Oeh ja, dan ben ik deze maand helemaal rijk!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik heb het nog elke maand, de voldoening als ik zie dat er weer een leuk bedrag op m'n rekening is bijgeschreven. En deze maand vakantiegeld!
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil slapen, maar ik ben te, dus het gaat ws niet lukken
.
Moet ik daar een reden voor hebben dan?quote:
Nog een kleine opmerking, door twee letteren-opleidingen (BA's) tegelijk te doen hoefde ik wel minder te doen hequote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Chicolate het volgende:
Wow 4 opleidingen die normaal totaal 9 jaar duren in 6 jaar doen. Ik doe het je niet na Maria, jij slimme jij
.
Nog anderhalve maand en dan ben ik ook eindelijk klaar met mn bachelor. En dan paar weken vakantie en alweer beginnen met de master
.
ohjajoh, heeft dat n andere afkorting?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Respect, Maria! Ik ben straks hopelijk BaMaMed.
Kwam een onwijs schattige foto van Baardmans met z'n neefje tegen. M'n eierstokken rammelen de pan uit..
ik bedoelde ook niet "jij" maar "mensen"quote:Op maandag 16 mei 2011 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Master of Education, toch?
Ik noem mezelf ook niet zo, hoor.. Het was alleen een reactie op Maria's BaBaMaMa.
Suikerrijk ontbijt, goede t's, hoop dat er iets eiwittigs in de risotto zat? Zo ja, dan krijg je toch een zeehond want vooruitgang.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:15 schreef norich het volgende:
vandaag:
o. boterham jam, plak ontbijtkoek, beschuit, melk
t. 2 boterhammen pindakaas, thee
l. boterham hagelslag, boterham pindakaas, rijstwafel, volkoren cracker, thee
t. kiwi, cashews
d. risotto
s. body attack, body step
t. bak yoghurt, appel
ja? ik heb het nog nooit iemand zien doen! lijkt mij ook een beetje overdrevenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik bedoelde ook niet "jij" maar "mensen"ik hoor het wel vaker namelijk, en het voelt onlogisch.
mn eerstegraads collega's staan wel allemaal als drs. in t schoolboekje, maar ik nietquote:Op maandag 16 mei 2011 23:19 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja? ik heb het nog nooit iemand zien doen! lijkt mij ook een beetje overdrevensowieso, wanneer gebruik je die titels nu echt..
Op dat artikel hebben ze mij trouwens ook maar alvast als MSc gezet zag ik net, nu maar hopen dat ik dat papiertje inderdaad ook daadwerkelijk binnenhaal in september
heb 2 borden risotto gehad, dus te weinig was het in ieder geval nietquote:Op maandag 16 mei 2011 23:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Suikerrijk ontbijt, goede t's, hoop dat er iets eiwittigs in de risotto zat? Zo ja, dan krijg je toch een zeehond want vooruitgang.
[ afbeelding ]
Niet op te weinig voer sporten he... Feed those muscles.
Ja, maar Norich is toch geen bodybuilder?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:22 schreef V1z0R het volgende:
norich
Wat een boel koolhydraten, weet niet hoeveel groente er in die risotto zit maar lijkt me sterk dat je zo aan een goede verdeling komt.
Een BB richtlijn is om af te vallen de verdeling vet/kh/eiwit op 33/33/33 te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |