vanavond lekker in de regen hardlopen!
pi_96885931
Jeej, buiten regen en binnen een mok koffie. O+ Wat kunnen kleine dingen soms toch fijn zijn.
Everything has changed
pi_96885986
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik eet 2-3 keer per week samen, dan tikt het wel aan als je een meisje alles steeds laat betalen ;)
Dan wel inderdaad :)
pi_96885999
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Bel even op en leg dat allemaal uit. Dat je best wilt betalen wat het kost, maar dat je eigenlijk gewoon altijd nog honger hebt omdat er maar 1 bordje apart word gehouden. Dus misschien dat het voortaan omgekeerd kan: namelijk het vlees apart houden. En dat je 38 euro gewoon wat veel vond en dat je dacht dat het misschien een vergissing betrof.
Ga ik doen.

Had laatst een etentje, voor 9 man. 2 schalen groenten lasagna, instant griesmeelpudding en een kratje bier.
7.50 p.p.

En honger dat ik had :') En ik had een halve schaal..... Ik word er dan vaak op aangesproken 'dat ik zo veel eet' maar ja, ik eet normaal een ovenschotel alleen leeg en ja als je die dan ineens met z'n 4-5en deelt.. Wel tof dat er geen vlees inzat hoor! Maar de anderen waren allemaal gasten op 1 meisje na, die moeten ook honger gehad hebben?

Waren wel andere mensen hoor.. Maar toen dacht ik helemaal van... Gast, je weet toch dat het de vorige paar keren ook véél te weinig was. Maar die jongen is hardleers ;)
pi_96886054
Ik ging heul vroeger, zo rond de tijd dat ik 18 was ( :P ) heel vaak na m'n weekendbijbaantje eten bij de Chinees met z'n allen. En ik nam dan altijd een tomatensoep en een loempia, omdat ik echt heel weinig geld had toen. (als in 25 gulden voor een hele week of zo). Maar de meesten hadden meer te besteden en dus die namen gewone maaltijden. De eerste paar x werd de rekening gedeeld. En was ik bijna direct blut. Maar de derde keer heb ik het gewoon eerlijk gezegd, dat ik die goedkope dingen nam omdát het zo goedkoop was en dat ik graag apart wilde betalen. Vonden ze geen enkel probleem, ze hadden er alleen niet bij stilgestaan.
  maandag 16 mei 2011 @ 14:32:46 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96886160
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het meisje met de enge piercing? ;(
:*. Dat is wel het eerste waar ik aan denk bij jou, ja. En aan maffe dingen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_96886220
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:*. Dat is wel het eerste waar ik aan denk bij jou, ja. En aan maffe dingen :').
Maffe dingen? :D Dat zie ik als een positief iets :s)

Oh, en mijn piercing is prachtig! Hihihi.
pi_96886226
'Fuck the pain away', 1.1kilo poep en hoepeloorbellen :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_96886308
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:34 schreef V1z0R het volgende:
'Fuck the pain away', 1.1kilo poep en hoepeloorbellen :')
Nou, dat bedoel ik. Dat is toch de ideale vrouw? :D *O*
pi_96886374
Altijd als m'n zus in mijn woonplaats moet werken eet ik met haar, maar nu ze geen auto meer heeft en ik in da hood woon neemt ze haar aardige maar sloeberige broertje uit eten en betaal ik een kopje koffie ofzo :')

Als ik ga verhuizen en het te lopen is brengt dat dus ook weer kosten met zich mee bedenk ik me nu :')
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')