Richting het doel van Vermeer dan ajbquote:
Zoek een betere vriend manquote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Hoe denk je dat dit voor mij is? Zit hier naast een Ajacied (vriend)!
Onwaar was een vrije trapquote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
DIE KUTGRESNRECHTER KAN DE PEST KRIJGEN SCHORS HEM AUB VOOR 3 JAAR. PUUR VERVALSING
Gewoon... door heel hard te falen op Rotterdam-Zuidquote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef Zeroku het volgende:
Hoe de tyfus krijgt Ajax het voor elkaar om eerst 2-0 voor te staan en vervolgens fucking te verliezen.
geef hem maar geen Grolsch danquote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Hoe denk je dat dit voor mij is? Zit hier naast een Ajacied (vriend)!
Janssen is wel aardigquote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Samen met Janssen natuurlijk de onsympathiekste speler van Twente
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
DIE KUTGRESNRECHTER KAN DE PEST KRIJGEN SCHORS HEM AUB VOOR 3 JAAR. PUUR VERVALSING
Ik durf niets te zeggen, kom zelf uit Rotterdam, if you know what I mean!quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:27 schreef jeoff het volgende:
Twente kan het echt vergeten volgende week. Ajax zal er met nog meer energie ingaan vanwege deze onterechte overwinning van twente
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:27 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ik durf niets te zeggen, kom zelf uit Rotterdam, if you know what I mean!
Wha! Dat zullen we nog wel eens zien, gelijkspel is al genoeg.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:27 schreef jeoff het volgende:
Twente kan het echt vergeten volgende week. Ajax zal er met nog meer energie ingaan vanwege deze onterechte overwinning van twente
quote:
KOOOOSSSS!!quote:
Neequote:Op zondag 8 mei 2011 20:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Over de gehele wedstrijd was Twente beter.
Jij kan er ook weer een week tegen!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef starla het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Inderdaad, dat terwijl hij verder heel goed heeft gefloten.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef GGMM het volgende:
Zonde, maar verdiend.
Wel jammer dat het uit een verkeerde beslissing van de scheids komt.
* Lindgren meldt.quote:
AJAX AMSTERDAM, VOLGENDE WEEK KAMPIOEN KUT BOERquote:
Hier, waardeloze selectie gewoon dat Ajax.quote:
Fixed. Een 2-0 voorsprong mag je NOOIT uit handen geven.quote:
Op de eerste helft van de verlenging na was Twente gewoon beter, dus terechtquote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef GGMM het volgende:
Zonde, maar verdiend.
Wel jammer dat het uit een verkeerde beslissing van de scheids komt.
Gewoon een foutje, op die positie moet je daar niet te zwaar aan tillen vind ik. Bij een penalty of op de rand van de 16 zou het anders zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad, dat terwijl hij verder heel goed heeft gefloten.
Hahaha, net zoals jullie de beker zouden pakkenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef leeell het volgende:
[..]
AJAX AMSTERDAM, VOLGENDE WEEK KAMPIOEN KUT BOER
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef NrTH het volgende:
Jammer dat dit dan alsnog door de scheids wordt beslist, deze wedstrijd had meer verdiend.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Die zijn allemaal aan het huilen om dat Blom niet de Lucky Ajax subsidie wou van de KNJB
Dat ook nog veerkracht getoond ook nog. Alleen Ajax he ik schaam me zo voor mijn eigen club.quote:
Ja met die doekjes voor het gezicht om hooligan te spelen, kunnen ze fijn hun tranen mee drogenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Film ff wat neuzen op de tribune... is lachen
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:31 schreef Friek_ het volgende:
God, laat Twente nu ook landskampioen worden. Gewoon, voor alle verzuurde Ajacieden.
Maarquote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hahaha, net zoals jullie de beker zouden pakken![]()
Als jullie zo spelen rolt Twente Ajax met gemak op
quote:Climowicz8 mei 2011 om 20:31
Zeer en zéér onverdiende overwinning van FC Twente. Ajax domineerde zowel de eerste als de tweede helft. Maar toch feliciteer ik FC Twente, omdat wij volgende week flink gaan winnen en eens eindelijk kampioen gaan worden! De beker kan me bestolen worden
Twente winnen, en PSV winnen, Ajax 3e en ik heb het beste seizoen van mijn levenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:31 schreef Friek_ het volgende:
God, laat Twente nu ook landskampioen worden. Gewoon, voor alle verzuurde Ajacieden.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef Zeroku het volgende:
Hoe de tyfus krijgt Ajax het voor elkaar om eerst 2-0 voor te staan en vervolgens fucking te verliezen.
Echt welquote:
Ajax heeft nog twee keer gescoord he.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:30 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hahaha, net zoals jullie de beker zouden pakken![]()
Als jullie zo spelen rolt Twente Ajax met gemak op
iddquote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Echt wel
Hans: wat gaan jullie doen, uitrusten? Niet teveel trainen zeker?
Theo De Baas:*lachje* dat doe ik sowieso niet
Hehe... zou mooi zijn ... Ajax 3equote:Op zondag 8 mei 2011 20:31 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Twente winnen, en PSV winnen, Ajax 3e en ik heb het beste seizoen van mijn leven
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef GGMM het volgende:
Teleurstelling dit. Gelukkig zie ik nu dat Lange Frans een spelshow genaamd Face It gaat presenteren, dat is dan wel weer goed nieuws.
Geen dankquote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Briljante samenvatting voor de nieuwsgierige voorbijganger. Thanks!
Zulke bazen heeft Ajax nou eenmaal nietquote:
wees maar blij met het kadootje van de scheids!quote:Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ach ja, en nu kan die beker gestolen worden natuurlijk voor de Ajax internet fans, want het gaat om de titel. Indien ze hem gewonnen hadden was het hier hosanna voor de joden. Dikke lul met jullie dubbel![]()
Ik zeg helemaal niets in Amsterdam!
Beetje arrogant, alsof hij zegt dat hij het niet nodig heeft. Hij speelt nog steeds pas sinds een paar jaar bij FC Twentequote:Op zondag 8 mei 2011 20:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Echt wel
Hans: wat gaan jullie doen, uitrusten? Niet teveel trainen zeker?
Theo De Baas:*lachje* dat doe ik sowieso niet
de trpilequote:
Hunquote:
Dat is toch ook gewoon zo? Hoef je niet intelligent voor te zijn.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:33 schreef Zorro het volgende:
Janssen ook: "Dan zie je dat we gewoon beter zijn"
Nope. Maar ik geniet van goed voetbal, gelukkig wint een counter team niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij bent sinds een jaar fanatiek Twente-supporter?
lol dwaasquote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Temlin het volgende:
[..]
Nope. Maar ik geniet van goed voetbal, gelukkig wint een counter team niet.
Een gelijkspel is ook voldoendequote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Smoofie het volgende:
Nou, hf met de beker Twente. En ga vooral maar denken hoe jullie volgende week "ff" winnen.
Ajax en Twente waren gewoon gelijkwaardig hoor..quote:Op zondag 8 mei 2011 20:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon zo? Hoef je niet intelligent voor te zijn.
Behalve als Real het doet heh?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Temlin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou geweldig hoor een bekertjewat een mooi cadeau van blom
Oeh, wat gemeen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Temlin het volgende:
[..]
Haha.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Typerend, wanneer je em wint is het een prijs. Win je em niet dan is het maar een bekertje en ligt het aan de scheids.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
de verdediging gaf het anders ook behoorlijkcadeau daar.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Daarbij liep twente de hele verlenging achteruit te verdedigen met 11 man, en is het juist een COUNTER van hun waaruit die onterechte vrije trap werd gegevenquote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Typerend, wanneer je em wint is het een prijs. Win je em niet dan is het maar een bekertje en ligt het aan de scheids.
AFCaclimero Ajax, geen wonder dat niemand jullie mag
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Inderdaad, heb ze nergens gezien in verlenging...quote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef jeoff het volgende:
[..]
Daarbij liep twente de hele verlenging achteruit te verdedigen met 11 man, en is het juist een COUNTER van hun waaruit die onterechte vrije trap werd gegeven
Ok die titel mag je mij geven dat is jou goed recht, maar vond jij het een overtreding van Vertonghen?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Typerend, wanneer je em wint is het een prijs. Win je em niet dan is het maar een bekertje en ligt het aan de scheids.
Eens.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef Temlin het volgende:
Ajax fans kunnen weer is niet met verlies omgaan.
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ajax was beter in de verlening.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Zeg gewoon congratz en klaar. Ze waren beter.
Had gedacht dat ze veel beter waren, maar dat viel mee. Heb vertrouwen in volgende week.
Zo te zien kijk je het niet vaak, want Ajax is alles behalve een counterploeg. Zeker onder De Boer niet.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Temlin het volgende:
[..]
Pizzakoppo niet herkennen als eeuwige trollquote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Als Ajax gewonnen had was de reactie euforisch geweest, maar nu dat niet zo is...quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
*Subjectief *quote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok die titel mag je mij geven dat is jou goed recht, maar vond jij het een overtreding van Vertonghen?
Geef ze eens ongelijk. Jaar in jaar uit met tegenslagen omgaan valt niet mee.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:37 schreef Temlin het volgende:
Ajax fans kunnen weer is niet met verlies omgaan.
alle niet-ajaxfans lezen selectief hier hoor. Er zijn zat ajacieden nog in dit topic en er zijn er zat die gewoon gefeliciteerd twente hebben gezegd.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef Temlin het volgende:
Ajax fans zijn alweer weg door de achterdeur?
Sorry zag Verhoeven te laatquote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Zo te zien kijk je het niet vaak, want Ajax is alles behalve een counterploeg. Zeker onder De Boer niet.
[..]
Pizzakoppo niet herkennen als eeuwige troll
Blom heeft goed gefloten. Alleen zuur dat een klein foutje op een onbelangrijke plek zo'n gevolgen heeft. Maar Ajax heeft genoeg kansen gehad om gewoon te winnen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef vaagjunior het volgende:
niks terecht
was gelijkwaardig dus gewoon gewonnen, groot terecht was het ook weer niet
Twente - Ajax 3-2
Blom - Ajax 1-0
Klopt, mensen willen heel graag zien wat ze willen zien.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
alle niet-ajaxfans lezen selectief hier hoor. Er zijn zat ajacieden nog in dit topic en er zijn er zat die gewoon gefeliciteerd twente hebben gezegd.
Ik had het over het stadion, hadden ze het bij EL over.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
alle niet-ajaxfans lezen selectief hier hoor. Er zijn zat ajacieden nog in dit topic en er zijn er zat die gewoon gefeliciteerd twente hebben gezegd.
Ik had het over het stadion.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, mensen willen heel graag zien wat ze willen zien.
En nu zingen "het is stil aan de overkant"quote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef Temlin het volgende:
Ik weet niet of het een fout was, maar ik hoop het wel. Maakt het extra zuurquote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef TheDutchguy het volgende:
Blom fluit de hele wedstrijd foutloos, maakt 1 fout en daar komt een goal uit.
Yep en daarvoor ook een sportief hulde! Tis alleen jammer dat het door Verhoeven en co. ondergesneeuwd wordt.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
Twente was de reguliere wedstrijd iets beter, maar ze kwamen goed weg in het eerste deel vd verlenging. Ze waren zeker aan elkaar gewaagd.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax en Twente waren gewoon gelijkwaardig hoor..
Zou best kunnen, hebben weinig meer te zoeken daar.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef Temlin het volgende:
[..]
Ik had het over het stadion, hadden ze het bij EL over.
Uhuh.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Blom heeft goed gefloten. Alleen zuur dat een klein foutje op een onbelangrijke plek zo'n gevolgen heeft. Maar Ajax heeft genoeg kansen gehad om gewoon te winnen.
Supergrappig manquote:Op zondag 8 mei 2011 20:38 schreef Temlin het volgende:
Und Stolz daraufquote:
Wat zit je nu achterlijk te doen dan?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
En nu zingen "het is stil aan de overkant"
Ach ja, hopen dat de arena volgende week na 45 min ook al is leeggestroomdAjax publiek he, zitten ze niet op FOK dan zitten ze wel in de auto naar huis als de wedstrijd nog niet in afgelopen.
Iets met sponsorverplichtingen.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef GGMM het volgende:
Weer die badjassen.Dat is 1 keer spontaan gebeurd en sindsdien doet iedereen een basjas aan als ze de beker winnen.
Sponsor.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:40 schreef GGMM het volgende:
Weer die badjassen.Dat is 1 keer spontaan gebeurd en sindsdien doet iedereen een basjas aan als ze de beker winnen.
'Jodenkop, pijpslet' enzquote:Kk kop, kk Twente, kk scheidsrechter
Blom heeft nog een 2de fout gemaakt, hij vergat vertonghen rood te tegen voor de klap in het gezicht die hij gaf in het strafschopgebied van twentequote:Op zondag 8 mei 2011 20:39 schreef TheDutchguy het volgende:
Blom fluit de hele wedstrijd foutloos, maakt 1 fout en daar komt een goal uit.
Welke wedstrijd heb jij gezien?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:42 schreef eight het volgende:
[..]
Blom heeft nog een 2de fout gemaakt, hij vergat vertonghen rood te tegen voor de klap in het gezicht die hij gaf in het strafschopgebied van twente
Is niet zo groot als de CLquote:Op zondag 8 mei 2011 20:42 schreef BB-King het volgende:
Waarom heeft de KNVB Beker eigenlijk geen oren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |