Dan heb je het nog snel gedaan, een RMA duurt toch 2 jaar? De meeste mensen doen in die tijd 1 studie (doctoraal). 1 BA en 1 MA duurt vaak al langer.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wel 6 jaar over gedaan he! Half jaartje kunstacademie niet meegeteld![]()
Ik ben eind van dit collegejaar als het goed is Babamama (dat klinkt bijna als Barbamama![]()
), BA Literatuurwetenschap, BA Engels, MA Literatuurwetenschap, RMA Literary Studies.
En daarvoor weer mijn respectquote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Maria, brains! Ik heb gewoon BaMa en was toen echt hartgrondig klaar met studeren. Laat mij maar Ploeteren met Pubers
![]()
Ik heb drie lettertjes voor m'n naam, maar was ook heel erg klaar met studeren inderdaad. Nu nog. Voel geen enkele behoefte tot nieuwe opleiding of langdurige cursus.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef Razztwizzle het volgende:
Maria, brains! Ik heb gewoon BaMa en was toen echt hartgrondig klaar met studeren. Laat mij maar Ploeteren met Pubers
![]()
La Vache-qui-Rit?quote:
2005 begonnen aan de uni met BA1, in 2006 BA2 erbij genomen, BA1 + BA2 tegelijk afgerond na 3 jaartjes (daar ben ik best trots opquote:Op maandag 16 mei 2011 21:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan heb je het nog snel gedaan, een RMA duurt toch 2 jaar? De meeste mensen doen in die tijd 1 studie (doctoraal). 1 BA en 1 MA duurt vaak al langer.
Volgens mijn vriendje heb ik een hoge intelligence en een lagere wisdomquote:Op maandag 16 mei 2011 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maarvoor Maria's studieskillz! Die uil was wel op z'n plaats! Zoveel wisdom
.
Oma spreekt.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nog van voor het hele BaMaMscEtc-stelsel.
Kweenie. Mijn begeleider strooit niks dan lof, hij vindt dat ik potential heb voor een PhD. Heb de toelatingsmevrouw sindsdien niet meer gesproken. Maarja, ik zat ten tijde van die beoordeling dus in dat ene rotjaar, ik weet niet of dat me in mijn nadeel zal werken in de toekomst... Maar tijdens de RMA gaat het wel goed. Ik sta een 8,27 gemiddeld en hoop cum laude te kunnen afstuderen (hoopt mijn begeleider ook).quote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef Jagärtrut het volgende:
en hoe zit het nu met de phd optie?
ik ben prop ba msc.
Zelfs dat moest ik Googelenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:39 schreef mille-feuille het volgende:
[..]
Vache qui rit, was even te lui om het uit te schrijven, sorry.
Nu nog een typdiploma, dan heb je er 5quote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan al drijven, Veterstrkdiploma, Diploma A en Diploma B
De belangrijkste dus.
Ja, dat had ik al geconstateerd bij het lezen van je mails vanochtendquote:Op maandag 16 mei 2011 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nog van voor het hele BaMaMscEtc-stelsel.
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al geconstateerd bij het lezen van je mails vanochtend.
Je was een lettertje vergetenquote:
Ohja, ik dacht al, ik doe iets fout, maar wat!quote:Op maandag 16 mei 2011 21:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je was een lettertje vergeten. Promoveren, ik moet er niet aan denken
.
XM mailde vanaf haar werk met officiële ondertekening met titel?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al geconstateerd bij het lezen van je mails vanochtend.
Automatische handtekening en informatie over woensdag doorsturen. Dus: ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:01 schreef Amsel het volgende:
[..]
XM mailde vanaf haar werk met officiële ondertekening met titel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |