Richting het doel van Vermeer dan ajbquote:
Zoek een betere vriend manquote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Hoe denk je dat dit voor mij is? Zit hier naast een Ajacied (vriend)!
Onwaar was een vrije trapquote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
DIE KUTGRESNRECHTER KAN DE PEST KRIJGEN SCHORS HEM AUB VOOR 3 JAAR. PUUR VERVALSING
Gewoon... door heel hard te falen op Rotterdam-Zuidquote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef Zeroku het volgende:
Hoe de tyfus krijgt Ajax het voor elkaar om eerst 2-0 voor te staan en vervolgens fucking te verliezen.
geef hem maar geen Grolsch danquote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Hoe denk je dat dit voor mij is? Zit hier naast een Ajacied (vriend)!
Janssen is wel aardigquote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Samen met Janssen natuurlijk de onsympathiekste speler van Twente
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
DIE KUTGRESNRECHTER KAN DE PEST KRIJGEN SCHORS HEM AUB VOOR 3 JAAR. PUUR VERVALSING
Ik durf niets te zeggen, kom zelf uit Rotterdam, if you know what I mean!quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:27 schreef jeoff het volgende:
Twente kan het echt vergeten volgende week. Ajax zal er met nog meer energie ingaan vanwege deze onterechte overwinning van twente
quote:Op zondag 8 mei 2011 20:27 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ik durf niets te zeggen, kom zelf uit Rotterdam, if you know what I mean!
Wha! Dat zullen we nog wel eens zien, gelijkspel is al genoeg.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:27 schreef jeoff het volgende:
Twente kan het echt vergeten volgende week. Ajax zal er met nog meer energie ingaan vanwege deze onterechte overwinning van twente
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |