*steekt bips uit* Be gentlequote:Op maandag 16 mei 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zal ik je een vriendelijke schop onder je kont geven?
(ik moet trouwens niet heel veel zeggen, ben al de hele tijd hard aan het werk, maar het lijkt niet op te schieten; soms heb je van die dagen he?)
I haz faith! Researchen en opzet bedenken is lastigst!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:07 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met de opzet van een nieuw hoofdstuk, dus qua woorden schiet dat niet echt op. Maar, als mijn masterplan af is dan rolt het er ook zo uit!![]()
Hoop ik.
Wij spraken altijd af voor hoeveel we mochten inkopen, 4 gulden de man was toen max vooor avondeten, 3 was wenselijk en vissticks en worteltjes kon voor minder dan 2 (blegh). Zondag mocht meer.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:16 schreef Probability het volgende:
Ze zegt dat ze toch niet meer gaat vragen dan ze heeft uitgegeven....?
En ik: nee snap ik, maar vind het gewoon een hoog bedrag.
Bedoelde ook niet dat ze meer zou vragen, dat denk ik ook weer niet, maar gewoon niet zo economisch ingekocht dan..
Thanks, en insgelijks!quote:Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
I haz faith! Researchen en opzet bedenken is lastigst!
Dat ja, veel makkelijker.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Wij doen altijd gewoon dat de kok opdraait voor de kosten van zijn beurt eigenlijk.
Op de studentenvereniging precies hetzelfde, al mocht je daar inkopen voor E2,75 de man.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Wij spraken altijd af voor hoeveel we mochten inkopen, 4 gulden de man was toen max vooor avondeten, 3 was wenselijk en vissticks en worteltjes kon voor minder dan 2 (blegh). Zondag mocht meer.
/oud
Ja, dat. Als ik mensen uitnodig om te eten, hoeven ze niet te betalen hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:18 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Maar goed, ik ben een vent natuurlijk. Wij doen altijd gewoon dat de kok opdraait voor de kosten van zijn beurt eigenlijk.
Bel even op en leg dat allemaal uit. Dat je best wilt betalen wat het kost, maar dat je eigenlijk gewoon altijd nog honger hebt omdat er maar 1 bordje apart word gehouden. Dus misschien dat het voortaan omgekeerd kan: namelijk het vlees apart houden. En dat je 38 euro gewoon wat veel vond en dat je dacht dat het misschien een vergissing betrof.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef Probability het volgende:
Nu voel ik mij weer een zeurMaar goed, ik heb vaak honger na die etentjes en als je dan ook nog je eigen drank mee moet nemen, dan denk ik vaak: ik eet wel thuis, dan heb ik meer en is het lekkerder
Ik eet 2-3 keer per week samen, dan tikt het wel aan als je een meisje alles steeds laat betalenquote:Op maandag 16 mei 2011 14:21 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nooit echt dat soort etentjes gehad, boeiend als mensen komen eten hoeven ze echt niet te gaan betalen hoor ;') als het er veel zijn en ik geen geld heb maak ik dingen uit het seizoen, soepje, stamppotje ofzo en dan maar geen vlees. Ipv betalen heb ik liever dat ik dan een keer daar kan eten als ik blut ben.
Als ik wel geld heb hoeven ze ook niet te dokken maar als ze iets willen doen vraag ik altijd om wijn. Heb er dan wel echt een hekel aan als mensen met een vaatje Stormhoeck ofzo aankomen. neem dan maarniets mee dan doe ik het zelf welMaar goed dat is maar 1x voorgekomen,
hier ook, maar ik heb nu ook een eigen kantoor. Helemaal voor mezelf. En als ik naar buiten kijk zie ik een rivier en de kerk. Niet gek.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:55 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik ook ja, of lekker warm in badhet is ook een beetje een druilerige dag hier vandaag..
Dan wel inderdaadquote:Op maandag 16 mei 2011 14:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik eet 2-3 keer per week samen, dan tikt het wel aan als je een meisje alles steeds laat betalen
Ga ik doen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Bel even op en leg dat allemaal uit. Dat je best wilt betalen wat het kost, maar dat je eigenlijk gewoon altijd nog honger hebt omdat er maar 1 bordje apart word gehouden. Dus misschien dat het voortaan omgekeerd kan: namelijk het vlees apart houden. En dat je 38 euro gewoon wat veel vond en dat je dacht dat het misschien een vergissing betrof.
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het meisje met de enge piercing?
Maffe dingen?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dat is wel het eerste waar ik aan denk bij jou, ja. En aan maffe dingen
.
Nou, dat bedoel ik. Dat is toch de ideale vrouw?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:34 schreef V1z0R het volgende:
'Fuck the pain away', 1.1kilo poep en hoepeloorbellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |